Hij is geweldig en heel eigen in zijn muzikale genialiteit. Topartiest.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Was tijdens die zoektocht een rare snuiter maar zijn passie en eigenheid waren zo overtuigend.
Hij speelt geen rol zeg maar.
Dat wordt ook gezegd over Miss Montreal bij elke man.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch ook dat ik dáár het mijne ook wel van denk (al zal dat Anouk gelukkig aan haar reet roesten). Het gaat me nu echt om de grappen hier en overal omdat ze op donkere mannen valt. 'oh een zwarte man in beeld. Anouk zit te geilen' , dat soort geintjes zeg maar. Ik vraag me oprecht af of we dit ook zouden denken als ze louter blanke mannen had gehad. ' Oh een blanke man in beeld. Lekker soppen voor Anouk!'
Volgens mij ook. Ze loopt ermee te koop, dus vestigt ze er zelf de aandacht op en dus reageren mensen daar weer op.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, dat benadrukt ze zelf toch ook wel altijd? In mijn beleving wel...
Ja daar heb je misschien wel gelijk in! En dat Sanne op alle bierdrinkende rockers valt.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:46 schreef loveli het volgende:
[..]
In mijn ogen vergelijkbaar met opmerkingen over Marco als er een jong meisje in beeld komt.
Bijzondere man ja. Heel hippie en eigen inderdaad.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:47 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Hij is geweldig en heel eigen in zijn muzikale genialiteit. Topartiest.
Fixedquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja daar heb je misschien wel gelijk in! En dat Sanne op alle bierdrinkende rockers valt. s met een piemel valt
Psies! Moeten we koesterenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bijzondere man ja. Heel hippie en eigen inderdaad.
Trouw aan zichzelf. Beetje Hollandse Jim Morrison.
hij heeft er al 3 gehadquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:52 schreef loezzzje het volgende:
[..]
idd ja. waarschijnlijk had hij 1 grote hit en hoor je daarna niks meer van hem.
Mongolensnor. Sorry.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:52 schreef Stickertje het volgende:
als je snor eruit ziet als dat er wat viezigheid op je bovenlip zit kan je hem beter afscheren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |