Ja maar ik zit natuurlijk weer mobiel, eikel.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moet je maar opschieten, je hebt toch een abo.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja maar ik zit natuurlijk weer mobiel, eikel.
Gewoon F12 shit.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dit een scriptje of photoshop?
Dat laatste is geen garantie natuurlijk, maar waarom?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dinsdag gaan er twee F-16's landen en, je verwacht het niet, ook weer opstijgen op Schiphol.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken ik niet. Wat is ze?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:28 schreef anonymoussie het volgende:
Wat vinden jullie van Nina Dobrev, jongens?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:28 schreef anonymoussie het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best leuk.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:28 schreef anonymoussie het volgende:
[ afbeelding ]
Oefening, Schiphol is 1 van de alternatieve landingsplaatsen indien dat nodig is en dat is eigenlijk nooit echt gebeurd. Dus gaan ze dat even doen zodat iedereen kan checken of ze hun werk goed doen. Gewoon zo van; Hallo, hallo, dit is de Luchtmacht, we nemen uw landingsbaan over, groetjes. En dat de verkeerstoren dan zegt; ok is goed! En dat ze dan al die andere vliegtuigen in holding zetten, alles.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat laatste is geen garantie natuurlijk, maar waarom?
Wel interessant om dan even mee te luisteren, als ik er aan denk, is er ook een tijdstip bekend?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oefening, Schiphol is 1 van de alternatieve landingsplaatsen indien dat nodig is en dat is eigenlijk nooit echt gebeurd. Dus gaan ze dat even doen zodat iedereen kan checken of ze hun werk goed doen. Gewoon zo van; Hallo, hallo, dit is de Luchtmacht, we nemen uw landingsbaan over, groetjes. En dat de verkeerstoren dan zegt; ok is goed! En dat ze dan al die andere vliegtuigen in holding zetten, alles.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:29 schreef Specularium het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja toch.quote:
Mooie fijne trekjes.
"Rond het middaguur"quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wel interessant om dan even mee te luisteren, als ik er aan denk, is er ook een tijdstip bekend?
Ik wacht gewoon totdat één van die twee dames teut is en dan gebruik ik hun haar als dweil.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
"Rond het middaguur"Maar daar kom ik tzt wel achter. Als er meer info is dan hoor je het wel van me.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:58 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Hij sloopt je de moeder.
Van sommige mensen kan je het verwachten maar dat bijvoorbeeld Henk nog niet in dit topic heeft gepost vind ik eng. En waar is Fylax?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:23 schreef Specularium het volgende:
Ik wilde hier al bijna posten waarom iedereen zo interessant zit te doen.
Henk is er straks weer, die gaat altijd extra vroeg naar huis zodat hij hier kan posten.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Van sommige mensen kan je het verwachten maar dat bijvoorbeeld Henk nog niet in dit topic heeft gepost vind ik eng. En waar is Fylax?
Hoeveel doden zijn er te betreuren?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zat gewoon de sims 3 te spelen.
heb ik niet eens nodig voor rare hersenafwijkingenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Te diep in het glaasje gekeken?
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Van sommige mensen kan je het verwachten maar dat bijvoorbeeld Henk nog niet in dit topic heeft gepost vind ik eng. En waar is Fylax?
Nog geen. Wel een paar vreemdgangersquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoeveel doden zijn er te betreuren?
Oh wow. Waar zit het dan in je hersenen? Of komt het door verhoogde druk?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
heb ik niet eens nodig voor rare hersenafwijkingen
Mogge Arnoquote:
Heb je ook een wintervacht?quote:
Heb je je schedel weer geschoren?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:34 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb me net van mijn meest extreemrechtse kant laten zien
Nee, wel een lichtgetint pubertje een tik gegevenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je je schedel weer geschoren?
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, wel een lichtgetint pubertje een tik gegeven
Wilde hij aan je billetjes zitten?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, wel een lichtgetint pubertje een tik gegeven
En wat deden die andere twee?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:28 schreef timmmmm het volgende:
Ik was braaf van mijn werk naar mijn moeder aan het fietsen, om op de plichtmatige koffie te gaan. Stonden er 3 knullen van een jaar of 14 op en om een fiets overdwars op het fietspad. Dus burgerlijk als ik ben, bel ik een keer en fiets ik erlangs.
Vond die knul het nodig om op me te spugen. Dus die heb ik in het voorbijfietsen even een beste pets verkocht.
Hopelijk zijn ze me gevolgd. Dan gooien ze vannacht stenen bij mijn mams door de ruit ipv bij mijquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:30 schreef Fokker89 het volgende:
En nu zijn alle neven je aan het zoeken?
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:28 schreef timmmmm het volgende:
Ik was braaf van mijn werk naar mijn moeder aan het fietsen, om op de plichtmatige koffie te gaan. Stonden er 3 knullen van een jaar of 14 op en om een fiets overdwars op het fietspad. Dus burgerlijk als ik ben, bel ik een keer en fiets ik erlangs.
Vond die knul het nodig om op me te spugen. Dus die heb ik in het voorbijfietsen even een beste pets verkocht.
Of ze gaan het slachtoffertje zitten uit te hangen bij de politie.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:32 schreef timmmmm het volgende:
Dat zijn natuurlijk wel de twee optiemogelijkheden. Of ik word neergestoken of de Telegraaf spoort me op om me de tokkieonderscheiding van de week te geven
Tem is mijn IP-adres al door aan het gevenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Of ze gaan het slachtoffertje zitten uit te hangen bij de politie.
Van je moeder dus.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tem is mijn IP-adres al door aan het geven
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:34 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb me net van mijn meest extreemrechtse kant laten zien
Doei.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat "Verborgen Verleden" kijken
Tragisch verhaal.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:56 schreef timmmmm het volgende:
Eerst werd hij langzaam maar zeker helemaal paars
Nee, dat is een mooi gemaakt tv-programma waarin bekende Nederlanders op zoek gaan naar hun familiegeschiedenis.quote:
Ik snap ook niet waarom zoiets op Nederland 1 moet. Stop het fijn op een themakanaal, voor de liefhebber. Of zend het online uit.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat praatprogramma over wie is de mol is echt niet de volgen als je dat programma niet kijkt.
Waarom zou je dat dan ook kijken?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat praatprogramma over wie is de mol is echt niet de volgen als je dat programma niet kijkt.
Tja, goeie vraag. De vriend had het opgezet en toen verliet hij de kamer.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat dan ook kijken?
Ik zou hem dumpen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tja, goeie vraag. De vriend had het opgezet en toen verliet hij de kamer.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom zoiets op Nederland 1 moet. Stop het fijn op een themakanaal, voor de liefhebber. Of zend het online uit.
Hij is nogal groot, kan hem niet tillen vrees ik.quote:
Lekker online houden dan, don't change a winning team.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is juist op TV gekomen omdat het online zo'n grote hit was.
Is er niet iets leuks met Linda de Mol?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lekker online houden dan, don't change a winning team.
Al sinds mensheugenisquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is er niet iets leuks met Linda de Mol?
Toch heeft het in mijn optiek niks op Nederland 1 te zoeken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is juist op TV gekomen omdat het online zo'n grote hit was.
NPO is een grote teringzooi, alles zit overal waar het niet hoort.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch heeft het in mijn optiek niks op Nederland 1 te zoeken.
Als ik de baas was, ging alle sport sowieso naar het kwakkelende Nederland 3. Nederland 1 is het amusementsnet voor een breed publiek. Sport is lang niet voor iedereen amusement.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
NPO is een grote teringzooi, alles zit overal waar het niet hoort.
Lijkt Europa wel.
Nee, dat is te zien aan die pens van je.quote:Op zondag 24 januari 2016 00:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sport is lang niet voor iedereen amusement.
Henk zal wel weer zo'n magere stengel zijn, soort Dolf Jansen.quote:Op zondag 24 januari 2016 00:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, dat is te zien aan die pens van je.
Ik had het over sport kijken, niet over sport bedrijven, Sjaak.quote:Op zondag 24 januari 2016 00:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, dat is te zien aan die pens van je.
Voorschrift heeft daar een hekel aan. Of was het nou Lebbis... ik weet het niet meer.quote:Op zondag 24 januari 2016 00:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk zal wel weer zo'n magere stengel zijn, soort Dolf Jansen.
quote:Op zondag 24 januari 2016 01:53 schreef moemoe het volgende:
Simply Red op de radio.
Daar word ik heul blij van.
Hoe moet dat eigenlijkquote:Op zondag 24 januari 2016 01:57 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig, nu iedereen hier weer post kunnen we gewoon normaal doen.
Nee joh, gewoon zoals normaal hoor.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:57 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig, nu iedereen hier weer post kunnen we gewoon normaal doen.
quote:
quote:Op zondag 24 januari 2016 02:06 schreef Specularium het volgende:
[..]Dat klinkt wel erg vet voor een liefhebber.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''Harder wordt het niet!''![]()
Kan vast wel.quote:Op zondag 24 januari 2016 02:12 schreef Fokker89 het volgende:
Nee, maar gaan we nog sketchen morgen of dus vanavond?
Ik bedoel gewoon je tekeningen....quote:Op zondag 24 januari 2016 02:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan zou ik je verlangen bijstellen naar iets of iemand anders.
Ah, interessante verhaallijn.quote:Op zondag 24 januari 2016 02:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan zou ik je verlangen bijstellen naar iets of iemand anders.
Welk tijdstip prefereer je?quote:Op zondag 24 januari 2016 02:35 schreef Mani89 het volgende:
Als jullie maar niet om 3 uur 's nachts beginnen.
Doe maar na Studio Voetbal, dan doet Johannes misschien ook wel mee.quote:
En hoe is het met jou, en je ge-paypal?quote:Op zondag 24 januari 2016 02:44 schreef moemoe het volgende:
Oh, voor Paypal heb je een creditcard nodig. Al die moeite voor niks.
Nevermind. Moet wat verder kijken geloof ik.
Hmmm hmmm. Dan doe ik nog geen aankondiging en DM'tjes.quote:Op zondag 24 januari 2016 02:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe maar na Studio Voetbal, dan doet Johannes misschien ook wel mee.
Ik zie jouw playlists ook voorbij komen op Spotify. Je bent er wel flink mee bezigquote:Op zondag 24 januari 2016 02:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij prima. Beetje playlisten aan het luisteren.
Paypal en ik zijn geen vrienden geworden en ook geen zin meer om verder te kijkenquote:Op zondag 24 januari 2016 03:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En hoe is het met jou, en je ge-paypal?
Ja, een beetje pimpen met zijn metal en weg issie hoor.quote:Op zondag 24 januari 2016 03:02 schreef Elfletterig het volgende:
En waarom gaat Harry weg zo gauw iedereen normaal doet?
Leuk hoor, heb je moemoe weer weggejaagd.quote:Op zondag 24 januari 2016 03:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En hoe is het met jou, en je ge-paypal?
Was even GTA 5 aan het spelen, vond het eerder nooit echt wat, maar is nu soms toch wel even leuk.quote:
GTA is leuk jaquote:Op zondag 24 januari 2016 03:23 schreef Fokker89 het volgende:
Was even GTA 5 aan het spelen, vond het eerder nooit echt wat, maar is nu soms toch wel even leuk.
En moemoe? die is aan het ontbijten zeker ?
Eens per 2-3 weken op zondag publiceer ik een nieuwe playlistquote:Op zondag 24 januari 2016 03:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zie jouw playlists ook voorbij komen op Spotify. Je bent er wel flink mee bezig.
De laatste tijd was ik even in Blackstar-mode. Lazarus
.
Ik had voor zijn dood ''girls loves me'' nog wel opgepikt, maar het gehele album hoorde ik pas daarna.
Raar mannetje. Alleen hier rondhangen als de situatie niet normaal is. Het lijkt wel een mod.quote:Op zondag 24 januari 2016 03:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, een beetje pimpen met zijn metal en weg issie hoor.
Staat Imagine er ook in?quote:Op zondag 24 januari 2016 03:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eens per 2-3 weken op zondag publiceer ik een nieuwe playlist
Nee, het zijn playlisten met nieuwe muziek. Maar kort na Parijs heb ik wel een cover van Imagine in de lijst gezet, die toevallig net uit was.quote:
okquote:Op zondag 24 januari 2016 03:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, het zijn playlisten met nieuwe muziek. Maar kort na Parijs heb ik wel een cover van Imagine in de lijst gezet, die toevallig net uit was.
Is een sesampasta rijk aan onder andere calcium en nog meer leuksquote:
Waar koop je dat? vast niet bij de buurtsuper?quote:Op zondag 24 januari 2016 03:35 schreef moemoe het volgende:
Lijkt een beetje op pindakaas, maar dan lekkerder vind ik.
Wel een potje met wat zeezout erbij nemen, anders is de smaak te.
Jawel, gewoon te koop bij je supermarkt. Bij de Oosterse producten denk ik zo.quote:Op zondag 24 januari 2016 03:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waar koop je dat? vast niet bij de buurtsuper?
Oh, ja dat hebben we hier allemaal niet hoor.quote:Op zondag 24 januari 2016 03:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jawel, gewoon te koop bij je supermarkt. Bij de Oosterse producten denk ik zo.
Mijn potje komt van zo'n reformzaakje. Die uit de supermarkt heb ik nooit geprobeerd eigenlijk.
Jah, I know. Zal eens rond snuffelen als ik eraan mocht denken!quote:Op zondag 24 januari 2016 03:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eens per 2-3 weken op zondag publiceer ik een nieuwe playlist
Gewoon een rare Harry dus.quote:Op zondag 24 januari 2016 03:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Raar mannetje. Alleen hier rondhangen als de situatie niet normaal is. Het lijkt wel een mod.
Your loss.quote:Op zondag 24 januari 2016 03:46 schreef Fokker89 het volgende:
Oh, ja dat hebben we hier allemaal niet hoor.
Leukquote:Op zondag 24 januari 2016 04:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jah, I know. Zal eens rond snuffelen als ik eraan mocht denken!
Same here.quote:Op zondag 24 januari 2016 06:22 schreef d4v1d het volgende:
De ochtendploeg ploeg is present en klaar om aan het werk te gaan
Oh dat was een korte werkdag. Wat voor werk doe je dan?quote:
Tomaten plukken waarschijnlijk.quote:Op zondag 24 januari 2016 10:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat was een korte werkdag. Wat voor werk doe je dan?
Albert heijnquote:Op zondag 24 januari 2016 10:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat was een korte werkdag. Wat voor werk doe je dan?
Vakken vullen?quote:Op zondag 24 januari 2016 10:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Albert heijn
Vanaf volgende week weer een beetje een fatsoenlijkere tijd. Planner zat te slapen ofzo
Oh aha, dat moet ook gebeuren natuurlijk.quote:Op zondag 24 januari 2016 10:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet op dat tijdstip gelukkig.
Vrachtwagen laden en lossen en sorteren.
Dat las ik ook laatst ja, maar wordt alleen gebruikt door <16 toch?quote:Op zondag 24 januari 2016 11:12 schreef Peunage het volgende:
Ik ben er vandaag achter gekomen dat netflix and chill sex betekent.
Confronterendquote:Het zou best kunnen dat ik een jaar van mijn leven volledig aan Fok kwijt ben geweest. Niet gezond.
Er is zo'n site waar je in kan vulken welke series en films je allemaal gekeken hebt en die dan achter elkaar zit hoeveel uur je hebt gekeken.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik las net dit in een r&p topic
[..]
Confronterend
Hm, daar ga ik me maar niet aan wagenquote:Op zondag 24 januari 2016 13:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er is zo'n site waar je in kan vulken welke series en films je allemaal gekeken hebt en die dan achter elkaar zit hoeveel uur je hebt gekeken.
Die was ook heel confronterend voor me
Nou, de media gebruikt het tegenwoordig ook. Alleen weten ze niet wat het betekentquote:Op zondag 24 januari 2016 11:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat las ik ook laatst ja, maar wordt alleen gebruikt door <16 toch?
Ik zou gewoon alles in de fik steken.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:58 schreef YokiKater het volgende:
Mjah, ik maak het normaal ook nooit mee want dat ding start altijd. Alleen vandaag dus niet, precies op zo'n moment dat je lekker bezig bent en net een zooi spullen hebt ingeladen.
Nee, ik draag gewoon rokjes all year roundquote:
Ik wist het ook niet, tot ik zei dat ik een avondje netflix en chill had gedaan bij mijn homovrienden en iedereen dacht dat ik een kinky trio had gehad.quote:Op zondag 24 januari 2016 11:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat las ik ook laatst ja, maar wordt alleen gebruikt door <16 toch?
quote:Op zondag 24 januari 2016 18:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet, tot ik zei dat ik een avondje netflix en chill had gedaan bij mijn homovrienden en iedereen dacht dat ik een kinky trio had gehad.
Fokker89 na het horen van dit nieuws.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:54 schreef moemoe het volgende:
Ik kan vanavond niet Sketchen Fokkie, andere keer beter.
quote:Op zondag 24 januari 2016 19:54 schreef moemoe het volgende:
Ik kan vanavond niet Sketchen Fokkie, andere keer beter.
quote:Op zondag 24 januari 2016 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan schuif ik wel weer door naar NWS, okè?
Jij gaat toch samen met Fylax de eindredactie overnemen als ik dood ben?quote:Op zondag 24 januari 2016 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat voor jou eigenlijk. Dan schuif ik wel weer door naar NWS, okè?
Zou juist een stap terug zijn, qua drukte.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik dacht aardig te zijn, door je een stapje hogerop te gunnen.
boven of onderquote:Op zondag 24 januari 2016 21:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou juist een stap terug zijn, qua druk.
Dat is pas over een jaartje of 55-60.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij gaat toch samen met Fylax de eindredactie overnemen als ik dood ben?
Ik denk wel iets minder hoor, zo'n 40-45.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is pas over een jaartje of 55-60.
Blauw op je boldface.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:34 schreef Boldface het volgende:
[..]
Veel beter, deze UI. Er zit ook nog eens veel blauw in, dus dat vloekt ook minder dan oranje.
Onze hoogstaande dialogen een beetje kwalificeren als "niks"...quote:Op maandag 25 januari 2016 00:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Zo, ben weer thuis. Hier niks gebeurd zie ik, dan kan ik gerust gaan slapen.
Oh, dan vertellen we hem maar niet op wie ik lijk...quote:Op maandag 25 januari 2016 00:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo is dat.
Elflettering is meer fan van Kermit, maar dat zegt ook alles over zijn persoon.
Hij is fan van het ESF dus je bent veilig.quote:Op maandag 25 januari 2016 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dan vertellen we hem maar niet op wie ik lijk...
Nee, Salamander Klöpping.quote:Op maandag 25 januari 2016 00:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo is dat.
Elflettering is meer fan van Kermit, maar dat zegt ook alles over zijn persoon.
Mijn man ookquote:Op maandag 25 januari 2016 00:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is fan van het ESF dus je bent veilig.
Ja, goede match wel.quote:Op maandag 25 januari 2016 07:09 schreef Joezi het volgende:
Onze Specularium heeft een nieuwe UI, leuk om te zien
Miss Piggy?quote:Op maandag 25 januari 2016 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dan vertellen we hem maar niet op wie ik lijk...
quote:Op maandag 25 januari 2016 07:27 schreef timmmmm het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooohhhhhhh
Zei ie dat nou echt
quote:Op maandag 25 januari 2016 07:27 schreef timmmmm het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooohhhhhhh
Zei ie dat nou echt
Ik moest lachen.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2016 18:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een vrolijke mevrouw.
Als het mooi weer is, dat was het vandaag heb ik vernomen.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer eens vrolijk meeten?
Ah, vandaag met terugwerkende kracht dan.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als het mooi weer is, dat was het vandaag heb ik vernomen.
quote:Op maandag 25 januari 2016 18:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah, vandaag met terugwerkende kracht dan.
Een warmterecord zelfs.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als het mooi weer is, dat was het vandaag heb ik vernomen.
quote:Op maandag 25 januari 2016 18:43 schreef Mani89 het volgende:
timmmmm werd je ook zo blij van deze zonnige warmste januari dag allertijden?
quote:
Sinds het starten van de meting, niet allertijden. Ik heb zo'n vermoeden dat het wel eens warmer is geweest.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:43 schreef Mani89 het volgende:
timmmmm werd je ook zo blij van deze zonnige warmste januari dag allertijden?
Ik geniet altijd van de posts van timmm.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:43 schreef timmmmm het volgende:
En het was gewoon weer een grafkankerdag, dus ik stel niet teleur
Fijn dan is er nog iemand blij. Ik heb zelfs geen pizza gegeten vandaagquote:Op maandag 25 januari 2016 18:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik geniet altijd van de posts van timmm.
Echt niet.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Sinds het starten van de meting, niet allertijden. Ik heb zo'n vermoeden dat het wel eens warmer is geweest.
Dan moet hij maar even normaal doen.quote:
Nee!quote:Op maandag 25 januari 2016 18:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan moet hij maar even normaal doen.
Goed idee.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:55 schreef timmmmm het volgende:
Zijn we meteen van die teringvrolijke TT verlost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |