Ja maar ik zit natuurlijk weer mobiel, eikel.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moet je maar opschieten, je hebt toch een abo.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja maar ik zit natuurlijk weer mobiel, eikel.
Gewoon F12 shit.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dit een scriptje of photoshop?
Dat laatste is geen garantie natuurlijk, maar waarom?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dinsdag gaan er twee F-16's landen en, je verwacht het niet, ook weer opstijgen op Schiphol.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken ik niet. Wat is ze?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:28 schreef anonymoussie het volgende:
Wat vinden jullie van Nina Dobrev, jongens?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:28 schreef anonymoussie het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best leuk.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:28 schreef anonymoussie het volgende:
[ afbeelding ]
Oefening, Schiphol is 1 van de alternatieve landingsplaatsen indien dat nodig is en dat is eigenlijk nooit echt gebeurd. Dus gaan ze dat even doen zodat iedereen kan checken of ze hun werk goed doen. Gewoon zo van; Hallo, hallo, dit is de Luchtmacht, we nemen uw landingsbaan over, groetjes. En dat de verkeerstoren dan zegt; ok is goed! En dat ze dan al die andere vliegtuigen in holding zetten, alles.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat laatste is geen garantie natuurlijk, maar waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |