Ja maar ik zit natuurlijk weer mobiel, eikel.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moet je maar opschieten, je hebt toch een abo.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja maar ik zit natuurlijk weer mobiel, eikel.
Gewoon F12 shit.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dit een scriptje of photoshop?
Dat laatste is geen garantie natuurlijk, maar waarom?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dinsdag gaan er twee F-16's landen en, je verwacht het niet, ook weer opstijgen op Schiphol.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken ik niet. Wat is ze?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:28 schreef anonymoussie het volgende:
Wat vinden jullie van Nina Dobrev, jongens?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:28 schreef anonymoussie het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best leuk.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:28 schreef anonymoussie het volgende:
[ afbeelding ]
Oefening, Schiphol is 1 van de alternatieve landingsplaatsen indien dat nodig is en dat is eigenlijk nooit echt gebeurd. Dus gaan ze dat even doen zodat iedereen kan checken of ze hun werk goed doen. Gewoon zo van; Hallo, hallo, dit is de Luchtmacht, we nemen uw landingsbaan over, groetjes. En dat de verkeerstoren dan zegt; ok is goed! En dat ze dan al die andere vliegtuigen in holding zetten, alles.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat laatste is geen garantie natuurlijk, maar waarom?
Wel interessant om dan even mee te luisteren, als ik er aan denk, is er ook een tijdstip bekend?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oefening, Schiphol is 1 van de alternatieve landingsplaatsen indien dat nodig is en dat is eigenlijk nooit echt gebeurd. Dus gaan ze dat even doen zodat iedereen kan checken of ze hun werk goed doen. Gewoon zo van; Hallo, hallo, dit is de Luchtmacht, we nemen uw landingsbaan over, groetjes. En dat de verkeerstoren dan zegt; ok is goed! En dat ze dan al die andere vliegtuigen in holding zetten, alles.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:29 schreef Specularium het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja toch.quote:
Mooie fijne trekjes.
"Rond het middaguur"quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wel interessant om dan even mee te luisteren, als ik er aan denk, is er ook een tijdstip bekend?
Ik wacht gewoon totdat één van die twee dames teut is en dan gebruik ik hun haar als dweil.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
"Rond het middaguur"Maar daar kom ik tzt wel achter. Als er meer info is dan hoor je het wel van me.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:58 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Hij sloopt je de moeder.
Van sommige mensen kan je het verwachten maar dat bijvoorbeeld Henk nog niet in dit topic heeft gepost vind ik eng. En waar is Fylax?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:23 schreef Specularium het volgende:
Ik wilde hier al bijna posten waarom iedereen zo interessant zit te doen.
Henk is er straks weer, die gaat altijd extra vroeg naar huis zodat hij hier kan posten.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Van sommige mensen kan je het verwachten maar dat bijvoorbeeld Henk nog niet in dit topic heeft gepost vind ik eng. En waar is Fylax?
Hoeveel doden zijn er te betreuren?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zat gewoon de sims 3 te spelen.
heb ik niet eens nodig voor rare hersenafwijkingenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Te diep in het glaasje gekeken?
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Van sommige mensen kan je het verwachten maar dat bijvoorbeeld Henk nog niet in dit topic heeft gepost vind ik eng. En waar is Fylax?
Nog geen. Wel een paar vreemdgangersquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoeveel doden zijn er te betreuren?
Oh wow. Waar zit het dan in je hersenen? Of komt het door verhoogde druk?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
heb ik niet eens nodig voor rare hersenafwijkingen
Mogge Arnoquote:
Heb je ook een wintervacht?quote:
Heb je je schedel weer geschoren?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:34 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb me net van mijn meest extreemrechtse kant laten zien
Nee, wel een lichtgetint pubertje een tik gegevenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je je schedel weer geschoren?
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, wel een lichtgetint pubertje een tik gegeven
Wilde hij aan je billetjes zitten?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, wel een lichtgetint pubertje een tik gegeven
En wat deden die andere twee?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:28 schreef timmmmm het volgende:
Ik was braaf van mijn werk naar mijn moeder aan het fietsen, om op de plichtmatige koffie te gaan. Stonden er 3 knullen van een jaar of 14 op en om een fiets overdwars op het fietspad. Dus burgerlijk als ik ben, bel ik een keer en fiets ik erlangs.
Vond die knul het nodig om op me te spugen. Dus die heb ik in het voorbijfietsen even een beste pets verkocht.
Hopelijk zijn ze me gevolgd. Dan gooien ze vannacht stenen bij mijn mams door de ruit ipv bij mijquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:30 schreef Fokker89 het volgende:
En nu zijn alle neven je aan het zoeken?
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:28 schreef timmmmm het volgende:
Ik was braaf van mijn werk naar mijn moeder aan het fietsen, om op de plichtmatige koffie te gaan. Stonden er 3 knullen van een jaar of 14 op en om een fiets overdwars op het fietspad. Dus burgerlijk als ik ben, bel ik een keer en fiets ik erlangs.
Vond die knul het nodig om op me te spugen. Dus die heb ik in het voorbijfietsen even een beste pets verkocht.
Of ze gaan het slachtoffertje zitten uit te hangen bij de politie.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:32 schreef timmmmm het volgende:
Dat zijn natuurlijk wel de twee optiemogelijkheden. Of ik word neergestoken of de Telegraaf spoort me op om me de tokkieonderscheiding van de week te geven
Tem is mijn IP-adres al door aan het gevenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Of ze gaan het slachtoffertje zitten uit te hangen bij de politie.
Van je moeder dus.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tem is mijn IP-adres al door aan het geven
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:34 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb me net van mijn meest extreemrechtse kant laten zien
Doei.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat "Verborgen Verleden" kijken
Tragisch verhaal.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:56 schreef timmmmm het volgende:
Eerst werd hij langzaam maar zeker helemaal paars
Nee, dat is een mooi gemaakt tv-programma waarin bekende Nederlanders op zoek gaan naar hun familiegeschiedenis.quote:
Ik snap ook niet waarom zoiets op Nederland 1 moet. Stop het fijn op een themakanaal, voor de liefhebber. Of zend het online uit.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat praatprogramma over wie is de mol is echt niet de volgen als je dat programma niet kijkt.
Waarom zou je dat dan ook kijken?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat praatprogramma over wie is de mol is echt niet de volgen als je dat programma niet kijkt.
Tja, goeie vraag. De vriend had het opgezet en toen verliet hij de kamer.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat dan ook kijken?
Ik zou hem dumpen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tja, goeie vraag. De vriend had het opgezet en toen verliet hij de kamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |