Een illusie van zelfbeschikking is beter dan een illusie van onderdrukking.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:22 schreef Ryon het volgende:
Ach ja de gulden. Toen iedereen in Nederland nog rijk & gelukkig was en wij de Duitse Europese overheersing alleen nog maar kenden uit de geschiedenisboekjes.
Het zal wel wat kosten als het echt Amsterdam is.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is een paleisje, voor Amsterdamse begrippen.
Kleine ramen, hoge gevels, Amsterdam-west, turkenauto's voor de deur en een vraagprijs van een paar ton voor 50m2.quote:
Je moet er maar zin in hebben. Een aanblik om depressief van te worden, en elke dag al die trappen op en af.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
Kleine ramen, hoge gevels, Amsterdam-west, turkenauto's voor de deur en een vraagprijs van een paar ton voor 50m2.
Overduidelijk een woning uit de Amsterdamse school in een upcoming neighourhood zoals de kolenkit.
Oh, als je de woning wilt bezichtigingen of een bod doet met financiering onder voorbehoud kan je de moeite besparen. De woning is dan al vergeven aan iemand die 20% boven de vraagprijs bood.
quote:De rapper erkende eerder bij de behandeling van zijn zaak dat hij het vuurwapen in zijn bezit had. Hij zei het nodig te hebben voor een videoclip. Aan een nepwapen kon hij niet zo snel komen. 'Het echte wapen was het enige dat ik op dat moment kon vinden', aldus de rapper, die ook vandaag aanwezig was bij de zitting.
Begrijpelijk, in de hood is makkelijk aan vuurwapens te komen.quote:
En ook nog een van zilver. Geld met een echte waarde.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:18 schreef Heilwasser het volgende:
De goede oude gulden.
[ afbeelding ]
Wonderlijk wereldje moet dat zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:34 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Begrijpelijk, in de hood is makkelijk aan vuurwapens te komen.
Verder hoor je altijd je buren en zij jou. Horror.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet er maar zin in hebben. Een aanblik om depressief van te worden, en elke dag al die trappen op en af.
Moet je elke ochtend bij het ophalen van de krant weer uitleggen dat je vrouwtje gewoon haar teen stootte ofzo.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:39 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Verder hoor je altijd je buren en zij jou. Horror.
Oh ja, ook dat nog: het zal er wel erg gehorig zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:39 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Verder hoor je altijd je buren en zij jou. Horror.
Van de trap gedonderd.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moet je elke ochtend bij het ophalen van de krant weer uitleggen dat je vrouwtje gewoon haar teen stootte ofzo.
Stel je dan eens voor dat op een dag Kaas- je buurman wordt.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, ook dat nog: het zal er wel erg gehorig zijn.
Allemaal drugsparty's in je flat.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Stel je dan eens voor dat op een dag Kaas- je buurman wordt.
Dat gekerm van zijn overwinningen: ik moet er niet aan denken.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik schat kaas toch eerder in als fan van het souterrain.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Kaas- gaat voor de hut van Henk Krol, vermoedelijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik schat kaas toch eerder in als fan van het souterrain.
Lekker dicht bij de Amsterdamse heipalen.
Die hele site is een hoaxquote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:20 schreef robin007bond het volgende:
https://sites.google.com/(...)en-over-asielzoekers
Ik denk dat ze wel aan de gang kunnen blijven; de verhalen schieten als paddenstoelen uit de grond.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:20 schreef robin007bond het volgende:
https://sites.google.com/(...)en-over-asielzoekers
Dat sowieso, maar dat is als stellen dat gras groen is.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:31 schreef Heilwasser het volgende:
Hoe dan ook, de journalisten zijn schuldig.
Ja, schrikbarend he? Nja, mensen zijn zo makkelijk bang te maken soms.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel aan de gang kunnen blijven; de verhalen schieten als paddenstoelen uit de grond.
Dat deze zowel een Nederlandse als Belgische versie hebben vind ik best een eng idee. Weet jij als socioloog wat voor mensen vaak achter dit soort berichten zit? Zijn dat dezelfde clubjes?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:40 schreef Ryon het volgende:
O ja, die vluchtelingenhoaxen:
[ afbeelding ]
Hoe vaak ik deze mythe de afgelopen weken wel niet gehoord heb vanuit het PVV stemvee.
Nu is het nog wel grappig. Het wordt gevaarlijk zodra het niet meer gaat om 'deel dit bericht' maar om 'gooi de ruiten in van uw lokale kebabzaak'.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:40 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe vaak ik deze mythe de afgelopen weken wel niet gehoord heb vanuit het PVV stemvee.
Belgen hebben het sowieso aan zichzelf te danken.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:40 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige mensen maken zichzelf ook graag bang. Die lezen alleen maar sites en pagina's waar onrust wordt gestookt.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, schrikbarend he? Nja, mensen zijn zo makkelijk bang te maken soms.
Ik heb kennelijk een iets beschaafdere kennissenkring.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:40 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja.. Onbegrijpelijk blijft het. Ik ga denk ik een topic openen over de hoaxes. Ik twijfel tussen NWS en POL. NWS is meer de doelgroep, maar het is niet echt actualiteit.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Sommige mensen maken zichzelf ook graag bang. Die lezen alleen maar sites en pagina's waar onrust wordt gestookt.
Ik zou POL doen als je geen dreig-DM's wil ontvangen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja.. Onbegrijpelijk blijft het. Ik ga denk ik een topic openen over de hoaxes. Ik twijfel tussen NWS en POL. NWS is meer de doelgroep, maar het is niet echt actualiteit.
Als je deze hoax in je OP wil gebruiken dan zou ik niet NWS kiezen. Daarmee wordt je topic onmiddellijk uitwisselbaar met alle andere vluchtelingentopics.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja.. Onbegrijpelijk blijft het. Ik ga denk ik een topic openen over de hoaxes. Ik twijfel tussen NWS en POL. NWS is meer de doelgroep, maar het is niet echt actualiteit.
Weet wel waar je aan begint als je het in NWS doet. Je weet wat 80% van de stamgasten denkt over asielzoekers. Bedenk of het zinvol is daartegenin te gaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu vind ik inderdaad dat dat niet kan. Sterker nog, ik wéét dat dat niet kan en compleet onrealistisch is.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:40 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, gewoon bange en boze mensen. Type huisvrouw van vijftig (huishoudinkomen van 2600 euro in de maand) met twee thuiswonende volwassen kinderen die nog geen sociale huurwoning kunnen krijgen " want wachttijd van 14 jaar". Die is boos maar te dom om uit te vogelen hoe het werkelijk zit. Die lezen dan op internet dingen over vluchtelingen die urgentie en zakgeld krijgen en gaan dan aan de slag met paint om "de waarheid" via Facebook te delen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat deze zowel een Nederlandse als Belgische versie hebben vind ik best een eng idee. Weet jij als socioloog wat voor mensen vaak achter dit soort berichten zit? Zijn dat dezelfde clubjes?
Wat een feest zou dat zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Waattt?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat gekerm van zijn overwinningen: ik moet er niet aan denken.
Enkel voor die prachtige tafel tafel.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Kaas- gaat voor de hut van Henk Krol, vermoedelijk.
Waar heb je het over? Ik wilde er vorige week eentje bellen en had d'r direct aan de lijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:07 schreef Euribob het volgende:
Die goeie ouwe geautomatiseerde bureaucratie bij universiteiten.![]()
Zojuist voor de derde keer in twee weken een mail gestuurd dat ik een afspraak met de studieadviseuse wil maken wat betreft een fout in het systeem. Voor de derde keer de automatische reactie gehad dat de mail is ontvangen door de studieadviseuse maar een reactie ho maar.
Gelukkig hebben ze sinds dit collegejaar besloten dat het plaatsen van het telefoonnummer van de afdeling of de aanwezigheidstijden van de studieadviseuse contact leggen toch wel erg makkelijk maakt en het dus van de site hebben gehaald.![]()
Kleinschalige studies op grote universiteiten ftw!
Die laatste zin deed het hem niet voor jou? Ik heb het niet over de ESE.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik wilde er vorige week eentje bellen en had d'r direct aan de lijn.Gaat via OSC.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:05 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, gewoon bange en boze mensen. Type huisvrouw van vijftig (huishoudinkomen van 2600 euro in de maand) met twee thuiswonende volwassen kinderen die nog geen sociale huurwoning kunnen krijgen " want wachttijd van 14 jaar". Die is boos maar te dom om uit te vogelen hoe het werkelijk zit. Die lezen dan op internet dingen over vluchtelingen die urgentie en zakgeld krijgen en gaan dan aan de slag met paint om "de waarheid" via Facebook te delen.
Dat volk interesseert zich pas voor politiek en dergelijke als het links- of rechtsom henzelf treft. En die vluchtelingen raakt die lui rechtstreeks in het hart.
Zou er een mediacampagne achter zitten dan zouden wij in west-Europa grote verschillen moeten zien. Die zien wij niet. Tenzij de Joodse zionistische lobby erachter zit is dat dus niet het geval.
Oh sorry, ik denk dat ik halverwege al wist wat ik zou typen en toen iets minder aandachtig las. Merkwaardig is dat.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die laatste zin deed het hem niet voor jou? Ik heb het niet over de ESE.
Gewoon niet, helemaal niet, binnen kunnen lopen bij de administratie voor een vraag of een doorverwijzing vind ik zo verschrikkelijk kut. En dan ook gewoon niet reageren op de contactformulieren.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh sorry, ik denk dat ik halverwege al wist wat ik zou typen en toen iets minder aandachtig las. Merkwaardig is dat.
Het is wat.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gewoon niet, helemaal niet, binnen kunnen lopen bij de administratie voor een vraag of een doorverwijzing vind ik zo verschrikkelijk kut. En dan ook gewoon niet reageren op de contactformulieren.
Die mensen zitten er toch ook met als doel om jouw studie te faciliteren. Faciliteer dan, zou ik willen zeggen.quote:
Je moet niet verwachten dat ze iets kunnen natuurlijk bij sociologie. Maar wat is er aan de hand dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gewoon niet, helemaal niet, binnen kunnen lopen bij de administratie voor een vraag of een doorverwijzing vind ik zo verschrikkelijk kut. En dan ook gewoon niet reageren op de contactformulieren.
Ik stond in het systeem als afwezig bij een verplicht practicum waarbij ik echter wel aanwezig was. Dat zouden ze gaan regelen (5 weken terug ondertussen). Maar dat is blijkbaar niet gedaan en nu zit ik dus met een (waarschijnlijk) niet nagekeken essay.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je moet niet verwachten dat ze iets kunnen natuurlijk bij sociologie. Maar wat is er aan de hand dan?
Irritant joh, kost allemaal overbodige energie.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik stond in het systeem als afwezig bij een verplicht practicum waarbij ik echter wel aanwezig was. Dat zouden ze gaan regelen (5 weken terug ondertussen). Maar dat is blijkbaar niet gedaan en nu zit ik dus met een (waarschijnlijk) niet nagekeken essay.
Och, hij studeert economie/politicologie. Over overbodige energie gesproken.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Irritant joh, kost allemaal overbodige energie.
Die apostrof hoort daar nietquote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:45 schreef Heilwasser het volgende:
Euribob's aanwezigheid is moeilijk te missen inderdaad.
Jij hebt niets gemist aan dat practicum en zij missen niks aan dat essay. Miep niet zo.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik stond in het systeem als afwezig bij een verplicht practicum waarbij ik echter wel aanwezig was. Dat zouden ze gaan regelen (5 weken terug ondertussen). Maar dat is blijkbaar niet gedaan en nu zit ik dus met een (waarschijnlijk) niet nagekeken essay.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dank. Dit wist ik niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die apostrof hoort daar niet
Bobs aanwezigheid
GS' aanwezigheid
Een niet nagekeken essay betekent geen punt voor het vak. Ontbrekende punten betekent aan het einde van het jaar een negatief-BSA en verwijdering van de opleiding.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij hebt niets gemist aan dat practicum en zij missen niks aan dat essay. Miep niet zo.
Het lijkt wel zo'n php trucje, door liegen en bluffen proberen punten binnen te halen die hij niet heeft verdiendquote:
Dan had je dus braaf aan je opdracht moeten voldoen Bobje.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een niet nagekeken essay betekent geen punt voor het vak. Ontbrekende punten betekent aan het einde van het jaar een negatief-BSA en verwijdering van de opleiding.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan had je dus braaf aan je opdracht moeten voldoen Bobje.
Welke opdracht?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Naja, ik vind bellen of even langslopen om iets op te helderen echt totaal geen probleem. Maar als dat dan óók niet kan..quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Irritant joh, kost allemaal overbodige energie.
Dat schiet bij jou als ambtenaar natuurlijk al gauw in het verkeerde keelgat.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het systeem de schuld geven, toch jammer Bobje.
Hoopte op Wilders. Was teleurgesteld.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:28 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-huis-van-Geer.dhtml
Zo, die Geer heeft echt een goede smaak.
Ewwwquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:28 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-huis-van-Geer.dhtml
Zo, die Geer heeft echt een goede smaak.
Ik zag deze net ergens.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het systeem de schuld geven, toch jammer Bobje.
Uitmuntend.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:39 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik zag deze net ergens.
[ afbeelding ]
Waar staat banshee op deze meter?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:39 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik zag deze net ergens.
[ afbeelding ]
Ik heb voor bekende cijfertjes gekozen. Helaas was ik 141 vergeten.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waar staat banshee op deze meter?![]()
V.
He, je gebruikt de 007-PIquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb voor bekende cijfertjes gekozen. Helaas was ik 141 vergeten.
Oke.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die gebruik ik heel vaak. Het is zeg maar de standaard-PI in NWS-SC.
Ik ben nooit sarcastisch.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb voor bekende cijfertjes gekozen. Helaas was ik 141 vergeten.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:56 schreef robin007bond het volgende:
Volgens mij lacht Janneke altijd met zo'n gemene grijns als ze mij weer eens heeft getrolled.
De troll trollen? Kan dat?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:56 schreef robin007bond het volgende:
Volgens mij lacht Janneke altijd met zo'n gemene grijns als ze mij weer eens heeft getrolled.
Bestaat die campingslowchat nog?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die gebruik ik heel vaak. Het is zeg maar de standaard-PI in NWS-SC.
Het is baggercampingslowchat, © Remlof 2004-2015.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:15 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Bestaat die campingslowchat nog?
© wie?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is baggercampingslowchat, © Remlof 2004-2015.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |