SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe Betancur m'n reet.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:29 schreef Cavaliers het volgende:
Wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe Betancur m'n reet.
Sepulveda wie? Ja laat die maar rijden, ik chill hem lekker bij de favorieten.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:49 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.astanaproteam.(...)rro-el-amago-140-km/
[..]
BROEKJE UIT.
Heel erg onvolwassen inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:29 schreef Cavaliers het volgende:
Over een paar weken weer smerig dik, wacht maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe Betancur m'n reet.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Echt lachwekkend hoe jij nu post.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:35 schreef DeeBee het volgende:
Die TT, haha.
Ik supporter nog eerder voor Gerrans dan die Colombiaantjes. #zeghet
Is toch mooi man, heeft wim ook eens wat medestanders.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Echt lachwekkend hoe jij nu post.
Je liegt.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:35 schreef DeeBee het volgende:
Die TT, haha.
Ik supporter nog eerder voor Gerrans dan die Colombiaantjes. #zeghet
Als Miguel maar in orde is.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:31 schreef Cavaliers het volgende:
Redelijk valpartijtje in San Luis, Nairo en Nibali lagen ertussen.
Sagan, Gaviria en Sepulveda idem.
Wordt door andere bronnen (schijnbaar het team zelf) alweer ontkend.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:21 schreef Cavaliers het volgende:
Nairo gebroken sleutelbeen wordt gemeld.
Ik las het. Nu nog achterhalen wat er met Contreras is gebeurd en ik kan weer met een gerust hart slapen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Wordt door andere bronnen (schijnbaar het team zelf) alweer ontkend.
twitter:SadhbhOS twitterde op vrijdag 22-01-2016 om 22:43:20Some serious damage to Contreras' knee. He's been taken to hospital. Took off his shoe to get into the car and blood poured out of the shoe reageer retweet
twitter:Peter_SagFan twitterde op vrijdag 22-01-2016 om 21:34:06Big crash in the peloton stage 5 #TourdeSanLuis https://t.co/lGbS1aheKv reageer retweet
Als je op de link klikt, wordt je automatisch gelinkt naar het tijdstip van de val toch? Tenminste, bij mijquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:34 schreef Strani het volgende:
De val maar dan zonder de hele vier uur aan video door te moeten ploegentwitter:Peter_SagFan twitterde op vrijdag 22-01-2016 om 21:34:06Big crash in the peloton stage 5 #TourdeSanLuis https://t.co/lGbS1aheKv reageer retweet
Jeetje.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:21 schreef Cavaliers het volgende:
Nairo gebroken sleutelbeen wordt gemeld.
twitter:SantosTDU_Live twitterde op zaterdag 23-01-2016 om 02:05:18Primoz Roglic (SLO) - TLJ has abandoned the race after his crash. #TDU reageer retweet
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:14 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:SantosTDU_Live twitterde op zaterdag 23-01-2016 om 02:05:18Primoz Roglic (SLO) - TLJ has abandoned the race after his crash. #TDU reageer retweet
Boom gaat mondjes snoeren.twitter:SantosTDU_Live twitterde op zaterdag 23-01-2016 om 01:45:18At 1km there's already been an attack from Lars Boom (NED) - AST. Several riders are pursuing. #TDU reageer retweet
Even in vorm komen om volgende week toch even WK te worden?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:25 schreef wimderon het volgende:
[..]Boom gaat mondjes snoeren.twitter:SantosTDU_Live twitterde op zaterdag 23-01-2016 om 01:45:18At 1km there's already been an attack from Lars Boom (NED) - AST. Several riders are pursuing. #TDU reageer retweet
Schansfinish vandaag?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:30 schreef Mani89 het volgende:
Doodzonde van Roglic, die had hier zeker gewonnen.
twitter:NOS twitterde op zaterdag 23-01-2016 om 03:43:01Malori in kunstmatige coma na horrorcrash https://t.co/QWHaa2kBQL reageer retweet
bedanktquote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier.
http://www.fixalen.tv/201(...)ed32f6.89889144.html
Alweer een concurrent minder voor Rio.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:20 schreef wimderon het volgende:
Dennis kampte na een aanval van 3 seconde al met een opgeblazen motor.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:48 schreef TheArt het volgende:
Malori ligt inmiddels in het ziekenhuis. Was schijnbaar buiten bewustzijn na die val en had een flinke hoofdwond.
quote:De Italiaanse wielrenner Adriano Malori ligt met zware verwondingen op de intensive care in een ziekenhuis nabij San Luis in Argentinië. De 27-jarige renner van Movistar heeft onder meer hoofdletsel opgelopen door een zware crash in de vijfde etappe van de Ronde van San Luis.
Malori heeft ook zijn sleutelbeen gebroken, maar de medische staf van de Spaanse WorldTour-ploeg maakt zich vooral zorgen om zijn verwondingen aan het hoofd. Hij wordt de komende 48 uur permanent in de gaten gehouden.
Een gat in het wegdek was de oorzaak van de massale valpartij op zo'n 30 kilometer van de finish. Tientallen wielrenners smakten tegen de grond. Andere grote slachtoffers waren de Colombianen Fernando Gaviria en Rodrigo Contreras, de Argentijn Maximiliano Richeze en de Belg Stijn Vandenbergh, alle vier van Etixx-QuickStep. Gaviria brak zijn linkerarm en is uit de race, Contreras liep een diepe kniewond op en gaat zaterdag ook niet meer van start in de zesde etappe.
Malori werd in september 2015 nog tweede bij het wereldkampioenschap tijdrijden in Richmond, in de Verenigde Staten.
Wel blij met Porte dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Normaal blijf ik altijd wakker voor Willunga Hill, maar de bijna onvermijdelijke Gerro winst doet mij twijfelen.
Walgelijk megalomaan stukje.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:01 schreef Pino112 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)utm_campaign=twitter
Fapfapfap-verhaaltje van onze Rayyyy
We branden een kaarsje voor de gevallen strijders.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:36 schreef Cavaliers het volgende:
Contreras stuk. Gaviria stuk. Een zwarte dag voor de sport. Wereldtitel op de baan ook een utopie.
Hè bah, wat een naar misselijkmakend stukje.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:01 schreef Pino112 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)utm_campaign=twitter
Fapfapfap-verhaaltje van onze Rayyyy
Dit is echt balen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:36 schreef Cavaliers het volgende:
Contreras stuk. Gaviria stuk. Een zwarte dag voor de sport. Wereldtitel op de baan ook een utopie.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We branden een kaarsje voor de gevallen strijders.
RIP
Bedankt dat jullie er voor me zijn in deze moeilijke tijd. Dat waardeer ik enorm.quote:
Foto zag er niet heel lekker uit.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:19 schreef TheArt het volgende:
Ongeluk tijdens het trainingskamp van Giant-Alpecin in Spanje. Een paar renners liggen in het ziekenhuis. Het zou relatief goed gaan met ze.
twitter:TourDeJose twitterde op zaterdag 23-01-2016 om 17:43:06Six Giant-Alpecin involved in crash with a car during training. Spanish sources report one rider heavily injured https://t.co/UlAuDWZgCR reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:sanderkleikers twitterde op zaterdag 23-01-2016 om 19:28:30Team @GiantAlpecin komt snel met update. Tom Dumoulin en Roy Curvers zijn zeker in orde. Barguil zou beenblessure hebben. Info volgt #L1 reageer retweet
Kortom, Degenkolb zou serieus gewond zijn (ik lees al geruchten over een gebroken arm en zelfs een eventuele geamputeerde vinger) en een andere renner is al zijn tanden kwijt.twitter:NicoLaMattina76 twitterde op zaterdag 23-01-2016 om 19:15:02@Francebleubzh @Nicogeay Degenkolb serait sérieusement touché. Un autre aurait perdu toutes ces dents. reageer retweet
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat Laurens ten Dam gewoon weer op zijn fiets is gestapt om verder te trainen.
Verdomme zeg ik hoop dat alles maar oke isquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:36 schreef TheArt het volgende:
Kortom, Degenkolb zou serieus gewond zijn (ik lees al geruchten over een gebroken arm en zelfs een eventuele geamputeerde vinger) en een andere renner is al zijn tanden kwijt.twitter:NicoLaMattina76 twitterde op zaterdag 23-01-2016 om 19:15:02@Francebleubzh @Nicogeay Degenkolb serait sérieusement touché. Un autre aurait perdu toutes ces dents. reageer retweet
Sinkeldam wordt over een paar weken 27. De rest is jonger.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:48 schreef Marcoss het volgende:
Ze noemen 3 renners van 27 toch? Weet niet hoe oud die anderen zijn..
Wie is dan nog meer 27? Niemand volgens mij. Sinkeldam is 26, Barguil 24, Ludvigsson is 21 en Walscheid 22.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:48 schreef Marcoss het volgende:
Ze noemen 3 renners van 27 toch? Weet niet hoe oud die anderen zijn..
Als je gewoon twee aan twee fietst kan het niet veel kwaad.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:44 schreef DeeBee het volgende:
Jezus man, die zijn echt keihard geraakt dan.
Eigenlijk blijft het ook van de gekken, op de openbare weg trainen met die snelheden en alles, pff. Al lijkt het nu alsof die auto gewoon het hele treintje geschept heeft...
Edit: net te vroeg gepost, inderdaad dus auto op de verkeerde weghelft...
Dit is niet de tijd om woorden te verdraaien.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:51 schreef Cavaliers het volgende:
Dumoulin was er niet eens bij dus. Wat loopt die Mani nou weer paniek te zaaien joh
Dumoulin is wel op datzelfde trainingskamp, was toen nog niet duidelijk welke 6 er betrokken warenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:51 schreef Cavaliers het volgende:
Dumoulin was er niet eens bij dus. Wat loopt die Mani nou weer paniek te zaaien joh
Ja, maar in dat artikel wordt gepraat over 2 27-jarigen die het zwaarst gewond zijn en verder betrokken een 27-jarige, 21-jarige, 19-jarige en 18-jarige.. Van die leeftijden klopt dan sowieso niet zoveel blijkbaar.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wie is dan nog meer 27? Niemand volgens mij. Sinkeldam is 26, Barguil 24, Ludvigsson is 21 en Walscheid 22.
Hmm nee inderdaad, dat lijkt inderdaad dan zo te zijn. Overigens zouden dan wel de berichten over Haga en Degenkolb kloppen, want die twee worden al een tijdje als twee zwaarst getroffenen gemeld.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar in dat artikel wordt gepraat over 2 27-jarigen die het zwaarst gewond zijn en verder betrokken een 27-jarige, 21-jarige, 19-jarige en 18-jarige.. Van die leeftijden klopt dan sowieso niet zoveel blijkbaar.
Wtf, bah bah bah, niet normaal.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:36 schreef TheArt het volgende:
Helemaal van top tot teen financieel uitkleden die feeks.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:57 schreef Tommeke het volgende:
Nou, dat wordt dokken voor die domme kut.
Traumahelikopter inderdaad voor Haga. Hieruit maak ik ook op dat Sinkeldam er relatief goed van af is gekomen.twitter:ThomasSijtsma twitterde op zaterdag 23-01-2016 om 20:52:32De traumahelikopter was aangevlogen voor de zwaargewonde Chad Haga. Degenkolb, Ludvigsson, Barguil en Walscheid last van pijntjes/breuken. reageer retweet
twitter:ThomasSijtsma twitterde op zaterdag 23-01-2016 om 20:53:05Met Sinkeldam is het ok. Artsen onderzoeken de andere vijf. reageer retweet
http://nos.nl/artikel/208(...)d-vanaf-brengen.htmlquote:Boers sprak ook een paar mecaniciens. "Ze zeiden: als je die fietsen ziet, is het een wonder dat ze het er allemaal levend vanaf hebben gebracht."
Ik zou eigenlijk geen andere reden kunnen bedenken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:06 schreef MCH het volgende:
Britse vrouw op een rustige weg aan de verkeerde kant. Het is maar speculeren maar kan zo zijn dat ze voor haar gevoel aan de goede kant aan het rijden was.
Ik word er naar van als ik het leesquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:12 schreef TheArt het volgende:
Veel hechtingen bij Degenkolb. Is nu op weg naar een groter ziekenhuis in Valencia om zijn vinger weer helemaal dicht te naaien, want die lag er bijna af.
[ afbeelding ]
Ze houden ook nooit op met het kweken van Costa Ricanen die Villalobos heten he?quote:
Ludvigsson is volgens zijn broer Tobias oke. Niets eraan overgehouden dus, net als Sinkeldam.twitter:DanielHultqvist twitterde op zaterdag 23-01-2016 om 21:38:16Cykelproffset Fredrik Ludvigsson var inblandad i en allvarlig bilolycka. Enligt hans bror, Tobias Ludvigsson, mår han "okej". reageer retweet
Ik ben een tevreden man.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zo is je dag toch wat minder zwart.
Opperkleurder vindt dit leuk.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zo is je dag toch wat minder zwart.
Man, man, wat een ellendequote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:02 schreef TheArt het volgende:
Walscheid heeft vermoedelijk zijn hand en scheenbeen gebroken.
twitter:lancearmstrong twitterde op zaterdag 23-01-2016 om 23:25:47Wishing @ChadHaga and his @GiantAlpecin teammates the speediest of recoveries. Hang in there fellas. reageer retweet
quote:Six Team Giant-Alpecin riders were involved in a crash in training during the team training camp near Calpe, Spain, today. A medical update on the riders’ condition is provided below.
Warren Barguil (FRA): fractured scaphoid; may require surgery but not yet determined.
John Degenkolb (GER): successful surgery on a cut in his upper leg; currently receiving treatment on his hand and a fracture to his forearm.
Chad Haga (USA): was airlifted to a hospital; successful surgery on neck and chin wounds; orbital fracture will be treated later.
Fredrik Ludvigsson (SWE): scratches and bruises all over his body.
Ramon Sinkeldam (NED): scratches and bruises all over his body.
Max Walscheid (GER): fractured hand and tibia; surgery likely required.
CEO Iwan Spekenbrink said: “It has been a very tough day for the team and the riders will need time to recover. This team — riders, both men and women, and everyone in the organization — feels like a band of brothers and sisters. Together, and by standing by each other, the team will come out of this stronger than ever.”
http://teamgiantalpecin.com/medical-update-on-training-accident/
twitter:SantosTDU_Live twitterde op zondag 24-01-2016 om 04:03:04The gun has fired and the riders are off! #TDU reageer retweet
twitter:SantosTDU_Live twitterde op zondag 24-01-2016 om 04:05:43Five riders are away now. #TDU reageer retweet
Is alleen nog even de vraag wie er wint, aangezien Lieuwe wonderbenen heeft en omdat Sjors.twitter:SantosTDU_Live twitterde op zondag 24-01-2016 om 04:07:22Laurens De Vreese (BEL) - AST, Lieuwe Westra (NED) - AST, Carlos Verona (ESP) - EQS, George Bennett (NZL) - TLJ and Adam Phelan (AUS) - DPC. reageer retweet
Nog verder naar voren en z'n achterwiel begint te slippenquote:Op zondag 24 januari 2016 16:52 schreef Marcoss het volgende:
Hij zit best laag![]()
Ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren als je een tikje krijgt met zo'n houding, die kun je nooit meer herstellen, volgens mij.
twitter:ChadHaga twitterde op maandag 25-01-2016 om 08:15:08I was kinda expecting helicopter rides to be more fun than that. They must have a great marketer. reageer retweet
twitter:ChadHaga twitterde op maandag 25-01-2016 om 08:19:53Weight loss technique for the ill-advised: smash your face on a car, you won't eat for days. reageer retweet
Hij is zijn gevoel voor humor niet verloren met de crash.twitter:ChadHaga twitterde op maandag 25-01-2016 om 08:15:08I was kinda expecting helicopter rides to be more fun than that. They must have a great marketer. reageer retweet
Deze mag er ook zijn:quote:Op maandag 25 januari 2016 10:12 schreef Momo... het volgende:
twitter:ChadHaga twitterde op maandag 25-01-2016 om 08:15:08I was kinda expecting helicopter rides to be more fun than that. They must have a great marketer. reageer retweet
twitter:ChadHaga twitterde op maandag 25-01-2016 om 08:19:53Weight loss technique for the ill-advised: smash your face on a car, you won't eat for days. reageer retweet
Hij is zijn gevoel voor humor niet verloren met de crash.twitter:ChadHaga twitterde op maandag 25-01-2016 om 08:15:08I was kinda expecting helicopter rides to be more fun than that. They must have a great marketer. reageer retweet
twitter:ChadHaga twitterde op maandag 25-01-2016 om 08:33:34I guess I should update my whereabouts, but I doubt"the room with blue walls" will help them much,& I don't know their policy on catheters. reageer retweet
twitter:RSinkeldam twitterde op maandag 25-01-2016 om 16:10:23Messages last days were a bit optimistic, tests in the hospital today has shown a broken scapula, shoulder blade. No surgery needed though☺️ reageer retweet
twitter:KNWU twitterde op dinsdag 26-01-2016 om 15:00:36Met trots mogen wij morgen onze nieuwe hoofdsponsor bekendmaken! Wij zetten in op een prachtige samenwerking! https://t.co/qPLQHpCi8y reageer retweet
Wie zou het zijn?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:07 schreef franklop het volgende:
twitter:KNWU twitterde op dinsdag 26-01-2016 om 15:00:36Met trots mogen wij morgen onze nieuwe hoofdsponsor bekendmaken! Wij zetten in op een prachtige samenwerking! https://t.co/qPLQHpCi8y reageer retweet
Sportbonden die zich door gokbedrijven laten sponsoren. Ik ben er geen voorstander van.quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Unibet is de nieuwe sponsor van de KNWU.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik vraag me nu toch wel af wat voor megalomane tiepjes in de directie van de KNWU zitten, dat ze uberhapt dachten dat dit een kans maakte.
Amateursquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bazennieuws. Maar ja, De Lottoquote:Op woensdag 27 januari 2016 10:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Unibet is de nieuwe sponsor van de KNWU.
twitter:TourDeJose twitterde op woensdag 27-01-2016 om 18:13:03Bjarne Riis and (formerly Saxo Bank's CEO) Lars Seier present new cycling project on Feb 25.https://t.co/TkgTGINYoL reageer retweet
Benieuwd waar hij mee komt, aangezien hij twee maanden terug nog bezig was met Segafredo (die dus uiteindelijk voor Trek kozen).quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:15 schreef TargaFlorio het volgende:
twitter:TourDeJose twitterde op woensdag 27-01-2016 om 18:13:03Bjarne Riis and (formerly Saxo Bank's CEO) Lars Seier present new cycling project on Feb 25.https://t.co/TkgTGINYoL reageer retweet
logische stap, KNWU is een CDA-bolwerk met Marcel Wintels als voorzitter en dan heb ook nog Joop Atsma die voorzitter is geweest. Die kunnen best wat lobbywerk doen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:33 schreef PippenScottie het volgende:
En Unibet lijkt de KNWU als hefboom te gebruiken om Nederlandse wetgeving omtrent online gokken te versoepelen:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)fdsponsor-KNWU.dhtml
Ik snap dat de sponsors voor wielrennen dun bezaaid zijn, maar waarom moet het toch zo moeilijk?
4 tochquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:50 schreef TargaFlorio het volgende:
Die 7 miljoen is voor hoeveel jaar?
4 jaar bedoelde ikquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Uit dat AD artikel hierboven:
[..]
Je zo voor het karretje laten spannen van de Unibet-lobby als nationale sportbond noem ik geen bazennieuws.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bazennieuws. Maar ja, De Lotto![]()
Stel je voor dat iemand anders iets betekent voor de Nederlandse sport.
Lachwekkend dat dit nog wordt toegestaan en dan voor de bühne wel Boogerd schorsen enzo...quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:15 schreef TargaFlorio het volgende:
Een uitstekende en stabiele hoofdsponsor vinden noem ik wel zo.quote:Op donderdag 28 januari 2016 00:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Je zo voor het karretje laten spannen van de Unibet-lobby als nationale sportbond noem ik geen bazennieuws.
Helemaal eens, zeker vanwege de clausules dat Unibet mag uitstappen als de lobby mislukt.quote:Op donderdag 28 januari 2016 00:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Je zo voor het karretje laten spannen van de Unibet-lobby als nationale sportbond noem ik geen bazennieuws.
Als er tegen iemand overduidelijk bewijs is dat hij het wielrennen een stuk meer schade heeft toegebracht dan Boogerd, dan is hij het wel. Is überhaupt nooit geschorst denk ik?quote:Op donderdag 28 januari 2016 04:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lachwekkend dat dit nog wordt toegestaan en dan voor de bühne wel Boogerd schorsen enzo...
En ja, indirect kan Riis altijd betrokken zijn of financieren, maar de hele associatie van die man met wielrennen is al fout. Gewoon opdoeken.
Wat heb je tegen Lotto eigenlijk?quote:Op donderdag 28 januari 2016 07:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een uitstekende en stabiele hoofdsponsor vinden noem ik wel zo.
Buiten dat het mooi is dat die kneuzen van De Lotto een spaak in hun wieletje krijgen.
Het niet kunnen dulden van enige vorm van concurrentie in hun monopoliewereldjequote:Op donderdag 28 januari 2016 10:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Lotto eigenlijk?
Wat een kerel zeg, dat komt niet meer goed lijkt het. Hierna krijgt hij niet nog een kans van een groot team.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:17 schreef Cavaliers het volgende:
Bananito Betancur van alle startlijsten geschrapt in die Trofeo wedstrijden op Mallorca. Nam niet eens de moeite te verschijnen op de officiële presentatie van Movistar.
Het seizoen is weer echt begonnen.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:17 schreef Cavaliers het volgende:
Bananito Betancur van alle startlijsten geschrapt in die Trofeo wedstrijden op Mallorca. Nam niet eens de moeite te verschijnen op de officiële presentatie van Movistar.
Het seizoen is weer echt begonnen.
Lotto heeft de afgelopen 40 jaar ontzettend veel betekend voor de Nederlandse topsport. Als monopolisme betekend dat er jaarlijks 45 miljoen naar de nederlandse sport ga, dan ben ik voor monopolisme.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het niet kunnen dulden van enige vorm van concurrentie in hun monopoliewereldje
quote:01 André Greipel 1982 Germany Lotto - Soudal 4t 05' 15"
02 Sam Bennett 1990 Ireland Bora - Argon 18 00"
03 Edvald Boasson Hagen 1987 Norway Dimension Data 00"
04 Ramunas Navardauskas 1988 Lithuania Cannondale Pro Cycling 00"
05 Matteo Trentin 1989 Italy Etixx - Quick Step 00"
06 Jonas Van Genechten 1986 Belgium IAM Cycling 00"
07 Andrew Fenn 1990 Great Britain Team Sky 00"
08 Filippo Fortin 1989 Italy GM Europa Ovini 00"
09 Marc Sarreau 1993 France FDJ 00"
10 Albert Torres Barcelo 1990 Spain Team Ecuador 00"
Hoe zit het dan met Marlux-Napoleon Games en Vastgoedservice-Golden Palace?quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:46 schreef Charlie33 het volgende:
http://www.marketingtribu(...)-deal-knwu/index.xml
Niet alleen Lotto, maar ook NOC/NSF is niet enthousiast. UCI kan ook nog roet in het eten gooien.
Zoiets moet je toch niet willen als UCI.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:24 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Puike kampioenstrui voor Valverde.
Kunnen ze niet gewoon weer verplichten dat de nationale trui eruit moet zien als de vlag van t desbetreffende land ?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:24 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Puike kampioenstrui voor Valverde.
Gaat gewoon een Merckxiaans jaar rijden, overal winnen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lees ik dat goed, Piti rijdt en kasseiklassiekers en waalse klassiekers en alle 3 rondes + OS![]()
Movistar
![]()
![]()
![]()
Mooie 9de plek voor Battaglin. Hij wordt steeds sterker.quote:
Lelijke UI zeg.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mooie 9de plek voor Battaglin. Hij wordt steeds sterker.
Verkozen boven een bid van Colombia in Duitama, Boyaca. Een legendarisch WK is ons door de neus geboord.quote:
Het is logistiek allemaal niet te doen om een WK in een 3de wereldland te organiseren.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Verkozen boven een bid van Colombia in Duitama, Boyaca. Een legendarisch WK is ons door de neus gebeurd.
Nu niet net doen of je niet teleurgesteld bent, want ik weet toevallig dat jij een groot fan was van het wereldkampioenschap in 1995.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is logistiek allemaal niet te doen om een WK in een 3de wereldland te organiseren.
Ja wel mooi dat Olano bijna het wereldkampioenschap verloor omdat de wegen daar nog slechter zijn dan in België. Maar op zich was het wel amusant verder, iets minder voor de Nederlandse ploeg die toen nog op water en brood reed hahaha.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nu niet net doen of je niet teleurgesteld bent, want ik weet toevallig dat jij een groot fan was van het wereldkampioenschap in 1995.
Jammer van de eerste zin, maar ik ben blij dat je je vermaakt hebt. Nu snap ik ook wel weer dat je minder enthousiast bent voor een eventuele herhaling, want Miguel en Nairo zouden natuurlijk rondjes rijden om Dumoulin en De Gees. Die kunnen na tien meter al aan de zuurstoftank haha.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja wel mooi dat Olano bijna het wereldkampioenschap verloor omdat de wegen daar nog slechter zijn dan in België. Maar op zich was het wel amusant verder, iets minder voor de Nederlandse ploeg die toen nog op water en brood reed hahaha.
Ik snap die 'haha' aan het eind niet want dat is helemaal niet om te lachen namelijk. En tevens wisjfoel sinking.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jammer van de eerste zin, maar ik ben blij dat je je vermaakt hebt. Nu snap ik ook wel weer dat je minder enthousiast bent voor een eventuele herhaling, want Miguel en Nairo zouden natuurlijk rondjes rijden om Dumoulin en De Gees. Die kunnen na tien meter al aan de zuurstoftank haha.
Dat is het wel, het is namelijk lachwekkend dat jij die twee minkukels support. Soort zoekt soort, zeg maar.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik snap die 'haha' aan het eind niet want dat is helemaal niet om te lachen namelijk.
quote:Op maandag 1 februari 2016 12:36 schreef DeeBee het volgende:
Op cyclingnews hebben ze het alvast over een klim van 8 kilometer in het rondje.
Maar waarom jij dan als iemand van 2 meter 30 die 2 Colombiaanse dwerggeitjes supportert is mij een raadsel.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is het wel, het is namelijk lachwekkend dat jij die twee minkukels support. Soort zoekt soort, zeg maar.
Om dezelfde reden dat jij Pereiro support.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar waarom jij dan als iemand van 2 meter 30 die 2 Colombiaanse dwerggeitjes supportert is mij een raadsel.
Dit slaat nergens op. Jij krijgt een time-out.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat jij Pereiro support.
quote:UCI-voorzitter Brian Cookson twijfelt niet aan het organiserend vermogen van de stad: “Innsbruck zal een verbluffend en uitdagend parcours uittekenen voor de renners. Alsook in een schitterend en unieke omgeving dat alleen maar zal bijdrage aan de kijkersbelevenis”, aldus de president in het persbericht
Zou wel eens mooi zijn, een pure klimmer die WK kan winnen.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:36 schreef DeeBee het volgende:
Op cyclingnews hebben ze het alvast over een klim van 8 kilometer in het rondje.
Of Totschnig moet weer gaan trainenquote:Op maandag 1 februari 2016 12:29 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk kan Pfannenberger tegen die tijd een comeback maken, anders zie ik het somber in voor de Oostenrijkse kansen.
Nu onderschat je de Oostenrijkse berggeiten Denifl en Zoidl.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:29 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk kan Pfannenberger tegen die tijd een comeback maken, anders zie ik het somber in voor de Oostenrijkse kansen.
Het draait allemaal om Mühlberger.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu onderschat je de Oostenrijkse berggeiten Denifl en Zoidl.
Denken dat Bernard Kohl hier geen wereldkampioen gaat worden.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:10 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Of Totschnig moet weer gaan trainen
Daar kan je gewoon naartoe skiën.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:15 schreef heywoodu het volgende:
Innsbruck, gaaf
En doodsimpel te bereiken ook
Preciesquote:
Hey, geen slecht woord over Doha he!quote:Op maandag 1 februari 2016 14:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies![]()
Maar serieus, ik vind het echt een mooie keuze. Zegt me ook zoveel meer dan een Ponferrada of Richmond ofzo. Uiteraard komt het niet in de buurt bij Doha, dat moet toch wel het mooiste WK ooit worden, maar dat staat buiten kijf.
Vermoedelijk zal het dan richting Völs gaan en richting de Kuhtaisattel.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:36 schreef DeeBee het volgende:
Dit ziet eruit als een aankomst voor THOMAS Geraint.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zou graag een aankomst bergop op de Axamer Lizum zien.
[ afbeelding ]
De sportman van het jaar 1995 vindt dit leuk.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja wel mooi dat Olano bijna het wereldkampioenschap verloor omdat de wegen daar nog slechter zijn dan in België. Maar op zich was het wel amusant verder, iets minder voor de Nederlandse ploeg die toen nog op water en brood reed hahaha.
Als je Herman hebt ga je toch geen Dione sturen?quote:Op maandag 1 februari 2016 18:22 schreef wimderon het volgende:
Overigens sluit ik, als Dione namens de NOS aanwezig is, een glorieuze kumbek van Gerrit Glomser niet uit.
Ik geloof er niks van dat het zo'n parkoers wordt, want dan liggen alle Irakezen etc er na een ronde af, en dat wil de UCI niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Zou wel eens mooi zijn, een pure klimmer die WK kan winnen.
eerst een aantal vlakkere rondes of vlakke aanloop en laatste drie rondes lange klim er inquote:Op maandag 1 februari 2016 18:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat het zo'n parkoers wordt, want dan liggen alle Irakezen etc er na een ronde af, en dat wil de UCI niet.
Net als in de Ostereich rundfahrt (2013/2014???) lokale ronde in Innsbruck/Völs/Axams en daarna finale klim nar Kuhtai.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eerst een aantal vlakkere rondes of vlakke aanloop en laatste drie rondes lange klim er in
Als ze die Irakezen niet echt controleren zal het gewoon een epische strijd worden tussen Pishgaman Giant en Tabriz Petrochemical Goden.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:48 schreef Wombcat het volgende:
Ik geloof er niks van dat het zo'n parkoers wordt, want dan liggen alle Irakezen etc er na een ronde af, en dat wil de UCI niet.
Ik heb hem inmiddels gezien. Vermakelijk en best mooi gedaan, mede doordat oude shirts enzo precies kloppen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:01 schreef THEFXR het volgende:
gezien de populariteit van dit topic:
"The program" is te vinden op de bekende tor sites.
Die zullen niet eens moeite nemen om het te verbergen, gewoon een V8 in de framequote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Als ze die Irakezen niet echt controleren zal het gewoon een epische strijd worden tussen Pishgaman Giant en Tabriz Petrochemical Goden.
Met hier en daar een Portugees brommertje er tussen.
Inderdaad niet de meest spannende klim qua omgeving.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De klim naar Kühtai is echt behoorlijk saai. Doe maar niet.
Arme Greg.twitter:GregVanAvermaet twitterde op dinsdag 02-02-2016 om 18:54:06Iemand momenteel op de trein van Aalst richting de panne, mijn bagage vergeten. Eerlijk vinder kan me via hier bereiken. Zwarte trolley! reageer retweet
Alleen als ik de EPO mag houden als beloning.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Arme Greg.twitter:GregVanAvermaet twitterde op dinsdag 02-02-2016 om 18:54:06Iemand momenteel op de trein van Aalst richting de panne, mijn bagage vergeten. Eerlijk vinder kan me via hier bereiken. Zwarte trolley! reageer retweet
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alleen als ik de EPO mag houden als beloning.
twitter:GregVanAvermaet twitterde op dinsdag 02-02-2016 om 18:54:59Zwarte trolley met mijn naam op, zat in wagon eerste klasse. reageer retweet
Doe je ding zou ik zeggen.twitter:
FroomeGOD doet ook meequote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:51 schreef Columbiafan het volgende:
Morgen begint ook de Herald Sun Tour. Bijzonder benieuwd naar de pas 18-jarige Michael Storer die heel knap 19de werd in Cadel Evans Great Ocean Road Race![]()
Dat heb ik niet echt gemist moet ik zeggenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weer een seizoen met Syntix...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.apr 4 Rv Bask 10 Par-R 17 AGR 20 LFW 24 LBL 26 Td Rom
mei 6 Gir jun 5 Dau 11 TdS jul 2 TdF 12 TdP 30 San Seb
aug 20 Vuelta 28 GP Plou sep 9 GP Qué 11 GP Mont 19 Eneco okt 1 Lomb
quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:19 schreef 2016 het volgende:
In Dubai moeten ze nog ongeveer 14km. Stream in spoiler.Oh ja bedankt, was het bijna vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Sir Bradley doet zelfs mee.quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh ja bedankt, was het bijna vergeten.
Sir Bradley is op de brommer.quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sir Bradley doet zelfs mee.
En Kietel.
En Cavendish?quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sir Bradley doet zelfs mee.
En Kietel.
Cavendish?quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:43 schreef heywoodu het volgende:
Ik zie dat ik toch wel een vrij opmerkelijke transfer gemist heb
Die ook, zie ik nuquote:
Die van Kittel heb je toch niet gemist?quote:
Jawelquote:Op woensdag 3 februari 2016 11:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Die van Kittel heb je toch niet gemist?
Die kunnen we inderdaad niet meer serieus nemen als sportliefhebber zo!quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Oei, daar valt Heywoodu stevig door de mand.
Afgewezen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik stel voor dat Heywoodu voor straf alle wielertransfers een voor een op papier schrijft opdat hij het nooit meer vergeet
Dat bepaal jij niet.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet.
Begin maar met schrijven.
twitter:LottoJumbo_road twitterde op woensdag 03-02-2016 om 13:41:21Wout Poels beat @VCampenaerts' time. 22.34 is the fastest time, now. #VCV2016 reageer retweet
Top-10 op dit moment:quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:40 schreef Houtenbeen het volgende:
Poels
twitter:LottoJumbo_road twitterde op woensdag 03-02-2016 om 13:41:21Wout Poels beat @VCampenaerts' time. 22.34 is the fastest time, now. #VCV2016 reageer retweet
Kortom, Poels 25 seconden sneller dan Herrada die echt een goede tijdrit kan rijden.twitter:Ciclismo_2014 twitterde op woensdag 03-02-2016 om 14:45:00#VCV2016 PROV1 Poels 22'342 Je Herrada 253 Campenaerts 264 Konig 285 Hollenstein 296 Erviti7 Moreno 318 Ovechkin 329 Clement 34 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |