SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe Betancur m'n reet.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:29 schreef Cavaliers het volgende:
Wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe Betancur m'n reet.
Sepulveda wie? Ja laat die maar rijden, ik chill hem lekker bij de favorieten.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:49 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.astanaproteam.(...)rro-el-amago-140-km/
[..]
BROEKJE UIT.
Heel erg onvolwassen inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:29 schreef Cavaliers het volgende:
Over een paar weken weer smerig dik, wacht maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe Betancur m'n reet.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Echt lachwekkend hoe jij nu post.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:35 schreef DeeBee het volgende:
Die TT, haha.
Ik supporter nog eerder voor Gerrans dan die Colombiaantjes. #zeghet
Is toch mooi man, heeft wim ook eens wat medestanders.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Echt lachwekkend hoe jij nu post.
Je liegt.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:35 schreef DeeBee het volgende:
Die TT, haha.
Ik supporter nog eerder voor Gerrans dan die Colombiaantjes. #zeghet
Als Miguel maar in orde is.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:31 schreef Cavaliers het volgende:
Redelijk valpartijtje in San Luis, Nairo en Nibali lagen ertussen.
Sagan, Gaviria en Sepulveda idem.
Wordt door andere bronnen (schijnbaar het team zelf) alweer ontkend.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:21 schreef Cavaliers het volgende:
Nairo gebroken sleutelbeen wordt gemeld.
Ik las het. Nu nog achterhalen wat er met Contreras is gebeurd en ik kan weer met een gerust hart slapen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Wordt door andere bronnen (schijnbaar het team zelf) alweer ontkend.
twitter:SadhbhOS twitterde op vrijdag 22-01-2016 om 22:43:20Some serious damage to Contreras' knee. He's been taken to hospital. Took off his shoe to get into the car and blood poured out of the shoe reageer retweet
twitter:Peter_SagFan twitterde op vrijdag 22-01-2016 om 21:34:06Big crash in the peloton stage 5 #TourdeSanLuis https://t.co/lGbS1aheKv reageer retweet
Als je op de link klikt, wordt je automatisch gelinkt naar het tijdstip van de val toch? Tenminste, bij mijquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:34 schreef Strani het volgende:
De val maar dan zonder de hele vier uur aan video door te moeten ploegentwitter:Peter_SagFan twitterde op vrijdag 22-01-2016 om 21:34:06Big crash in the peloton stage 5 #TourdeSanLuis https://t.co/lGbS1aheKv reageer retweet
Jeetje.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:21 schreef Cavaliers het volgende:
Nairo gebroken sleutelbeen wordt gemeld.
twitter:SantosTDU_Live twitterde op zaterdag 23-01-2016 om 02:05:18Primoz Roglic (SLO) - TLJ has abandoned the race after his crash. #TDU reageer retweet
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:14 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:SantosTDU_Live twitterde op zaterdag 23-01-2016 om 02:05:18Primoz Roglic (SLO) - TLJ has abandoned the race after his crash. #TDU reageer retweet
Boom gaat mondjes snoeren.twitter:SantosTDU_Live twitterde op zaterdag 23-01-2016 om 01:45:18At 1km there's already been an attack from Lars Boom (NED) - AST. Several riders are pursuing. #TDU reageer retweet
Even in vorm komen om volgende week toch even WK te worden?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:25 schreef wimderon het volgende:
[..]Boom gaat mondjes snoeren.twitter:SantosTDU_Live twitterde op zaterdag 23-01-2016 om 01:45:18At 1km there's already been an attack from Lars Boom (NED) - AST. Several riders are pursuing. #TDU reageer retweet
Schansfinish vandaag?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:30 schreef Mani89 het volgende:
Doodzonde van Roglic, die had hier zeker gewonnen.
twitter:NOS twitterde op zaterdag 23-01-2016 om 03:43:01Malori in kunstmatige coma na horrorcrash https://t.co/QWHaa2kBQL reageer retweet
bedanktquote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier.
http://www.fixalen.tv/201(...)ed32f6.89889144.html
Alweer een concurrent minder voor Rio.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:20 schreef wimderon het volgende:
Dennis kampte na een aanval van 3 seconde al met een opgeblazen motor.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:48 schreef TheArt het volgende:
Malori ligt inmiddels in het ziekenhuis. Was schijnbaar buiten bewustzijn na die val en had een flinke hoofdwond.
quote:De Italiaanse wielrenner Adriano Malori ligt met zware verwondingen op de intensive care in een ziekenhuis nabij San Luis in Argentinië. De 27-jarige renner van Movistar heeft onder meer hoofdletsel opgelopen door een zware crash in de vijfde etappe van de Ronde van San Luis.
Malori heeft ook zijn sleutelbeen gebroken, maar de medische staf van de Spaanse WorldTour-ploeg maakt zich vooral zorgen om zijn verwondingen aan het hoofd. Hij wordt de komende 48 uur permanent in de gaten gehouden.
Een gat in het wegdek was de oorzaak van de massale valpartij op zo'n 30 kilometer van de finish. Tientallen wielrenners smakten tegen de grond. Andere grote slachtoffers waren de Colombianen Fernando Gaviria en Rodrigo Contreras, de Argentijn Maximiliano Richeze en de Belg Stijn Vandenbergh, alle vier van Etixx-QuickStep. Gaviria brak zijn linkerarm en is uit de race, Contreras liep een diepe kniewond op en gaat zaterdag ook niet meer van start in de zesde etappe.
Malori werd in september 2015 nog tweede bij het wereldkampioenschap tijdrijden in Richmond, in de Verenigde Staten.
Wel blij met Porte dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Normaal blijf ik altijd wakker voor Willunga Hill, maar de bijna onvermijdelijke Gerro winst doet mij twijfelen.
Walgelijk megalomaan stukje.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:01 schreef Pino112 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)utm_campaign=twitter
Fapfapfap-verhaaltje van onze Rayyyy
We branden een kaarsje voor de gevallen strijders.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:36 schreef Cavaliers het volgende:
Contreras stuk. Gaviria stuk. Een zwarte dag voor de sport. Wereldtitel op de baan ook een utopie.
Hè bah, wat een naar misselijkmakend stukje.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:01 schreef Pino112 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)utm_campaign=twitter
Fapfapfap-verhaaltje van onze Rayyyy
Dit is echt balen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:36 schreef Cavaliers het volgende:
Contreras stuk. Gaviria stuk. Een zwarte dag voor de sport. Wereldtitel op de baan ook een utopie.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We branden een kaarsje voor de gevallen strijders.
RIP
Bedankt dat jullie er voor me zijn in deze moeilijke tijd. Dat waardeer ik enorm.quote:
Foto zag er niet heel lekker uit.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:19 schreef TheArt het volgende:
Ongeluk tijdens het trainingskamp van Giant-Alpecin in Spanje. Een paar renners liggen in het ziekenhuis. Het zou relatief goed gaan met ze.
twitter:TourDeJose twitterde op zaterdag 23-01-2016 om 17:43:06Six Giant-Alpecin involved in crash with a car during training. Spanish sources report one rider heavily injured https://t.co/UlAuDWZgCR reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:sanderkleikers twitterde op zaterdag 23-01-2016 om 19:28:30Team @GiantAlpecin komt snel met update. Tom Dumoulin en Roy Curvers zijn zeker in orde. Barguil zou beenblessure hebben. Info volgt #L1 reageer retweet
Kortom, Degenkolb zou serieus gewond zijn (ik lees al geruchten over een gebroken arm en zelfs een eventuele geamputeerde vinger) en een andere renner is al zijn tanden kwijt.twitter:NicoLaMattina76 twitterde op zaterdag 23-01-2016 om 19:15:02@Francebleubzh @Nicogeay Degenkolb serait sérieusement touché. Un autre aurait perdu toutes ces dents. reageer retweet
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat Laurens ten Dam gewoon weer op zijn fiets is gestapt om verder te trainen.
Verdomme zeg ik hoop dat alles maar oke isquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:36 schreef TheArt het volgende:
Kortom, Degenkolb zou serieus gewond zijn (ik lees al geruchten over een gebroken arm en zelfs een eventuele geamputeerde vinger) en een andere renner is al zijn tanden kwijt.twitter:NicoLaMattina76 twitterde op zaterdag 23-01-2016 om 19:15:02@Francebleubzh @Nicogeay Degenkolb serait sérieusement touché. Un autre aurait perdu toutes ces dents. reageer retweet
Sinkeldam wordt over een paar weken 27. De rest is jonger.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:48 schreef Marcoss het volgende:
Ze noemen 3 renners van 27 toch? Weet niet hoe oud die anderen zijn..
Wie is dan nog meer 27? Niemand volgens mij. Sinkeldam is 26, Barguil 24, Ludvigsson is 21 en Walscheid 22.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:48 schreef Marcoss het volgende:
Ze noemen 3 renners van 27 toch? Weet niet hoe oud die anderen zijn..
Als je gewoon twee aan twee fietst kan het niet veel kwaad.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:44 schreef DeeBee het volgende:
Jezus man, die zijn echt keihard geraakt dan.
Eigenlijk blijft het ook van de gekken, op de openbare weg trainen met die snelheden en alles, pff. Al lijkt het nu alsof die auto gewoon het hele treintje geschept heeft...
Edit: net te vroeg gepost, inderdaad dus auto op de verkeerde weghelft...
Dit is niet de tijd om woorden te verdraaien.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:51 schreef Cavaliers het volgende:
Dumoulin was er niet eens bij dus. Wat loopt die Mani nou weer paniek te zaaien joh
Dumoulin is wel op datzelfde trainingskamp, was toen nog niet duidelijk welke 6 er betrokken warenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:51 schreef Cavaliers het volgende:
Dumoulin was er niet eens bij dus. Wat loopt die Mani nou weer paniek te zaaien joh
Ja, maar in dat artikel wordt gepraat over 2 27-jarigen die het zwaarst gewond zijn en verder betrokken een 27-jarige, 21-jarige, 19-jarige en 18-jarige.. Van die leeftijden klopt dan sowieso niet zoveel blijkbaar.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wie is dan nog meer 27? Niemand volgens mij. Sinkeldam is 26, Barguil 24, Ludvigsson is 21 en Walscheid 22.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |