SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exits:SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Favo en Anti-POLL'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom een vraagteken?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Rob moest het vanmorgen weer dichtkittenquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:45 schreef freaky40 het volgende:
Lekker zo'n caravan vol met gaten gemaakt door die droeftoeters...![]()
Mooi zo.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:48 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Rob moest het vanmorgen weer dichtkittenAllemaal cabaretteketet!![]()
Dat kapen moet eens aangepakt wordenquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Ligt eraan wie het doet ook schijnbaar, maargoed zonde om weer een halve cos aan te spenderen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets mee te maken, je hoort hier niet te kapen.![]()
Lul niet, was geen 2 minuten.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja lekker belangrijk naar 2 minutt moet je verder doenAllemaal cabaretteketet!![]()
Ze kunnen het ook gewoon zo maken dat de sluiter bv 1 minuut heeft voordat de rest mag openenquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat kapen moet eens aangepakt worden
my 3 centsAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
doen er wel meer hoor,lig er niet wakker vanquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets mee te maken, je hoort hier niet te kapen.![]()
De boom op de rotonde heeft volgens Ivan 3000 gekost..Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Als er 2 minuten voorbijgaan zonder een nieuwe Cos, neem ik aan dat de lapo niet opent.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat kapen moet eens aangepakt worden![]()
![]()
Die er opeens stondquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:51 schreef snetje het volgende:
De boom op de rotonde heeft volgens Ivan 3000 gekost..![]()
![]()
Zo dan, en dat horen we nu ineensquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:51 schreef snetje het volgende:
preciesquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Als er 2 minuten voorbijgaan zonder een nieuwe Cos, neem ik aan dat de lapo niet opent.![]()
Zozoquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:51 schreef snetje het volgende:
De boom op de rotonde heeft volgens Ivan 3000 gekost..
SOONY![]()
Wat een geld 3000 alsof je een emmer water leeggooit .quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:51 schreef snetje het volgende:
Het is weer wakkerAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Dit was niet de boom die Chris gratis geroggeld zei te hebben toch? (dat was een kerstboom meen of ik?)![]()
TT kapen is niet de bedoeling.
Wees eerlijk het wordt er niet prettiger op.
Dus wacht tot de laatste poster een nieuw topic heeft geopend.
Als er veel gebeurd op de streams kan een ander na ongeveer 2 min. openen. Zodat we iig door kunnen.![]()
Is die toen niet uit het bos getrokken?quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:51 schreef snetje het volgende:
Het was nou niet zo vreselijk spannend, dat we binnen 2 min. door moestenquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja lekker belangrijk naar 2 minutt moet je verder doen![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:54 schreef Ebinas het volgende:
Als er veel gebeurd op de streams kan een ander na ongeveer 2 min. openen. Zodat we iig door kunnen.ja waas 2 minutt
![]()
Nah dat mag toch sowieso niet, aan de bomen zitten daar?quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:54 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Is die toen niet uit het bos getrokken?
Ik herinner me iig wel minstens 1 keer dat er een grote boom op een grote oplegger aan kwam daar![]()
Gina is bezig geweest (met stickers) en twee waren er gelukt. Ze bewaart het voor een keer als haar hoofd leeg is.
Ik moest lachen...SOONY![]()
soms werd ook naar 20 sekonden gekapt zegt niemand wat maar bij mij werd gezeiktquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het was nou niet zo vreselijk spannend, dat we binnen 2 min. door moesten![]()
Net als toen ze als bezigheidstherpie onkruid ging trekken en bazelde die gras moet eruit die gras moet eruit oid, echt wappie dat kind hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:55 schreef DKUp het volgende:
Gina is bezig geweest (met stickers) en twee waren er gelukt. Ze bewaart het voor een keer als haar hoofd leeg is.
Ik moest lachen...![]()
![]()
Spannendquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:56 schreef mootie het volgende:
Om 3 uur zou iedereen gaan beginnen, mannen met de stamppot, dames met de drankjes.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Misschien dat het in de zomer wat beter gaat als het erg warm isquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:55 schreef DKUp het volgende:
Ik moest lachen...![]()
![]()
Volgens mij was Ramona al begonnen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:56 schreef mootie het volgende:
Om 3 uur zou iedereen gaan beginnen, mannen met de stamppot, dames met de drankjes.
Met eten weer.![]()
Misschien moet het ook wel duidelijker worden als er een topic gesloten wordt. Vroeger kleurde de pagina rose dacht ik. Nu zie je het onderaan de pagina pas hoeveel er nog zijn voor dat het gesloten wordt. Niet handig. Zeker als je niet helemaal onderin zit te lezen...quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:54 schreef Ebinas het volgende:
Als er veel gebeurd op de streams kan een ander na ongeveer 2 min. openen. Zodat we iig door kunnen.Allemaal cabaretteketet!![]()
Zijn ze begonnen?quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Ik zie Ramona nog steeds nietAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
ik ben benieuwd om dat jij bij andere ook zeiken gaatquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien moet het ook wel duidelijker worden als er een topic gesloten wordt. Vroeger kleurde de pagina rose dacht ik. Nu zie je het onderaan de pagina pas hoeveel er nog zijn voor dat het gesloten wordt. Niet handig. Zeker als je niet helemaal onderin zit te lezen...![]()
Zeker bijna etenstijdAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Vertel eens een keer wat over de streamquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd om dat jij bij andere ook zeiken gaat![]()
![]()
Ja t slotje mist.. heel vaak heb ik niet door dat topic vol isquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien moet het ook wel duidelijker worden als er een topic gesloten wordt. Vroeger kleurde de pagina rose dacht ik. Nu zie je het onderaan de pagina pas hoeveel er nog zijn voor dat het gesloten wordt. Niet handig. Zeker als je niet helemaal onderin zit te lezen...(maar kan ook aan mij liggen) maar goed dit is weer voor de fb denk ik
![]()
Rob is bezig in de horecakeuken.
RowRow is aan het opruimen.
Do is aan het dweilen of vegen.
Gabri zie ik op stream 2 en 4.
De rest zie ik niet.SOONY![]()
Eens, het is er niet beter op geworden sinds de laatste wijzigingen aan Fok.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja t slotje mist.. heel vaak heb ik niet door dat topic vol is(maar kan ook aan mij liggen) maar goed dit is weer voor de fb denk ik
Allemaal cabaretteketet!![]()
Bij mij lijkt alles trager te zijn geworden na de laatste veranderingen hier op Fok.Met die newsfeeder bovenin.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja t slotje mist.. heel vaak heb ik niet door dat topic vol is(maar kan ook aan mij liggen) maar goed dit is weer voor de fb denk ik
OT:Row vraagt of de planten wel water krijgen.Echt schandalig zegt ze.![]()
Komt ze nu meequote:Op donderdag 21 januari 2016 15:07 schreef DKUp het volgende:
RowRow schreeuwend: Krijgen die planten wel water!
RowRow: Jezus schandalig.![]()
![]()
Mooi op tijd ja
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
ik zou zeggen schreeuw niet zo en pak een gieter.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:09 schreef Urb het volgende:
Nouja op zich heeft Row een punt, maar hoezo komt ze er zelf ook nu pas achter.![]()
Running Dinner met Boer John en nog een paar mensen.quote:
Drankje, voorgerecht, hoofdgerecht en een nagerecht van kaas.SOONY![]()
Ze zijn aan het experimenteren met hun hamburgers.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:11 schreef DaSteeg het volgende:
Voor wie zijn die broodjes? Er zijn nog geen gasten toch?
[ afbeelding ]![]()
Ok dankquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Running Dinner met Boer John en nog een paar mensen.
Drankje, voorgerecht, hoofdgerecht en een nagerecht van kaas.![]()
Wim in de buurt bij die broodjes is als een kat op spek bindenquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:11 schreef DaSteeg het volgende:
Voor wie zijn die broodjes? Er zijn nog geen gasten toch?
[ afbeelding ]![]()
Ah daar is RamoonAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Er was eens een verdord plantje,
in ons voorbeeldige Utopische landje.
Die zei; hallo ik verpieter,
jullie gaan af als een gieter.
Deze toko lijkt steeds meer op maaskantje.
Sja la la la laaalaaaaaaaa![]()
![]()
Zangleraresquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:16 schreef spapaars het volgende:
Boer John en vrouw komt, wie nog meer?![]()
Ramoon voelt zich weer lekker blijkbaarAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Thanx, niet voor gasten dus.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn aan het experimenteren met hun hamburgers.
En dat doen ze om 15:15u voor een running diner? Oke..![]()
![]()
Zorg er dan in elk geval voor dat ze een beetje lopenquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:16 schreef Urb het volgende:
![]()
en bedankt,deuntje zit weer in m,n hoofdquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:16 schreef Urb het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:15 schreef DaSteeg het volgende:
[..]
sponsor dingetje
https://www.runningdinner.nl/#wat-is-een-running-dinnerHey royal club, das toch die sponsor van Bas?
![]()
Maar het is ook wel een hip dingetje ofzo in diverse kookprogramma's meen ik.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah...het is lunch
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Mij excuus Mootie, ben geen Dichter des Vaderlands zoals het gros van onze pioniers in utopia, en slechts een poging om de mood wat te verlichten.![]()
![]()
Iets moet weer op de kaart gezet worden,, wij noemen dat gewoon American dinner, iedereen neemt iets meequote:Op donderdag 21 januari 2016 15:15 schreef DaSteeg het volgende:
[..]
sponsor dingetje
https://www.runningdinner.nl/#wat-is-een-running-dinner![]()
Hoeft niet hoorquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:22 schreef Urb het volgende:
Mij excuus Mootie, ben geen Dichter des Vaderlands zoals het gros van onze pioniers in utopia, en slechts een poging om de mood wat te verlichten.![]()
![]()
Alle gangen worden op een verschillende plek verorberd.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:22 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Iets moet weer op de kaart gezet worden,, wij noemen dat gewoon American dinner, iedereen neemt iets mee![]()
Dit zijn de hamburgers die 20 euro moeten gaan kosten?quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:14 schreef mootie het volgende:
Yum, er gaan van die heerlijke plakjes plastic cheddarkaas op.![]()
Alles vers....
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Ze zijn met zijn 19-en vanavond.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
en snijden hé..je hamburger
Die mag zo weer etenquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:17 schreef HiDiHo het volgende:
Ramoon voelt zich weer lekker blijkbaar![]()
American party deden we vroeger al op basisschool iddquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:22 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Iets moet weer op de kaart gezet worden,, wij noemen dat gewoon American dinner, iedereen neemt iets mee![]()
Pietje nam cola mee en klaasje chips.
Maar "normaal" is dit iets met buren bijvoorbeeld geloof ik dat je eerst bij die eet en dan bij die, en idd in utopia doen ze het zo.![]()
Dus Sjon en Anita en Sasha + haar vent en that's it dan denkquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze zijn met zijn 19-en vanavond.![]()
ja, met oud en nieuw, in het ene huis eten in het 2e oud en nieuw, en het 3e feestenquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Alle gangen worden op een verschillende plek verorberd.
OT wat maken ze zich druk![]()
Ze kunnen nog beter van die plastic viooltjes ofzo kopen als ze te belazerd zijn om plantjes water te geven.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Zozo, een plant die het nog doet, net nieuw binnen zeker![]()
[ afbeelding ]![]()
Nog meer nep kan er ook nog wel bij![]()
![]()
Ja dat krijg je ervan als je es niet met je armen om je bordje heen zit Wim, dan jatten ze hem leeg.quote:![]()
![]()
Helemaal van het pad af.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:27 schreef DaSteeg het volgende:
20 euro, met salade, patat en 2 drankjes! Kost geen drol!
Ik heb sinds kort een airfryer..Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:30 schreef lonneberga het volgende:
[..]
haha,hij kijkt er gewoon scheel van
I may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
Ik zie Row straks nog gaan janken.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:28 schreef mootie het volgende:
Row realiseert zich ineens dat het een enorme bende is binnen.![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:27 schreef DaSteeg het volgende:
20 euro, met salade, patat en 2 drankjes! Kost geen drol!Stelletje oplichtersquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:27 schreef DaSteeg het volgende:
20 euro, met salade, patat en 2 drankjes! Kost geen drol!![]()
![]()
Ze hebben halfjes, zodat iedereen alles kan proeven.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:32 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wimpie lust er nog wel 1 met witte saus.ik zag hem net ook al bij Gabs graaien.![]()
Voor die knaak heb je ook wel een boeiende stream......
toen ik wegging zaten ze te eten, nu kom ik terug zitten ze weer te etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:34 schreef oma-Nijn het volgende:
En ik ben niet eens off topic, het is echt op stream![]()
[ afbeelding ]
De regie brengt de troep in kaart.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Check het biljartlakendie kop van Rob dan
Hoorde Gina zeggen dat dat de pokertafel gaat worden.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:34 schreef Koekiebakkie het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat biljard nu kapot?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Gaat Wimmie fixen! Hij gaat er een pokertafel van maken...quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:34 schreef Koekiebakkie het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat biljard nu kapot?![]()
![]()
Jeetje. Ze zetten er ook alles op, van boodschappen tot bakken eten.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Check het biljartlakendie kop van Rob dan
[ afbeelding ]![]()
Echt waar wat een lamballen.ik zag ze laatst nog daar op etsen en toen was er niks aan de hand.Lekker zuinig allemaal.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoorde Gina zeggen dat dat de pokertafel gaat worden.![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vic heeft een hairfryer.... Ze zet hem alleen te hoog, haar haar slaat geel uit.
Het is verschrikkelijk, ik haat het huishouden, maar dit is echt erg.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De regie brengt de troep in kaart.
Row wil een gaymarriage organiseren, dat iedereen het recht heeft om te trouwen.![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Maar in Utopia 3.0 kan horeca en privé dus gewoon bij elkaar gekookt worden. Nieuwe vergunningen e.d.
Het scheelt natuurlijk wel enorm dat hij nu aangepast is, alles lekker strak, schoon en opgeruimd.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:39 schreef Koekiebakkie het volgende:
Do:ik vindt je een harde werker Rob
Rob;Dank je![]()
![]()
Ze hebben het de hele tijd over strobalen
Ik snap nog steeds niet dat ze daar geen huisjes van maken.![]()
Oja die moeten naar binnen straks vor het thema begreep ik, landelijk oidquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:42 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ze hebben het de hele tijd over strobalen
Ik snap nog steeds niet dat ze daar geen huisjes van maken.![]()
Koffie
Ze moet het maar eens aan de oma van mark vragenquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:39 schreef Koekiebakkie het volgende:
Do:Ik vindt je een harde werker Rob
Rob;Dank je
Wat heeft die gezegd ?quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:44 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ze moet het maar eens aan de oma van mark vragen![]()
Wim: Ik heb hem gewoon rustig in mijn kist gelegd.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:44 schreef Koekiebakkie het volgende:
Gina:Heb ik ook aan zat te denken![]()
![]()
Die schreef dat ze allemaal niets deden, vakantie vierden.quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:44 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ze moet het maar eens aan de oma van mark vragen![]()
oma mark
![]()
![]()
Sinds wanneer heeft die een make over gehad?![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Weet nog dat ze dat bij die Laaf een keer deden, was net Caroline Tensen, heel ander gezicht iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat ia aardappelen hakkenquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Kan het nog dikker?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bas mag zich gelukkig prijzen dat er nog niets gebeurt is"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ik wou het net gaan posten, viel me vd week al op en vanochtend helemaal.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft opeens allemaal van die wijde lange gewaden aan en haar haar zit anders, ook laten ze iedere ochtend zien hoe ze haar make-up opdoet. Ze transformeerd van stoeipoes tot ´lady of the house´ ofzo...![]()
![]()
Zal ze dit echt zien als haar (kans op) grote doorbraak?quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:58 schreef Koekiebakkie het volgende:
Row gaat straks nog wel janken.
Die Bjorn kun je niet serieus nemen maar voor Row vind ik het wel sneu, ze zal mss wel erg in de stress zitten voor lidl.
Wel apart dat ze dan wel weer stoere praat heeft over die motorclub, zaal plat en weet ik niet wat. Naja grote mond klein hartje denk![]()
Ik zie Bjorn lopen met een kruiwagen?quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:01 schreef Koekiebakkie het volgende:
En ondertussen moet bjorn strobalen halen en hij spant Ivan weer voor zijn karretje![]()
Filmpje van die motorclub heb ik wel eens gezien.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Zal ze dit echt zien als haar (kans op) grote doorbraak?
Die Bjorn kun je niet serieus nemen maar voor Row vind ik het wel sneu, ze zal mss wel erg in de stress zitten voor lidl.
Wel apart dat ze dan wel weer stoere praat heeft over die motorclub, zaal plat en weet ik niet wat. Naja grote mond klein hartje denk![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:03 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Filmpje van die motorclub heb ik wel eens gezien.![]()
Vond ze niet echt platgespeeld eruit zien![]()
![]()
Maar eerst vragen of Ivan mee wou helpen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie Bjorn lopen met een kruiwagen?![]()
Crybaby loopt met hooibalen"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Staat met hooibalen bedoel ik"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
In beweging.."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Koelock"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Hoeveel man komen er voor de running diner?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo mike zegt iets gelijk streamlock haha , hoe snel ze dat erop gooien als er iets gezegd word wat niet gehoord mag wordenI may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
4quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:08 schreef Dotteke het volgende:
Hoeveel man komen er voor de running diner?
4 begreep ik, want ze zeiden we zijn met 19 vanavond.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:08 schreef Dotteke het volgende:
Hoeveel man komen er voor de running diner?
Dan dus alleen degenen die opgedragen zijn eten mee te nemen.![]()
Dat wordt hard lopen danquote:
Crybaby smijt alles zo op de grond
Tillen is zeker teveel moeite
Ik weet geeneens wat het is ga je dan van diner naar diner ofzo?quote:I may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
Hey verrekquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nieuwe opstellingg van de PC's?
[ afbeelding ]![]()
Wel overzichtelijker zo![]()
Volgens mij kwam boer john ook, die zou h et toetje doen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:08 schreef Urb het volgende:
[..]
4 begreep ik, want ze zeiden we zijn met 19 vanavond.
Dan dus alleen degenen die opgedragen zijn eten mee te nemen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat Mongolia op de achtergrond werd zeker te pjinlijkquote:
yep en sasha de zang groupie moest ook iets maken van Bjorn, en thats it dan schijnbaarquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij kwam boer john ook, die zou h et toetje doen.![]()
Ik geloof dat ieder wat maakt, de een drinken, de ander voorgerecht, ander hoofd en weer een ander een toetje. Je gaat dan steeds op een andere plaats zitten.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik weet geeneens wat het is ga je dan van diner naar diner ofzo?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu hebben we mother russia vol in beeldquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:11 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Dat Mongolia op de achtergrond werd zeker te pjinlijk![]()
![]()
![]()
![]()
Beter...kunnen we tenminste normaal meekijkenquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nieuwe opstellingg van de PC's?
[ afbeelding ]
Net als de nieuwe keukenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ahquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geloof dat ieder wat maakt, de een drinken, de ander voorgerecht, ander hoofd en weer een ander een toetje. Je gaat dan steeds op een andere plaats zitten.I may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
mark over cees die niks met de merchandiseshop doet
Bas : zullen Do en ik er een slaapplaats van maken?![]()
neu, die stookt bas liever opquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:16 schreef Urb het volgende:
Stoere Mark zou Cees toch 1 op 1 hard gaan aanpakke,n niet weer over hem lullen?![]()
Viel mij ook al op.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:15 schreef Ranah het volgende:
mark over cees die niks met de merchandiseshop doet
Bas : zullen Do en ik er een slaapplaats van maken?
Toen Nicole weg was dacht ik dat Cees een " Ivannetje" ging doen.
Iets inrichten zonder overleg. Zodat ze er niet meer omheen konden, maar hij heeft niets gedaan.
Dacht dat er 's avonds als een merchandise-shop zou zijn.![]()
Bas: Er moeten nog uien gesneden worden
Do: Heb je een zonnebril? anders ga ik huilen
mijn vriendin met een duikbril, dat is helemaal effectiefquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik schil ook uien met een zonnebril![]()
![]()
Waar is Mark nu een bed aan opmaken/
Zie het alWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:21 schreef Ranah het volgende:
[..]
mijn vriendin met een duikbril, dat is helemaal effectiefja bril komt nog wel iets door
Weer es wat anders als kipfilet met een schaar zoals Vanesquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik schil ook uien met een zonnebril![]()
ik ook in de zomer op de campingquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik schil ook uien met een zonnebrilAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Als de febo zegt 'er komt nog geen merchandiseshop..dan komt er ook nog geen merchandiseshop" . Ik denk echt dat het zo gaat. Pas als Cees te horen krijgt ok je mag er mee beginnen dan zal hij er mee bezig gaan. En zo is het met alles daarquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het ook stom dat Cees er niks mee doet. Hij wilde dat zoooo graag en al zoooo lang.![]()
Anyway, Bas, Do en Mark hebben als geintje bedacht om de tattooshop in te richten als slaapplek voor Bas en Do, omdat ze echt wat privacy nodig hebben.![]()
Hoezo hebben ze privacy nodig?quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:24 schreef mootie het volgende:
Anyway, Bas, Do en Mark hebben als geintje bedacht om de tattooshop in te richten als slaapplek voor Bas en Do, omdat ze echt wat privacy nodig hebben.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Wim en Mark waren er al mee bezig, maar vonden het stom om te doen als Cees er toch geen interesse in had.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:23 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Als de febo zegt 'er komt nog geen merchandiseshop..dan komt er ook nog geen merchandiseshop" . Ik denk echt dat het zo gaat. Pas als Cees te horen krijgt ok je mag er mee beginnen dan zal hij er mee bezig gaan. En zo is het met alles daar![]()
Daar hangen toch ook camera'squote:Op donderdag 21 januari 2016 16:24 schreef mootie het volgende:
Anyway, Bas, Do en Mark hebben als geintje bedacht om de tattooshop in te richten als slaapplek voor Bas en Do, omdat ze echt wat privacy nodig hebben.
Als geintje, omdat Cees niet omkijkt naar de merchandiseshop.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoezo hebben ze privacy nodig?![]()
Er was eens een meisje dat uien ging snijden,
,aar kon niet tegen het zuur wat die uitscheiden
Bang om te huilen,
dus een zonnebril om te schuilen.
Ja echt dit zijn hoogopgeleiden.![]()
Maar toch die Mark komt overal telkens mee weg, altijd anderen tegen elkaar opzetten en zelf buiten schot blijven, of zal hij nu gewoon de bitch van de donkere wolk zijn waar Wilco het over had.![]()
Dit idee kwam van Bas.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:30 schreef Urb het volgende:
Maar toch die Mark komt overal telkens mee weg, altijd anderen tegen elkaar opzetten en zelf buiten schot blijven, of zal hij nu gewoon de bitch van de donkere wolk zijn waar Wilco het over had.![]()
En juist dat bedoel ik ook, het idee komt van een ander (of zo lijkt het nadat Mark zaadjes plant) Mark weet er altijd van af maar brand zn vingers zelden of niet.quote:
Maar was ook meer in algemeen, met de boys over Bas, met Cees over Ivan, met wie maar wil over Cees, net weer met Row over Bjorn etc![]()
Wim is erAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
En Wim gaat weer
Misschien komt hij zaterdag met zijn vrouwAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Flesje wijn erbijAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
er valt weinig commentaar te leveren op dat saaie debiele zooitje:)Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.![]()
Do zegt weer even tegen Bas dat ze het toch niet leuk zou vinden als ie met andere meisjes kust en jij bent mijn vriendje.![]()
![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Ik had toch liever gezien dat ij Cees 1 op 1 hard aan zou pakken zoals hij beweerde te zullen doen, want volgens mij kan hij Ceesie helemaal niet aan, als ie het als durft.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:54 schreef flatflower het volgende:
Dit is wel een veel leukere actie van Mark, waarmee hij toch zijn punt kan maken!![]()
![]()
Ik vind het ook een leuk geintje.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:54 schreef flatflower het volgende:
Dit is wel een veel leukere actie van Mark, waarmee hij toch zijn punt kan maken!![]()
Do mag ook de kloven in de handen van Cees even bewonderen. Het blijft een raadsel waarom hij met zulke handen altijd aan het poetsen en soppen is. Zonder handschoenen.![]()
Volgens mij liep ivan met die foto's die naomi nog gemaakt had. Hij liet ze zien aan gabrielle en rowena.![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:53 schreef HiDiHo het volgende:
* Video(link) verwijderd op last van Talpa![]()
krijg er trek van
en wat is nou 20,- incl DE beleving
flikkert wat meuk op een bord
likt regelmatig aan de pootjes
nog meer meuk
stapelen, friet ui ..nog meer meuk
en hopla![]()
Dat niemand dit ooit voor haar gedaan had( kaasrjes en zo neerzetten) en dat ze maar met Mark een relatie moest nemen. Dat ze nagedacht had en ze liever niet had dat Bas een ander zoende, alleen haar.quote:
Bas zei toen dat dat het antwoord was dat hij gisterenavond wilde horen.
Daarop zei zij dat ze niet makkelijk was en dat Bas ook vast geen makkelijk meisje wilde
Waarop Bas zij dat iets makkelijker niet verkeerd was.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O, wat eng, een beetje jij bent van mijquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:50 schreef mijntjexx het volgende:
Do zegt weer even tegen Bas dat ze het toch niet leuk zou vinden als ie met andere meisjes kust en jij bent mijn vriendje.![]()
ben ik weer te laat met mijn teiltje. Ik ga maar weer dweilenquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat niemand dit ooit voor haar gedaan had( kaasrjes en zo neerzetten) en dat ze maar met Mark een relatie moest nemen. Dat ze nagedacht had en ze liever niet had dat Bas een ander zoende, alleen haar.
Daarop zei zij dat ze niet makkelijk was en dat Bas ook vast geen makkelijk meisje wilde
Waarop Bas zij dat iets makkelijker niet verkeerd was.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Mijn dank is groot.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat niemand dit ooit voor haar gedaan had( kaasrjes en zo neerzetten) en dat ze maar met Mark een relatie moest nemen. Dat ze nagedacht had en ze liever niet had dat Bas een ander zoende, alleen haar.
Waarop Bas zij dat iets makkelijker niet verkeerd was.![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
maar ik geloof niet, stel met de lidl, dat do dan niet gaat flirten... weet wel zeker
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
ze is een beetje claimerig,hou ik niet van.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:02 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
O, wat eng, een beetje jij bent van mij![]()
Nee, hoor, want Bas zegt dat dit het antwoord is wat hij gisterenavond van haar wilde horen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:02 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
O, wat eng, een beetje jij bent van mij
Bas heeft haar zijn vriendinnetje genoemd, Do wil er nog geen naam aan geven las ik ergens
Dus ik vermoed maar zo dat hij haar gevraagd heeft of hij dan ook andere meisjes mag kussen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben ik nou gruwelijk ouderwets als ik het niet meer dan normaal vind dat je vriendje niet met anderen gaat zoenen?quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:02 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
O, wat eng, een beetje jij bent van mij![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:03 schreef houdjemond het volgende:
Dus ze hebben nu officieel een relatie?![]()
![]()
![]()
Zet er maar een standaard neer is beter, scheelt je een hoop werkquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
ben ik weer te laat met mijn teiltje. Ik ga maar weer dweilenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hoor, ik vind dat ook niet meer dan normaal.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben ik nou gruwelijk ouderwets als ik het niet meer dan normaal vind dat je vriendje niet met anderen gaat zoenen?![]()
+1quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben ik nou gruwelijk ouderwets als ik het niet meer dan normaal vind dat je vriendje niet met anderen gaat zoenen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
iddquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben ik nou gruwelijk ouderwets als ik het niet meer dan normaal vind dat je vriendje niet met anderen gaat zoenen?![]()
![]()
![]()
Moet ik nou weer uitleggen dat die relaties niet echt zijn?quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben ik nou gruwelijk ouderwets als ik het niet meer dan normaal vind dat je vriendje niet met anderen gaat zoenen?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
waarom geloof ik dat nietquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarop Bas zij dat iets makkelijker niet verkeerd was.
![]()
![]()
We hebben daar eerder gezien dat het zeker geen makkelijk plek is om een relatie te hebben maar vind ze tot nog toe denk nog het meest oprechte setje daar, ookal zijn ze allebei wel apart.
Dingen bespreken is lastig en dan word er nog aan alle kanten aan je getrokken, voor en achter de schermen en iedereen heeft een mening over je ook.
Maar ik zal wel weer naief zijn.![]()
![]()
En Bas had gisteravond al heel duidelijk aangegeven dat wat hem betreft Do zijn vriendin is. Do hield een beetje de boot af nog omdat ze hem niet wou claimen, ook al gaf ie aan daar niet mee te zitten.
Niet meer dan normaal toch, dat ze dan nu aangeeft hoe ze het echt graag wil?
Ik vind ze leuk samen, hoop dat ze een fijne tijd hebben daar met elkaar.![]()
jij snapt hetquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet ik nou weer uitleggen dat die relaties niet echt zijn?![]()
![]()
jaquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe laat begint running diner ?Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Dat geloof ik dus echt niet he, het zal vast wel eens gebeuren, maar ik geloof niet dat mensen met een ander in bed gaan liggen en gaan zoenen, alleen maar voor het program.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet ik nou weer uitleggen dat die relaties niet echt zijn?![]()
18:00 uurquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:09 schreef markvanrinsum het volgende:
Hoe laat begint running diner ?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
ze flirt met benjamin nou dat zit er al een steekje losquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:09 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus echt niet he, het zal vast wel eens gebeuren, maar ik geloof niet dat mensen met een ander in bed gaan liggen en gaan zoenen, alleen maar voor het program.
Dan nietquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:09 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus echt niet he, het zal vast wel eens gebeuren, maar ik geloof niet dat mensen met een ander in bed gaan liggen en gaan zoenen, alleen maar voor het program.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Maar naar dat joch hoef je maar een keer te knipogen of hij sleept je al mee achter het kakhok.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:09 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ze flirt met benjamin nou dat zit er al een steekje los![]()
![]()
maar ze voed hem ook dusquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar naar dat joch hoef je maar een keer te knipogen of hij sleept je al mee achter het kakhok.tja... zegt genoeg
sommige mensen gaan heel ver voor geldquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:09 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus echt niet he, het zal vast wel eens gebeuren, maar ik geloof niet dat mensen met een ander in bed gaan liggen en gaan zoenen, alleen maar voor het program.![]()
Zover is het ook weer niet...wie wil er nou niet zoenen voor geldquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:12 schreef lonneberga het volgende:
[..]
sommige mensen gaan heel ver voor geldAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Dan ben je gewoon een prostituee, dat weiger ik te geloven.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:09 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus echt niet he, het zal vast wel eens gebeuren, maar ik geloof niet dat mensen met een ander in bed gaan liggen en gaan zoenen, alleen maar voor het program.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: