Is die toen niet uit het bos getrokken?quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:51 schreef snetje het volgende:
De boom op de rotonde heeft volgens Ivan 3000 gekost..
Het was nou niet zo vreselijk spannend, dat we binnen 2 min. door moestenquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja lekker belangrijk naar 2 minutt moet je verder doen
quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:54 schreef Ebinas het volgende:
TT kapen is niet de bedoeling.
Wees eerlijk het wordt er niet prettiger op.
Dus wacht tot de laatste poster een nieuw topic heeft geopend.
Als er veel gebeurd op de streams kan een ander na ongeveer 2 min. openen. Zodat we iig door kunnen.
Nah dat mag toch sowieso niet, aan de bomen zitten daar?quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:54 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Is die toen niet uit het bos getrokken?
soms werd ook naar 20 sekonden gekapt zegt niemand wat maar bij mij werd gezeiktquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het was nou niet zo vreselijk spannend, dat we binnen 2 min. door moesten
Net als toen ze als bezigheidstherpie onkruid ging trekken en bazelde die gras moet eruit die gras moet eruit oid, echt wappie dat kind hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:55 schreef DKUp het volgende:
Gina is bezig geweest (met stickers) en twee waren er gelukt. Ze bewaart het voor een keer als haar hoofd leeg is.
Ik moest lachen...
Spannendquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:56 schreef mootie het volgende:
Om 3 uur zou iedereen gaan beginnen, mannen met de stamppot, dames met de drankjes.
Misschien dat het in de zomer wat beter gaat als het erg warm isquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:55 schreef DKUp het volgende:
Gina is bezig geweest (met stickers) en twee waren er gelukt. Ze bewaart het voor een keer als haar hoofd leeg is.
Ik moest lachen...
Volgens mij was Ramona al begonnen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:56 schreef mootie het volgende:
Om 3 uur zou iedereen gaan beginnen, mannen met de stamppot, dames met de drankjes.
Misschien moet het ook wel duidelijker worden als er een topic gesloten wordt. Vroeger kleurde de pagina rose dacht ik. Nu zie je het onderaan de pagina pas hoeveel er nog zijn voor dat het gesloten wordt. Niet handig. Zeker als je niet helemaal onderin zit te lezen...quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:54 schreef Ebinas het volgende:
TT kapen is niet de bedoeling.
Wees eerlijk het wordt er niet prettiger op.
Dus wacht tot de laatste poster een nieuw topic heeft geopend.
Als er veel gebeurd op de streams kan een ander na ongeveer 2 min. openen. Zodat we iig door kunnen.
Zijn ze begonnen?quote:
ik ben benieuwd om dat jij bij andere ook zeiken gaatquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien moet het ook wel duidelijker worden als er een topic gesloten wordt. Vroeger kleurde de pagina rose dacht ik. Nu zie je het onderaan de pagina pas hoeveel er nog zijn voor dat het gesloten wordt. Niet handig. Zeker als je niet helemaal onderin zit te lezen...
Vertel eens een keer wat over de streamquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd om dat jij bij andere ook zeiken gaat
Ja t slotje mist.. heel vaak heb ik niet door dat topic vol isquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien moet het ook wel duidelijker worden als er een topic gesloten wordt. Vroeger kleurde de pagina rose dacht ik. Nu zie je het onderaan de pagina pas hoeveel er nog zijn voor dat het gesloten wordt. Niet handig. Zeker als je niet helemaal onderin zit te lezen...
Eens, het is er niet beter op geworden sinds de laatste wijzigingen aan Fok.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja t slotje mist.. heel vaak heb ik niet door dat topic vol is(maar kan ook aan mij liggen) maar goed dit is weer voor de fb denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |