SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exits:SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Favo en Anti-POLL'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom een vraagteken?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Rob moest het vanmorgen weer dichtkittenquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:45 schreef freaky40 het volgende:
Lekker zo'n caravan vol met gaten gemaakt door die droeftoeters...![]()
Mooi zo.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:48 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Rob moest het vanmorgen weer dichtkittenAllemaal cabaretteketet!![]()
Dat kapen moet eens aangepakt wordenquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Ligt eraan wie het doet ook schijnbaar, maargoed zonde om weer een halve cos aan te spenderen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets mee te maken, je hoort hier niet te kapen.![]()
Lul niet, was geen 2 minuten.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja lekker belangrijk naar 2 minutt moet je verder doenAllemaal cabaretteketet!![]()
Ze kunnen het ook gewoon zo maken dat de sluiter bv 1 minuut heeft voordat de rest mag openenquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat kapen moet eens aangepakt worden
my 3 centsAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
doen er wel meer hoor,lig er niet wakker vanquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets mee te maken, je hoort hier niet te kapen.![]()
De boom op de rotonde heeft volgens Ivan 3000 gekost..Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Als er 2 minuten voorbijgaan zonder een nieuwe Cos, neem ik aan dat de lapo niet opent.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat kapen moet eens aangepakt worden![]()
![]()
Die er opeens stondquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:51 schreef snetje het volgende:
De boom op de rotonde heeft volgens Ivan 3000 gekost..![]()
![]()
Zo dan, en dat horen we nu ineensquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:51 schreef snetje het volgende:
De boom op de rotonde heeft volgens Ivan 3000 gekost..![]()
preciesquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Als er 2 minuten voorbijgaan zonder een nieuwe Cos, neem ik aan dat de lapo niet opent.![]()
Zozoquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:51 schreef snetje het volgende:
De boom op de rotonde heeft volgens Ivan 3000 gekost..
SOONY![]()
Wat een geld 3000 alsof je een emmer water leeggooit .quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:51 schreef snetje het volgende:
De boom op de rotonde heeft volgens Ivan 3000 gekost..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: