Bij mij lijkt alles trager te zijn geworden na de laatste veranderingen hier op Fok.Met die newsfeeder bovenin.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja t slotje mist.. heel vaak heb ik niet door dat topic vol is(maar kan ook aan mij liggen) maar goed dit is weer voor de fb denk ik
Komt ze nu meequote:Op donderdag 21 januari 2016 15:07 schreef DKUp het volgende:
RowRow schreeuwend: Krijgen die planten wel water!
RowRow: Jezus schandalig.
ik zou zeggen schreeuw niet zo en pak een gieter.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:09 schreef Urb het volgende:
Nouja op zich heeft Row een punt, maar hoezo komt ze er zelf ook nu pas achter.
Running Dinner met Boer John en nog een paar mensen.quote:
Ze zijn aan het experimenteren met hun hamburgers.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:11 schreef DaSteeg het volgende:
Voor wie zijn die broodjes? Er zijn nog geen gasten toch?
[ afbeelding ]
Ok dankquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Running Dinner met Boer John en nog een paar mensen.
Drankje, voorgerecht, hoofdgerecht en een nagerecht van kaas.
Wim in de buurt bij die broodjes is als een kat op spek bindenquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:11 schreef DaSteeg het volgende:
Voor wie zijn die broodjes? Er zijn nog geen gasten toch?
[ afbeelding ]
Zangleraresquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:16 schreef spapaars het volgende:
Boer John en vrouw komt, wie nog meer?
Thanx, niet voor gasten dus.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn aan het experimenteren met hun hamburgers.
Zorg er dan in elk geval voor dat ze een beetje lopenquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:16 schreef Urb het volgende:
Er was eens een verdord plantje,
in ons voorbeeldige Utopische landje.
Die zei; hallo ik verpieter,
jullie gaan af als een gieter.
Deze toko lijkt steeds meer op maaskantje.
Sja la la la laaalaaaaaaaa
en bedankt,deuntje zit weer in m,n hoofdquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:16 schreef Urb het volgende:
Er was eens een verdord plantje,
in ons voorbeeldige Utopische landje.
Die zei; hallo ik verpieter,
jullie gaan af als een gieter.
Deze toko lijkt steeds meer op maaskantje.
Sja la la la laaalaaaaaaaa
quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:15 schreef DaSteeg het volgende:
[..]
sponsor dingetje
https://www.runningdinner.nl/#wat-is-een-running-dinner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets moet weer op de kaart gezet worden,, wij noemen dat gewoon American dinner, iedereen neemt iets meequote:Op donderdag 21 januari 2016 15:15 schreef DaSteeg het volgende:
[..]
sponsor dingetje
https://www.runningdinner.nl/#wat-is-een-running-dinner
Hoeft niet hoorquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:22 schreef Urb het volgende:
Mij excuus Mootie, ben geen Dichter des Vaderlands zoals het gros van onze pioniers in utopia, en slechts een poging om de mood wat te verlichten.
Alle gangen worden op een verschillende plek verorberd.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:22 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Iets moet weer op de kaart gezet worden,, wij noemen dat gewoon American dinner, iedereen neemt iets mee
Dit zijn de hamburgers die 20 euro moeten gaan kosten?quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:14 schreef mootie het volgende:
Yum, er gaan van die heerlijke plakjes plastic cheddarkaas op.
Die mag zo weer etenquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:17 schreef HiDiHo het volgende:
Ramoon voelt zich weer lekker blijkbaar
American party deden we vroeger al op basisschool iddquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:22 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Iets moet weer op de kaart gezet worden,, wij noemen dat gewoon American dinner, iedereen neemt iets mee
Dus Sjon en Anita en Sasha + haar vent en that's it dan denkquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze zijn met zijn 19-en vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |