quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:32 schreef Koekiebakkie het volgende:
Row:Is dat groot een vierkante meter?
Ik ben wel benieuwd wie er stemmen gaan krijgen , ik vermoed Wim , Rob en Bjorn.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij zal hem toch wel geknepen hebben mss, dat ie niet weer bam 3 stemmen krijgt zoals van Rowena laatst en uit zijn luilekkerland weg moet. En/of het verhaal moest letterlijk en figuurlijk afgesloten worden, kan ook.
Afgunst ten topquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:30 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
En vannacht wilde ze de caravan buiten de poort duwen of zo
quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep gewoon beetje handig met je ruimte omgaan
[ afbeelding ]
Van de kijkers of van de bewoners?quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:38 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie er stemmen gaan krijgen , ik vermoed Wim , Rob en Bjorn.
IKEA bouwpakketten voor Wimquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep gewoon beetje handig met je ruimte omgaan
[ afbeelding ]
Je schreef het eerder zelf al deze week, Rowena lult gewoon haar script op maar heeft geen idee waar ze het over heeft.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:39 schreef mootie het volgende:
Ik erger me er vreselijk aan dat ze al weken wauwelen over 'het experiment', tot nu toe totaal geen research deden, geen prijzen wisten, niks. Hoe lang is dat geleden dat ze met een paar man in de wellness sliepen?
Je gaat godverdorie een uurtje achter de pc, verzamelt gegevens, en stelt een plan op. Faalhazen.
Misschien is het handig om hier een topic over te maken, dit komt hier elke dag weer ter sprake en is vreselijk off topic omdat iedereen dan weer lijstjes gaat posten. Elke dag weer, keer op keer.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:38 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie er stemmen gaan krijgen , ik vermoed Wim , Rob en Bjorn.
Ja kom echt ontzettende mooie dingen tegen net als toen het over boomhutten en hobbithuisjes ging laatstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja kom echt ontzettende mooie dingen tegen net als toen het over boomhutten en hobbithuisjes ging laatst![]()
![]()
Ze zouden zulke leuke dingen kunnen maken, maar moet ook wel mogen en handig en veilig zijn enzo natuurlijk. (geen wetten geen regels my ass)
En ze moeten alleen wel stevige bedden maken.
Waar blijven de tipi tentenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja, de waarheid willen de idioten niet horenquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:40 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Van de kijkers of van de bewoners?
Van de bewoners krijgt Cees er echt veel.
En de wanden zijn niet zo hoog.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:42 schreef HiDiHo het volgende:
Alleen zijn die tenten rond volgens mij
dat filmpje van ram dat v zk MOET zeggen tegen iedereen dat ze gaat liggenquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:42 schreef HiDiHo het volgende:
Alleen zijn die tenten rond volgens mij
We zullen zien in welke vorm dit tentenverhaal zich ontvouwen zal. Die caravan lijkt me iig een zoethoudertje/overbrugging tot ze verder mogen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:43 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Waar blijven de tipi tenten
Eensch.Persoonlijk vind ik de caravan streams leuk om naar te kijken,weer eens wat andersquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:44 schreef Urb het volgende:
[..]
We zullen zien in welke vorm dit tentenverhaal zich ontvouwen zal. Die caravan lijkt me iig een zoethoudertje/overbrugging tot ze verder mogen.
Row begreep het ook niet helemaal die zei, kom mee. En verder nietsquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat filmpje van ram dat v zk MOET zeggen tegen iedereen dat ze gaat liggenlief hoe row reageert
Denk je echt Cees? Zou hij ook weg gestuurd worden denk je ?quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:40 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Van de kijkers of van de bewoners?
Van de bewoners krijgt Cees er echt veel.
Kansloze vandalen zijn hetquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:45 schreef freaky40 het volgende:
Lekker zo'n caravan vol met gaten gemaakt door die droeftoeters...
Is al gerepareerd.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:45 schreef freaky40 het volgende:
Lekker zo'n caravan vol met gaten gemaakt door die droeftoeters...
quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja kom echt ontzettende mooie dingen tegen net als toen het over boomhutten en hobbithuisjes ging laatst![]()
![]()
Ze zouden zulke leuke dingen kunnen maken, maar moet ook wel mogen en handig en veilig zijn enzo natuurlijk. (geen wetten geen regels my ass)
En ze moeten alleen wel stevige bedden maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |