Ik had toch liever gezien dat ij Cees 1 op 1 hard aan zou pakken zoals hij beweerde te zullen doen, want volgens mij kan hij Ceesie helemaal niet aan, als ie het als durft.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:54 schreef flatflower het volgende:
Dit is wel een veel leukere actie van Mark, waarmee hij toch zijn punt kan maken!
Ik vind het ook een leuk geintje.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:54 schreef flatflower het volgende:
Dit is wel een veel leukere actie van Mark, waarmee hij toch zijn punt kan maken!
quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:53 schreef HiDiHo het volgende:
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Dat niemand dit ooit voor haar gedaan had( kaasrjes en zo neerzetten) en dat ze maar met Mark een relatie moest nemen. Dat ze nagedacht had en ze liever niet had dat Bas een ander zoende, alleen haar.quote:
O, wat eng, een beetje jij bent van mijquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:50 schreef mijntjexx het volgende:
Do zegt weer even tegen Bas dat ze het toch niet leuk zou vinden als ie met andere meisjes kust en jij bent mijn vriendje.
ben ik weer te laat met mijn teiltje. Ik ga maar weer dweilenquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat niemand dit ooit voor haar gedaan had( kaasrjes en zo neerzetten) en dat ze maar met Mark een relatie moest nemen. Dat ze nagedacht had en ze liever niet had dat Bas een ander zoende, alleen haar.
Bas zei toen dat dat het antwoord was dat hij gisterenavond wilde horen.
Daarop zei zij dat ze niet makkelijk was en dat Bas ook vast geen makkelijk meisje wilde
Waarop Bas zij dat iets makkelijker niet verkeerd was.
Mijn dank is groot.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat niemand dit ooit voor haar gedaan had( kaasrjes en zo neerzetten) en dat ze maar met Mark een relatie moest nemen. Dat ze nagedacht had en ze liever niet had dat Bas een ander zoende, alleen haar.
Bas zei toen dat dat het antwoord was dat hij gisterenavond wilde horen.
Daarop zei zij dat ze niet makkelijk was en dat Bas ook vast geen makkelijk meisje wilde
Waarop Bas zij dat iets makkelijker niet verkeerd was.
ze is een beetje claimerig,hou ik niet van.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:02 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
O, wat eng, een beetje jij bent van mij
Nee, hoor, want Bas zegt dat dit het antwoord is wat hij gisterenavond van haar wilde horen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:02 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ben ik nou gruwelijk ouderwets als ik het niet meer dan normaal vind dat je vriendje niet met anderen gaat zoenen?quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:02 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:03 schreef houdjemond het volgende:
Dus ze hebben nu officieel een relatie?
Zet er maar een standaard neer is beter, scheelt je een hoop werkquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
ben ik weer te laat met mijn teiltje. Ik ga maar weer dweilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |