Ik eet al dagen zemelenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:51 schreef Miezziej het volgende:
Ik denk dat ik wel aangekomen ben al, voel me behoorlijk verstopt. Misschien moet ik ook lijnzaad proberen
![]()
Ik ben 17,5 week. Niet misselijk geweest, maar wel flinke weerzin tegen (gezond) warm eten...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:39 schreef Nazil het volgende:
[..]
Ik ben ook heel benieuwd waarvandaan die 2,5 kilo is verbrand, want een buikje is al wel te zien (volgens vriend kan ik niet meer gaan zwemmen zonder dat iemand het ziet, maar ik denk zelf dat dat nog wel meevalt) en m'n tieten zijn ook al een cup groter geworden. Normaal als ik afval gaat het direct van mijn tieten af. Ik was dan ook heel blij dat ik vorig jaar na een afvalsessie m'n oude bh's bewaard had.
Hoe ver ben jij? Ik kan je niet in de lijst vinden.
Dat kan nu toch via Digid?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:14 schreef Lamb29 het volgende:
Hier ook niets van elkaarvul al bijna 11 jr 'samenwonend' in
Hier dus erkennen en rechtbank formulieren invullen... Zo gepiept.
Een Bali huwelijk klinkt nog beter Miezz![]()
Ik zit nu geloof ik op +9 of 10 bij 31.2wk....
Kreeg net een vlaag van nesteldrang hormonen.... Ineens zijn er 5 oude mappen met papieren van mijn werk enzo leeg *o* hop weg ermee! Niet meer nodig!
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:18 schreef Sull het volgende:
[..]
Ik ben 17,5 week. Niet misselijk geweest, maar wel flinke weerzin tegen (gezond) warm eten...Handig met een peuter joh!
Nou dit ja! Dot is zeker lang en een mooierd en echt niet dik ofzo. Helemaal niet zelfs! Weet je zeker dat die weegschaal wel goed is Dot?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
Dot is ook wel iets langer dan de meesten hier
Maar zwanger of niet, een mooie vrouw!
Ja dit dusquote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:30 schreef Arja het volgende:
Ik denk dat ik Emmy vannacht heb gevoeld![]()
Toen ik op mijn buik ging liggen, voelde ik drie keer een golfje of soort fladdertje![]()
Ik weet het nog niet zeker, maar dat komt wel als ik het vaker ga voelen.
Ja mijn ouders willen ook iets kopen voor Emmy. Maar we hebben alles al gratis, dus ik zei als we straks in een grote-mensen-huis wonen, kun je misschien de gordijntjes kopen of zo. Zij helemaal blij.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:41 schreef Molo het volgende:
Wij krijgen ook veel (deels te leen), supertof
Kinderwagen krijg ik van mijn moeder, mega verrassing en ik had geen keuze of ik het wel of niet wilde, die stortte gewoon duizend piek op mijn rekening en stuurde een whatsapp met 'niet zeuren, je neemt het gewoon aan'. Hahahahaha
Wel heel erg lief, zo is ze normaal nooit eigenlijk maar ze vindt het geweldig dat we een mini krijgen
Goed bezigquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:02 schreef Lamb29 het volgende:
Hier vandaag een babykamertje met een nieuwe laag verf.
En Marcek en schoonvader zijn een box en wipper op gaan halen via via![]()
Morgen aan de gang met het geboortekaartje...
Happy Hormones!
We hebben ook nog wel eventjes de tijdquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:03 schreef Arja het volgende:
Weet ik nog niet zo goed. Als we nog in dit huis wonen dan wel in het ziekenhuis. Te veel buren hier en mensen die voor ons slaapkamerraam door de straat lopen (benedenwoning).
In bad bevallen lijkt me wel wat, maar heb me er nog niet echt in verdiept.
Leuk lamb!
Oh ja geboortekaartje ook nog
Toen ik drie jaar geleden zwanger was, ben ik bij babydump (?) geweest en daar schrok ik me rot.. Langs de A4 ergens volgens mij. Het was daar echt heel rommelig en totaal geen sfeerquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:50 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Sorry Lamb, maar ik heb er al een, denk niet dat ik er nog een aan kan![]()
Wij zijn vanmorgen wezen kijken bij babypark (zit op 5 min rijden, dus waarom niet). Wat een chaotische winkel, zeg! Volgens mij hebben we de helft niet gezien. Bij de ingang een bordje "looproute", maar dat was dan ook de enige? Snapte er niks van. En ik vond het ook allemaal duur! Weet niet of het aan de winkel ligt, of dat wij een verkeerd beeld hebben van wat alles kost (vooral kinderwagen! Maar ook een boxkleed! 90 euro!).
Man was vooral verbaasd dat alle meubels zo saai wit of hout waren. Hij wil kleurIk heb 'm beloofd dat hij niet meer mee hoeft naar babywinkels als ik dan de babykamer maar in mag richten. Anders wordt het vast net alsof er een verfbom is ontploft
Hmmm gezien je naam en de afstand naar babypark heb ik t idee dat wij wel eens in dezelfde stad kunnen wonenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:50 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Sorry Lamb, maar ik heb er al een, denk niet dat ik er nog een aan kan![]()
Wij zijn vanmorgen wezen kijken bij babypark (zit op 5 min rijden, dus waarom niet). Wat een chaotische winkel, zeg! Volgens mij hebben we de helft niet gezien. Bij de ingang een bordje "looproute", maar dat was dan ook de enige? Snapte er niks van. En ik vond het ook allemaal duur! Weet niet of het aan de winkel ligt, of dat wij een verkeerd beeld hebben van wat alles kost (vooral kinderwagen! Maar ook een boxkleed! 90 euro!).
Man was vooral verbaasd dat alle meubels zo saai wit of hout waren. Hij wil kleurIk heb 'm beloofd dat hij niet meer mee hoeft naar babywinkels als ik dan de babykamer maar in mag richten. Anders wordt het vast net alsof er een verfbom is ontploft
Ik ben in dezelfde geweest (woon er ook op 5 minuten fietsen vandaan, de winkel is de afgelopen jaren ook wel veranderd/verbouwd... de opruimingshoek is in elk geval veeeeeeeel kleiner gewordenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:58 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Ik ben in de babypark geweest waar Ela dus zulke goede ervaringen mee heeft..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:16 schreef klaprooss het volgende:
Die van mij zijn al 33 weken van slagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Lang leve de lactulose
. Sterkte
!
Ik lees morgen bij. Maar voor nu even breaking news:We
Zijn
Uit
De
Naam
!
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2016 23:28:19 ]
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:16 schreef klaprooss het volgende:
De eerste weken haha I wishSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Razz mooi zo, ik ben benieuwd!
Wij zijn er ook uit. Tenminste we hebben er 2 en beslissen bij de geboorte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |