Ik eet al dagen zemelenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:51 schreef Miezziej het volgende:
Ik denk dat ik wel aangekomen ben al, voel me behoorlijk verstopt. Misschien moet ik ook lijnzaad proberen
![]()
Ik ben 17,5 week. Niet misselijk geweest, maar wel flinke weerzin tegen (gezond) warm eten...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:39 schreef Nazil het volgende:
[..]
Ik ben ook heel benieuwd waarvandaan die 2,5 kilo is verbrand, want een buikje is al wel te zien (volgens vriend kan ik niet meer gaan zwemmen zonder dat iemand het ziet, maar ik denk zelf dat dat nog wel meevalt) en m'n tieten zijn ook al een cup groter geworden. Normaal als ik afval gaat het direct van mijn tieten af. Ik was dan ook heel blij dat ik vorig jaar na een afvalsessie m'n oude bh's bewaard had.
Hoe ver ben jij? Ik kan je niet in de lijst vinden.
Dat kan nu toch via Digid?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:14 schreef Lamb29 het volgende:
Hier ook niets van elkaarvul al bijna 11 jr 'samenwonend' in
Hier dus erkennen en rechtbank formulieren invullen... Zo gepiept.
Een Bali huwelijk klinkt nog beter Miezz![]()
Ik zit nu geloof ik op +9 of 10 bij 31.2wk....
Kreeg net een vlaag van nesteldrang hormonen.... Ineens zijn er 5 oude mappen met papieren van mijn werk enzo leeg *o* hop weg ermee! Niet meer nodig!
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:18 schreef Sull het volgende:
[..]
Ik ben 17,5 week. Niet misselijk geweest, maar wel flinke weerzin tegen (gezond) warm eten...Handig met een peuter joh!
Nou dit ja! Dot is zeker lang en een mooierd en echt niet dik ofzo. Helemaal niet zelfs! Weet je zeker dat die weegschaal wel goed is Dot?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
Dot is ook wel iets langer dan de meesten hier
Maar zwanger of niet, een mooie vrouw!
Ja dit dusquote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:30 schreef Arja het volgende:
Ik denk dat ik Emmy vannacht heb gevoeld![]()
Toen ik op mijn buik ging liggen, voelde ik drie keer een golfje of soort fladdertje![]()
Ik weet het nog niet zeker, maar dat komt wel als ik het vaker ga voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |