abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159310005
Ik denk dat ik wel aangekomen ben al, voel me behoorlijk verstopt :'). Misschien moet ik ook lijnzaad proberen :P

Mijn vriend en ik zijn trouwens ook nog niets van elkaar :+. Ik denk dat we gewoon gaan trouwen. In Vietnam hebben we al een trouwfeest gegeven voor zijn familie daar, maar hebben toen niets officieel gedaan. Ik zie een baliehuwelijk wel zitten :+ haha
pi_159310193
Q ik heb ook geen weegschaal maar de vk wel.
En ik ga soms bij mijn ouders om te kijken of het niet te erg uit de hand loopt.

Ik ben wel getrouwd. Op een dinsdag volgens mij met een bescheiden ceremonie en de lunch werd door ouders en schoonouders betaald. Van al het geld dat we kregen, zijn we op huwelijksreis naar Vietnam geweest.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 18:12:01 #153
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159310377
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 17:51 schreef Miezziej het volgende:
Ik denk dat ik wel aangekomen ben al, voel me behoorlijk verstopt :'). Misschien moet ik ook lijnzaad proberen :P
Ik eet al dagen zemelen }:|

Geregistreerd partnerschap hier. Scheelt weer :)

En des te leuker is het idd om bij de vk op de weegschaal te staan.
pi_159310411
Hier ook niets van elkaar ;) vul al bijna 11 jr 'samenwonend' in ;)
Hier dus erkennen en rechtbank formulieren invullen... Zo gepiept.
Een Bali huwelijk klinkt nog beter Miezz ;)

Ik zit nu geloof ik op +9 of 10 bij 31.2wk....

Kreeg net een vlaag van nesteldrang hormonen.... Ineens zijn er 5 oude mappen met papieren van mijn werk enzo leeg *o* hop weg ermee! Niet meer nodig!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_159310488
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 13:39 schreef Nazil het volgende:

[..]

Ik ben ook heel benieuwd waarvandaan die 2,5 kilo is verbrand, want een buikje is al wel te zien (volgens vriend kan ik niet meer gaan zwemmen zonder dat iemand het ziet, maar ik denk zelf dat dat nog wel meevalt :')) en m'n tieten zijn ook al een cup groter geworden. Normaal als ik afval gaat het direct van mijn tieten af. Ik was dan ook heel blij dat ik vorig jaar na een afvalsessie m'n oude bh's bewaard had.

Hoe ver ben jij? Ik kan je niet in de lijst vinden.
Ik ben 17,5 week. Niet misselijk geweest, maar wel flinke weerzin tegen (gezond) warm eten... 8-) Handig met een peuter joh!

Hier ook GP. Vorige keer nog erkent, nu heeft dat dus niet meer. En zijn achternaam gebruik ik alleen als het mij uitkomt. Als ons gezin compleet is willen we nog een trouwfeestje geven (in het buitenland?)
pi_159310686
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 18:14 schreef Lamb29 het volgende:
Hier ook niets van elkaar ;) vul al bijna 11 jr 'samenwonend' in ;)
Hier dus erkennen en rechtbank formulieren invullen... Zo gepiept.
Een Bali huwelijk klinkt nog beter Miezz ;)

Ik zit nu geloof ik op +9 of 10 bij 31.2wk....

Kreeg net een vlaag van nesteldrang hormonen.... Ineens zijn er 5 oude mappen met papieren van mijn werk enzo leeg *o* hop weg ermee! Niet meer nodig!
Dat kan nu toch via Digid?

Ik ga de 100 kilo niet alleen aantikken, maar ruim eroverheen denk ik :') Ik ben sowieso hoger begonnen dan bij Stip, maar qua kilo's is het denk ik vergelijkbaar. Ik eet gewoon vaker dan niet-zwanger en dat merk je dan wel. Daarbij hou ik ook ontzettend veel vocht vast, want ik kan mijn ringen al een tijd niet meer om. Ik eet gewoon gezond en als het dan toch blijft plakken na de bevalling zie ik het dan wel weer :+

Vandaag twee voedingsbehas gekocht bij de Lidl in twee maten. Op de groei voor in de kraamweek ;) En m'n kraamzorg-intake gehad, en een afspraak gemaakt voor het bezorgen van de commode. Vriend is as we speak alles aan het inslaan bij de bouwmarkt zodat hij aan de klus kan boven. We komen er wel!
pi_159310762
Ik heb het nu een week als excuus gebruikt... Oooo lekker, nu mag het, want zwanger :')

Please, ben net 6 weken :o

Dus vanaf nu gewoon weer ff normaal doen :D Scheelt wel dat ik een enorm fruitliefhebber ben :9
:)
pi_159310787
(En btw gebroken lijnzaad helpt bij mij altijd als ik iets verstopt heb zitten :Y )
:)
pi_159310945
Psylliumvezels! En veel water/witte- of kruidenthee.
pi_159311796
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 18:18 schreef Sull het volgende:

[..]

Ik ben 17,5 week. Niet misselijk geweest, maar wel flinke weerzin tegen (gezond) warm eten... 8-) Handig met een peuter joh!

:D herkenbaar

T liefst eet ik elke dag pizza, Mac of döner ofzo jam jam.
Ik heb me sinds kort maar weer aangemeld bij hellofresh. Dan ben ik iig een paar dagen in de week verplicht gezond te eten
  vrijdag 22 januari 2016 @ 19:30:02 #161
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159311867
Dot serieus?? Dan ben je vast heel lang want ik vind je zo slank op je buikfoto's!

Ik ging de vorige keer van 64 naar 80 kilo, nu zit ik met min of meer hetzelfde startgewicht al op 83 ;( Krijg je ervan als je nauwelijks meer beweegt. Maarja, fietsen/lopen = harde buiken.

Oh en hier ook een geregistreerd partnerschap aan de balie gesloten, in 2013 met 32-weken buik O+
pi_159311905
Wij gebruiken (gebruikten, vanaf de 6 weken kon ik mij niet meer tot koken aanzetten laat staan tot het lezen van recepten) veel de app Koken met Aanbiedingen. Je kiest welke supermarkt je heen gaat en zij geven recepten met producten die in de aanbieding zijn. Al gebruikte ik meer de zoekfunctie maar er staan heel veel lekkere en simpele recepten zonder pakjes en zakjes in. Maar de laatste weken zijn het toch weer AVG'tjes of pakjes, het moet zo snel mogelijk klaar anders lust ik het niet meer :')
pi_159312430
Ik eet elke dag gezond met bergen groente en fruit en kook nooit uit pakjes.

Maar daarnaast dus chocola, dropjes, chips, of kibbeling, of een loempiaatje :@

Ik verplicht mezelf wel elke dag een half uur a 3 kwartier een stevige wandeling te maken.
pi_159312486
Oh dot dat had ik ook nooit geraden! Valt je helemaal niet aan te zien!

Mijn vorige zwangerschap was 65-82. Nu 62-... ? Geen idee nog. Ik onplof pas na 20 weken ws, ondanks dat ik nu ook aardig stevig eet. :') :9~
pi_159312535
Whut dat zou je echt niet zeggen Dot! Wat LB ook zegt

Ik begon bij O met ongeveer 60 kilo maar viel er eerst 4/5 af geloof ik.. Daarna kwam ik er weer 8/9 aan. En na de bevalling dus weer 59 oid...
Tussen O en Bro kroop ik naar 64/65 kilo (Ik ben een kleintje dus dit was niet slank ;) )
En nu zit ik dus geloof ik op 73 ongeveer...

Ik eet redelijk okisch nu.. Alleen in de avond wel zout en/of zoet trek en geef er regelmatig aan toe :Y)
We'll have love aplenty
You and Me
  vrijdag 22 januari 2016 @ 19:59:07 #166
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159312543
Ik was al goed mega vet, nu nog iets vetter maar valt me nog mee :D

En burgerlijk getrouwd, al vier jaar hier *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 22 januari 2016 @ 20:27:08 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_159313246
Dot is ook wel iets langer dan de meesten hier :+
Maar zwanger of niet, een mooie vrouw!
disclaimer
pi_159314206
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
Dot is ook wel iets langer dan de meesten hier :+
Maar zwanger of niet, een mooie vrouw!
Nou dit ja! Dot is zeker lang en een mooierd en echt niet dik ofzo. Helemaal niet zelfs! Weet je zeker dat die weegschaal wel goed is Dot?
pi_159314229
Ik ben 1.80 idd, maar normaal gesproken al goed stevige benen enzo hoor :D Maat 36-38 is zo'n 15 jaar geleden :+

En ik heb nu zin in chocola. 'Gelukkig' niet in huis :')
pi_159314400
Hahaha O+
Er was ooit een tijd dat ik een 'interventie' kreeg omdat ze mij van anorexia verdachten...
Ow boy moesten ze toen eens weten hoe ik er nu bij loop :D

Oh en songteksten aan het scannen voor geboortekaartje.
Deze blijft zo bijzonder om te horen als je zwanger bent:

I'm a happy home
What's it like in there
I'm a happy home
I hope it's cosy in there
We'll have love aplenty
You and Me
  vrijdag 22 januari 2016 @ 21:12:26 #171
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159314701
O+
pi_159315558
Ik moest even foto's terug kijken in het grote buiken topic maar idd jij bent echt heel slank dot!! Ik had een ander beeld van je bij het gewicht wat je zei :D

Lamb die tekst O+
  zaterdag 23 januari 2016 @ 00:14:57 #173
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159320473
Grappig hoe verschillend die gewichtstoename is bij iedereen :D ik kan wel wat reserves gebruiken ja, als ik straks weer zo hard afval met de borstvoeding dan is het alleeb maar goed dat mijn lijf nu zo hamstert.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_159327934
Ik denk dat ik Emmy vannacht heb gevoeld O+
Toen ik op mijn buik ging liggen, voelde ik drie keer een golfje of soort fladdertje O+

Ik weet het nog niet zeker, maar dat komt wel als ik het vaker ga voelen.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 14:31:40 #175
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159327948
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:30 schreef Arja het volgende:
Ik denk dat ik Emmy vannacht heb gevoeld O+
Toen ik op mijn buik ging liggen, voelde ik drie keer een golfje of soort fladdertje O+

Ik weet het nog niet zeker, maar dat komt wel als ik het vaker ga voelen.
Ja dit dus :Y

O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')