Je moet zeggen wat je denkt dat het wordt. Niet wat je eigen mening is.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alles flop vinden is ook zo lullig.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben gewoon de baas en heb altijd gelijk
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben gewoon de baas en heb altijd gelijk
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
Tiësto & Tony Junior – Get Down (Extended Mix)
[ afbeelding ]
Spezza wist duidelijk niet waar hij een Top of een flop voor gaf
Yes, Spezza, hier zeg je top
Ik denk wel topquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
Tiësto & Tony Junior – Get Down (Extended Mix)
[ afbeelding ]
Spezza wist duidelijk niet waar hij een Top of een flop voor gaf
Yes, Spezza, hier zeg je top
Nou ja, behalve die ene keer op de A2. Maar dat was geoorloofd.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ruzie maken over muziek??
Nooit, nimmer, jamais
Jawel hoor, heb ik gisteravond gedaanquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Serieus, Muis, kan je nou écht niks fatsoenlijks draaien?
Dat is lastig want mijn mening bepaalt hoe ik denk of omgekeerd.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet zeggen wat je denkt dat het wordt. Niet wat je eigen mening is.
Want die is in mijn geval ook niet bepaald positief.
ze neemt ons mee in de hit parade begrijp dat danquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Serieus, Muis, kan je nou écht niks fatsoenlijks draaien?
Oh.. gemistquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jawel hoor, heb ik gisteravond gedaan
Tiesto is duidelijk op zijn retourquote:
Dit zal live vast goed aanslaan, maar voor thuis en onderweg?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tiesto is duidelijk op zijn retour
Tssssss, gemiste kansquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh.. gemist![]()
Toen stond ik naar een uitbrandende auto te kijken.
elke week een retourtje ibizaquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tiesto is duidelijk op zijn retour
Ik heb het nog niet aangeduft om de clubmix te beluisterenquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit zal live vast goed aanslaan, maar voor thuis en onderweg?
Ah!quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet aangeduft om de clubmix te beluisteren
Ik heb een keer 20 vluchten geboekt voor zo'n wannabe dj die dat deed.quote:
oehquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:38 schreef Dj_Vout het volgende:
Vol verwachting naar de Voute muziekjes.
Er is een verschil tussen Vout en Slechtquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik draai tot nu toe niets anders
Ik vond het al zo prettig. Zelfs dat nummer van Tiësto was een welkome toevoeging aan zijn standaard repertoire.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik draai tot nu toe niets anders
Ow, is dat zo?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen Vout en Slecht![]()
Ja ik ben ook weer wat minder enthousiast als zonet; initiële blijdschap dat dat kutnummer van net voorbij was, maar dit wordt wel een top.quote:
Toch vind ik Get Down niet echt prettig in het gehoorquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vond het al zo prettig. Zelfs dat nummer van Tiësto was een welkome toevoeging aan zijn standaard repertoire.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen Vout en Slecht![]()
Dat is zo ja.quote:
quote:
Die hoor ik ook al vaak. En toch erg fijn!quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
Jonas Blue ft. Dakota – Fast Car
[ afbeelding ]
Spezza zegt Flop
Flopquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
Jonas Blue ft. Dakota – Fast Car
[ afbeelding ]
Spezza zegt Flop
Joh, ik draai nu de nummers die over 20 jaar bij Oud van Vout gedraaid gaan wordenquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh, ik draai nu de nummers die over 20 jaar bij Oud van Vout gedraaid gaan worden
En als ze dan het originel horen, is het meteen zo van: "Meh, ik vind die BEKENDERE toch wel mooier hoor!"quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hele generatie die opgroeit met het idee dat deze cover het origineel is
Als je het helemaal los zou zien van het origineel, en de tekst weer los ziet van de zang, ligt het wel aardig in het gehoor.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
Zo slecht vind ik dit nummer nog niet eens
OK, die uitdaging ga ik aanquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
En als ze dan het originel horen, is het meteen zo van: "Meh, ik vind die BEKENDERE toch wel mooier hoor!"
En dan liegen ze niet eens. Deze zal voor hun bekender zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
En als ze dan het originel horen, is het meteen zo van: "Meh, ik vind die BEKENDERE toch wel mooier hoor!"
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:41 schreef ToT het volgende:
Jezus alle emotie is echt WEG uit dit nummer!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, die uitdaging ga ik aan
Ik maak een cover show met alleen maar originelen waarvan jij waarschijnlijk niet eens wist dat de cover niet het origineel was
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik maak een cover show met alleen maar originelen waarvan jij waarschijnlijk niet eens wist dat de cover niet het origineel was
Eigenlijk is het gewoon beter dan het origineel. Net zoals The Man Who Sold The World van Nirvana. Nu ze beiden dood zijn is het eerlijk vergelijken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
Zo slecht vind ik dit nummer nog niet eens
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:43 schreef Melting het volgende:
[..]
En dan liegen ze niet eens. Deze zal voor hun bekender zijn.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tracy Chapman - Fast Car vs Jonas Blue Feat. Dakota
Ja, doe doe doequote:Op woensdag 20 januari 2016 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oeh nice!quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Beiden vind ik niet beter, maar anders en op zich zelf gewoon ook zeker geen slechtere nummers dan het origineel.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon beter dan het origineel. Net zoals The Man Who Sold The World van Nirvana. Nu ze beiden dood zijn is het eerlijk vergelijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |