Hij is ook al niet meer onder ons.quote:
Het zal me worst wezen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 03:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij is ook al niet meer onder ons.
Hij was tot zijn dood nog leuk bezig, dat kan ik van de Stones niet zeggen.quote:
Voorlopig ben ik er nog.quote:Op donderdag 21 januari 2016 03:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik flikker ook keer om en wie pech heeft komt eerst.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:31 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat zijn 2 etages te weinig.... nu heb je alleen de begane grond, 1e en 2e verdieping... ik mis de 3e en de 4e nog
quote:
die is leuk zo dansenquote:
Jij speelt valsquote:Op donderdag 21 januari 2016 08:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
of de afstand meten tussen de sporten en dan vermenigvuldigen met het aantal
Dat weten we.. maar stel nou dat je niet kunt ontsnappen aan de waterkant.... tja, dan zul je toch echt die verdraaide trap moeten nemenquote:Op donderdag 21 januari 2016 08:32 schreef chufi het volgende:
Ik zeg toch dat ik boven het water woon.. Goedemorgen
Ik krijg altijd ruzie dan.quote:Op donderdag 21 januari 2016 08:32 schreef Mickeys het volgende:
Ik haat van die "namaak" sollicitatie gesprekken...
OK vooruit dan, maar dan heb ik de keuze uit 2 links of rechts van de lift...quote:Op donderdag 21 januari 2016 08:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat weten we.. maar stel nou dat je niet kunt ontsnappen aan de waterkant.... tja, dan zul je toch echt die verdraaide trap moeten nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Ik zou dan gaan voor de trap waarbij je je enkel niet op 3 plekken gaat brekenquote:Op donderdag 21 januari 2016 08:36 schreef chufi het volgende:
[..]
OK vooruit dan, maar dan heb ik de keuze uit 2 links of rechts van de lift...
Ja gezellig doen net alsof... Maar alleen als ze je ergens kunnen plaatsen zijn ze misschien geinterreseerd...quote:Op donderdag 21 januari 2016 08:32 schreef Mickeys het volgende:
Morning overigens...en dan opkalefateren om richting Utrecht te begeven... Ik haat van die "namaak" sollicitatie gesprekken...
Ik ook nooitquote:Op donderdag 21 januari 2016 08:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik post geen pics van mijn tuin.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 08:37 schreef Mickeys het volgende:
Altijd leuk op FB... je berichten van precies X jaren geleden... fijn om weer even herinnert te worden aan mijn tuin en hoe die er 4 jaar geleden bij stondIk zag gisteren een sneeuwfoto van 3 jaar geleden, dat vond ik dan wel weer leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een sneeuwfoto van 3 jaar geleden, dat vond ik dan wel weer leuk
Nee, alleen maar een megabende op je FOK! werkplek... das wel duidelijkquote:Op donderdag 21 januari 2016 08:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik post geen pics van mijn tuin.
Succes, een ongeval net voorbij Hilversum op de A27 zie ik...quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:23 schreef Mickeys het volgende:
GRMBL... ritje naar Utrecht... 37 minuten zonder file... nu 60 minuten met file... Ik wacht nog wel even 10 minuten of zo en kijk dan opnieuw. Moet er om 11 uur uiterlijk zijn...
Ja maar je schuif het ook niet onder stoelen of banken...quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neuh een mod zei dat tegen me.
Ben Tilburg gewend, het valt nie mee om bietje aon te passen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar je schuif het ook niet onder stoelen of banken...
Nou ben ik gelijk weg.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:30 schreef sacha het volgende:
zo, ze waren vannacht om 2 uur klaar met opereren, had geen dagje langer moeten duren zei de chirurg
User bashquote:Op donderdag 21 januari 2016 10:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neuh een mod zei dat tegen me.
Wow... en nu afwachten op herstel...quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:30 schreef sacha het volgende:
zo, ze waren vannacht om 2 uur klaar met opereren, had geen dagje langer moeten duren zei de chirurg
oefquote:Op donderdag 21 januari 2016 10:30 schreef sacha het volgende:
Watskebeurt?quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:30 schreef sacha het volgende:
Mijn schoonmoeder staat strak van de chemokuur maar wil nog steeds niet omvallen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Schoonmoeder opgenomen en geopereerd
quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Schoonmoeder opgenomen en geopereerd
Geen idee waar het over gingquote:Op donderdag 21 januari 2016 10:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Krijg ik er weer een note bij nu?
Hier ben je redelijk veilig voor notes en bans jaquote:Op donderdag 21 januari 2016 10:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Alleen in 40+ wordt ik begrepen.
Elke keer in NWS gaat het weer fout.quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier ben je redelijk veilig voor notes en bans ja![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:30 schreef sacha het volgende:
quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n schoonmoeder?
Vluchten kan niet meer..quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Tong begint me grappig te vinden, hoogste tijd om weg te wezen.
Mijn oma deed er nog een jaar over na de dood van mn vader, dus geef dr nog even de tijd..quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na de dood van haar enige zoon gaf ik het nog half jaartje maar die blijft maar doorgaan.
Je wil niet weten wat schoonmoeder aan zorgpremie kost.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn oma deed er nog een jaar over na de dood van mn vader, dus geef dr nog even de tijd..
Geen idee...quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat schoonmoeder aan zorgpremie kost.
Het hele zorgstelsel is hier ruk...quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Veel, de hele medicijnenmafia is er met bezig.
Vooral bij schoonmoeders.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Het hele zorgstelsel is hier ruk...
Heftig sas, nu hopen op een spoedig herstel.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:30 schreef sacha het volgende:
Alleen is niet eenzaam... Dus valt wel mee hoorquote:Op donderdag 21 januari 2016 12:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij best wel eenzaam.
Ok.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen is niet eenzaam... Dus valt wel mee hoor
goedenmiddag Moquote:
Best een mooie middag, lekker weertje hier.quote:
ik had net mist tussen Delft en Rijswijkquote:Op donderdag 21 januari 2016 12:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Best een mooie middag, lekker weertje hier.
Daar sluit ik me bij aan...quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:43 schreef Mickeys het volgende:
Wat een toestanden Sacha... gelukkig wel op tijd erbij dan. Sterkte daar!
Eerste maand van de winter is al voorbij nog 2 en dan is het weer lente.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:38 schreef just me het volgende:
[..]
ik had net mist tussen Delft en Rijswijk
quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:44 schreef Mickeys het volgende:
En ik weer terug natuurlijk... om vervolgens een "illusie" armer te zijn... te goed voor senior servicedesk, te weinig ervaring voor functioneel (applicatie) beheerder...
*next!*
Domper dus....quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:44 schreef Mickeys het volgende:
En ik weer terug natuurlijk... om vervolgens een "illusie" armer te zijn... te goed voor senior servicedesk, te weinig ervaring voor functioneel (applicatie) beheerder...
*next!*
quote:
Ja, eigenlijk wel een beetje domper. Maar het is niet echt iets nieuws.... Past wel in het rijtje "maar wij hebben een jong team", "u heeft meer kennis dan onze leidinggevende en voorzien...."quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |