Mijn oma deed er nog een jaar over na de dood van mn vader, dus geef dr nog even de tijd..quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na de dood van haar enige zoon gaf ik het nog half jaartje maar die blijft maar doorgaan.
Je wil niet weten wat schoonmoeder aan zorgpremie kost.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn oma deed er nog een jaar over na de dood van mn vader, dus geef dr nog even de tijd..
Geen idee...quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat schoonmoeder aan zorgpremie kost.
Het hele zorgstelsel is hier ruk...quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Veel, de hele medicijnenmafia is er met bezig.
Vooral bij schoonmoeders.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Het hele zorgstelsel is hier ruk...
Heftig sas, nu hopen op een spoedig herstel.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:30 schreef sacha het volgende:
zo, ze waren vannacht om 2 uur klaar met opereren, had geen dagje langer moeten duren zei de chirurg
Alleen is niet eenzaam... Dus valt wel mee hoorquote:Op donderdag 21 januari 2016 12:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij best wel eenzaam.
Ok.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen is niet eenzaam... Dus valt wel mee hoor
goedenmiddag Moquote:
Best een mooie middag, lekker weertje hier.quote:
ik had net mist tussen Delft en Rijswijkquote:Op donderdag 21 januari 2016 12:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Best een mooie middag, lekker weertje hier.
Daar sluit ik me bij aan...quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:43 schreef Mickeys het volgende:
Wat een toestanden Sacha... gelukkig wel op tijd erbij dan. Sterkte daar!
Eerste maand van de winter is al voorbij nog 2 en dan is het weer lente.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:38 schreef just me het volgende:
[..]
ik had net mist tussen Delft en Rijswijk
quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:44 schreef Mickeys het volgende:
En ik weer terug natuurlijk... om vervolgens een "illusie" armer te zijn... te goed voor senior servicedesk, te weinig ervaring voor functioneel (applicatie) beheerder...
*next!*
Domper dus....quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:44 schreef Mickeys het volgende:
En ik weer terug natuurlijk... om vervolgens een "illusie" armer te zijn... te goed voor senior servicedesk, te weinig ervaring voor functioneel (applicatie) beheerder...
*next!*
quote:
Ja, eigenlijk wel een beetje domper. Maar het is niet echt iets nieuws.... Past wel in het rijtje "maar wij hebben een jong team", "u heeft meer kennis dan onze leidinggevende en voorzien...."quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |