abonnement Unibet Coolblue
pi_159249143
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sproetjes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hilzillah
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SilverSjoiis
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: MaJo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Fuchsia_roze
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Barreltje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Saarah
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: BobbyMcGee
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: gridjuh
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: mamiemoe
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: AcaBella
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ViviRAWRS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wolken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Peacefull
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gewoonmezelf87
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ooi86
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Evilaurian
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hen gezonde plakkers toe O+
Soof
Twinkle

Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
SPOILER: Zwangerschapsmultivitaminen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

[ Bericht 14% gewijzigd door SQ op 26-01-2016 13:19:53 ]
  woensdag 20 januari 2016 @ 10:26:51 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_159249169
zal ik je even redden Cho? ;)
disclaimer
  woensdag 20 januari 2016 @ 10:28:30 #3
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_159249194
*O* klap *O* gefeliciteerd O+
Be happy with the little things in life
pi_159249224
Whoot whoot gefeliciteerd klap!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_159249243
Klap gefelicitaart *O* *O* *O*
pi_159249246
Kak
pi_159249287
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
zal ik je even redden Cho? ;)
Thanks!
Het lukte weer eens niet en toen nog niet en ik zat mobiel en toen moest ik opeens werken voor mijn geld.
pi_159249312
Klap! gefeliciteerd!

nu duimen voor een plakker! :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_159249446
Klap! Wat fijn! Gefeliciteerd! *O* O+ *O*
pi_159249548
Super klap!! O+ gefeliciteerd! *O*
  Moderator woensdag 20 januari 2016 @ 10:52:22 #11
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159249609
Klap wat super! O+ Gefeliciteerd *O*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_159249775
Klap. Wat leuk. Gefeliciteerd *O*
pi_159249795
Dit moet een plakker zijn hoor Klap! O+ *O*
  woensdag 20 januari 2016 @ 11:08:48 #14
327807 Mariposas
יה&#14
pi_159249923
Klap gefeliciteerd! *O*
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_159249948
Oi, een kleine draagbaby voor klaproos *O* gefeliciteerd!
pi_159250157
Klap :* O+
pi_159250232
Gefeliciteerd klap! *O*
pi_159250337
Gefeliciteerd Klaprooss!
pi_159250370
Lief!! Dank jullie wel O+ O+
♥ J & S
pi_159250526
Gefeliciteerd klap! *O*
  woensdag 20 januari 2016 @ 11:51:00 #21
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_159250733
waaah wat geweldig klap *O* O+ O+ O+
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_159250744
Klap! *O*. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_159251080
Gefeliciteerd Klap! O+

Ik zit nu op 2 dagen voor mijn NOD en heb sinds gister al krampen. Ik gok dat het morgen of wellicht overmorgen gaat doorzetten en we weer een volgende ronde afwachten.
pi_159251177
Feli klap!! *O* *O*
pi_159251200
Jaaa klap, zie je nou wel? Fantastisch! Gefeliciteerd. Plak baby plak!
pi_159252478
Wauw snel gedaan klap!! Gefeliciteerd *O*
pi_159252597
OUD / [meet] Interesse in een OUD-meeting? hier nog mensen die willen meeten? Zaterdag 30 januari vanaf 10.00, Eilandsteede in Utrecht :)
pi_159252627
Jeeeeej, klap met de klapperrrrr van de week! *O*

Gefeliciteerd!!! :D
pi_159253850
Klap gefeliciteerd! *O*
  woensdag 20 januari 2016 @ 14:08:45 #30
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_159253867
Gefeli Klaprooss!
pi_159254571
Gefeliciteerd Klaprooss! Op naar een plakker! *O* *O* *O*
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_159256161
Gefeliciteerd Klap! O+ *O*
pi_159256254
Gefeliciteerd Klap *O* :* !

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2016 15:31:53 ]
pi_159261528
Gefeliciteerd Klaprooss! *O*
pi_159261681
Jaaaaa, ik wist het wel! Gefeliciteerd Klap! *O*
pi_159261715
Gefeliciteerd Klap! *O*
pi_159262325
Klapje O+ had ik stiekem toch beetje gelijk! *O*
pi_159262640
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:13 schreef BlueEyes het volgende:
Klapje O+ had ik stiekem toch beetje gelijk! *O*
O+
♥ J & S
pi_159262683
Jullie zijn allemaal lief!

Nu op naar nieuwe streepjes!!
♥ J & S
pi_159263035
Stiekem weer proberen mee te kijken en te doen.
Hele hele lichte ovulatie streep...ben beetje aan het peilen waar ik zit qua cyclus. En deze klopt behoorlijk nog met wat ik bij hou.
Maar wanneer kun je ovulatietesten het beste doen?
pi_159263285
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:37 schreef gridjuh het volgende:
Stiekem weer proberen mee te kijken en te doen.
Hele hele lichte ovulatie streep...ben beetje aan het peilen waar ik zit qua cyclus. En deze klopt behoorlijk nog met wat ik bij hou.
Maar wanneer kun je ovulatietesten het beste doen?
Alle plasjes behalve die in de ochtend. Ik doe het altijd in de avond.
pi_159263363
En ik dacht dat je ze het beste in de middag kan doen.
Staat het niet in de bijsluiter?
pi_159263391
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:49 schreef BlueEyes het volgende:
En ik dacht dat je ze het beste in de middag kan doen.
Staat het niet in de bijsluiter?
Te lui om nu te lezen sorry
  woensdag 20 januari 2016 @ 19:52:42 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_159263435
Bijsluiter zegt middag en niet na extreem veel drinken ;)
disclaimer
pi_159264248
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
Bijsluiter zegt middag en niet na extreem veel drinken ;)
Zou dus ook ochtend kunnen zijn...dan heb je heel de nacht niet gedronken...
  woensdag 20 januari 2016 @ 20:13:32 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_159264279
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 20:12 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Zou dus ook ochtend kunnen zijn...dan heb je heel de nacht niet gedronken...
nee, dan is je urine té geconcentreerd ;)
disclaimer
pi_159264742
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 20:13 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, dan is je urine té geconcentreerd ;)
Tussen 10 en 12 (verstrooid ritme sta om 3 uur vannacht al weer op)
pi_159264910
Wow klaprooss dat heb je snel gefixt :+ Ik duim keihard voor een plakker :*

Hier op het wachtbankje nog een week en dat duurt mij allemaal veel te lang }:|
pi_159267140
*O* klaprooss gefeliciteerd! Hopelijk blijft deze plakken!

Verder loop ik nog wat achter, maar Hilzilah, fijn dat je goed geholpen bent op dit moment in het ziekenhuis, ik hoop dat er snel succes wordt geboekt!

En Bobby, ik herken het helemaal van die lange cyclussen. Ik baal er wel van. Ik wil graag weten waar ik aan toe ben, en dat weet ik nu niet.
Heb vandaag ovulatietesten gekocht om maar eens te kijken of ik er zo wat zicht op kan krijgen.
Ik hoop dat de dokter je duidelijkheid kan geven. Succes!

En jammer Vivi, het klonk hoopvol! Succes weer deze ronde.

Ik voel ook elke keer allerlei kwaaltjes, maar waren dus allemaal fake! }:| Want heul niet zwanger!
Zelf gebruik ik wel een app om bij te houden wanneer ik ongesteld ben. Niet zo zeer om te kijken wanneer ik vruchtbaar ben. Want met die lange cyclussen kan die app helemaal niks!
Zo zou ik nu eigenlijk heel februari vruchtbaar zijn..! :s)
Dus ik hecht er maar niet te veel waarde aan! ;)

Is het eigenlijk erg als je wat later begint in je cyclus met ovulatietesten?
Ik zit nu op dag 15 en dus cyclussen van 38-62-70
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 20 januari 2016 @ 21:44:04 #50
269689 crew  Viv
pi_159274173
Ik zou vandaag ongeveer ongesteld moeten worden en ik heb zo'n vaag vermoeden dat ik dat ook ga worden... :{ Ik heb een zeurend gevoel in mn rug. Maar aan de andere kant, daar heb ik afgelopen week meer last van gehad.

Uitgerekend vannacht gedroomd dat ik 2 strepen plaste. We gaan het afwachten!
pi_159274186
Testen bedoel je? ;)
pi_159274237
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 09:03 schreef Unihipili het volgende:
Testen bedoel je? ;)
Hehe, ik zou wel willen, maar mijn vriend wil wachten tot zaterdagochtend... Ik weet ook niet meer waarom ik daarmee akkoord ben gegaan :+ Hij vindt het de goden verzoeken.
pi_159274262
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 21:38 schreef AN. het volgende:
*O* klaprooss gefeliciteerd! Hopelijk blijft deze plakken!

Verder loop ik nog wat achter, maar Hilzilah, fijn dat je goed geholpen bent op dit moment in het ziekenhuis, ik hoop dat er snel succes wordt geboekt!

En Bobby, ik herken het helemaal van die lange cyclussen. Ik baal er wel van. Ik wil graag weten waar ik aan toe ben, en dat weet ik nu niet.
Heb vandaag ovulatietesten gekocht om maar eens te kijken of ik er zo wat zicht op kan krijgen.
Ik hoop dat de dokter je duidelijkheid kan geven. Succes!

En jammer Vivi, het klonk hoopvol! Succes weer deze ronde.

Ik voel ook elke keer allerlei kwaaltjes, maar waren dus allemaal fake! }:| Want heul niet zwanger!
Zelf gebruik ik wel een app om bij te houden wanneer ik ongesteld ben. Niet zo zeer om te kijken wanneer ik vruchtbaar ben. Want met die lange cyclussen kan die app helemaal niks!
Zo zou ik nu eigenlijk heel februari vruchtbaar zijn..! :s)
Dus ik hecht er maar niet te veel waarde aan! ;)

Is het eigenlijk erg als je wat later begint in je cyclus met ovulatietesten?
Ik zit nu op dag 15 en dus cyclussen van 38-62-70
Ik gebruik MamaApps. Tegenwoordig betaal je wel om die te downloaden, maar ik vond het ook erg prettig dat die wél een indicatie kan geven ook met wisselende en lange cycli. Ik ben er nog steeds heel blij mee :) Eventueel een aanrader dus!

Over de ovulatietesten, ik zou nu al beginnen en dan doortesten tot nadat je een ovulatie hebt gevonden. Op ebay en Sensitest kun je goed testen scoren die ook nog een beetje betaalbaar blijven. En als je heel rijk bent, dan maakt het niet uit welke testen ;)

Temperaturen (erbij?) is ook een goede optie om je cyclus in kaart te brengen.
pi_159274270
Ooi, wat spannend! Zaterdag.. dat is nog 2 nachtjes, dat schiet al best wel op! :*
pi_159275359
Ooi spannend! Gelukkig is zaterdag best snel maar whaaa ik vind ne een bikkel met wachten! Succes O+
♥ J & S
pi_159275857
Net even geappt met vriendlief en we gaan vanavond testen!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 21 januari 2016 @ 10:51:57 #58
269689 crew  Viv
pi_159275922
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 09:07 schreef Ooi86 het volgende:
Hehe, ik zou wel willen, maar mijn vriend wil wachten tot zaterdagochtend... Ik weet ook niet meer waarom ik daarmee akkoord ben gegaan :+ Hij vindt het de goden verzoeken.
Weet je, ik ben daar zó van teruggekomen. :D Afgelopen cyclus wilde ik niet op NOD testen omdat ik niet te vroeg wilde juichen. Met iedere dag die voorbij ging zonder ongesteld te worden kreeg ik steeds meer goede hoop. Mijn man had er ook een goed gevoel bij, dus we waren alsnog een beetje aan het jompelen *O* terwijl het niks was.

Daarnaast heb ik me bedacht dat ik wél vroeg wil juichen, al bestaat dan de kans dat het geen plakker is. De kans is namelijk groter dat het wél goed gaat. Ik meen dat Ela een keer zei dat ze haar zwangerschap niet vanuit angst of onzekerheid tegemoet wil treden en dat vind ik een hele goede! Mijn kind verdient het om vanaf de eerste dag in de buik al 100% van mijn enthousiasme en blijdschap en liefde te krijgen. O+
pi_159276761
Mooi inzicht inderdaad :Y
pi_159277388
Zo is het ook Viva! Positief benaderen.

Is het al kwart over 5? O-)
pi_159279102
Ik banjer binnen, sorry.....met een vraagje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal me binnenkort normaal voorstellen en echt meelezen :@ :@ :@
  donderdag 21 januari 2016 @ 13:32:33 #62
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_159279544
Hoe laat plast ze op de ovulatietest? kan ze hem niet gewoon gemist hebben?
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  donderdag 21 januari 2016 @ 13:35:01 #63
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_159279609
Exode, een temperatuur'shift' is een belangrijker indicatie van eisprong dan een positieve ovulatietest. Die hoge temperatuur heb je namelijk omdat je lichaam progesteron aanmaakt na een eisprong. Ik zie soms wel en soms geen smiley op die Clearbluegevallen, ik denk dat dat gewoon komt omdat ik dan net op het verkeerde moment heb getest. Ik zie namelijk wel altijd een temperatuurpiek en daarna constant hoge temperaturen. Bij KI heb je daar natuurlijk niks aan, daar is timing cruciaal. Misschien kun je proberen twee keer per dag te testen, om 11 uur en om 19 uur bijvoorbeeld. Je kunt ook van die goedkope strips kopen, dan kun je kijken of de streepjes donkerder worden. Vind ik zelf eigenlijk juist duidelijker dan die smileys. Succes!
pi_159280088
Dank voor jullie reacties! Ze plast meteen 's ochtends Moppert, dus een uur of 7 is dat. Aventuta, helder, helaas is bij ons de test leidend, zonder positieve test mogen wij niet naar het AMC toe.
Maar 2 keer testen is wel een idee, goedkopere staafjes ook :D
pi_159280118
Action heeft goedkope tests.
En zoals we hier al eerder over hadden, ik dacht dat de tests in de middag het beste resultaat geven
pi_159280121
hoi allemaal. zit zo een beetje mee te lezen en wil graag bij jullie aanhaken.

Ik ben 33, al sinds mn 15e aan de pil en sinds 3 januari 2016 gestopt omdat mijn man en ik hebben bedacht een eerste kindje te willen/hopen/wensen.
Ben nu aan het ontpillen, inclusief allerlei vage pijntjes en klachten en vooral veel zorgen in mn kop. nog niet ongesteld geworden.

daar zit ik nu dus met smart op te wachten...heb zelfs de eerste zwangerschapstest afgelopen week al gedaan omdat ik maf werd in mn hoofd met allerlei doemscenario's enzo.

hoop bij jullie dus wat steun en toeverlaat te vinden. heb in mn omgeving niet veel mensen om er over te praten want wil om diverse redenen mijn familie nog niet vertellen dat we hier mee bezig zijn. (die verklaren ons voor gek ;))

hallo dus! :W
pi_159280225
Dank je wel voor je tips Blue!
pi_159280668
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:56 schreef exode het volgende:
Dank voor jullie reacties! Ze plast meteen 's ochtends Moppert, dus een uur of 7 is dat. Aventuta, helder, helaas is bij ons de test leidend, zonder positieve test mogen wij niet naar het AMC toe.
Maar 2 keer testen is wel een idee, goedkopere staafjes ook :D
Ik zou inderdaad 2x per dag gaan testen, 's middags en als tweede keer 's avonds bijvoorbeeld.
klackstar op eBay voor goedkope ovulatietesten.
pi_159280842
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:57 schreef Evilaurian het volgende:
hoi allemaal. zit zo een beetje mee te lezen en wil graag bij jullie aanhaken.

Ik ben 33, al sinds mn 15e aan de pil en sinds 3 januari 2016 gestopt omdat mijn man en ik hebben bedacht een eerste kindje te willen/hopen/wensen.
Ben nu aan het ontpillen, inclusief allerlei vage pijntjes en klachten en vooral veel zorgen in mn kop. nog niet ongesteld geworden.

daar zit ik nu dus met smart op te wachten...heb zelfs de eerste zwangerschapstest afgelopen week al gedaan omdat ik maf werd in mn hoofd met allerlei doemscenario's enzo.

hoop bij jullie dus wat steun en toeverlaat te vinden. heb in mn omgeving niet veel mensen om er over te praten want wil om diverse redenen mijn familie nog niet vertellen dat we hier mee bezig zijn. (die verklaren ons voor gek ;))

hallo dus! :W
Hoi!

Ik het vorige deel van dit draadje vertel ik wat over hoe mijn ontpillen is gegaan. Moraal van het verhaal was dat het pittig lang kan duren! Gelukkig zijn er veel meiden die er een stuk minder lang over doen.
  Moderator donderdag 21 januari 2016 @ 14:49:55 #70
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159281415
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:56 schreef exode het volgende:
Dank voor jullie reacties! Ze plast meteen 's ochtends Moppert, dus een uur of 7 is dat. Aventuta, helder, helaas is bij ons de test leidend, zonder positieve test mogen wij niet naar het AMC toe.
Maar 2 keer testen is wel een idee, goedkopere staafjes ook :D
ovulatietesten moet je juist niet doen met ochtendurine maar later op de dag, zoals al gezegd wordt.

Vind het trouwens wel apart dat er altijd gedacht wordt dat het 's ochtends moet, dat dacht ik ook tot ik het hier las. Waarom zou dat zo hardnekkig fout in het hoofd zitten bij iedereen :?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_159281519
Majo, hebben we niet zelf verzonnen hoor....opdrachten van het AMC. :@
  donderdag 21 januari 2016 @ 15:03:30 #72
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_159281732
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 14:49 schreef MaJo het volgende:

[..]

ovulatietesten moet je juist niet doen met ochtendurine maar later op de dag, zoals al gezegd wordt.

Vind het trouwens wel apart dat er altijd gedacht wordt dat het 's ochtends moet, dat dacht ik ook tot ik het hier las. Waarom zou dat zo hardnekkig fout in het hoofd zitten bij iedereen :?
Omdat zwangerschapstesten wel het beste het doen met ochtendurine.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 21 januari 2016 @ 15:15:14 #73
269689 crew  Viv
pi_159281990
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:57 schreef Evilaurian het volgende:
(die verklaren ons voor gek ;))

hallo dus! :W
Hoi! En waarom dan?
pi_159282176
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 15:15 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Hoi! En waarom dan?
we zijn nog niet heel lang geleden verhuisd, zitten nog in een verbouwing. dit is bijna klaar, maar de schoonouders vinden dat van niet. die zijn van mening dat een huis pas af is als er nergens meer een schroefje los zit. die zullen dus zeker moeilijk gaan doen daarover. "hoe kan je dat nou doen, je huis is nog niet klaar, blablabla". (want we kunnen dat natuurlijk noooooooit op tijd af krijgen /end sarcasm)

maar dat maakt me nog het minste uit. mn schoonouders hebben al kleinkinderen vanuit mn zwager. mijn ouders hebben dat nog niet.

mijn ouders zullen steil achterover slaan, ik heb namelijk al jaren en jaren NEE verkocht aan ze. ik wilde geen kinderen, never nooit niet. mijn moeder vind dat heel erg. die vertel ik het niet omdat ik haar wil verassen met 3 maanden zwanger en al mooi op weg zijn. ik wil het haar niet eerder vertellen omdat ze zich er dan veel te veel mee gaat bemoeien, en dat wil ik niet.

we weten natuurlijk niet hoelang het gaat duren voordat het lukt. wil dus haar ook niet blijmaken met een dooie mus...

vraag me bij het opschrijven van deze redenaties direct af hoe gek ik in mn hoofd ben :P
pi_159282796
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 14:49 schreef MaJo het volgende:

[..]

ovulatietesten moet je juist niet doen met ochtendurine maar later op de dag, zoals al gezegd wordt.

Vind het trouwens wel apart dat er altijd gedacht wordt dat het 's ochtends moet, dat dacht ik ook tot ik het hier las. Waarom zou dat zo hardnekkig fout in het hoofd zitten bij iedereen :?
staat ook op de site van de clearblue ovulatietesten. (de ochtend dus)
  donderdag 21 januari 2016 @ 15:51:39 #76
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_159282899
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:56 schreef exode het volgende:
Dank voor jullie reacties! Ze plast meteen 's ochtends Moppert, dus een uur of 7 is dat. Aventuta, helder, helaas is bij ons de test leidend, zonder positieve test mogen wij niet naar het AMC toe.
Maar 2 keer testen is wel een idee, goedkopere staafjes ook :D
smorgens is geen goede tijd, iets met hoe je LH metaboliseert, google er eens op.
  donderdag 21 januari 2016 @ 15:55:55 #77
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_159282994
Spuit elf :)


Over ontpillen, ik kan niet zo goed tegen die term, ga er maar niet vanuit dat dat echt iets is. Ik was meteen netjes na een maand ongesteld en daarna zwanger, ik ken er die niet eens ongesteld werden en zwanger waren en ik ken dames die na 100 dagen ongesteld werden. Toen ik na kind nummer 1 stopte werd ik pas na 75 dagen ongesteld. Het kan werkelijk alle kanten op gaan!
pi_159283417
ClearBlue zegt zelf overigens dit:
2. Op welk tijdstip van de dag moet ik de ovulatietest uitvoeren?

Je kunt op elk tijdstip van de dag testen, maar je moet wel elke dag op ongeveer hetzelfde tijdstip testen. Je mag minimaal de laatste 4 uur voor de test niet hebben geürineerd.

Maar we gaan jullie tips volgen hoor. Vreemd alleen dat we met B ook 's ochtends testten en dat ging perfect. Altijd 2 ovulatiedagen zichtbaar.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 21 januari 2016 @ 16:21:51 #79
269689 crew  Viv
pi_159283631
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 15:23 schreef Evilaurian het volgende:
we zijn nog niet heel lang geleden verhuisd, zitten nog in een verbouwing. dit is bijna klaar, maar de schoonouders vinden dat van niet. die zijn van mening dat een huis pas af is als er nergens meer een schroefje los zit.
Oh nou, als je het zelf maar ziet zitten toch? :Y)
quote:
ik wilde geen kinderen, never nooit niet.
Wilde je ze ook écht never nooit niet, of zei je dat alleen maar om van het gezeur af te zijn? :+
quote:
wil dus haar ook niet blijmaken met een dooie mus...
Als ze het zo erg vond dat je nooit kinderen wilde, dan kun je haar misschien wel alvast vertellen dat je er nu anders naar kijkt? Niet meteen dat jullie al bezig zijn, maar dat je er open voor staat. Dat zou geen dooie mus zijn hoor. O+
pi_159284601
Mja als je altijd neeneenee hebt geroepen en ineens wel wil zullen ze wel schrikken. En misschien denken dat die neeneenee niet eerlijk is geweest. Dus dat laatste wat ViviRAWS zegt kan handig zijn als je daar een manier voor kan vidnen.
  Moderator donderdag 21 januari 2016 @ 17:30:20 #81
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159285345
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 14:54 schreef exode het volgende:
Majo, hebben we niet zelf verzonnen hoor....opdrachten van het AMC. :@
Dat is helemaal raar :X Trouwens, er is ook een "als zwanger worden/blijven niet makkelijk gaat" topic. Daar zitten meer meiden die ervaring hebben met de medische malle molen, wellicht heb je daar wat meer aansluiting?

quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 15:03 schreef Moppert het volgende:

[..]

Omdat zwangerschapstesten wel het beste het doen met ochtendurine.
Dat snap ik ;) Maar waarom denkt iedereen dat dat ook zo is bij ovulatietesten? Gewoon aanname?

quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 15:47 schreef Elleska het volgende:

[..]

staat ook op de site van de clearblue ovulatietesten. (de ochtend dus)
Dan snap ik er niks meer van :')

quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 15:55 schreef Aventura het volgende:
Spuit elf :)

Over ontpillen, ik kan niet zo goed tegen die term, ga er maar niet vanuit dat dat echt iets is. Ik was meteen netjes na een maand ongesteld en daarna zwanger, ik ken er die niet eens ongesteld werden en zwanger waren en ik ken dames die na 100 dagen ongesteld werden. Toen ik na kind nummer 1 stopte werd ik pas na 75 dagen ongesteld. Het kan werkelijk alle kanten op gaan!
Ik geloof ook niet echt in ontpillen. Wel dat je lichaam het zelf weer op moet pakken en daarom raar kan doen ;)

Welkom Evilaurian! Wat een mooi cadeautje zou dat zijn voor je moeder O+ Ik snap alleen niet dat je test als je op 3 januari met AC bent gestopt, dat is gewoon echt niet mogelijk om dan nu al zwanger te zijn :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_159285573
Net getest en hij was witter dan wit...

Jammer maar helaas, nieuwe ronde nieuwe kansen.
  donderdag 21 januari 2016 @ 17:41:58 #83
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_159285590
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 17:30 schreef MaJo het volgende:
Dat snap ik Maar waarom denkt iedereen dat dat ook zo is bij ovulatietesten? Gewoon aanname?

Ik denk het, ik vind het ook geen gekke aanname omdat het niet heel duidelijk overal vermeld staat.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_159285969
AMC al gesproken en die zeggen letterlijk: je kan het beste 's ochtends testen. :@
Daarnaast moeten wij een positieve test voor 12:00 doorgeven en om nou op het werk op zo'n staafje te plassen...

MaJo, thanks zal door ook eens mee gaan lezen.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 21 januari 2016 @ 18:47:21 #85
269689 crew  Viv
pi_159287068
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 17:30 schreef MaJo het volgende:
Ik geloof ook niet echt in ontpillen. Wel dat je lichaam het zelf weer op moet pakken en daarom raar kan doen ;)
True, de hormonen uit de pil zijn na maximaal 10 dagen al volledig uit je lichaam verdwenen. Toch noemen veel mensen dat op gang komen van je cyclus na pilgebruik "ontpillen". Oh well. ;)
pi_159287144
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 10:51 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Weet je, ik ben daar zó van teruggekomen. :D Afgelopen cyclus wilde ik niet op NOD testen omdat ik niet te vroeg wilde juichen. Met iedere dag die voorbij ging zonder ongesteld te worden kreeg ik steeds meer goede hoop. Mijn man had er ook een goed gevoel bij, dus we waren alsnog een beetje aan het jompelen *O* terwijl het niks was.

Daarnaast heb ik me bedacht dat ik wél vroeg wil juichen, al bestaat dan de kans dat het geen plakker is. De kans is namelijk groter dat het wél goed gaat. Ik meen dat Ela een keer zei dat ze haar zwangerschap niet vanuit angst of onzekerheid tegemoet wil treden en dat vind ik een hele goede! Mijn kind verdient het om vanaf de eerste dag in de buik al 100% van mijn enthousiasme en blijdschap en liefde te krijgen. O+
Mooi gezegd hoor!!

En klaproos, proficiat! Ik duim voor een plakker.
pi_159291277
Mijn lijf doet zo raar dat ik gewoon dacht zwanger te zijn zonder enige herstart van mn cyclus. Ik heb al bijna 2 volle weken grondige buikpijn zonder echt ongesteld te worden. Dat vond ik vreemd.

Ik heb nooit gelogen tegen mn moeder dat ik geen kinderen wilde. Tot onze situatie vorig jaar veranderde was dat mijn mening. Nu in een nieuw huis, nieuwe baan herben we betere mogelijkheden. Dus na veel wikken en wegen en redenen bediscussiëren zijn we nu van gedachten veranderd. Joepie!

Zou het gewoon lullig vinden voor mn moeder als ik nu erop terugkom en dat het misschien wel niet lukt. Je weet het gewoon niet. Heb dus ook geen idee of ik wat dit betreft de juiste keuze maak. Voorlopig denk ik van wel. Ik zie in ieder geval wel reuze uit naar haar reactie als ik met een echo op kpm dagen. Surprise!
pi_159291782
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 09:09 schreef elamanilo het volgende:

[..]

Ik gebruik MamaApps. Tegenwoordig betaal je wel om die te downloaden, maar ik vond het ook erg prettig dat die wél een indicatie kan geven ook met wisselende en lange cycli. Ik ben er nog steeds heel blij mee :) Eventueel een aanrader dus!

Over de ovulatietesten, ik zou nu al beginnen en dan doortesten tot nadat je een ovulatie hebt gevonden. Op ebay en Sensitest kun je goed testen scoren die ook nog een beetje betaalbaar blijven. En als je heel rijk bent, dan maakt het niet uit welke testen ;)

Temperaturen (erbij?) is ook een goede optie om je cyclus in kaart te brengen.
Dankjewel!
Ik ga eens naar de app kijken. Hij klinkt goed!
Van het weekend ga ik eens beginnen met de ovulatietesten, ben benieuwd. (Ik heb nu de action leeg gekocht, maar een eventuele volgende keer maar eens online kijken!)

Temperaturen wil ik nog even mee wachten, uiteindelijk ben ik ook weer niet zó lang onderweg. Maar ik houd het in mijn achterhoofd.

Bedankt voor je reactie! :)

Evalaurian, welkom! Hopelijk is het snel raak.
Exode, ik heb niet echt veel tips, maar jullie ook succes!
En jammer Ooi..

Ooh! En mooi gezegd Vivi (en Ela)! O+
pi_159293946
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:01 schreef exode het volgende:
AMC al gesproken en die zeggen letterlijk: je kan het beste 's ochtends testen. :@
Daarnaast moeten wij een positieve test voor 12:00 doorgeven en om nou op het werk op zo'n staafje te plassen...

MaJo, thanks zal door ook eens mee gaan lezen.
Ik plas wel op mn werk op die dingen, maar wil absoluut niet dat ze op mijn werk weten dat we proberen zwanger te worden. Ik werk bij een relatief klein bedrijf en zit ongeveer tien stappen van de wc. Ook bij ongesteldheid nemen vrouwen nooit een tas mee naar de wc en we hebben open ruimtes onder de bureaus zodat ik ook niet subtiel zo'n Actiontest uit een laatje kan pakken of uit mijn tas in mijn broekzak kan moffelen of zo. Dus wat doe ik?

Ik doe 's ochtends, nog in de auto, een test in mijn laars (want ik draag áltijd laarzen, zelfs in de zomer als het niet boven de 30°C is). Dus kan ik rond 12u naar de wc, trek die test uit mn laars, speel een paar minuten Fallout Shelter op mn telefoon en check dan mijn test. Dan wikkel ik dat ding in een papieren handdoekje en zorg dat die helemaal onderop het vuilniszakje terecht komt :') de eerste keer dacht ik "ik ben eigenlijk ook een muts" maar ik moet zeggen: het gaat prima en niémand vermoedt iets :')
pi_159295868
Ik dacht even dat je in je laars ging plassen..
pi_159295980
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 23:10 schreef Unihipili het volgende:
Ik dacht even dat je in je laars ging plassen..
+1 _O-

Welkom nieuwe aanwas :W
pi_159300265
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 17:41 schreef Ooi86 het volgende:
Net getest en hij was witter dan wit...

Jammer maar helaas, nieuwe ronde nieuwe kansen.
Kan je vooral in het begin niet beter in de ochtend testen?
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_159300574
Hihi Mamimoe!!
Mijn vrouw staat voor de klas dus plassen is wat meer gereguleerd :D En we moeten de positieve test dus voor 12 uur doorgeven. Dan moet ze ergens tussendoor stiekem naar de wc gaan en de test doorzetten via de inlog van het AMC. Op werkdagen haast onmogelijk.
Vandaag ook weer negatief overigens, dag 17 inmiddels en de testen zijn op nu. :o

Tja....volgende maand hopelijk beter. Vandaag weer contact opnemen met het AMC om aan te geven dat de test wederom negatief was. We moesten vandaag voor de zekerheid nog even testen.

On the bright side: ze kan bier drinken met Carnaval *O*
  vrijdag 22 januari 2016 @ 10:45:08 #94
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_159301182
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 22:12 schreef Mamiemoe het volgende:

[..]

Ik plas wel op mn werk op die dingen, maar wil absoluut niet dat ze op mijn werk weten dat we proberen zwanger te worden. Ik werk bij een relatief klein bedrijf en zit ongeveer tien stappen van de wc. Ook bij ongesteldheid nemen vrouwen nooit een tas mee naar de wc en we hebben open ruimtes onder de bureaus zodat ik ook niet subtiel zo'n Actiontest uit een laatje kan pakken of uit mijn tas in mijn broekzak kan moffelen of zo. Dus wat doe ik?

Ik doe 's ochtends, nog in de auto, een test in mijn laars (want ik draag áltijd laarzen, zelfs in de zomer als het niet boven de 30°C is). Dus kan ik rond 12u naar de wc, trek die test uit mn laars, speel een paar minuten Fallout Shelter op mn telefoon en check dan mijn test. Dan wikkel ik dat ding in een papieren handdoekje en zorg dat die helemaal onderop het vuilniszakje terecht komt :') de eerste keer dacht ik "ik ben eigenlijk ook een muts" maar ik moet zeggen: het gaat prima en niémand vermoedt iets :')
pff! Ik zou dus pontificaal met mijn tas naar de wc lopen! Ongesteld zijn is toch een volkomen normale lichaamsfunctie? Of misschien wil je je make-up bijwerken ofzo? Echt bizar dat ze daar zo op je letten.
pi_159303369
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 10:45 schreef Aventura het volgende:

[..]

pff! Ik zou dus pontificaal met mijn tas naar de wc lopen! Ongesteld zijn is toch een volkomen normale lichaamsfunctie? Of misschien wil je je make-up bijwerken ofzo? Echt bizar dat ze daar zo op je letten.
Mwah ik weet niet of er echt bewust op gelet zou worden, maar als je in bijna vier jaar tijd nog nooit een tas mee naar de wc hebt genomen, net zoals alle andere vrouwen in het bedrijf, en dat spontaan een week per maand wel gaat doen, kunnen er wel belletjes gaan rinkelen. Dus voor mijn eigen gemoedsrust, doe ik het met test-in-laars. Werkt prima en nu weet ik iig zeker dat het echt niemand opvalt :') ik heb trouwens een menstruatiecup en dus ook echt letterlijk nooit iets mee te nemen naar de wc, want die breng ik voor het gemak gewoon thuis alvast in 's ochtends.

Overigens: vandaag is mijn nod maar ik zie nog geen bloed. Ik hoop dat het niet morgen losbreekt want ik heb een uitje met mijn man gepland :)
pi_159309979
juist bij 1week per maand verwacht ik niet dat er belletjes gaan rinkelen. hooguit een 'pas op PMS gevaar' belletje. als iemand er een opmerking over moet maken kan je het altijd nog gooien op tja het is weer de tijd van de maand he. dan is er ook nog eens geen woord van gelogen.
pi_159310220
Haha Mamiemoe, wat een capriolen moet je uithalen. Ik hoop niet dat je enorme stikvoeten hebt. Anders gaat de test ook zo stinken ;)

Het is misschien heel erg raar dat ik het zeg, maar ik heb voor het eerst sinds lange tijd (start slikken pil) een hele fijne menstruatie gehad. Geen hoofdpijn, klein beetje krampjes en dus niet door het plafond schieten van de pijn, geen doorlek problemen en mijn humeur was prima. Oooh, heerlijk. Ik ga het liefst nooit meer aan de anticonceptie :)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 22 januari 2016 @ 19:41:22 #98
269689 crew  Viv
pi_159312107
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 18:02 schreef Peacefulll het volgende:
Oooh, heerlijk. Ik ga het liefst nooit meer aan de anticonceptie :)
9 baby's voor Peacefulll! *O* Of bedoel je *hormonale* anticonceptie? ;)
pi_159313165
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 19:41 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

9 baby's voor Peacefulll! *O* Of bedoel je *hormonale* anticonceptie? ;)
Haha ik wilde er altijd 4 of 6! Maar ja, man max 3. Wat we tussen de baby's door gaan doen weet ik nog niet. Maar na de laatste gaat er een knoop in bij man. Hij zegt: jij hebt eerst altijd moeten voorkomen dat je zwanger zou worden. Als we klaar zijn met kinderen krijgen, dan is het mijn beurt. Zooo lief!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 22 januari 2016 @ 21:18:30 #100
269689 crew  Viv
pi_159314874
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 20:23 schreef Peacefulll het volgende:
Haha ik wilde er altijd 4 of 6!
Wow, dat hoor je niet vaak! In mijn omgeving dan hè. :P
quote:
Wat we tussen de baby's door gaan doen weet ik nog niet. Maar na de laatste gaat er een knoop in bij man.
Ik weet het ook nog niet, maar liever niet opnieuw de pil. Die heb ik al bijna 15 jaar geslikt, op zich wel naar tevredenheid hoor: niet zwanger geworden en geen duidelijke bijwerkingen gehad. :Y)
pi_159316105
Tussendoor condooms!
En een beetje inzicht in je cyclus scheelt ook enorm ;)
  Moderator vrijdag 22 januari 2016 @ 22:33:34 #102
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159317518
Ik wil ook nooit meer aan de AC. Maar raak ook niet makkelijk zwanger dus dat scheelt :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_159317634
Uhm, als je zwanger bent kun je ook een positieve ovulatietest hebben, toch? Morgenochtend ga ik een echte zwangerschapstest doen, maar de ovulatietest zag er alvast veelbelovend uit... :O
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 23 januari 2016 @ 00:14:24 #104
269689 crew  Viv
pi_159320457
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 22:37 schreef Mamiemoe het volgende:
Uhm, als je zwanger bent kun je ook een positieve ovulatietest hebben, toch? Morgenochtend ga ik een echte zwangerschapstest doen, maar de ovulatietest zag er alvast veelbelovend uit... :O
Klopt, maar dan snap ik je smiley niet. [sheldon]Was that sarcasm?[/sheldon]
Of je bent gewoon moe. >:O
  Moderator zaterdag 23 januari 2016 @ 00:25:35 #105
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159320701
Mamiemoe dat is veelbelovend!! *O*

Vivi ze bedoelt de :o smiley, die gaat vaak fout ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 23 januari 2016 @ 00:32:40 #106
269689 crew  Viv
pi_159320846
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 00:25 schreef MaJo het volgende:
Vivi ze bedoelt de :o smiley, die gaat vaak fout ;)
Oh thanks! :D Dan doe ik alvast een jompel, hup Mamiemoe! *O*
pi_159321612
:O
pi_159323780
En?
S. 2014
J. 2016
pi_159324007
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 00:25 schreef MaJo het volgende:
Mamiemoe dat is veelbelovend!! *O*

Vivi ze bedoelt de :o smiley, die gaat vaak fout ;)
Haha ja die bedoelde ik! Stomme mobiel ook :')

Test was echter prima reclame voor Omo... Maar zolang ik geen bloed zie, hou ik een beetje hoop. Denk dat ik bij Appie een extra gevoelige test haal en morgen gewoon opnieuw probeer, anders maak ik mezelf alleen maar gek.
  Moderator zaterdag 23 januari 2016 @ 10:32:35 #110
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159324312
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 10:04 schreef Mamiemoe het volgende:

[..]

Haha ja die bedoelde ik! Stomme mobiel ook :')

Test was echter prima reclame voor Omo... Maar zolang ik geen bloed zie, hou ik een beetje hoop. Denk dat ik bij Appie een extra gevoelige test haal en morgen gewoon opnieuw probeer, anders maak ik mezelf alleen maar gek.
dat is balen -O- maar geen bloed is goed dus wie weet, ik blijf voor je duimen!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_159325396
Dankje Maaj! Ik heb net nog een gevoeligere test van CB gedaan maar ook die is negatief. Dus ik kijk het twee dagen aan, maar met niet al teveel hoop :)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 23 januari 2016 @ 13:48:17 #112
269689 crew  Viv
pi_159327794
Whahaha zwanger zijn is ook een saaie bedoening en een vermoeiende bezigheid ;) ik ben benieuwd Mamiemoe
pi_159333135
Gadver, net mijn moeder gesproken. Ze zijn bezig met het boeken van een cruise eind september / begin oktober. Mocht ik snel zwanger raken zou betekenen dat ik rond die periode uitgerekend zou kunnen zijn. En ik weet dat ze super-teleurgesteld zou zijn als ze niet bij de bevalling aanwezig zouden kunnen zijn of gewoon de cruise annuleren met alle kosten erbij. Maar goed, ik moet nog een week wachten tot mijn nod... Ze gaan met een ander koppel mee en ik zit nu te denken om contact met ze op te nemen om te zeggen dat wij een verrassing aan het plannen zijn rond die periode en of ze dus nog even het boeken uit willen stellen. Pffff, wie weet duurt het nog wel een hele lange tijd voordat ik zwanger raak en zit ik me druk te maken om niks.

Succes Mamiemoe! welke test had je nu gebuikt?
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 23 januari 2016 @ 18:27:07 #115
269689 crew  Viv
pi_159333321
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 18:20 schreef Wolken het volgende:
Pffff, wie weet duurt het nog wel een hele lange tijd voordat ik zwanger raak en zit ik me druk te maken om niks.
Ja, of je wordt volgende maand pas zwanger, je ouders gaan op cruise en je bevalt een paar weken te vroeg waardoor ze er alsnog niet bij kunnen zijn. :') Ik zou me er niet druk om maken.
pi_159333981
Dat kun je ook helemaal niet plannen joh. Laat je ouders lekkwr op cruise gaan en mocht het deze maand raak zijn en jij precies in die periode zijn uitgerekend dan kan je moeder altijd zelf nog beslissen.
S. 2014
J. 2016
pi_159334624
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 11:53 schreef Mamiemoe het volgende:
Dankje Maaj! Ik heb net nog een gevoeligere test van CB gedaan maar ook die is negatief. Dus ik kijk het twee dagen aan, maar met niet al teveel hoop :)
Ik duim voor je!
  zaterdag 23 januari 2016 @ 19:58:19 #118
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_159336254
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 18:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dat kun je ook helemaal niet plannen joh. Laat je ouders lekkwr op cruise gaan en mocht het deze maand raak zijn en jij precies in die periode zijn uitgerekend dan kan je moeder altijd zelf nog beslissen.
idd en nu zeggen dat je dan een verrassing hebt vind ik ook nert zo eerlijk zeker omdat het ook niet waar kan zijn..
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_159336313
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 10:04 schreef Mamiemoe het volgende:

[..]

Haha ja die bedoelde ik! Stomme mobiel ook :')

Test was echter prima reclame voor Omo... Maar zolang ik geen bloed zie, hou ik een beetje hoop. Denk dat ik bij Appie een extra gevoelige test haal en morgen gewoon opnieuw probeer, anders maak ik mezelf alleen maar gek.
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 11:53 schreef Mamiemoe het volgende:
Dankje Maaj! Ik heb net nog een gevoeligere test van CB gedaan maar ook die is negatief. Dus ik kijk het twee dagen aan, maar met niet al teveel hoop :)
Ik heb ongeveer hetzelfde. Ik zou eigenlijk afgelopen donderdag ongesteld moeten worden, maar tot op heden niks. Ik heb afgelopen do een test gedaan (in de middag) maar die bleef wit.

Maar nu ik er even over nadenk, ik had morgen ongeveer 2 weken geleden mijn eisprong, dus ik zou eigenlijk morgen wel ongeveer ongesteld moeten worden, toch?

Als ik maandag nog niet ongesteld ben, ga ik weer testen.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 20:16:26 #120
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_159336886
De luteale fase duurt nooit veel langer dan 14 dagen. Je kunt best testen.
Hier ga ik vandaag weer over mijn normale cycluslengte van 24 dagen.
Of het wat betekent? Geen idee. Ik voel niks. Testen heeft geen zin want ik had vorige week do mijn positieve ovulatietest.
pi_159341215
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 20:16 schreef Aventura het volgende:
De luteale fase duurt nooit veel langer dan 14 dagen. Je kunt best testen.
Hier ga ik vandaag weer over mijn normale cycluslengte van 24 dagen.
Of het wat betekent? Geen idee. Ik voel niks. Testen heeft geen zin want ik had vorige week do mijn positieve ovulatietest.
Ik wacht gewoon wel even. Ik ga er nu gewoon van uit dat ik niet zwanger ben. Anders had die test donderdag ook positief moeten zijn toch? Daarmee mag ik 4 dagen voor nod testen.
pi_159341735
Jullie zijn lief! Ik zag net een klein streepje bloed dus ik ga maar uit van einde oefening en volgende ronde.

Voor Wolken: ik had als eerste zo'n ebay-testje gebruikt en daarna een test van Clearblue die 99% zekerheid geeft met 5 dagen voor je NOD. Dat in combinatie met dat drupje bloed van net is voor mij voldoende bewijs. Volgende maand hopelijk meer geluk.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 23 januari 2016 @ 22:08:54 #123
269689 crew  Viv
pi_159341951
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 21:51 schreef Ooi86 het volgende:
Ik wacht gewoon wel even.
Succes, hopelijk snel duidelijkheid!
pi_159350483
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_159350552
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159350675
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159350808
Zo, ik schuif hier ook maar weer aan :W
Ik heb ovulatietesten in huis gehaald om enigszins een idee te hebben waar ik in mijn cyclus zit.

Mocht alles bij het oude zijn, dan kunnen we over 1,5 week aan de slag :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159350972
Spannend Franny!

Hier is echt geen twijfel meer mogelijk, al begrijp ik dan niet waar die positieve ovulatietest vrijdagavond vandaan kwam. Ik ga vandaag zielig op de bank hangen, deze cookie bars maken (http://www.halfbakedharve(...)e-bars-idiot-proof/) en hopen dat 23 februari beter nieuws brengt.
  zondag 24 januari 2016 @ 11:35:49 #129
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_159351366
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 21:51 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Ik wacht gewoon wel even. Ik ga er nu gewoon van uit dat ik niet zwanger ben. Anders had die test donderdag ook positief moeten zijn toch? Daarmee mag ik 4 dagen voor nod testen.
dat dacht ik ook altijd. Maar vorige cyclus testte ik op cd 12 wit met een gevoelge test en op cd 17 pas pos (tussendoor nie getest). Werd wel een vroege miskraam, maar toch. Waarmee ik je geen valse hoop wil geven hoor!

[ Bericht 1% gewijzigd door Aventura op 24-01-2016 12:21:54 ]
pi_159352781
Zo weer even bijgelezen, ben nog niet zo gewend om te posten hier, ik vergeet het elke keer hoewel ik wel mee lees
:
Spannend franny, zou wat zijn als het raak is 😃
Jammer mami 😢 volgende keer hopelijk beter!

Ik ben deze maand gestopt met de pil, begin januari laatste onttrekkingsbloeding. Tot nu toe nog geen menstruatie, ben benieuwd hoe lang het duurt.

Heb sinds twee weken ongeveer last van hartkloppingen en een hele rare droge mond, en mijn haar zit steeds in de klit. Zou dat met stoppen van de pil te maken hebben? Ik kan er niets over terugvinden in naslagwerken over medicatie..
pi_159354182
Mamiemoe, balen! Geniet van je cookie bars!
Franny, spannend!

Vraagje voor de ervaren ovulatie-testers; ik zie een felle duidelijke streep en een (duidelijk) licht streepje.
Is hét moment er dan aan het aankomen, of is dit 'standaard' en is het wachten op net zo'n felle streep als de controle streep?
Ik zit nu op dag 19 (maar cyclussen van 38, 62, 70).
pi_159354345
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:29 schreef AN. het volgende:
Mamiemoe, balen! Geniet van je cookie bars!
Franny, spannend!

Vraagje voor de ervaren ovulatie-testers; ik zie een felle duidelijke streep en een (duidelijk) licht streepje.
Is hét moment er dan aan het aankomen, of is dit 'standaard' en is het wachten op net zo'n felle streep als de controle streep?
Ik zit nu op dag 19 (maar cyclussen van 38, 62, 70).
Wat ik begrijp is dat de streep net zo dik moet zijn als de controle streep...
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 24 januari 2016 @ 15:47:22 #133
269689 crew  Viv
pi_159358230
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom terug Theeleuter. :*

Mamiemoe: jammer zeg, maar die cookies zien er wel érg lekker uit. Mijn oven is kapot. }:|
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:42 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Heb sinds twee weken ongeveer last van hartkloppingen en een hele rare droge mond, en mijn haar zit steeds in de klit. Zou dat met stoppen van de pil te maken hebben? Ik kan er niets over terugvinden in naslagwerken over medicatie..
Ik kan het ook niet vinden op PubMed. Droge mond en hartkloppingen past wel bij elkaar (anticholinerg), misschien meer cafeïne of stress de laatste tijd?
  zondag 24 januari 2016 @ 16:13:09 #134
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_159359015
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:29 schreef AN. het volgende:
Mamiemoe, balen! Geniet van je cookie bars!
Franny, spannend!

Vraagje voor de ervaren ovulatie-testers; ik zie een felle duidelijke streep en een (duidelijk) licht streepje.
Is hét moment er dan aan het aankomen, of is dit 'standaard' en is het wachten op net zo'n felle streep als de controle streep?
Ik zit nu op dag 19 (maar cyclussen van 38, 62, 70).
Hier betekent het dat ik overal in mijn cyclus kan zitten. Als ik het tweede streepje donkerder zie worden dan is de piek in aantocht. Gewoon doortesten dus!
pi_159359089
Spannend franny! Maar os dat niet wat snel voor een innesteling? Ik dacht dag die altijd zo rond je ergens nod was.

Wij hebben deze ronde aardig benut dus ik plof op het wachtbankje neer. Nod is 1 feb, dus nog even een weekje geduld hebben. Ik kon mn ovutesten niet vinden, dus weer op de gok gedaan :P
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 24 januari 2016 @ 16:26:23 #136
269689 crew  Viv
pi_159359413
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:15 schreef Roomsnoes het volgende:
Spannend franny! Maar os dat niet wat snel voor een innesteling? Ik dacht dag die altijd zo rond je ergens nod was.
Nee hoor, de innesteling is ongeveer een week na de bevruchting, dus het zou precies kloppen bij haar. :)
pi_159359661
Oh echt? Nouja, zo leer je hier nog eens wat!
  zondag 24 januari 2016 @ 17:10:32 #138
73386 Fazz
onderweg
pi_159360288
Spannend Franny :)

Ik ben benieuwd hoe deze ronde zal gaan. Nog geen eisprong gespot, ik zit nu op dag 12, vorige ronde was ie op 17. De komende week er maar tegen aan :9
pi_159360428
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 15:47 schreef ViviRAWRS het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom terug Theeleuter. :*

Mamiemoe: jammer zeg, maar die cookies zien er wel érg lekker uit. Mijn oven is kapot. }:|

[..]

Ik kan het ook niet vinden op PubMed. Droge mond en hartkloppingen past wel bij elkaar (anticholinerg), misschien meer cafeïne of stress de laatste tijd?
Dankje voor het meedenken! Zijn inderdaad anticholinerge dingetjes maar ik gebruik eigenlijk niks wat dat kan veroorzaken. Drink al jaren maar 1 kopje koffie per dag en geen cafeinedrankjes verder. Geen stress of in ieder geval niet meer dan voorheen, ben zelfs net een weekje terug van een week vakantie. In de vakantie had ik het ook, zodra ik rustig zit voel ik mijn hart af en toe heel hard bonken. Vind het best eng, misschien volgende week maar even naar de huisarts.
pi_159360836
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 11:35 schreef Aventura het volgende:

[..]

dat dacht ik ook altijd. Maar vorige cyclus testte ik op cd 12 wit met een gevoelge test en op cd 17 pas pos (tussendoor nie getest). Werd wel een vroege miskraam, maar toch. Waarmee ik je geen valse hoop wil geven hoor!
Wat betekent cd? Ik ben nog steeds niet ongesteld, maar wel gevoelige borsten al een paar dagen. Als ik morgenochtend nog steeds niet ongesteld ben, ga ik weer testen. En dan met ochtendurine. Dat zou beter zijn toch?
  zondag 24 januari 2016 @ 17:44:44 #141
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_159361094
Cyclusdag denk ik.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 24 januari 2016 @ 18:00:23 #142
269689 crew  Viv
pi_159361395
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:33 schreef Ooi86 het volgende:
Als ik morgenochtend nog steeds niet ongesteld ben, ga ik weer testen. En dan met ochtendurine. Dat zou beter zijn toch?
Ja voor zwangerschapstesten is ochtendurine beter, want hogere concentratie hCG. Spannend hoor! *O*
  zondag 24 januari 2016 @ 18:48:30 #143
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_159362333
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:33 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Wat betekent cd? Ik ben nog steeds niet ongesteld, maar wel gevoelige borsten al een paar dagen. Als ik morgenochtend nog steeds niet ongesteld ben, ga ik weer testen. En dan met ochtendurine. Dat zou beter zijn toch?
sorry, cyclusdag :) maar ik gebruik die term helemaal verkeerd want ik bedoel dag 12 na ovulatie. Ik geloof dat dat bij mij toen cyclysdag 29 was ofzo. Cyclusdag 1 is de dag waarop je ongesteld bent geworden :)

[ Bericht 8% gewijzigd door Aventura op 24-01-2016 19:43:51 ]
pi_159373696
Oi, ik heb afgelopen weekend toch zo'n fijn gesprek gehad met twee zwangere vriendinnen! Echt fijn om vrij te kunnen delen wat het allemaal met je doet, dat haalt alle druk eraf ^O^ Het zijn ook enorme lieve schatten O+ die heel erg hun best doen om begrip te tonen. Ik dacht af en toen zelfs 'ja, maar zó erg is het ook allemaal niet' :+ en dat is veel prettiger dan wanneer je het idee krijgt dat je gevoel er niet mag zijn.

Morgen naar de huisarts.. daar ben ik toch wel een tikje gespannen voor. Ik ben de laatste vijftien jaar alleen bij de huisarts geweest voor het regelen van anticonceptie. Dat ik nu waarschijnlijk doorverwezen wordt naar een gynaecoloog voelt als een behoorlijk grote stap, ook al weet ik dat er nu nog vrij weinig aan de hand is.

Spannende tijden voor Aventura dus.. ik hoop dat dit niet betekent dat je cyclus weer lang duurt, lastig dat je niet kunt testen! Sterkte met het geduldig afwachten :*

En Franny.. wat spannend *O* van harte welkom :* ik had niet verwacht dat je hier zou posten, je hebt een keer gezegd dat je het te persoonlijk daarvoor vindt?
pi_159373736
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 18:48 schreef Aventura het volgende:

[..]

sorry, cyclusdag :) maar ik gebruik die term helemaal verkeerd want ik bedoel dag 12 na ovulatie. Ik geloof dat dat bij mij toen cyclysdag 29 was ofzo. Cyclusdag 1 is de dag waarop je ongesteld bent geworden :)
Ah, that makes sense!

Ik heb net getest en ik word er niet veel wijs uit. Ik zie wel iets, maar het is heel licht en aan de zijkant, net buiten het venstertje, zit een donkerdere vlek. Heel raar. Ik zal straks eens kijken of ik t op de foto kan zetten. Ik heb de gevoelige testen van sensitest trouwens.
pi_159373805
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 07:33 schreef BobbyMcGee het volgende:
Oi, ik heb afgelopen weekend toch zo'n fijn gesprek gehad met twee zwangere vriendinnen! Echt fijn om vrij te kunnen delen wat het allemaal met je doet, dat haalt alle druk eraf ^O^ Het zijn ook enorme lieve schatten O+ die heel erg hun best doen om begrip te tonen. Ik dacht af en toen zelfs 'ja, maar zó erg is het ook allemaal niet' :+ en dat is veel prettiger dan wanneer je het idee krijgt dat je gevoel er niet mag zijn.

Morgen naar de huisarts.. daar ben ik toch wel een tikje gespannen voor. Ik ben de laatste vijftien jaar alleen bij de huisarts geweest voor het regelen van anticonceptie. Dat ik nu waarschijnlijk doorverwezen wordt naar een gynaecoloog voelt als een behoorlijk grote stap, ook al weet ik dat er nu nog vrij weinig aan de hand is.

Spannende tijden voor Aventura dus.. ik hoop dat dit niet betekent dat je cyclus weer lang duurt, lastig dat je niet kunt testen! Sterkte met het geduldig afwachten :*

En Franny.. wat spannend *O* van harte welkom :* ik had niet verwacht dat je hier zou posten, je hebt een keer gezegd dat je het te persoonlijk daarvoor vindt?
Wat fijn! That's what friends are for.

En die huisarts en gyn, dat gaat helemaal goed komen.
pi_159373831
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 07:37 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Ah, that makes sense!

Ik heb net getest en ik word er niet veel wijs uit. Ik zie wel iets, maar het is heel licht en aan de zijkant, net buiten het venstertje, zit een donkerdere vlek. Heel raar. Ik zal straks eens kijken of ik t op de foto kan zetten. Ik heb de gevoelige testen van sensitest trouwens.
Dat klinkt spannend! :o O+ Ik ben heel benieuwd naar de foto! In principe is een streep een streep. Heb je nog een testje over anders?

quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 07:50 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Wat fijn! That's what friends are for.

En die huisarts en gyn, dat gaat helemaal goed komen.
Thanks :)
  maandag 25 januari 2016 @ 08:07:22 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_159373886
Streep = streep telt niet als ie niet op de plek zit waar hij niet hoort te zitten he ;) voor we valse hoop creëren..
disclaimer
pi_159373896


Dit is m. Redelijk duidelijk MAAR deze test is 50 minuten oud. De afleestijd is na 5 minuten en voor 30 minuten en toen was er heel weinig te zien. Voorlopig hou ik een slag om de arm en test ik woensdag weer een keer.
  maandag 25 januari 2016 @ 08:13:33 #150
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_159373915
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 08:09 schreef Ooi86 het volgende:
[ link | afbeelding ]

Dit is m. Redelijk duidelijk MAAR deze test is 50 minuten oud. De afleestijd is na 5 minuten en voor 30 minuten en toen was er heel weinig te zien. Voorlopig hou ik een slag om de arm en test ik woensdag weer een keer.
Dat is nu wel een behoorlijk dikke streep hoor! Spannend!

En een spoiler die niets met die topic van doen heeft :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 25 januari 2016 @ 08:15:36 #151
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_159373931
Nevermind :').

[ Bericht 41% gewijzigd door Burdie op 25-01-2016 09:04:17 ]
KuikenGuppy
pi_159373966
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 08:13 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Dat is nu wel een behoorlijk dikke streep hoor! Spannend!

En een spoiler die niets met die topic van doen heeft :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 25 januari 2016 @ 08:20:57 #153
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_159373973
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 08:19 schreef Ooi86 het volgende:

[..]


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah oke, dan ken ik iemand die die nickname 'vroeger' (als in, jaar of 15 geleden) ook gebruikte. Excuus!
  maandag 25 januari 2016 @ 08:57:55 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_159374252
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 08:15 schreef Burdie het volgende:

[..]

cd betekent toch conception day? Dus cd12 is 12 dagen na je eisprong, je gebruikte de term dus goed ;)
ik ken m ook als cyclusdag, zo wordt ie hier ook altijd gebruikt.

Ooi, die staat wel op de juiste plek! Spannend!
disclaimer
  Moderator maandag 25 januari 2016 @ 09:04:20 #155
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159374312
Cd= cyclusdag
Dpo= days past ovulation

Lijkt me het handigst om dit aan te houden, anders wordt het wat verwarrend.

Ooi ik ga nog niet voor je jompelen want ik had ook vals positief nadat je hem af moest lezen. Ik ga wel voor je duimen!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  maandag 25 januari 2016 @ 09:04:41 #156
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_159374318
Je hebt gelijk ook SQ, ik ben denk ik nog niet helemaal wakker :').
Na je eisprong heten de dagen dpo.
KuikenGuppy
pi_159374326
Ah ooi, die ziet er heel duidelijk uit. Maar ik zou ook nog een slag om de arm houden; als er niets te zien was na een half uur dan kan het ook een vals-positieve test zijn. Hou ons op de hoogte!
pi_159374515
Dag 17....we hebben een smiley, morgen naar het AMC. Mijn vrouw moet al vanaf dag 10 testen, dus we zijn kapitalen kwijt zo aan testen. _O-
pi_159375120
Spannend Ooi, hopelijk is het op de volgende test wel meteen duidelijk!!

Exode *O* Succes morgen!
  maandag 25 januari 2016 @ 10:13:29 #160
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_159375323
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 07:37 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Ah, that makes sense!

Ik heb net getest en ik word er niet veel wijs uit. Ik zie wel iets, maar het is heel licht en aan de zijkant, net buiten het venstertje, zit een donkerdere vlek. Heel raar. Ik zal straks eens kijken of ik t op de foto kan zetten. Ik heb de gevoelige testen van sensitest trouwens.
zie je nou wel Ooi!
Ik zeg positief hoor, al zou ik liever nog een testje van je zien. Hop hop! ;)
  maandag 25 januari 2016 @ 10:16:31 #161
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_159375373
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 07:33 schreef BobbyMcGee het volgende:
Oi, ik heb afgelopen weekend toch zo'n fijn gesprek gehad met twee zwangere vriendinnen! Echt fijn om vrij te kunnen delen wat het allemaal met je doet, dat haalt alle druk eraf ^O^ Het zijn ook enorme lieve schatten O+ die heel erg hun best doen om begrip te tonen. Ik dacht af en toen zelfs 'ja, maar zó erg is het ook allemaal niet' :+ en dat is veel prettiger dan wanneer je het idee krijgt dat je gevoel er niet mag zijn.

Morgen naar de huisarts.. daar ben ik toch wel een tikje gespannen voor. Ik ben de laatste vijftien jaar alleen bij de huisarts geweest voor het regelen van anticonceptie. Dat ik nu waarschijnlijk doorverwezen wordt naar een gynaecoloog voelt als een behoorlijk grote stap, ook al weet ik dat er nu nog vrij weinig aan de hand is.

Spannende tijden voor Aventura dus.. ik hoop dat dit niet betekent dat je cyclus weer lang duurt, lastig dat je niet kunt testen! Sterkte met het geduldig afwachten :*

wat heb je lieve vriendinnen :)
Hopelijk kan je morgen iets met het gesprek bij huisarts. Ik ben benieuwd wat hij of zij zegt.

Hier nog geen bloed. Wel een hoge temperatuur nog. Ik 'moet' morgen testen van mijn app :')
pi_159375387
~O> ja je moet
pi_159375839
Had ik ook hoor, eerst zag ik niks, halfuur/uur later ineens wel. En dat was veeeel lichter dan deze felroze streepjes. Dusse... gefeliciteerd!
pi_159376631
Nog meer nieuwe aanwas, welkom :W
Ik vind wel dat er nu wat oud gediende door moeten stromen naar Z&G hoor ;) Te vol hier :+

Ooi86 je maakt het spannend. Heb je niet nog een test? O-)
Succes morgen in het zkh exode ^O^
Spannend Aventura, ik duim voor je :*
pi_159376803
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:15 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Nog meer nieuwe aanwas, welkom :W
Ik vind wel dat er nu wat oud gediende door moeten stromen naar Z&G hoor ;) Te vol hier :+

Ooi86 je maakt het spannend. Heb je niet nog een test? O-)
Succes morgen in het zkh exode ^O^
Spannend Aventura, ik duim voor je :*
Deze week jouw UD, of niet? Moeilijk zeg. ;(
Ik hoop zo dat het tweede streepje er nu echt in zit!
pi_159376941
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:22 schreef Svane het volgende:

[..]

Deze week jouw UD, of niet? Moeilijk zeg. ;(
Ik hoop zo dat het tweede streepje er nu echt in zit!
Yep, woensdag of donderdag zou mijn UD zijn en woensdag is mijn NOD :')
Ik durf bijna niet te hopen op een 2e streepje, maar het zou zo mooi symbolisch zijn O+ Des te groter gaat de teleurstelling zijn als het niet zo is.
Mijn doelstelling is, nadat ik de kerst niet gehaald heb, om in ieder geval wel nog even tegelijkertijd met je zwanger te zijn ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159377300
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:15 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Nog meer nieuwe aanwas, welkom :W
Ik vind wel dat er nu wat oud gediende door moeten stromen naar Z&G hoor ;) Te vol hier :+

Ooi86 je maakt het spannend. Heb je niet nog een test? O-)
Succes morgen in het zkh exode ^O^
Spannend Aventura, ik duim voor je :*
Ik heb er nog 1, maar die bewaar ik dan liever even voor overmorgen ofzo. En ik ga denk ik uiteindelijk toch nog een clearblue test halen. Voor de zekerheid :+
pi_159377515
Streep is streep Ooi!
Daar helpt een dure niet meer aan ter bevestiging ;)

Fuchsia :*

Exode *O* op naar B2 :D
  Moderator maandag 25 januari 2016 @ 12:03:49 #169
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159377746
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 09:21 schreef exode het volgende:
Dag 17....we hebben een smiley, morgen naar het AMC. Mijn vrouw moet al vanaf dag 10 testen, dus we zijn kapitalen kwijt zo aan testen. _O-
Waarom gebruiken jullie zulke dure testen? Die van de Action zijn ook prima, betaal je 5 euro voor 5 stuks! Succes in het ziekenhuis :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_159377894
Volgens mij is dat in opdracht van het ziekenhuis Majo ;)
pi_159377895
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 12:03 schreef MaJo het volgende:

[..]

Waarom gebruiken jullie zulke dure testen? Die van de Action zijn ook prima, betaal je 5 euro voor 5 stuks! Succes in het ziekenhuis :*
Dat moest van het zkh ;)
pi_159377897
quote:
7s.gif Op maandag 25 januari 2016 12:10 schreef Fazzoletti het volgende:
Volgens mij is dat in opdracht van het ziekenhuis Majo ;)
GMTA :+
pi_159377909
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 12:10 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

GMTA :+
O+
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 25 januari 2016 @ 12:19:56 #174
269689 crew  Viv
pi_159378106
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 09:04 schreef MaJo het volgende:Ooi ik ga nog niet voor je jompelen want ik had ook vals positief nadat je hem af moest lezen. Ik ga wel voor je duimen!
+1 Vanwege jouw ervaring heb ik laatst mijn test ook meteen na 5 minuten weggemikt.
pi_159378346
MaJo, inderdaad het AMC jaagt ons op kosten. :@ Maar voor de volgende cyclus (die komt natuurlijk helemaal niet :D ) gaan we de goedkope testen wel uitproberen en pas de dure als het positief is zeg maar.
  maandag 25 januari 2016 @ 12:32:33 #176
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_159378427
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 12:19 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

+1 Vanwege jouw ervaring heb ik laatst mijn test ook meteen na 5 minuten weggemikt.
En 'm niet alsnog na een half uur uit de prullenbak gevist? :o
KuikenGuppy
pi_159378551
Spannend Ooi!

Ik zat even te denken, wat zouden jullie voor datum aanhouden waarop je kan testen als je deze maand voor het eerst bent gestopt met de pil? 4 jan begon mijn laatste onttrekkingsbloeding, tot ongeveer 9 jan. Daarna rond 13 jan opeens nog een keer wat bloed gehad, maar dat had ik wel vaker, dat er een 'schone dag' tussen zat en opeens weer een beetje bloed.
Ik weet dat het lang kan duren voor het natuurlijke ritme op gang komt maar je kán in theorie ook zwanger zijn als het lang duurt, maar wanneer test je dan? Zou bv 9 feb een logische dag zijn om te testen?
pi_159379052
quote:
11s.gif Op maandag 25 januari 2016 12:32 schreef Burdie het volgende:

[..]

En 'm niet alsnog na een half uur uit de prullenbak gevist? :o
Ik beken!
En beken ook dat ik dan idd wel eens indroger gehad heb.
Dus ik snap de terughoudendheid wat betreft late of miniem streepje
pi_159379311
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:01 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Ik beken!
En beken ook dat ik dan idd wel eens indroger gehad heb.
Dus ik snap de terughoudendheid wat betreft late of miniem streepje
Dat van een indroger lees ik vaker. Wat houdt dat precies in?
pi_159379381
Is dit het topic waar we mannen in de val lokken door zwanger te worden van hem?
  maandag 25 januari 2016 @ 13:21:48 #181
327807 Mariposas
יה&#14
pi_159379561
quote:
2s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:14 schreef Nestalgie het volgende:
Is dit het topic waar we mannen in de val lokken door zwanger te worden van hem?
Yep ! Zodat hun geweldige leven vol uitslapen, bier, tieten en op de bank hangen verkloot is, en ze mee moeten naar de 9-maanden beurs, verantwoordelijkheid tonen, hun sociale leven moeten opzeggen, en seks wel kunnen vergeten als de kleine spruit er is vrouw zwanger is. Niet dat je dat nog zou willen met zo'n uitgelubberde grot natuurlijk. ;)
Ben je een man er in aan het luizen of ben je er ingeluisd?
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_159379638
quote:
11s.gif Op maandag 25 januari 2016 12:32 schreef Burdie het volgende:

[..]

En 'm niet alsnog na een half uur uit de prullenbak gevist? :o
Waarom zou je een test weer uit de prullenbak vissen na een tijdje?
Ik snap dat niet zo goed eerlijk gezegd. Negatief is toch negatief?
pi_159379647
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:21 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Yep ! Zodat hun geweldige leven vol uitslapen, bier, tieten en op de bank hangen verkloot is, en ze mee moeten naar de 9-maanden beurs, verantwoordelijkheid tonen, hun sociale leven moeten opzeggen, en seks wel kunnen vergeten als de kleine spruit er is vrouw zwanger is. Niet dat je dat nog zou willen met zo'n uitgelubberde grot natuurlijk. ;)
Ben je een man er in aan het luizen of ben je er ingeluisd?
Ik zou graag mijn vader er in willen luizen, hebben jullie misschien tips
pi_159379671
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:24 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Waarom zou je een test weer uit de prullenbak vissen na een tijdje?
Ik snap dat niet zo goed eerlijk gezegd. Negatief is toch negatief?
Jahmaar stel je voor dat je toch niet goed gekeken hebt?
Of met ander licht dat je een streepje over het hoofd ziet?

:+
  maandag 25 januari 2016 @ 13:27:34 #185
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_159379723
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:25 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Jahmaar stel je voor dat je toch niet goed gekeken hebt?
Of met ander licht dat je een streepje over het hoofd ziet?

:+
haha, i confess.
Maar na een paar teleurstellingen leer ik het nu wel wat meer af.
  maandag 25 januari 2016 @ 13:29:00 #186
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_159379761
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:24 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Waarom zou je een test weer uit de prullenbak vissen na een tijdje?
Ik snap dat niet zo goed eerlijk gezegd. Negatief is toch negatief?
Nee, positief is positief. Negatief is of niet goed gekeken, of te vroeg getest, of negatief :+.
Ik ben nu 3x zwanger geweest en heb nooit, maar dan echt nog nooit ook maar één indrooglijntje of vals positief gehad. Als er op een test na 2 uur een heeeeeeeeeeel kleine soort van streepje-achtige-schaduw te bekennen was, dan was ik die maand zwanger.
Dus ja, ik ben zo'n prullenbakvissert. Hoewel ik eigenlijk nog nooit heb hoeven testen om 't zeker te weten :').
KuikenGuppy
pi_159379807
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:21 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Yep ! Zodat hun geweldige leven vol uitslapen, bier, tieten en op de bank hangen verkloot is, en ze mee moeten naar de 9-maanden beurs, verantwoordelijkheid tonen, hun sociale leven moeten opzeggen, en seks wel kunnen vergeten als de kleine spruit er is vrouw zwanger is. Niet dat je dat nog zou willen met zo'n uitgelubberde grot natuurlijk. ;)
Ben je een man er in aan het luizen of ben je er ingeluisd?
_O_ Prachtig!
  maandag 25 januari 2016 @ 13:31:49 #188
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_159379828
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:24 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

Ik zou graag mijn vader er in willen luizen, hebben jullie misschien tips
Gewoon het condoom 'vergeten' de volgende keer als jullie seks hebben?
KuikenGuppy
pi_159379891
Ah oke! Ik sta er denk ik iets anders in dan jullie. Vorige cyclus uit nieuwsgierigheid vroeg getest en op NOD getest (om 5 min later bloed te zien :') ). Maar ik heb de test gelijk weggegooid, nadat ik hem zelf bekeken had en manlief onder de neus had gedrukt.
Ieder zo z'n ding ^O^
pi_159379906
quote:
5s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:31 schreef Burdie het volgende:

[..]

Gewoon het condoom 'vergeten' de volgende keer als jullie seks hebben?
Gaatje prikken in het condoom met een naaldje oO<
  maandag 25 januari 2016 @ 13:41:15 #191
149959 SQ
snelle trees
pi_159380124
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 12:37 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Spannend Ooi!

Ik zat even te denken, wat zouden jullie voor datum aanhouden waarop je kan testen als je deze maand voor het eerst bent gestopt met de pil? 4 jan begon mijn laatste onttrekkingsbloeding, tot ongeveer 9 jan. Daarna rond 13 jan opeens nog een keer wat bloed gehad, maar dat had ik wel vaker, dat er een 'schone dag' tussen zat en opeens weer een beetje bloed.
Ik weet dat het lang kan duren voor het natuurlijke ritme op gang komt maar je kán in theorie ook zwanger zijn als het lang duurt, maar wanneer test je dan? Zou bv 9 feb een logische dag zijn om te testen?
9 februari zou de absoluut vroegst mogelijke dag zijn ja. Maar zolang je geen alcohol gaat slempen zou ik persoonlijk nog wat langer wachten. Een negatieve test op 9 februari zegt namelijk geen biet ;)
disclaimer
pi_159380491
quote:
5s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:31 schreef Burdie het volgende:

[..]

Gewoon het condoom 'vergeten' de volgende keer als jullie seks hebben?
ik ben een meisje van 13 en heb geen seks met mn vader ...
pi_159380644
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 07:33 schreef BobbyMcGee het volgende:
En Franny.. wat spannend *O* van harte welkom :* ik had niet verwacht dat je hier zou posten, je hebt een keer gezegd dat je het te persoonlijk daarvoor vindt?
Ja, dat vind ik nog steeds eigenlijk. :') . Maar ik heb kennelijk onderschat hoe spannend het is als je graag wilt en een officiële beslissing hebt genomen ervoor te gaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij succes bij de arts. :* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 25 januari 2016 @ 14:02:30 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_159380751
Franny,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
pi_159380914
Exode, succes bij het AMC morgen!

En natuurlijk een heel hartelijk welkom aan alle nieuwe aanwas. Gezellig hoor! Het wordt nu wel lastiger bijhouden ;) Tijd voor streepjes! *O*
  maandag 25 januari 2016 @ 14:12:14 #196
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_159381070
quote:
15s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:54 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

ik ben een meisje van 13 en heb geen seks met mn vader ...
En op je 8e al begonnen op fok O+.
Wat ik eigenlijk wilde zeggen: ONZ is een paar deuren verderop. :W.
KuikenGuppy
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 25 januari 2016 @ 14:12:45 #197
269689 crew  Viv
pi_159381087
quote:
11s.gif Op maandag 25 januari 2016 12:32 schreef Burdie het volgende:
En 'm niet alsnog na een half uur uit de prullenbak gevist? :o
Die eerste test nog wel :D maar de tweede niet meer. Een indroogstreepje is weer zo'n dooie mus die ik probeer te ontwijken. :Y)
pi_159382628
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:37 schreef Aloria het volgende:

[..]

Wat ik begrijp is dat de streep net zo dik moet zijn als de controle streep...
Dankjewel!

quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 16:13 schreef Aventura het volgende:

[..]

Hier betekent het dat ik overal in mijn cyclus kan zitten. Als ik het tweede streepje donkerder zie worden dan is de piek in aantocht. Gewoon doortesten dus!
Jij ook bedankt!

:@ Ovulatie-test-nitwit hier..
Gister dus een streep die licht was, maar wel duidelijk te zien was.
Vandaag een licht streepje waar ik bijna op moest turen.. :?
Heb ik dan dus toch m'n moment gemist? Of is dit 'gewoon' wisselvallig en moet ik echt wachten tot hij van het schermpje af spat? :s)

Roomsnoes, succes!
Bobby, fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad met je vriendinnen! En succes bij de huisarts!
Ooi, spannend!!
Exode, succes morgen!
Fuchsia, wat een dubbele week dan deze week. Ik hoop dat je woensdag mooi bericht hebt..! :*
pi_159383174
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:25 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Jahmaar stel je voor dat je toch niet goed gekeken hebt?
Of met ander licht dat je een streepje over het hoofd ziet?

:+
Ik had dat dus toen ik testte 10-11 dpo. Was teleurgsteld dat mijn gevoel niet klopte. Half uur later toch nog maar eens opnieuw uit de verpakking halen voor de zekerheid... En ja hoor, een tweede streepje.
pi_159383389
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

9 februari zou de absoluut vroegst mogelijke dag zijn ja. Maar zolang je geen alcohol gaat slempen zou ik persoonlijk nog wat langer wachten. Een negatieve test op 9 februari zegt namelijk geen biet ;)
Nee dat dacht ik ook al. Vind het maar raar zo, geen idee wanneer het weer zal komen, dus was even benieuwd hoe jullie dat doen/gedaan hebben.
pi_159384005
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 15:08 schreef AN. het volgende:

[..]

Dankjewel!

[..]

Jij ook bedankt!

:@ Ovulatie-test-nitwit hier..
Gister dus een streep die licht was, maar wel duidelijk te zien was.
Vandaag een licht streepje waar ik bijna op moest turen.. :?
Heb ik dan dus toch m'n moment gemist? Of is dit 'gewoon' wisselvallig en moet ik echt wachten tot hij van het schermpje af spat? :s)

Roomsnoes, succes!
Bobby, fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad met je vriendinnen! En succes bij de huisarts!
Ooi, spannend!!
Exode, succes morgen!
Fuchsia, wat een dubbele week dan deze week. Ik hoop dat je woensdag mooi bericht hebt..! :*
Ik heb van 12 testen slecht 3 gehad waarbij iets te zien was: een hele lichte, een bijna net zo donker als de controlestreep (met de nadruk op bijna) en weer een lichte. Verder was alles witter dan wit.
  Moderator maandag 25 januari 2016 @ 16:05:59 #202
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159384258
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

9 februari zou de absoluut vroegst mogelijke dag zijn ja. Maar zolang je geen alcohol gaat slempen zou ik persoonlijk nog wat langer wachten. Een negatieve test op 9 februari zegt namelijk geen biet ;)
Dit volg ik even niet. De eerste dag van de onttrekkingsbloeding is toch gewoon cyclusdag 1? Ervan uitgaande dat haar cyclus meteen normaal is zou ze na 28 dagen kunnen testen, 1 februari dus. Grote kans dat de eerste cyclus langer is maar dat hoeft niet per se. Ik werd zelfs na 25 dagen al ongesteld.

quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 12:29 schreef exode het volgende:
MaJo, inderdaad het AMC jaagt ons op kosten. :@ Maar voor de volgende cyclus (die komt natuurlijk helemaal niet :D ) gaan we de goedkope testen wel uitproberen en pas de dure als het positief is zeg maar.
Oh ja, de vorige keer had ik ook gereageerd dat ik dat belachelijk vond :@ En die volgende keer is helemaal niet nodig nee! :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  maandag 25 januari 2016 @ 16:08:15 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_159384318
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:05 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dit volg ik even niet. De eerste dag van de onttrekkingsbloeding is toch gewoon cyclusdag 1? Ervan uitgaande dat haar cyclus meteen normaal is zou ze na 28 dagen kunnen testen, 1 februari dus. Grote kans dat de eerste cyclus langer is maar dat hoeft niet per se. Ik werd zelfs na 25 dagen al ongesteld.

[..]

Oh ja, de vorige keer had ik ook gereageerd dat ik dat belachelijk vond :@ En die volgende keer is helemaal niet nodig nee! :*
oh nou, dan las ik verkeerd, ik ging even uit van de onttrekkingsbloeding op 9 januari.

Ik bedoel vooral te zeggen dat er helemaal niks van te zeggen valt als je nog geen idee van je cyclus hebt :P
disclaimer
  Moderator maandag 25 januari 2016 @ 16:10:11 #204
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159384358
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

oh nou, dan las ik verkeerd, ik ging even uit van de onttrekkingsbloeding op 9 januari.

Ik bedoel vooral te zeggen dat er helemaal niks van te zeggen valt als je nog geen idee van je cyclus hebt :P
Ah ok :)

En dat ben ik met je eens hoor, daar valt echt niks over te zeggen. Al heb ik zelf het gevoel dat de eerste cyclus bij de meesten nog wel binnen de bandbreedte blijft. Vaak worden de cycli daarna weer langer. Maar sommige meiden hebben gelijk een cyclus van 100 dagen, dat kan natuurlijk ook :Y
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  maandag 25 januari 2016 @ 16:15:13 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_159384467
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:10 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ah ok :)

En dat ben ik met je eens hoor, daar valt echt niks over te zeggen. Al heb ik zelf het gevoel dat de eerste cyclus bij de meesten nog wel binnen de bandbreedte blijft. Vaak worden de cycli daarna weer langer. Maar sommige meiden hebben gelijk een cyclus van 100 dagen, dat kan natuurlijk ook :Y
I know, ik had vier cycli van 120 dagen na stoppen met de pil. (Daarna ben ik zo regelmatig als de maan geworden.) Maar supervroeg gaan testen lijkt me in deze situatie vooral frustrerend. De kans is namelijk best aannemelijk dat het iets langer duurt.
Maar da's slechts míjn advies, uiteraard ;)
disclaimer
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 25 januari 2016 @ 17:01:24 #206
269689 crew  Viv
pi_159385628
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 15:31 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Vind het maar raar zo, geen idee wanneer het weer zal komen, dus was even benieuwd hoe jullie dat doen/gedaan hebben.
Ja dat is het ook, in die eerste weken kun je ofwel nog helemaal geen cyclus hebben, of een cyclus hebben maar gewoon ongesteld worden, of zelfs al zwanger zijn. Ik had mezelf voorgenomen 4 weken na einde laatste stopweek te testen, maar werd al eerder ongesteld. ^O^
pi_159387686
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 14:12 schreef Burdie het volgende:

[..]

En op je 8e al begonnen op fok O+.
Wat ik eigenlijk wilde zeggen: ONZ is een paar deuren verderop. :W.
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 14:12 schreef Burdie het volgende:

[..]

En op je 8e al begonnen op fok O+.
Wat ik eigenlijk wilde zeggen: ONZ is een paar deuren verderop. :W.
shit 5 jaar al weer?

Nou cuties fijne ouderschap, wees goed voor jullie kinderen als jullie voor een pokemon zouden zijn
pi_159388403
Ach MaJo, geld kost het toch al voor ons, we zijn al blij dat het allemaal kan in Nederland. Vorige keer was het de derde keer raak. Dat is al heel snel voor KI, maar we gaan nu voor nog sneller :D

Maar mocht die volgende x komen, volg ik de tips van de goedkope tests gewoon op en komen de dure pas tevoorschijn als de goedkope zegt 'Jaaaaa'.
pi_159391969
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:10 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ah ok :)

En dat ben ik met je eens hoor, daar valt echt niks over te zeggen. Al heb ik zelf het gevoel dat de eerste cyclus bij de meesten nog wel binnen de bandbreedte blijft. Vaak worden de cycli daarna weer langer. Maar sommige meiden hebben gelijk een cyclus van 100 dagen, dat kan natuurlijk ook :Y
Brr dat hoop ik toch niet 100 dagen.. Ik was zelf van 9 feb uit gegaan om een beetje speling te hebben, inderdaad zou het anders 4 feb zijn, maar omdat het de eerste keer is dacht ik een slag om de arm te houden
  Moderator maandag 25 januari 2016 @ 20:38:31 #210
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159392175
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 20:32 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

Brr dat hoop ik toch niet 100 dagen.. Ik was zelf van 9 feb uit gegaan om een beetje speling te hebben, inderdaad zou het anders 4 feb zijn, maar omdat het de eerste keer is dacht ik een slag om de arm te houden
er zijn hier meiden die na 180 dagen pas ongesteld werden, is echt geen uitzondering. Ik werd zelf snel ongesteld maar ook daarna een cyclus van 100 dagen aangetikt. Wat dat betreft bieden cycli geen garantie voor de toekomst :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_159392563
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 20:38 schreef MaJo het volgende:

[..]

er zijn hier meiden die na 180 dagen pas ongesteld werden, is echt geen uitzondering. Ik werd zelf snel ongesteld maar ook daarna een cyclus van 100 dagen aangetikt. Wat dat betreft bieden cycli geen garantie voor de toekomst :)
Ach, ik wacht het maar rustig af. Kan er toch niks aan veranderen 😉
pi_159402546
Aan mijn humeur te merken komt mijn ongesteldheid eraan }:|
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_159403137
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 10:43 schreef Wolken het volgende:
Aan mijn humeur te merken komt mijn ongesteldheid eraan }:|
das natuurlijk niet de bedoeling. :{

ik lees hier overigens dat veel meiden na het stoppen met de pil relatief lang moesten wachten op de eerste menstruatie. nou is het zo dat ik desogestrel slikte, dat is een 28dagen pil zonder stopweek. ben dus ook al 3 jaar niet meer ongesteld (joepie). nu heb ik sinds het stoppen wel constant last van pijn, krampen, humeurigheid, en allerlei andere mensturatie klachten minus het verwachtte bloed. ben nu dik 3 weken gestopt met de pil.

ik vroeg me af of anderen dit ook hebben gehad? en vraag me voornamelijk ook af op welk punt ik een keer langs de huisarts ga hobbelen.
pi_159403288
Evil, als je er heel veel last van hebt, kun je natuurlijk altijd even langs de huisarts gaan? Maar het lijkt me dat het gewoon vanzelf wel op gang zal komen. Misschien is de aanloop naar die eerste menstruatie nu even heviger dan je gewend was.

Exode, heel veel succes voor jullie!! Zou zo fijn zijn als het weer lekker snel ging. Lijkt me heel spannend allemaal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_159404794
Succes met de volgende ronde Franny!

Evi, ik heb dat niet gehad toen ik stopte met de pil. Ik merk bijzonder weinig verschil tussen wel aan de pil zijn of niet.

Ik ben doorverwezen naar de gynaecoloog. Nu heb ik net op de website van het ziekenhuis allerlei informatie gelezen, fijn om een beetje voorbereid te zijn. Ik heb er wel zin in om er iets aan te doen maar vind het ook heel jammer dat het spontane, romantische, mysterieuze er dan vanaf is. Ik had het zo prettig geworden om spontaan zwanger te raken, zonder er veel mee bezig te zijn wanneer je precies seks moet hebben e.d.
Wel heel leuk: mijn man zegt dat zijn kinderwens ook steeds groter wordt. O+ Het was toch wel vooral mijn wens waarin hij meeging. Hij zei nu: 'straks word ik net zo erg als jij' :')
pi_159404976
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:34 schreef BobbyMcGee het volgende:
Wel heel leuk: mijn man zegt dat zijn kinderwens ook steeds groter wordt. O+ Het was toch wel vooral mijn wens waarin hij meeging. Hij zei nu: 'straks word ik net zo erg als jij' :')
dat heeft de mijne ook! zo leuk! *O*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 26 januari 2016 @ 12:56:53 #217
269689 crew  Viv
pi_159405289
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:34 schreef BobbyMcGee het volgende:
Wel heel leuk: mijn man zegt dat zijn kinderwens ook steeds groter wordt. O+ Het was toch wel vooral mijn wens waarin hij meeging. Hij zei nu: 'straks word ik net zo erg als jij' :')
Fijn! O+

Mijn man was laatst meer teleurgesteld dan ik vanwege die negatieve testen. Oh, en toen we er eenmaal voor gingen wilde hij het liefst dat ik instantly een kind op de wereld zette, zo werkt het niet hè. }:|
pi_159405389
Die van mij was bij de eerste in shock, die had zich verheugd op heel veel kindknutseluren :')
pi_159405711
:D

Fijn dat je een doorverwijzing hebben Bobby, heb je al een afspraak kunnen maken? Ik vond dat het nog best lang duurde voordat ik uiteindelijk ook terecht kon in het ziekenhuis toendertijd :{

Jammer Franny!

Hier nog geen ei te bekennen op dag 14. Ik wacht geduldig af :P
pi_159405714
Bobby, fijn van de verwijzing. Je gevoel is heel begrijpelijk. Zwanger worden en zwanger zijn, het blijven hoe dan ook heel bijzondere ervaringen, hopelijk zul je het snel meemaken. :* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_159405880
Ik zit in hypochondermodus }:|
Oh ik voel een steekje... had ik dat de vorige keren ook?
Oh misselijk... had ik dat toen ook?
Hmmm slaap slecht en ben moe... had ik dat de vorige keer ook niet? (Teveel dekens en druk in hoofd en slecht slapend jongetje met pijn in been)
Heb het warm en knalrooie wangen... (vanmorgen lekker uitgewaaid met kleine man)

7dpo, waar is het ontspannen gebeuren gebleven }:|
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:24:38 #222
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_159405912
Wat goed Bobby. Wie weet is er niet zoveel aan de hand, maar dat is ook waardevolle informatie.

Hier op dag 27 en dat is een record :P
Vanmorgen tikte ik de 37 graden celcius aan (voor mij heel warm) dus ik had goede hoop. De (gevoelige) test was helaas knetterwit. Het is wel zo dat mijn ei waarschijnlijk op dag 15 of 16 was. Dus zo bekeken ben ik nog vroeg.
pi_159405921
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:23 schreef BlueEyes het volgende:
7dpo, waar is het ontspannen gebeuren gebleven }:|
Ik vraag me echt af of het uberhaupt ontspannen kan zijn?

Ja, misschien toen in de 'we zien wel-fase' waarin vervolgens niets gebeurde }:| }:|

[ Bericht 0% gewijzigd door Fazz op 26-01-2016 13:46:32 ]
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:34:36 #224
149959 SQ
snelle trees
pi_159406193
ik heb het ook nooit als ontspannen of relaxed ervaren nee. Ben ook altijd meteen bezig met symptoompjes en dingetjes, dus het is heel herkenbaar ;)
disclaimer
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:38:32 #225
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_159406313
Hier was het bij nummer 1 wel ontspannen en bij de tweede misgelopen zwangerschap ook, domweg omdat het meteen zover was. Nu vind ik mezelf aardig obsessief. Jammer wel. Helpt ook niet dat ik haast heb.

Ik kijk voortdurend in mijn app om te kijken of ik op cyclusdagnummerzoveel óók brandderige tepels had. :') Nooit geweten dat ik zo'n muts kon zijn. Gelukkig kan ik hier obsessen en is mijn zus op de hoogte. Verder hou ik het voor mezelf :)
pi_159406509
Ik ben momenteel ook een beetje zoekende voor mezelf hoe ik dit ontspannen ga aanpakken. :D . Ik herken wat jij schrijft, Aventura, voorheen altijd ontspannen, 'go with the flow' maar nu speelt dat leeftijdgedoe ook mee. We gaan zien, ik ga denk ik wat 'afspraken' met mezelf hierover maken. Kijken of dat werkt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_159406554
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:16 schreef Fazzoletti het volgende:
:D

Fijn dat je een doorverwijzing hebben Bobby, heb je al een afspraak kunnen maken? Ik vond dat het nog best lang duurde voordat ik uiteindelijk ook terecht kon in het ziekenhuis toendertijd :{

Volgens de huisarts was de wachttijd nu 7 dagen dus dat valt mee. Ik heb nog geen afspraak, men zou contact met mij opnemen als het goed is, en ze sturen eerst ook nog een vragenlijst.
pi_159406626
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:45 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Volgens de huisarts was de wachttijd nu 7 dagen dus dat valt mee. Ik heb nog geen afspraak, men zou contact met mij opnemen als het goed is, en ze sturen eerst ook nog een vragenlijst.
Oh dat is al snel! Fijn hoor, je hebt nu al zo lang gewacht :*
pi_159407088
Bobby ik hoop dat jullie de 'lol' wel gauw weer terugvinden nu met doorverwijzing etc!
pi_159410247
thanks! O+ ik hoop het ook!
pi_159413433
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:34 schreef BobbyMcGee het volgende:
Wel heel leuk: mijn man zegt dat zijn kinderwens ook steeds groter wordt. O+ Het was toch wel vooral mijn wens waarin hij meeging. Hij zei nu: 'straks word ik net zo erg als jij' :')
Hier nog zo'n man en dat had ik eigenlijk niet verwacht. Hij was oprecht teleurgesteld dat ik afgelopen weekend ongesteld werd (en mijn hemel, het is de zwaarste, meest pijnlijke menstruatie die ik tot dusver heb meegemaakt. Op dag 3 lig ik nog steeds dubbel van de pijn!). Ik vind het heel leuk dat hij nu zo meeleeft een aangeeft toch echt heel graag zo'n minion van ons samen te hebben O+

Gelukkig is hij een eeuwige positivo en zei hij "gelukkig ben je nog jong genoeg en is het geen ramp als we langer over kinderen doen. Maar ik, ik ben al bijna 30, dat is pas oud! Dus schiet toch maar een beetje op". Grapjas :') (ik ben 25 en hij wordt dit jaar 28)
pi_159414039
Mijn vriend wordt ook steeds enthousiaster, maar hij zit nu nog een beetje in de ik-kan-het-niet-geloven-modus.

Hier nog steeds geen menstruatie. Zal ik morgen nog een keer testen? Ik heb gisterochtend voor het laatst getest met dus dat dubieuze resultaat. Is 2 dagen dan genoeg om een duidelijkere uitslag te krijgen?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 26 januari 2016 @ 18:33:43 #233
269689 crew  Viv
pi_159414092
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 18:30 schreef Ooi86 het volgende:
Hier nog steeds geen menstruatie. Zal ik morgen nog een keer testen? Ik heb gisterochtend voor het laatst getest met dus dat dubieuze resultaat. Is 2 dagen dan genoeg om een duidelijkere uitslag te krijgen?
Ik vind van wel! *O*
pi_159414442
Ja ooi, testen! :D
E.
pi_159415185
Piesen, ooi! Spannond!

Ontspannen is het hier ook niet geweest hoor. In het begin wel, toen we maar wat deden. Maar da's vooral in het begin van de cyclus. Naarmate de nod nadert zit ik toch steeds dagen te tellen vanaf evt ovulatie, hoeveel dagen tot de nod, zouden de vroege tests het nu al doen, etc. Ik wil het niet, maar het "stressen" gaat toch echt vanzelf. En bij O had ik geen enkel kwaaltje tot een week of twee na de test, en nu voel ik van aaaaalles ennogwat. :')

Maar wat zou het goed uitkomen om nu zwanger te raken! Dan zou de baby komen op het moment dat we gaan verhuizen. Zou echt perfect passen! :X -O- 8)7
pi_159416382
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 18:30 schreef Ooi86 het volgende:
Mijn vriend wordt ook steeds enthousiaster, maar hij zit nu nog een beetje in de ik-kan-het-niet-geloven-modus.

Hier nog steeds geen menstruatie. Zal ik morgen nog een keer testen? Ik heb gisterochtend voor het laatst getest met dus dat dubieuze resultaat. Is 2 dagen dan genoeg om een duidelijkere uitslag te krijgen?
In twee dagen tijd kan je HCG aardig groeien dus ik zou de gok wagen :Y
Zullen zat mensen op de wereld zijn die 1 dag voor NOD een omo witte test hebben en 1 dag na NOD een knalstreep.
pi_159416568
Ik bloed en ik vind het stommer dan stom dan stom :{ :( -O- :'( ;(
  dinsdag 26 januari 2016 @ 20:02:25 #238
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_159416646
Dat ontspannen er mee om gaan is hier wel even geweest, toen we nog in het stadium 'we proberen wel maar vinden het eigenlijk nog heel eng' zaten en in één ronde zwanger waren :'). Dat werd een mk, en daarna was er niks ontspannens meer aan.
Tot ik afgelopen zomer zwanger terug kwam van vakantie, we waren er helemaal niet echt mee bezig, heel fijn O+. Ook dat werd een mk, dus misschien wil mijn lichaam wel helemaal niet ontspannen er mee om gaan :') ;). (Proberen we nu wel, maar stiekum vind ik het heeeeel spannend allemaal!)

FuckStom zeg, fuchsia -O- :*.
KuikenGuppy
pi_159416741
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:00 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Ik bloed en ik vind het stommer dan stom dan stom :{ :( -O- :'( ;(
:*
pi_159418074
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:00 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Ik bloed en ik vind het stommer dan stom dan stom :{ :( -O- :'( ;(
:* ik hoopte dat deze beladen dagen iets minder beladen werden voor jullie..
E.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 26 januari 2016 @ 20:47:34 #241
269689 crew  Viv
pi_159418374
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:00 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Ik bloed en ik vind het stommer dan stom dan stom :{ :( -O- :'( ;(
Dat is het ook Fuchsie. :*
  dinsdag 26 januari 2016 @ 21:04:16 #242
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_159419070
Balen Fuchsia :(
pi_159421591
Fijn dat je zo snel terecht kan Bobby! ^O^

Stom, stommer, stomst Fuchsia :( Dikke knuffel voor jou. *;

Ooi! Spannend. Ik zal voor je duimen voor morgen!

En over ontspannen. Ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn, maar het is wel duidelijk dat de wens er is. Bij zowel man als bij mij. We praten en fantaseren er wel geregeld over, een baby van ons tweetjes O+ Maar weten ook erg goed dat we net begonnen zijn en dat er gerust een tijdje overheen kan gaan. Dat maakt wel dat we het nog goed los kunnen laten.
Speaking of which ~O> Ik sleep mijn man mee naar bed
pi_159426170
Ach mee, Fuchsia! Wat ontzettend rot, ik had het je zo gegund ;( Neem de tijd om deze teleurstelling weer te verwerken :*
pi_159427029
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:00 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Ik bloed en ik vind het stommer dan stom dan stom :{ :( -O- :'( ;(
:( :*
  Moderator woensdag 27 januari 2016 @ 00:32:54 #246
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159427652
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb het ook nooit als ontspannen of relaxed ervaren nee. Ben ook altijd meteen bezig met symptoompjes en dingetjes, dus het is heel herkenbaar ;)
Lees ik hier nou tussen de regels door dat jullie voor een tweede gaan? O-)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  woensdag 27 januari 2016 @ 00:36:39 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_159427704
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 00:32 schreef MaJo het volgende:

[..]

Lees ik hier nou tussen de regels door dat jullie voor een tweede gaan? O-)
nee hoor, dit zijn allemaal ervaringen uit het verleden ;)

Fuchsia :*
disclaimer
pi_159427762
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:00 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Ik bloed en ik vind het stommer dan stom dan stom :{ :( -O- :'( ;(
Fuckhsia stom is dat ja. :(
pi_159429841
Bah Fuchsia, wat stom :( :*

Ik kan er ook niet echt ontspannen mee omgaan. Ik voel ook een druk, niet vanwege leeftijd, maar vanwege een auto-immuunaandoening die ik wellicht binnenkort moet behandelen met medicatie, maar dat gaat niet samen met een kinderwens.
Wel balen, want anders had ik er denk ik wel iets makkelijker in kunnen staan, aangezien ik een groter leeftijdsverschil tussen peuter (of kleuter) en baby niet erg zou vinden.

Ik wilde deze ronde weer ovulatietesten gebruiken om te kijken of ik nu echt zo'n korte luteale fase heb, maar ik ben ze al 2 keer vergeten (op cyclusdag 14 en 15) |:( Dus maar weer op de bonnefooi.

Ik ben overigens druk aan het F5'en voor Ooi!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 27 januari 2016 @ 07:31:02 #250
269689 crew  Viv
pi_159429884
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 07:21 schreef Savvy. het volgende:
Ik voel ook een druk, niet vanwege leeftijd, maar vanwege een auto-immuunaandoening die ik wellicht binnenkort moet behandelen met medicatie, maar dat gaat niet samen met een kinderwens.
Zoiets speelt bij Fuchsie dus ook.

Oh ja: Hup Ooi! :)
pi_159430288
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 07:31 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Zoiets speelt bij Fuchsie dus ook.

Oh ja: Hup Ooi! :)
Ja, dat weet ik. Hoewel het bij Fuchsia nog iets heftiger is :{
pi_159431006
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:56 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Fijn! O+

Mijn man was laatst meer teleurgesteld dan ik vanwege die negatieve testen. Oh, en toen we er eenmaal voor gingen wilde hij het liefst dat ik instantly een kind op de wereld zette, zo werkt het niet hè. }:|
:D een beetje a la I didn't know I was pregnant :+
:)
pi_159431741


Dikke vette streep hier hoor! *O*
pi_159431807
Die is heeeeeeeeel echt Ooi! *O*
  woensdag 27 januari 2016 @ 10:32:35 #256
149959 SQ
snelle trees
pi_159431888
Niet te missen Ooi! Gefeliciteerd!
disclaimer
pi_159431900
Zo dan! :D Gefeliciteerd Ooi!! *O*
pi_159431947
Gefeliciteerd! *O* (had ik dat niet al gedaan? :? )
  woensdag 27 januari 2016 @ 10:38:51 #259
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_159432029
Ooi! gefeliciteerd! :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_159432062
Gefeliciteerd Ooi! *O* Wat een knaller!
pi_159432165
Gefeliciteerd ooi! *O* *O*

En dikke knuffel voor fuchsia :*
pi_159432166
Haha, wat lief allemaal! Dank jullie wel! Ik kan het zelf nog niet echt beseffen...

(en dat in ronde 1.... 8)7 )

Gelukkig was mijn vriend thuis en had ik m al een beetje bewogen om vanmorgen bij de bakker ontbijt te halen. Toen hij terug kwam en we aan tafel gingen, heb ik die test onder zijn neus geschoven... Hij is ook helemaal blij en van OMGWTF, hoe kan dit?! O+

We zitten nu dus de hele dag naar elkaar te grijnzen B-)

Maargoed, ik moet me weer gaan concentreren op mn werk... Hehe...
pi_159432287
Wow, dat is een goede streep! Gefeliciteerd!
pi_159433076
yesssss Ooi! wat goed! gefeliciteerd! *O* *O* ^O^
pi_159433402
Gefeliciteerd Ooi! *O* *O*
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_159433673
Gefeliciteerd Ooi *O* Superzaad :7
  Moderator woensdag 27 januari 2016 @ 12:07:25 #267
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159433901
Wow Ooi die valt inderdaad niet te missen :o gefeliciteerd!! *O*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_159433945
Dat is geen twijfelstreep! Gefeliciteerd *O*
S. 2014
J. 2016
pi_159434187
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 11:55 schreef Skittles het volgende:
Gefeliciteerd Ooi *O* Superzaad :7
:')
S. 2014
J. 2016
pi_159434532
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 10:26 schreef Ooi86 het volgende:
[ link | afbeelding ]

Dikke vette streep hier hoor! *O*
Told you so :D *O*
Gefelicitaart *O*
pi_159436226
Wauw Ooi, gefeliciteerd!
pi_159436563
Gefeliciteerd Ooi!! Wat onwerkelijk he?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_159439638
Ooi, niet te missen die streep, gefeliciteerd!! *O* *O*
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_159439708
Woei!! Gefeliciteerd ooi!! *O*
♥ J & S
  woensdag 27 januari 2016 @ 15:38:32 #275
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_159439948
Vna harte!
pi_159440769
Thanks allemaal! Nu hopelijk snel nog meer strepen bij jullie!
pi_159441364
Proficiat Ooi!!!
pi_159441480
Ik heb net al even getest, 2 dagen voor NOD en 9 dagen na ovulatie. Ik had al een hele tijd het gevoel dat het deze cyclus zou "lukken" en daarnet kon ik me niet meer inhouden, kon zelfs niet meer wachten tot morgenvroeg. :')

Dus getest en ja hoor, een (zeer licht maar onmiskenbaar) tweede streepje.

Al zegt dit uiteraard niets, al zeker niet zo vroeg, aangezien het de vorige twee keren mis ging enkele dagen na de NOD... dus heel erg hopen dat het dit keer wél goed gaat. Anders zou de moed me wel heel erg in de schoenen zakken, om eerlijk te zijn.

Sowieso heb ik begin februari een afspraak bij de gynaecoloog.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 27 januari 2016 @ 16:46:28 #279
269689 crew  Viv
pi_159441791
Ooi wat een mooie strepen joh! En Saarah hopelijk dit keer een plakker! :)
pi_159441889
Gefeliciteerd ooi *O*

Spannend saarah! Hopelijk een plakker

:* voor fuchsia
pi_159442514
Spannend Saarah! Ik duim voor je!
pi_159443047
Dank je wel voor alle reacties, jullie zijn lief :* Gister was ik echt emotioneel incontinent, ik bleef maar janken ;( Vandaag gaat het wel okay, want ik vreet gewoon mijn verdriet/frustratie/boosheid weg. Ik ben benieuwd wanneer ik misselijk wordt :+

quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 08:41 schreef Savvy. het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik. Hoewel het bij Fuchsia nog iets heftiger is :{
Onze verhalen komen wel aardig overeen ja. Hier zou behandeling ook nog verminderde vruchtbaarheid (kunnen) betekenen, wat buiten de tijd dat ik niet zwanger zou mogen worden, zomaar kan betekenen dat ik helemaal niet meer natuurlijk zwanger kan worden daarna :{ Voorlopig nog geen optie in mijn hoofd

Gefeliciteerd Ooi, mooie knalstreep! *O* Ik duim voor een plakker!

Saarah alvast een voorzichtige gefeliciteerd, hopelijk blijft deze plakken :*
  woensdag 27 januari 2016 @ 17:52:46 #283
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_159443723
Saarah voorzichtig van harte!

Hier ongesteld helaas
pi_159444432
Sarah van harte!

Ik denk dat ik een topic op moet schuiven. Vandaag de uitslag van mando zijn sperma onderzoek gehad en die was niet heel positief. Verminderde cellen die vertraagd zijn. Morgen naar de huisarts om een vervolg te bespreken. dit zou de reden kunnen zijn waarom het langer duurt.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_159444498
Ooi, mooie streep! Gefeliciteerd! :*

Saarah, ik duim voor een plakker! :*

Fuchsia, wat verdrietig voor jou allemaal. :*
pi_159444608
Van harte Ooi! Wat een knaller *O*

Saarah, ik duim mee!
pi_159447248
Ooi *O*

Saarah spannend!
pi_159447712
Dankjulliewel allemaal!

Nog even voor de zekerheid (dat ik geen spoken zie): jullie zien hier toch ook een heel licht streepje hé, of niet? Heb de kleurwaarden wel wat aangepast aangezien de foto anders niet echt duidelijk was, in het echt is het wat meer zichtbaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159448158
Ik zie 4 strepen. De twee rechter lijken hcg- en controlestreep te zijn inderdaad :D.
pi_159448193
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 20:10 schreef Unihipili het volgende:
Ik zie 4 strepen. De twee rechter lijken hcg- en controlestreep te zijn inderdaad :D.
Ja die twee linker"strepen" is door de kleurverandering, zijn dus inderdaad geen "echte strepen" ;)
pi_159448226
Ik zie een streepje hoor Saarah *O* Hoe ziet de niet-bewerkte foto eruit?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 27 januari 2016 @ 20:14:44 #292
269689 crew  Viv
pi_159448322
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 17:52 schreef Aventura het volgende:
Hier ongesteld helaas
Jammer :*
pi_159448354
Ziet er goed uit Saarah! Ik hoop op een Velpon-kindje!

En ooi, jeetje, een lammetje met de eerste poging! Van harte!

Aventura, wat stom. Gewoon, domweg stom :*

Is het al 1 feb }:|
pi_159448444
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 20:12 schreef BobbyMcGee het volgende:
Ik zie een streepje hoor Saarah *O* Hoe ziet de niet-bewerkte foto eruit?
Daar is op de foto zelf eigenlijk niets op te zien. In het echt wel, maar ik krijg het niet vastgelegd op foto ;)
pi_159448458
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 20:15 schreef Roomsnoes het volgende:
Ziet er goed uit Saarah! Ik hoop op een Velpon-kindje!

Domme vraag waarschijnlijk maar wat is een Velpon-kindje? :@
pi_159448472
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 20:19 schreef Saarah het volgende:

[..]

Domme vraag waarschijnlijk maar wat is een Velpon-kindje? :@
Haha, een plakker ;)
/flauw :P
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 27 januari 2016 @ 20:20:08 #297
269689 crew  Viv
pi_159448529
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 20:18 schreef Saarah het volgende:

[..]

Daar is op de foto zelf eigenlijk niets op te zien. In het echt wel, maar ik krijg het niet vastgelegd op foto ;)
De foto:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159448561
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 20:19 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Haha, een plakker ;)
/flauw :P
Aaah ok :D
pi_159448574
Balen aventura, dat je ongesteld bent. Op naar de volgende ronde :*
pi_159448590
Ik geloof dat ik wel wat zie, Saarah! Ik hoop dat deze blijft zitten! :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')