SPOILER: Deadly_KissOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SproetjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HilzillahOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SilverSjoiisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MaJoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Fuchsia_rozeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BarreltjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SaarahOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BobbyMcGeeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: gridjuhOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mamiemoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AcaBellaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ViviRAWRSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: WolkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PeacefullOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gewoonmezelf87Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ooi86Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EvilaurianOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hen gezonde plakkers toe![]()
Soof
Twinkle
Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)SPOILER: Zwangerschapsmultivitaminen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 14% gewijzigd door SQ op 26-01-2016 13:19:53 ]![]()
Whoot whoot gefeliciteerd klap!We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me![]()
Thanks!quote:
Het lukte weer eens niet en toen nog niet en ik zat mobiel en toen moest ik opeens werken voor mijn geld.![]()
Klap! gefeliciteerd!
nu duimen voor een plakker!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
Klap wat super!Gefeliciteerd
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
waaah wat geweldig klap![]()
![]()
![]()
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.![]()
Gefeliciteerd Klap!
Ik zit nu op 2 dagen voor mijn NOD en heb sinds gister al krampen. Ik gok dat het morgen of wellicht overmorgen gaat doorzetten en we weer een volgende ronde afwachten.![]()
OUD / [meet] Interesse in een OUD-meeting? hier nog mensen die willen meeten? Zaterdag 30 januari vanaf 10.00, Eilandsteede in Utrecht![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:13 schreef BlueEyes het volgende:
Klapjehad ik stiekem toch beetje gelijk!
♥ J & S![]()
Stiekem weer proberen mee te kijken en te doen.
Hele hele lichte ovulatie streep...ben beetje aan het peilen waar ik zit qua cyclus. En deze klopt behoorlijk nog met wat ik bij hou.
Maar wanneer kun je ovulatietesten het beste doen?![]()
Alle plasjes behalve die in de ochtend. Ik doe het altijd in de avond.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:37 schreef gridjuh het volgende:
Stiekem weer proberen mee te kijken en te doen.
Hele hele lichte ovulatie streep...ben beetje aan het peilen waar ik zit qua cyclus. En deze klopt behoorlijk nog met wat ik bij hou.
Maar wanneer kun je ovulatietesten het beste doen?![]()
Te lui om nu te lezen sorryquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:49 schreef BlueEyes het volgende:
En ik dacht dat je ze het beste in de middag kan doen.
Staat het niet in de bijsluiter?![]()
Zou dus ook ochtend kunnen zijn...dan heb je heel de nacht niet gedronken...quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
Bijsluiter zegt middag en niet na extreem veel drinken![]()
nee, dan is je urine té geconcentreerdquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:12 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Zou dus ook ochtend kunnen zijn...dan heb je heel de nacht niet gedronken...
disclaimer![]()
Tussen 10 en 12 (verstrooid ritme sta om 3 uur vannacht al weer op)quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dan is je urine té geconcentreerd![]()
Wow klaprooss dat heb je snel gefixtIk duim keihard voor een plakker
Hier op het wachtbankje nog een week en dat duurt mij allemaal veel te lang![]()
![]()
![]()
klaprooss gefeliciteerd! Hopelijk blijft deze plakken!
Verder loop ik nog wat achter, maar Hilzilah, fijn dat je goed geholpen bent op dit moment in het ziekenhuis, ik hoop dat er snel succes wordt geboekt!
En Bobby, ik herken het helemaal van die lange cyclussen. Ik baal er wel van. Ik wil graag weten waar ik aan toe ben, en dat weet ik nu niet.
Heb vandaag ovulatietesten gekocht om maar eens te kijken of ik er zo wat zicht op kan krijgen.
Ik hoop dat de dokter je duidelijkheid kan geven. Succes!
En jammer Vivi, het klonk hoopvol! Succes weer deze ronde.
Ik voel ook elke keer allerlei kwaaltjes, maar waren dus allemaal fake!Want heul niet zwanger!
Zelf gebruik ik wel een app om bij te houden wanneer ik ongesteld ben. Niet zo zeer om te kijken wanneer ik vruchtbaar ben. Want met die lange cyclussen kan die app helemaal niks!
Zo zou ik nu eigenlijk heel februari vruchtbaar zijn..!![]()
Dus ik hecht er maar niet te veel waarde aan!![]()
Is het eigenlijk erg als je wat later begint in je cyclus met ovulatietesten?
Ik zit nu op dag 15 en dus cyclussen van 38-62-70
Forum Opties Forumhop: Hop naar: