Ik heb van 12 testen slecht 3 gehad waarbij iets te zien was: een hele lichte, een bijna net zo donker als de controlestreep (met de nadruk op bijna) en weer een lichte. Verder was alles witter dan wit.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:08 schreef AN. het volgende:
[..]
Dankjewel!
[..]
Jij ook bedankt!
Ovulatie-test-nitwit hier..
Gister dus een streep die licht was, maar wel duidelijk te zien was.
Vandaag een licht streepje waar ik bijna op moest turen..![]()
Heb ik dan dus toch m'n moment gemist? Of is dit 'gewoon' wisselvallig en moet ik echt wachten tot hij van het schermpje af spat?![]()
Roomsnoes, succes!
Bobby, fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad met je vriendinnen! En succes bij de huisarts!
Ooi, spannend!!
Exode, succes morgen!
Fuchsia, wat een dubbele week dan deze week. Ik hoop dat je woensdag mooi bericht hebt..!
Dit volg ik even niet. De eerste dag van de onttrekkingsbloeding is toch gewoon cyclusdag 1? Ervan uitgaande dat haar cyclus meteen normaal is zou ze na 28 dagen kunnen testen, 1 februari dus. Grote kans dat de eerste cyclus langer is maar dat hoeft niet per se. Ik werd zelfs na 25 dagen al ongesteld.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
9 februari zou de absoluut vroegst mogelijke dag zijn ja. Maar zolang je geen alcohol gaat slempen zou ik persoonlijk nog wat langer wachten. Een negatieve test op 9 februari zegt namelijk geen biet
Oh ja, de vorige keer had ik ook gereageerd dat ik dat belachelijk vondquote:Op maandag 25 januari 2016 12:29 schreef exode het volgende:
MaJo, inderdaad het AMC jaagt ons op kosten.Maar voor de volgende cyclus (die komt natuurlijk helemaal niet
) gaan we de goedkope testen wel uitproberen en pas de dure als het positief is zeg maar.
oh nou, dan las ik verkeerd, ik ging even uit van de onttrekkingsbloeding op 9 januari.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit volg ik even niet. De eerste dag van de onttrekkingsbloeding is toch gewoon cyclusdag 1? Ervan uitgaande dat haar cyclus meteen normaal is zou ze na 28 dagen kunnen testen, 1 februari dus. Grote kans dat de eerste cyclus langer is maar dat hoeft niet per se. Ik werd zelfs na 25 dagen al ongesteld.
[..]
Oh ja, de vorige keer had ik ook gereageerd dat ik dat belachelijk vondEn die volgende keer is helemaal niet nodig nee!
Ah okquote:Op maandag 25 januari 2016 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nou, dan las ik verkeerd, ik ging even uit van de onttrekkingsbloeding op 9 januari.
Ik bedoel vooral te zeggen dat er helemaal niks van te zeggen valt als je nog geen idee van je cyclus hebt
I know, ik had vier cycli van 120 dagen na stoppen met de pil. (Daarna ben ik zo regelmatig als de maan geworden.) Maar supervroeg gaan testen lijkt me in deze situatie vooral frustrerend. De kans is namelijk best aannemelijk dat het iets langer duurt.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok
En dat ben ik met je eens hoor, daar valt echt niks over te zeggen. Al heb ik zelf het gevoel dat de eerste cyclus bij de meesten nog wel binnen de bandbreedte blijft. Vaak worden de cycli daarna weer langer. Maar sommige meiden hebben gelijk een cyclus van 100 dagen, dat kan natuurlijk ook
Ja dat is het ook, in die eerste weken kun je ofwel nog helemaal geen cyclus hebben, of een cyclus hebben maar gewoon ongesteld worden, of zelfs al zwanger zijn. Ik had mezelf voorgenomen 4 weken na einde laatste stopweek te testen, maar werd al eerder ongesteld.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:31 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Vind het maar raar zo, geen idee wanneer het weer zal komen, dus was even benieuwd hoe jullie dat doen/gedaan hebben.
quote:Op maandag 25 januari 2016 14:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
En op je 8e al begonnen op fok.
Wat ik eigenlijk wilde zeggen: ONZ is een paar deuren verderop..
shit 5 jaar al weer?quote:Op maandag 25 januari 2016 14:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
En op je 8e al begonnen op fok.
Wat ik eigenlijk wilde zeggen: ONZ is een paar deuren verderop..
Brr dat hoop ik toch niet 100 dagen.. Ik was zelf van 9 feb uit gegaan om een beetje speling te hebben, inderdaad zou het anders 4 feb zijn, maar omdat het de eerste keer is dacht ik een slag om de arm te houdenquote:Op maandag 25 januari 2016 16:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok
En dat ben ik met je eens hoor, daar valt echt niks over te zeggen. Al heb ik zelf het gevoel dat de eerste cyclus bij de meesten nog wel binnen de bandbreedte blijft. Vaak worden de cycli daarna weer langer. Maar sommige meiden hebben gelijk een cyclus van 100 dagen, dat kan natuurlijk ook
er zijn hier meiden die na 180 dagen pas ongesteld werden, is echt geen uitzondering. Ik werd zelf snel ongesteld maar ook daarna een cyclus van 100 dagen aangetikt. Wat dat betreft bieden cycli geen garantie voor de toekomstquote:Op maandag 25 januari 2016 20:32 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Brr dat hoop ik toch niet 100 dagen.. Ik was zelf van 9 feb uit gegaan om een beetje speling te hebben, inderdaad zou het anders 4 feb zijn, maar omdat het de eerste keer is dacht ik een slag om de arm te houden
Ach, ik wacht het maar rustig af. Kan er toch niks aan veranderen 😉quote:Op maandag 25 januari 2016 20:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
er zijn hier meiden die na 180 dagen pas ongesteld werden, is echt geen uitzondering. Ik werd zelf snel ongesteld maar ook daarna een cyclus van 100 dagen aangetikt. Wat dat betreft bieden cycli geen garantie voor de toekomst
das natuurlijk niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:43 schreef Wolken het volgende:
Aan mijn humeur te merken komt mijn ongesteldheid eraan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
dat heeft de mijne ook! zo leuk!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:34 schreef BobbyMcGee het volgende:
Wel heel leuk: mijn man zegt dat zijn kinderwens ook steeds groter wordt.Het was toch wel vooral mijn wens waarin hij meeging. Hij zei nu: 'straks word ik net zo erg als jij'
Fijn!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:34 schreef BobbyMcGee het volgende:
Wel heel leuk: mijn man zegt dat zijn kinderwens ook steeds groter wordt.Het was toch wel vooral mijn wens waarin hij meeging. Hij zei nu: 'straks word ik net zo erg als jij'
Ik vraag me echt af of het uberhaupt ontspannen kan zijn?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:23 schreef BlueEyes het volgende:
7dpo, waar is het ontspannen gebeuren gebleven
Volgens de huisarts was de wachttijd nu 7 dagen dus dat valt mee. Ik heb nog geen afspraak, men zou contact met mij opnemen als het goed is, en ze sturen eerst ook nog een vragenlijst.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:16 schreef Fazzoletti het volgende:
![]()
Fijn dat je een doorverwijzing hebben Bobby, heb je al een afspraak kunnen maken? Ik vond dat het nog best lang duurde voordat ik uiteindelijk ook terecht kon in het ziekenhuis toendertijd![]()
Oh dat is al snel! Fijn hoor, je hebt nu al zo lang gewachtquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:45 schreef BobbyMcGee het volgende:
[..]
Volgens de huisarts was de wachttijd nu 7 dagen dus dat valt mee. Ik heb nog geen afspraak, men zou contact met mij opnemen als het goed is, en ze sturen eerst ook nog een vragenlijst.
Hier nog zo'n man en dat had ik eigenlijk niet verwacht. Hij was oprecht teleurgesteld dat ik afgelopen weekend ongesteld werd (en mijn hemel, het is de zwaarste, meest pijnlijke menstruatie die ik tot dusver heb meegemaakt. Op dag 3 lig ik nog steeds dubbel van de pijn!). Ik vind het heel leuk dat hij nu zo meeleeft een aangeeft toch echt heel graag zo'n minion van ons samen te hebbenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:34 schreef BobbyMcGee het volgende:
Ik vind van wel!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:30 schreef Ooi86 het volgende:
Hier nog steeds geen menstruatie. Zal ik morgen nog een keer testen? Ik heb gisterochtend voor het laatst getest met dus dat dubieuze resultaat. Is 2 dagen dan genoeg om een duidelijkere uitslag te krijgen?
In twee dagen tijd kan je HCG aardig groeien dus ik zou de gok wagenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:30 schreef Ooi86 het volgende:
Mijn vriend wordt ook steeds enthousiaster, maar hij zit nu nog een beetje in de ik-kan-het-niet-geloven-modus.
Hier nog steeds geen menstruatie. Zal ik morgen nog een keer testen? Ik heb gisterochtend voor het laatst getest met dus dat dubieuze resultaat. Is 2 dagen dan genoeg om een duidelijkere uitslag te krijgen?
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:00 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Ik bloed en ik vind het stommer dan stom dan stom![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is het ook Fuchsie.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:00 schreef Fuchsia_roze het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lees ik hier nou tussen de regels door dat jullie voor een tweede gaan?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb het ook nooit als ontspannen of relaxed ervaren nee. Ben ook altijd meteen bezig met symptoompjes en dingetjes, dus het is heel herkenbaar
nee hoor, dit zijn allemaal ervaringen uit het verledenquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lees ik hier nou tussen de regels door dat jullie voor een tweede gaan?
Fuckhsia stom is dat ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:00 schreef Fuchsia_roze het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets speelt bij Fuchsie dus ook.quote:Op woensdag 27 januari 2016 07:21 schreef Savvy. het volgende:
Ik voel ook een druk, niet vanwege leeftijd, maar vanwege een auto-immuunaandoening die ik wellicht binnenkort moet behandelen met medicatie, maar dat gaat niet samen met een kinderwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |