Ik wil een uitzending van deze ge-wel-di-ge talkshow herbeleven of terugkijken.quote:Eva Jinek licht haar overstap toe: "De plannen van de KRO-NCRV spreken zeer tot de verbeelding. Naast een wekelijks programma heeft de KRO-NCRV ook de ambitie om een dagelijkse talkshow te maken en dat perspectief past goed bij mijn persoonlijke ambities. Met mijn overstap komt een einde aan een mooie tijd bij WNL. Ik ben erg dankbaar voor de kansen die WNL me heeft geboden en het plezier dat we de afgelopen jaren hebben gehad."
Taco Rijssemus, Mediadirecteur KRO: "Het is bekend dat wij een actieve bijdrage willen leveren aan de opinieprogrammering van de NPO, ook in de toekomstige samenwerking met de NCRV. Met het aantrekken van Eva zetten we die ambitie extra kracht bij. Ze is een gedreven journaliste, met bijna tien jaar ervaring en een groot aantal belangrijke nieuwsuitzendingen op haar cv. Als talkshow host brengt Eva naast haar journalistieke instinct ook veel persoonlijkheid en flair met zich mee. Dat profiel is precies wat wij zochten."
De wekelijkse talkshow van Jinek zal na de zomer te zien zijn. Hoewel Jinek voorlopig in dienst treedt van de KRO, vallen haar programma?s onder de fusiecombinatie KRO-NCRV. Vanaf 1 januari 2014 wordt het dienstverband van Jinek ook formeel aan die constructie aangepast.
Eva Jinek (13 juli 1978) heeft haar studie geschiedenis aan de Universiteit Leiden afgerond in 2004. In datzelfde jaar begon haar journalistieke carrière bij de buitenlandredactie van het NOS Journaal. Vanaf 2008 presenteerde zij het NOS Journaal. Ook was zij co-auteur van het boek Het Maakbare Nieuws: een verhalenbundel van achttien buitenlandjournalisten. In 2009 werd Jinek genomineerd voor de Talent Award van het Gouden Televizier-Ring Gala. In 2011 stapte Jinek over naar WNL waar ze, afwisselend met twee collega's, het dagelijks ontbijtprogramma Vandaag de Dag presenteert; en op zondagochtend de talkshow Eva Jinek op Zondag. Sinds maart 2011 is Jinek een van de vaste presentatoren van het radioprogramma Met het Oog op Morgen. Daarnaast interviewt zij wekelijks een bekende Nederlander voor haar rubriek in De Telegraaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb erover gedacht stiekem en foto te maken maar was te pussyquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Facking geil. Heb je een foto? DM!
Jammerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb erover gedacht stiekem en foto te maken maar was te pussy
Zou hij nog steeds sjaaltjes dragen?quote:
Schaatsfans weten niet eens hoe dat klinktquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:55 schreef marcodej het volgende:
Heeft Shani wel eens oerwoudgeluiden gekregen?
Wanneer komt Pauw terug?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:57 schreef alors het volgende:
Wat een ontzettende flopshow. Wederom. Chapeau Eva.
quote:Elke avond om 7 uur zet Tom zijn televisie op NPO1 om te kijken hoe debiel DWDD deze avond weer gaat worden. Het programma stelt hem nooit teleur: “Elke avond is het weer precies zo kut als dat ik denk dat het gaat zijn.”
Het meest ergert Tom zich aan de keuze van de gasten. Als hij ziet dat Prem aan tafel zit om het te hebben over het conflict in het Midden-Oosten, schuift hij naar het puntje van zijn stoel: “Ik denk dan al meteen: dit gaat een walgelijke wanvertoning worden. Die man heeft daar helemaal geen verstand van. Als ik dan ‘s avonds zit te kijken blijkt dat vaak ook waar te zijn, en dat vind ik dan een walgelijke wanvertoning.”
Het is voor Tom belangrijk dat hij zijn ergernis deelt: “DWDD is een belangrijk programma met een groot publiek. Die mensen weten gewoon niet naar wat voor rommel ze zitten te kijken. Daarom vertel ik ze dat elke avond via Twitter, dat ze zich niet van die onzin moeten laten voorschotelen. Elke avond denk ik weer: Man, man, man. Wie zijn toch de debielen die elke avond naar dit programma kijken?”
29 februari pas..quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer komt Pauw terug?
Normaal kijk ik het altijd wel terug, als ik niks te doen heb. Die van gisteren heb ik maar links laten liggen na het zien van de gasten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:57 schreef alors het volgende:
Mensen die dit kijken zijn niet serieus te nemen. Derhalve verbaast het mij niet dat Sked en Haags hier postenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:57 schreef alors het volgende:
Tot morgen.quote:* Karin Bloemen & Cornelie Egelie:
Maandag vindt het Het Depressiegala
plaats.De hoop is dat BN'ers die zelf
ervaring hebben met depressiviteit
het taboe kunnen doorbreken.
* Prins Carlos de Bourbon de Parm: een
college over zijn grote passie
Circulaire Economie ofwel het
hergebruiken van producten.
* Jaap Jongbloed maakt al 10 jaar: Het
Mooiste Meisje van de KLas.
Gewoon eentje met een afbeelding van Mo joh.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:09 schreef luxerobots het volgende:
Wilders moet voortaan een andere achtergrond zoeken, eentje die niet zo makkelijk gevonden kan worden.
Het koninklijk huis staat er wel om bekend dat ze hun spullen altijd zo goed hergebruiken.quote:- Prins Carlos de Bourbon de Parm- de zoon van Prinses Irene, wordt ook wel De Klimaatprins genoemd. Vanavond is hij te gast en geeft een college over zijn grote passie Circulaire Economie ofwel het hergebruiken van producten.
Vergezeld van 2 mooiste meisjes?quote:- Jaap Jongbloed heeft een baan waar iedere man van droomt: hij omringt zich al 10 tv-seizoenen lang met de mooiste meisjes van de klas. En vliegt daarvoor de hele wereld over. Uiteraard wordt hij vanavond ook vergezeld van 2 mooiste meisjes.
Joran is dan ook een enorme eindbaasquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:18 schreef luxerobots het volgende:
Daarnaast, de gemiddelde politicus is nog minder betrouwbaar dan Joran van der Sloot.
Ja een ecktequote:Op woensdag 20 januari 2016 23:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Joran is dan ook een enorme eindbaas
Hij heeft zelfs in de gevangenis nog een vrouwtje bezwangerd.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Joran is dan ook een enorme eindbaas
Inderdaad best wel een eindbaas. En dan te bedenken dat het CDA hem niet terug wilde in de Tweede Kamer en op een "onverkiesbare" 39e plaats van de kieslijst zette.quote:
J0kkebr0k was eerder.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:22 schreef -0- het volgende:
Een depressiegala, zal vast een gezellige boel worden.
Gelul.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:23 schreef Sked het volgende:
Mensen die een burn-out krijgen kennen zichzelf niet goed genoeg
Geer & Goorquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Al die zogenaamde toppers zijn walgelijk.
Ik krijg altijd spontaan astma als ik Geer hoor lachen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Die draven zo ver door dat het lollig wordt
Gescheiden en altijd een leven in het buitenland gehad, anders kan Jaap niet op snoepreis.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:46 schreef tralalala het volgende:
Een gezegend manal die wijven zitten aan de drugs of hebben zelfmoord gepleegd.
Mooi man, ja we praten niet over lampjes maar we praten over licht. Ik wil het mooiste licht, hoe maakt niet uit. Uiteindelijk kom je toch weer bij lampjes terechtquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:45 schreef luxerobots het volgende:
Schiphol wil licht, ''het maakt me niet uit hoe het eruitziet''.
Ja, zo gaat dat altijd.
De NPO moest ook haar quotum halen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:48 schreef Sked het volgende:
Uit de tijd dat een neger nog bijzonder was
hij is gescheiden laatst en heeft nu net weer een vriendinquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:58 schreef luxerobots het volgende:
Haha, Jongbloed heeft met een vrouw uit zijn programma gehad. Zal zijn vrouw leuk vinden.
BSquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:23 schreef Sked het volgende:
Tot morgen.quote:De finalisten van 'De Slimste Mens'
praten over hun deelname in de
populaire tv-quiz.
* Kunstenaar Rem van den Bosch
fotografeerde iedere dag een naakte
vrouw voor zijn project 'A Muse a
Day'.
* Coco Matthijssen is 48 jaar en acht
maanden zwanger van haar eerste kind.
Het ligt in de aard van de mens om jezelf te willen verbeteren en beperkingen te overwinnen, als je daar te ver in gaat kun je je grenzen overschrijden en tegen een burnout oplopen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:23 schreef Sked het volgende:
Toen was Jaap al gescheiden van zijn vrouw. Nu heeft hij een andere vrouw nadat hij een kortstondige relatie had met zijn collega.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:58 schreef luxerobots het volgende:
Haha, Jongbloed heeft met een vrouw uit zijn programma gehad. Zal zijn vrouw leuk vinden.
pff saaiquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
* De finalisten van 'De Slimste Mens'
praten over hun deelname in de
populaire tv-quiz
* Kunstenaar Rem van den Bosch
fotografeerde iedere dag een naakte
vrouw voor zijn project 'A Muse a
Day'
* Coco Matthijssen is 48 jaar en acht
maanden zwanger van haar eerste kind.
* Bloemist Cor Hofman heeft een dag
zijn winkel gesloten om zijn huwelijk
te redden,nadat zijn vrouw Anita
En dat als vrouw geven die niet zwanger kan worden, maar wel dolgraag een kind wil.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:21 schreef Rickertman96 het volgende:
ZwangerschapsyogaIk wist niet dat dat bestond joh
Inderdaadquote:Op donderdag 21 januari 2016 23:35 schreef Tagliano het volgende:
We mogen alleen de lelijke dames met een kort kapsel naakt zien
DSM of Jinek?quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:36 schreef Sked het volgende:
Hier hadden ze na één seizoen mee moeten kappen
Ach, zo af en toe een uitzendinkje is prima imo. Wel is het voor mijn gevoel zo dat er nu types van onder de C-garnituur langskomenquote:Op donderdag 21 januari 2016 23:37 schreef Sked het volgende:
[..]
DSM
Jinek hadden ze nooit aan moeten beginnen
Af en toe moet een NPO-programma geplugd worden.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:39 schreef Tagliano het volgende:
Wel bijzonder dat dit geanalyseerd schijnt te moeten worden
Deze?quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Gelukkig zit Van Rossum er ook nog . Die schijnt klaar te komen op Merkels beleid
Jaquote:Op donderdag 21 januari 2016 23:41 schreef Woods het volgende:
Is Govert Schillig al voobij gekomen(zap net pas in)?
Bedankt.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Deze?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Maarten_van_Rossum
Deze vent is ook een forse nobuddiequote:Op donderdag 21 januari 2016 23:46 schreef Sked het volgende:
Sanne Wallis de Vries is een walgelijke mevrouw
Wie moet dan DWDD presenteren?quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:53 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop echt dat Matthijs griep krijgt.
Dan valt Claudia voor hem in volgende weekquote:Op donderdag 21 januari 2016 23:53 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop echt dat Matthijs griep krijgt.
Is Amerikaans.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:56 schreef Tagliano het volgende:
Waarom moet Jinek altijd zo geforceerd betrokken en emotioneel overkomen
Tot maandag. Al drie dagen geen Jinek voor mij. Bevalt goed.quote:* De Amerikaanse auteur John Irving
komt praten over zijn nieuwe roman
'Avenue van de Mysteriën' en zijn
succes als schrijver.
* Henk & Louise Schiffmacher en
oud-wijkagent van de Wallen Joep de
Groot.Zij hebben Irving geholpen met
zijn research.
* Art Rooijakkers,Fred Oster en Henk
van Rijssen (de caviaman) over hun
fascinatie voor de spelshow,naar
aanleiding van een aflevering van
'Andere Tijden:
Ze komt daar toch vandaan :squote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Jinek spreekt behoorlijk Amerikaans.
Ik wil haar wel Pools horen spreken, zo'n geile Oostblok klankquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze heeft er gewoond, maar ze is eigenlijk Pools.
Yep...toch brabbelt ze dat taaltje prima. Er zijn genoeg mensen die hier 30 jaar wonen en nog geen kop koffie kunnen bestellen.quote:
Gruwelijk geil.quote:
Tsjechisch toch?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze heeft er gewoond, maar ze is eigenlijk Pools.
Marnix Kappers ?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:08 schreef Specularium het volgende:
Weet je wie ook een zijscheiding had?
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik wil haar wel Pools horen spreken, zo'n geile Oostblok klank
Nee. Gemaakt.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben jij een beetje fan van Fred?
In Almeloquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:15 schreef DrDentz het volgende:
Terreur komt alleen van rechts?
Zijn er geen Volkertjes meer?
Joezi weet hoe dat voeltquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat erg! Die mensen zijn allemaal in zwart - wit!
meh, met de spermalamp op Jinek d'r smoel schijnen zou leuk zijn. Verder moet ie zijn muil houden.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Eigenlijk zou een Rob Geus nu aan tafel moeten zitten en zich met de discussie moeten bemoeien.
Alleen de bestuurder had prioriteit.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:36 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap niks van dit filmpje. Waarom mogen ze rustig weglopen?
Ik vond het een leuk item, al leek John er niet heel veel zin in te hebben..quote:
Of welke cavia doping heeft gebruikt...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk best raar dat daar dus ook volwassenen naar keken. Als kind waren die cavia's geweldig. Maar kan me niet voorstellen dat we daar nu naar zouden kijken, en dan reageren in het tweede scherm welke het snelst is.
Weer overslaan.quote:* Van Brabants meisje tot vrouw van de
Herman Brood.Xandra Brood schreef het
boek'Rock'n Roll Widow'.
* De dochter van Jules Deelder,
documentairemaakster Ari Deelder,
dook in het leven van haar vader's
chauffeur.
* Journalist Femke van Wiggen en
balleticoon Igone de Jongh over Olga
de Haas.
* Marc van der Linden en Rick Nieman
zijn te gast over 1000 dagen Koning
Willem-Alexander.
Waar komt deze omschrijving eigenlijk vandaan?quote:Op maandag 25 januari 2016 17:09 schreef Zipportal het volgende:
Van Brabants meisje tot vrouw van de
Herman Brood.Xandra Brood schreef het
boek'Rock'n Roll Widow'.
TeleTekst.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:26 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Waar komt deze omschrijving eigenlijk vandaan?
oh bahquote:Op maandag 25 januari 2016 23:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wetende dat Bram er ook in is geweest?
3,00.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij kan nu voor 3,50 onbeperkt bellen hoorde ik
Speciaal omdat jij het bent zal ik een glimlach niet onderdrukkenquote:Op maandag 25 januari 2016 23:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij kan nu voor 3,50 onbeperkt bellen hoorde ik
Bram ja, voor de duidelijkheidquote:
Ik blijf ver weg van zaken waar Bram M. met zijn piemel in heeft gezeten.quote:
Deze grap heeft Pax van mij gejat.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Speciaal omdat jij het bent zal ik een glimlach niet onderdrukken
[..]
Bram ja, voor de duidelijkheid
Misschien had Jinek vaak hoofdpijnquote:Op maandag 25 januari 2016 23:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik blijf ver weg van zaken waar Bram M. met zijn piemel in heeft gezeten.
quote:Op maandag 25 januari 2016 23:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze grap heeft Pax van mij gejat.
Dan zal ik een forse bulderlach niet onderdrukkenquote:Op maandag 25 januari 2016 23:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze grap heeft Pax van mij gejat.
Specularium is inderdaad ook een blauwe.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij heeft eindelijk een UI gevonden die bij hem past.
Ja bij z'n oor een beetjequote:Op maandag 25 januari 2016 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
Is Marc van der Linden wat afgevallen? #dtv
NWS / Welkom en succes Leandraquote:Op maandag 25 januari 2016 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij heeft eindelijk een UI gevonden die bij hem past.
Waarom zijn er zo veel mensen die een vraagzin niet beginnen met een hoofdletter en afsluiten met een vraagteken?quote:Op maandag 25 januari 2016 23:13 schreef Paxcon het volgende:
waarom zijn er zoveel mensen die soolicitatie zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |