Als je neus goed verstopt zit, dan helpt het doorgaans wel om je slijmvliezen wat te stimuleren.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:48 schreef Ryon het volgende:
WGR / Politiek ingaan zonder recente wo-diploma
Goed topic. Helaas wel een troll.
Wellicht.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:03 schreef Gutmensch het volgende:
Ede ziet af van voorlichtingsavond over het AZC dat er komt.
Kunnen ze wel bijna 100.000 inwoners hebben, maar het blijft gewoon een kutdorp.
Smeerlappen inderdaad, die bejaarden.quote:
Unox ontkent dat ie van hun is, maar ik betwijfel dat.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:13 schreef Disana het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)wilders-unox-reclame
Ik vind hem wel grappig![]()
Ik denk ook dat ie wel van hun is. Hij is gewoon te goed gemaakt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Unox ontkent dat ie van hun is, maar ik betwijfel dat.
Grappig is hij iig wel.
Maar dit is zonder doorklikken via die matige RTL Nieuws website.quote:
Het GDP/capita van China is nu al hoger dan van diverse Oost-Europese landen viel me zojuist op. Terwijl die Europese economieën amper groeien en China - zelfs nu het vertraagt - nog enorm vooruit spurt.quote:
Deed die net iets raars op het nieuws ofzo? Ik zag overigens pas na mijn post van net dat jij het ook over dit machtige land had.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:17 schreef Kowloon het volgende:
Wat een treurigheid toch die Marieke de Vries als correspondent in China.
Nou en?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het GDP/capita van China is nu al hoger dan van diverse Oost-Europese landen viel me zojuist op. Terwijl die Europese economieën amper groeien en China - zelfs nu het vertraagt - nog enorm vooruit spurt.
Precies. Misschien eens gaan afstuderen, met je interesses.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon nergens interesse in hebben joh, veel makkelijker!
Nee, zoveel heeft het hier niet gevroren.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij ook al geschaatst, met de kleine?
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies. Misschien eens gaan afstuderen, met je interesses.
Geen Unox reclame / product in ieder geval. Ik gok op een projectje van twee Amsterdamse komieken en een filmacademiescholier die aan het afstuderen is.quote:
Hopelijk komt dat nog dan. Ik vond het geweldig, die eerste slagen op het ijs met mijn vader.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, zoveel heeft het hier niet gevroren.
Prima te doen, ik kon het nog.quote:
Ik vond daar weinig verschil aan met alle andere keren dat ik een pak slaag kreeg van m'n pa.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Hopelijk komt dat nog dan. Ik vond het geweldig, die eerste slagen op het ijs met mijn vader.
Leuk. Morgen dus met de nieuwe schaatsen?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:27 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Prima te doen, ik kon het nog.Wel mijn oude schaatsen meegenomen voor het geval ik er door mocht zakken.
Wist geen beter woordquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vond daar weinig verschil aan met alle andere keren dat ik een pak slaag kreeg van m'n pa.
Ze kan nog steeds geen Mandarijn zo te zien. Dat vind ik voor een correspondent zo ongeveer iets als een bakker die geen brood kan bakken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deed die net iets raars op het nieuws ofzo? Ik zag overigens pas na mijn post van net dat jij het ook over dit machtige land had.
Ah, dat vind ik ook altijd apart aan haar ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ze kan nog steeds geen Mandarijn zo te zien. Dat vind ik voor een correspondent zo ongeveer iets als een bakker die geen brood kan bakken.
Zo zat ik laatst de Wiki van Shenzhen te lezen, een van de rijkere steden in China, en die hebben al een GDP/capita van 24000 Dollar. Ongeveer het niveau van Spanje.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het GDP/capita van China is nu al hoger dan van diverse Oost-Europese landen viel me zojuist op. Terwijl die Europese economieën amper groeien en China - zelfs nu het vertraagt - nog enorm vooruit spurt.
Kan. Maar zijn die inkomens ook zo verdeeld als in Europa?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die gebruik ik eigenlijk alleen voor groter water en de ijsbaan. Waar ik nu ben gaan schaatsen ligt ook vaak nogal wat zand op het ijs.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk. Morgen dus met de nieuwe schaatsen?
Ik ben daar geweest.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo zat ik laatst de Wiki van Shenzhen te lezen, een van de rijkere steden in China, en die hebben al een GDP/capita van 24000 Dollar. Ongeveer het niveau van Spanje.
De oostkust van China is enkele keren rijker dan het landelijke gemiddelde. Laat staan als je het vergelijkt met Oost-Europa.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan. Maar zijn die inkomens ook zo verdeeld als in Europa?
En waarom ben jij daar zo enthousiast over?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo zat ik laatst de Wiki van Shenzhen te lezen, een van de rijkere steden in China, en die hebben al een GDP/capita van 24000 Dollar. Ongeveer het niveau van Spanje.
Economische mirakels zijn interessant. En tof.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En waarom ben jij daar zo enthousiast over?
Dat. Ik denk dat die kleine dorpjes binnenlandse dorpjes zwaar afwijken in negatieve zin.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De oostkust van China is enkele keren rijker dan het landelijke gemiddelde. Laat staan als je het vergelijkt met Oost-Europa.
Vanzelfsprekend. Nogal een open deur.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat. Ik denk dat die kleine dorpjes binnenlandse dorpjes zwaar afwijken in negatieve zin.
Hihi.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:40 schreef Merode32 het volgende:
Waarom word er steeds math leener gezegd? Andere mannen worden altijd met meneer aangesproken.
Omdat het tof is als arme mensen meer welvaart krijgen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En waarom ben jij daar zo enthousiast over?
Linksen als Remlof vinden dat maar niks.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Omdat het tof is als arme mensen meer welvaart krijgen.
Scherpe vraag php.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan. Maar zijn die inkomens ook zo verdeeld als in Europa?
Nee geen troll volgens de regels van de kamer zou hij meneer leener genoemd moeten worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:41 schreef Kaas- het volgende:
6/10 voor de trollpoging, indien het dat is
Ah oke, excuus.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:42 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee geen troll volgens de regels van de kamer zou hij meneer leener genoemd moeten worden.
quote:
Die nieuwe vuige niet-Nederlands sprekende voorzittert van de PvdA zeker? Beetje Barry Madlener van de PVV trollen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:44 schreef Merode32 het volgende:
[..]![]()
![]()
De voorzitter spreekt madlener uit als math leener
![]()
Omdat ik die frivoliteit niet begrijp waarmee dat gebracht werd.quote:
Nee een oude dame met verschrikkelijke stemquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die nieuwe vuige niet-Nederlands sprekende voorzittert van de PvdA zeker? Beetje Barry Madlener van de PVV trollen.
Om er dan toch even antwoord op te geven; de inkomensongelijkheid zit in de range van de VS en Rusland. Voor een land in opkomst is dat prima.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat ik die frivoliteit niet begrijp waarmee dat gebracht werd.
Daar moet nog de helft af van de grootste bubbel ooit. En gezien de ongelijkheid is dat gemiddelde nietszeggend.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zuid-Afrika.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Om er dan toch even antwoord op te geven; de inkomensongelijkheid zit in de range van de VS en Rusland. Voor een land in opkomst is dat prima.
[ afbeelding ]
Scandinavië.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Om er dan toch even antwoord op te geven; de inkomensongelijkheid zit in de range van de VS en Rusland. Voor een land in opkomst is dat prima.
[ afbeelding ]
Ik ben niet onder de indruk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:51 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Daar moet nog de helft af van de grootste bubbel ooit. En gezien de ongelijkheid is dat gemiddelde nietszeggend.
China-sneer.
Ik wacht met smart op de implosie en revolutie aldaar. Het begin is er.quote:
Dan zou het hoogstens enkele jaren niet snel meer worden in plaats van te krimpen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:51 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Daar moet nog de helft af van de grootste bubbel ooit. En gezien de ongelijkheid is dat gemiddelde nietszeggend.
China-sneer.
Als ze echt kapitalistisch zouden zijn geweest zou de groei alleen nog maar groter zijn geweest.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:57 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de implosie en revolutie aldaar. Het begin is er.
In het geval van Barry zou je graag willen zeggen "weledelgeleerde heer" Madlener. Maar goed, gesjeesde makelaars heeft de Kamer natuurlijk ook nodig.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah oke, excuus.
Barry Madlener (PVV) -> meneer Madlener
Ja. Flapdrol.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:07 schreef Kowloon het volgende:
Of ben ik de enige die naar de Slimste Mens keek?
Optimist. China heeft nog wat majeure uitdagingen voor de boeg....quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan zou het hoogstens enkele jaren niet snel meer worden in plaats van te krimpen.
Is dat met Linda de Mol?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:07 schreef Kowloon het volgende:
Of ben ik de enige die naar de Slimste Mens keek?
Vanuit Meppel bezien lijkt alles een majeure uitdaging ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Optimist. China heeft nog wat majeure uitdagingen voor de boeg....
Heeft, ondanks de vestiging van de Action alhier, weinig met Meppel van doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vanuit Meppel bezien lijkt alles een majeure uitdaging ja.
Maarten van Rossum, 1478-1555.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:13 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, met Philip Frerichs en Maarten van Rossum.
Nooit van gehoord, maar een getapte jongen zo te zien.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:18 schreef Kowloon het volgende:
Oh wacht, die heet ook van Rossem.![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jean-Pierre_Van_Rossem
Aww. Er komen vast nog wel andere leuke meisjes op je pad.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:23 schreef KetchupFTW het volgende:
Net te horen gekregen van het meisje dat ik erg leuk vond maar waar ik uiteindelijk niks mee heb gedaan dat ze mij ook leuk vond.
Op advies van Forum Fok toen links laten liggen (wilde geen rare vriendschap hebben mocht ze nee hebben gezegd), omdat zij dachten dat ze mij duidelijk niet leuk vond. Ze heeft nu een vriend.
Ik ga lekker huilen in bed, doei.
Ai, advies van fokkers aannemen ipv naar je intuitie luisteren.. Wijze levensles rijker, iig.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:23 schreef KetchupFTW het volgende:
Net te horen gekregen van het meisje dat ik erg leuk vond maar waar ik uiteindelijk niks mee heb gedaan dat ze mij ook leuk vond.
Op advies van Forum Fok toen links laten liggen (wilde geen rare vriendschap hebben mocht ze nee hebben gezegd), omdat zij dachten dat ze mij duidelijk niet leuk vond. Ze heeft nu een vriend.
Jij zag hun succesverhalen en dacht "dit wil ik ook?"quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:23 schreef KetchupFTW het volgende:
Eens kijken wat er gebeurt als de vergrijzing daar inzet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die wijze van redeneren zal wel aansluiten bij Mavo 2.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:43 schreef Janneke141 het volgende:
"Asielzoekers worden niet gevangen gezet, ze mogen gewoon niet naar buiten".
Briljant, die ga ik morgen ook gebruiken. "Nee hoor, je hoeft niet na te blijven. Je mag gewoon nog niet naar huis."
Zou bejaardenarbeid er net zo efficiënt werken als de kinderarbeid?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Eens kijken wat er gebeurt als de vergrijzing daar inzet.
Nee ik had een topic aangemaakt, sommige zeiden ga ervoor en anderen zeiden het is duidelijk dat ze je niet leuk vind en aan dat laatste heb ik gehoor gegeven.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij zag hun succesverhalen en dacht "dit wil ik ook?"
Nu ben je net zo vriendinloos als zijquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:45 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nee ik had een topic aangemaakt, sommige zeiden ga ervoor en anderen zeiden het is duidelijk dat ze je niet leuk vind en aan dat laatste heb ik gehoor gegeven.
Weg van de minste weerstand enzo.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:45 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nee ik had een topic aangemaakt, sommige zeiden ga ervoor en anderen zeiden het is duidelijk dat ze je niet leuk vind en aan dat laatste heb ik gehoor gegeven.
Bespaar je als land wel aan ouderenzorg.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zou bejaardenarbeid er net zo efficiënt werken als de kinderarbeid?
Ah, daar hebben we Zeuribob weer.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ben serieus benieuwd wat daar gaat gebeuren de komende paar decennia. Maar verdere groei lijkt mij persoonlijk onwaarschijnlijk.quote:
Ik heb wel het idee dat het goed komt met China, dat wat er nu staat gaat echt niet plotsklaps instorten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ben serieus benieuwd wat daar gaat gebeuren de komende paar decennia. Maar verdere groei lijkt mij persoonlijk onwaarschijnlijk.
Beetje zoals de Sovjet-Unie, inderdaad.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat het goed komt met China, dat wat er nu staat gaat echt niet plotsklaps instorten.
Vooral bang dat ik de vriendschappelijke relatie opfokte als ze nee zou hebben gezegd, omdat ze gewoon echt super leuk is. Heel dom achterafquote:
Wie weet dumpt ze die gast snel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:19 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Vooral bang dat ik de vriendschappelijke relatie opfokte als ze nee zou hebben gezegd, omdat ze gewoon echt super leuk is. Heel dom achteraf
Mja, weggehaald omdat het niet een reactie was daarop. Jammer.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Het kwijlebabbeltje uit The Next Generation.
Worden Chinezen überhaupt grijs?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Oh, ik vond het wel grappig, met die reactie van Picard.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mja, weggehaald omdat het niet een reactie was daarop. Jammer.
Ik hoop het, hij heeft 2x tegen der gelogen over een vrij serieus iets binnen een maand en ze is daar vrij upset over, maar niet echt degene die het snel uitmaakt denk ik..quote:
Zeker, maar minder grappig omdat het nep is. Maar het zou zo echt kunnen zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik vond het wel grappig, met die reactie van Picard.
Misschien moet je een Trekkie zijn om het leuk te vinden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zeker, maar minder grappig omdat het nep is. Maar het zou zo echt kunnen zijn natuurlijk.
Kun je je nog herinneren hoe verrot die voelden?quote:
De partijtop pas als ze met pensioen zijn. Andere Chinezen worden wel grijs.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Worden Chinezen überhaupt grijs?
Valt nog mee. De helft van zijn leeftijdsklasse "wil doot" zodra ze hun kalverliefde zien weghuppelen met een ander.quote:
De Sovjet Unie lijkt mij veel dogmatischer dan China. Lijkt mij verder ook niet dat de Sovjet Unie dé wereldwijde producent van belangrijke consumentenproducten was.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Beetje zoals de Sovjet-Unie, inderdaad.
De vrouwelijke helft doorgaans.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Valt nog mee. De helft van zijn leeftijdsklasse "wil doot" zodra ze hun kalverliefde zien weghuppelen met een ander.
De Kalasjnikov deed het aardig.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:52 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De Sovjet Unie lijkt mij veel dogmatischer dan China. Lijkt mij verder ook niet dat de Sovjet Unie dé wereldwijde producent van belangrijke consumentenproducten was.
Terwijl ze normaliter beter in taal zijn dan de mannen.quote:
Dat was juist de zorgeloze periode uit mijn leven. Beetje het leven ontdekken, beetje experimenteren. Alles is spannend. Ná de tienerjaren kwamen de problemen pas. Toen werd ik in een keer geacht te weten wat ik met de rest van mijn leven aan moest.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kun je je nog herinneren hoe verrot die voelden?
Ik wel
Je hebt dan ook weinig aan een Sojoezraket in huis.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:56 schreef Kowloon het volgende:
Maar ik denk dat een gemiddeld huishouden nu zo 50 producten heeft die Made in China zijn. Ik denk niet dat dat vroeger zo was met Made in the Soviet Union.
Die tienertijd ligt al een flinke tijd achter me, maar ik weet het nog steeds niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Toen werd ik in een keer geacht te weten wat ik met de rest van mijn leven aan moest.
Ik zou er anders wel raad mee weten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je hebt dan ook weinig aan een Sojoezraket in huis.
Ja idd, daarbij verbleekt de LDVD weer. Maar ik weet nog goed toen het uitging met mijn eerste vlam. De wereld ging in vlammen opquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat was juist de zorgeloze periode uit mijn leven. Beetje het leven ontdekken, beetje experimenteren. Alles is spannend. Ná de tienerjaren kwamen de problemen pas. Toen werd ik in een keer geacht te weten wat ik met de rest van mijn leven aan moest.
Het geeft mij ook altijd weer hoop om te zien dat de meest boeiende mensen vaak op hoge leeftijd nog niet weten wat ze in godsnaam met de hun nog resterende jaren aanmoetenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die tienertijd ligt al een flinke tijd achter me, maar ik weet het nog steeds niet.
Wehe. Ik was toen net 16. Vond het eerst heel erg, maar een dag of twee later al niet meer. Relativeringsvermogen is doorgaans ver te zoeken bij tieners.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja idd, daarbij verbleekt de LDVD weer. Maar ik weet nog goed toen het uitging met mijn eerste vlam. De wereld ging in vlammen op
Het leven is gewoon een beetje aankloten tot je dement genoeg bent dat het je niet meer kan schelen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het geeft mij ook altijd weer hoop om te zien dat de meest boeiende mensen vaak op hoge leeftijd nog niet weten wat ze in godsnaam met de hun nog resterende jaren aanmoeten
Dombo 1 krijgt steun van dombo 2. Jeej.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:09 schreef Gutmensch het volgende:
Donald Trump presidential bid gets Sarah Palin backing
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:10 schreef Gutmensch het volgende:
Trump POTA met Palin als VP, teh horror.
Het zou wel het ultieme gelijk voor Charles Pierce zijn:quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dombo 1 krijgt steun van dombo 2. Jeej.
Een exporteconomie die volledig draait op goedkope arbeid. Woop die doo. Weet je wat daarmee gebeurt als de arbeid plotseling niet meer goedkoop is? Keiharde terugval.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:52 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De Sovjet Unie lijkt mij veel dogmatischer dan China. Lijkt mij verder ook niet dat de Sovjet Unie dé wereldwijde producent van belangrijke consumentenproducten was.
Hm, die gaat op de verlanglijst.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zou wel het ultieme gelijk voor Charles Pierce zijn:
http://www.amazon.com/Idi(...)ew_div_1453241982524
Ja klopt, maar iets op de middellange termijn plannen is af en toe wel handigquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het leven is gewoon een beetje aankloten tot je dement genoeg bent dat het je niet meer kan schelen.
Het universum geeft geen reet om jouw middellange termijn. Wat voelen we ons toch allemaal belangrijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja klopt, maar iets op de middellange termijn plannen is af en toe wel handig
Hahahaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:23 schreef Perrin het volgende:
En we krijgen vernieuwing van het parlementair stelsel..
Senaat is voor onderzoek parlementair stelsel http://nu.nl/politiek/420(...)mentair-stelsel.html (via @NUnl)
Vriendschappelijke relaties met mensen die je echt super leuk vindt zijn sowieso niet echt aan te bevelen kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:19 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Vooral bang dat ik de vriendschappelijke relatie opfokte als ze nee zou hebben gezegd, omdat ze gewoon echt super leuk is. Heel dom achteraf
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja klopt, maar iets op de middellange termijn plannen is af en toe wel handig
Ik vond "handig" al een relatief genuanceerde bewoording.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het universum geeft geen reet om jouw middellange termijn. Wat voelen we ons toch allemaal belangrijk.
Wat heb jij met reten. Net met Paxcon ook al.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het universum geeft geen reet om jouw middellange termijn. Wat voelen we ons toch allemaal belangrijk.
Fijne uitdrukking. Niet te abstract, niet te concreet. Prettige lange ee-klank.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat heb jij met reten. Net met Paxcon ook al.
Het lijkt me niet meer dan terecht dat we het stemrecht van mensen met een IQ onder de 90 ontnemen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:23 schreef Perrin het volgende:
En we krijgen vernieuwing van het parlementair stelsel..
Senaat is voor onderzoek parlementair stelsel http://nu.nl/politiek/420(...)mentair-stelsel.html (via @NUnl)
En een kiesdrempel van 20%?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:28 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het lijkt me niet meer dan terecht dat we het stemrecht van mensen met een IQ onder de 90 ontnemen.
Hoge kiesdrempels leiden tot een tweepartijenstelsel! En die zijn slèèècht. Lekker houden zoals het nu is.quote:
Ergens heeft het wel wat hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoge kiesdrempels leiden tot een tweepartijenstelsel! En die zijn slèèècht. Lekker houden zoals het nu is.
Nee, 5%, net als in Duitsland.quote:
Zou je niet gewoon gelijk jezelf aanstellen als de nieuwe Mussolini?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:30 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, 5%, net als in Duitsland.
En een vernieuwd verbod op nationaalsocialistische bewegingen.
Nee, ik stel alleen voor wat in het hedendaagse Duitsland al praktijk is. En dat lijkt mij een democratie waar weinig op aan te merken is.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou je niet gewoon gelijk jezelf aanstellen als de nieuwe Mussolini?
Dat worden wel hilarische situaties.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:32 schreef Perrin het volgende:
In het nieuwe stelsel wordt Fok! de Tweede Kamer, POL SC het kabinet.
Ik wist niet dat ze daar een stemverbod hadden op basis van IQ.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:34 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, ik stel alleen voor wat in het hedendaagse Duitsland al praktijk is. En dat lijkt mij een democratie waar weinig op aan te merken is.
Op die post reageerde je nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze daar een stemverbod hadden op basis van IQ.
De arbeiderspartijen ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:41 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Op die post reageerde je niet
Bovendien moeten fascisten als Mussolini het vooral van het minder intelligente deel van het electoraat hebben.
Nee, het was met een oeuvreprijs.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:41 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Op die post reageerde je niet
Bovendien moeten fascisten als Mussolini het vooral van het minder intelligente deel van het electoraat hebben.
Nu al.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, het was met een oeuvreprijs.
Wellicht omdat ie de dood van miljoenen mensen op z'n geweten heeft.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:05 schreef Perrin het volgende:
Over arbeiderspartijen gesproken, ik snap echt niet waarom men niet massaal in lachen uitbarst bij zo'n hyperbolische en pathetische toespraak:
---
(gepost door Ringo in NWS)
Toen nog niet..quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:09 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Wellicht omdat ie de dood van miljoenen mensen op z'n geweten heeft.
Oh je bedoelt waarom de aanwezigen toen niet in lachen uitbarstten.quote:
Mja.. Iets met verblindheid en groepsdynamiek..quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:13 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Oh je bedoelt waarom de aanwezigen toen niet in lachen uitbarstten.
Waarschijnlijk omdat ze hem toen zagen als de verlosser, de man die hun leven beter zou gaan maken.
Hihi.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vanuit Meppel bezien lijkt alles een majeure uitdaging ja.
Awhquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:23 schreef KetchupFTW het volgende:
Ze hebben de eenmindpolitiek net losgelaten grapjas.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als je iemand leuk vindt moet je dat gewoon zeggen. Altijd. Dat heb je nu iig geleerd.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:19 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Haha precies. Voor iedereen herkenbaar toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kun je je nog herinneren hoe verrot die voelden?
Ik wel
Ja, maar die mindset zit nog steeds bij de bevolking ingebakken. Die vinden 1 kind allemaal wel prima (hoezo geen maakbare samenleving?quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze hebben de eenmindpolitiek net losgelaten grapjas.
Ik kan dat uberhaupt niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vriendschappelijke relaties met mensen die je echt super leuk vindt zijn sowieso niet echt aan te bevelen kan ik je vertellen.
Dan laat je het bezorgen: www.thuisbezorgd.nlquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:15 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb besloten geen shoarma
Te halen en ben nu zooooo chagrijnig want ik wil
Shoarma
Wat irritant joh, van begin tot eind.quote:
Dan moet ik nu een half uur wachten, terwijl ik de trek kan onderdrukken door nu te gaan slapen. Lastig dilemma...quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:21 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dan laat je het bezorgen: www.thuisbezorgd.nl
Hier was het ook even moeilijk.quote:Op woensdag 20 januari 2016 07:32 schreef 99.999 het volgende:
Ik gok dat Kaasje is gaan pitten. En over een uurtje ontwaakt met een houten kop
Duidelijk geval van ernstige bierritis.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:53 schreef Kaas- het volgende:
Ik kan bier godverredomme nergens vreten halen!
Bijna, dan is er dus niks aan de hand.quote:Op woensdag 20 januari 2016 08:16 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik was bijna door mijn wekker heen geslapen. Ik had hem met goede redenen gezet, maar dacht bij het ontwaken toch de eerste paar momenten "WAAROM HEB IK IN GODSNAAM MIJN WEKKER GEZET?!"
Zal wel rap verdwijnen. Bijna het hele land heeft nu positieve temperaturen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 08:58 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen, het is glad op de binnenwegen.
Hitte? Hier niet hoor. Maar ik hoor dat de temperaturen in het weekend weer stijgen naar 8 graden.quote:Op woensdag 20 januari 2016 08:59 schreef Kowloon het volgende:
Wat een hitte alweer buiten. Ben blij dat ik gisteren nog snel even geschaatst heb.
Hitte ja. Het zou nog moeten vriezen maar bijna het hele land zit al in de dooi (alleen het Zuidoosten niet).quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Hitte? Hier niet hoor. Maar ik hoor dat de temperaturen in het weekend weer stijgen naar 8 graden.
Nou, ik zal eens kijken of je gelijk hebt, ik moet er nu uit.quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:04 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hitte ja. Het zou nog moeten vriezen maar bijna het hele land zit al in de dooi (alleen het Zuidoosten niet).
Het is zo dooi als wat.quote:Op woensdag 20 januari 2016 08:58 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen, het is glad op de binnenwegen.
'Zo heb je het over Friezen, zo heb je het over dooien', aldus een bekende Twentse cabaretier.quote:
Bang dat ze tot leven komen door de regen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:47 schreef 99.999 het volgende:
Heb straks een afspraak bij de lokale Joodse begraafplaats. Hoop dus dat het droog blijft
In het verlengde daarvan:quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:47 schreef 99.999 het volgende:
Heb straks een afspraak bij de lokale Joodse begraafplaats. Hoop dus dat het droog blijft
http://www.telegraph.co.u(...)ps-to-Auschwitz.htmlquote:Israeli travel companies 'fixed prices for student trips to Auschwitz'
Nee maar ook zonder regen wordt het al blauwbekken daarquote:Op woensdag 20 januari 2016 09:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Bang dat ze tot leven komen door de regen?
Sommige mensen doen er echt alles aan om vooroordelen te bevestigenquote:Op woensdag 20 januari 2016 09:50 schreef Reya het volgende:
[..]
In het verlengde daarvan:
[..]
http://www.telegraph.co.u(...)ps-to-Auschwitz.html
Kijk wie weer is opgedoken:quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Sommige mensen doen er echt alles aan om vooroordelen te bevestigen
Dat is even nuttig als dat je een partijprogramma laat schrijven o.g.v een database en een algoritme. De enige die daar wat aan heeft is de PVV omdat hun programma waarschijnlijk echt op die manier tot stand is gekomen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:12 schreef Monolith het volgende:
Speechschrijvers zijn binnenkort ook overbodig:
http://www.technologyrevi(...)-political-speeches/
Je hebt gelijk. We gaan nog bijna iedere dag met elkaar om en het doet me gewoon elke keer pijn als ik haar zie.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vriendschappelijke relaties met mensen die je echt super leuk vindt zijn sowieso niet echt aan te bevelen kan ik je vertellen.
Gevalletje omgekeerde Chinese room.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:22 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is even nuttig als dat je een partijprogramma laat schrijven o.g.v een database en een algoritme. De enige die daar wat aan heeft is de PVV omdat hun programma waarschijnlijk echt op die manier tot stand is gekomen.
Haha, wel herkenbaar. Soms heb je even nodig om te herinneren wat überhaupt de reden is dat je wekker afgaat.quote:Op woensdag 20 januari 2016 08:16 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik was bijna door mijn wekker heen geslapen. Ik had hem met goede redenen gezet, maar dacht bij het ontwaken toch de eerste paar momenten "WAAROM HEB IK IN GODSNAAM MIJN WEKKER GEZET?!"
Ik zet hem dan gewoon uit en slaap weer verder. Geen ruimte voor getwijfel.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, wel herkenbaar. Soms heb je even nodig om te herinneren wat überhaupt de reden is dat je wekker afgaat.
Dat heb ik vooral als ik 'm ben vergeten uit te zetten als ik vrij ben. Het is wel eens voorgekomen dat ik al onderweg was naar het station voordat ik erachter kwam dat ik vrij was die dagquote:Op woensdag 20 januari 2016 10:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, wel herkenbaar. Soms heb je even nodig om te herinneren wat überhaupt de reden is dat je wekker afgaat.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat heb ik vooral als ik 'm ben vergeten uit te zetten als ik vrij ben. Het is wel eens voorgekomen dat ik al onderweg was naar het station voordat ik erachter kwam dat ik vrij was die dag
Nou, als m'n wekker gaat probeer ik op zijn minst te herinneren of er iets noodzakelijks staat te gebeuren binnen twee uur.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik zet hem dan gewoon uit en slaap weer verder. Geen getwijfel.
Ik heb dat wel eens gehad op een feestdag. Ik kwam erachter toen ik de metro binnenliep en het me opviel dat het wel erg rustig was.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat heb ik vooral als ik 'm ben vergeten uit te zetten als ik vrij ben. Het is wel eens voorgekomen dat ik al onderweg was naar het station voordat ik erachter kwam dat ik vrij was die dag
Dronken van de slaap is dat bij mij wat lastiger.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou, als m'n wekker gaat probeer ik op zijn minst te herinneren of er iets noodzakelijks staat te gebeuren binnen twee uur.
Ik heb een wekker-app waarbij ik eerst een memory spelletje op moet lossen. De wekker blijft gaan tot het opgelost is. Als ik bezig ben met oplossen is het geluid stil, maar als ik een aantal seconden niet op iets druk begint hij weer langzaam luider te worden.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tjah. De uitkomst is natuurlijk wel belangrijk. Een speech kent twee of meerdere lagen:quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gevalletje omgekeerde Chinese room.
De wijze van totstandkoming van zo'n speech is voor ons wellicht relevant, maar als de uitkomst niet van echt te onderscheiden is, dan doet dat er niet meer toe.
Gaat nog wel wat tijd en ontwikkeling overheen natuurlijk voordat het echt op een fatsoenlijk niveau is, maar de mens heeft nogal de neiging haar eigen kunnen schromelijk te overschatten.
Typische joden.quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:50 schreef Reya het volgende:
[..]
In het verlengde daarvan:
[..]
http://www.telegraph.co.u(...)ps-to-Auschwitz.html
Ik zie niet in hoe dat wat afdoet aan hetgeen ik zeg.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Tjah. De uitkomst is natuurlijk wel belangrijk. Een speech kent twee of meerdere lagen:
(A) de oppervlakkige laag.
(B) de diplomatieke / politieke laag.
De oppervlakkige laag wordt geschreven door een stagiair of iemand anders die dat gratis doet. De tweede laag wordt bedacht door een team aan beleidsmakers, medewerkers, campainers en diplomaten. Dat geldt zowel op het hoogste internationale niveau als voor een wethouder van de gemeente Heesch. Bij een goede speech moet elk woord worden gewogen. Waardoor speeches vaker statisch zijn en slechts zelden opzwepend. Maar dat is i.t.t populair belief ook niet waar een speech op gericht is
Bijvoorbeeld:
Het topic is "mensenrechten, armoede en Rusland" en Rutte geeft een speech voor de VN.
Zinsnede:
In samenwerking met onze goede bondgenoten de Russen zullen wij komend jaar wereldarmoede bestrijden en ons inzetten voor vrouwenrechten. Wij kunnen niet tolereren dat deze problemen de wereld nog steeds kwellen!
In overeenstemming met onze vrienden de Russen zullen wij komende periode de eerste stappen zetten op het gebied van het verstrekken van microkredieten en ons sterk maken voor financiële zelfstandigheid. Nederland heeft hier al een ruime expertise op dit gebied opgebouwd.
Voor de oppervlakkige luisteraar / stemmer zit hier geen wezenlijk verschil tussen. Misschien dat de eerste speech beter is omdat hij meer aanspreekt. Voor de aandachtige luisteraar zijn dit twee totaal verschillende speeches die weinig met elkaar te maken hebben en iemand zijn gehele termijn kan kenmerken. Elk woord wordt dan gewogen en aandachtig bestudeerd.
Aangevoerd door duke.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:09 schreef Heilwasser het volgende:
NWS / Prognose ambtenaren: 90,000 asielzoekers in 2016
99.999 asielzoekers klinkt beter op een of andere manier.
En de volgende spreker is Mark Rutte.twitter:noorlanderarjan twitterde op woensdag 20-01-2016 om 09:24:55Europees parlement loopt leeg als premier Rutte zijn speech over voorzitterschap begint #geeninteresse https://t.co/65eaKNXqWy reageer retweet
Dat begrijp ik. Maar dat is hetzelfde als dat je een machine automatisch een boekhouding zou laten opstellen o.g.v de jaarrekeningen van 10000 bestaande, verzonnen en willekeurige bedrijven.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe dat wat afdoet aan hetgeen ik zeg.
Ik heb het over het feit dat het proces van totstandkoming waarbij wij spreken over 'bewuste weging van individuele woorden' niet relevant is, als de uitkomst van de toepassing van AI technologieën niet te onderscheiden is van die van die bewuste weging van woorden.
Ik heb al eerder verwezen naar een kunstenaar die dat precies doet Geert Mul. Zijn installaties bewijzen ook meteen (random voorstellinge van entries gepikt uit een database o.g.v een algoritme) wat het verschil is tussen de informatie in een database en wat wel / niet artistieke waarde heeft dus van betekenis is. Zijn volledige werk staat in het teken van dit vraagstuk is en is zeer de moeite waard om te aanschouwen.quote:Vergelijk het met kunst. Daar zijn al wel leuke experimenten gedaan met 'gegenereerde kunst' waarbij kenners niet in staat waren om die te onderscheiden van 'echte kunst'. Dat er dan niet allerhande 'bewuste overwegingen van de kunstenaar' achter zitten doet er dan op zich niet zoveel toe.
Dat weet ikquote:Vandaar dat ik ook sprak van de omgekeerde Chinese kamer, aangezien Searle's gedachtenexperiment de andere kant op werkt. Hij stelt namelijk dat ook als de uitkomst niet te onderscheiden is van wat een mens produceert, dit nog niet betekent dat we kunnen spreken van 'begrijpen' of 'intelligentie'.
Ik denk van niet, juist omdat de persoon die zich hier meebezig houdt niet bewust is van wat de werkelijke arbeid is die hij/zij zou willen automatiseren. Juist iets als politieke overwegingen (waar speeches een product van zijn) is voorbehouden aan een zelfstandig denkend intelligentievorm. Het schrijven van de speech is slechts 1% van de totale tijdsbesteding die de arbeid vergt.quote:Natuurlijk moet je dit soort zaken niet zien als iets dat morgen of overmorgen al realiteit zijn, maar ik denk dat we met enkele decennia aardig ver zullen zijn.
Bij de VVD verdwijnen er over het algemeen alleen Kamerleden als er weer eentje moet opstappen of zijn bonnetjes is kwijtgeraakt. Over het algemeen wel een goede stimulans voor de werkgelegenheid en de doorstroom binnen de partij.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:23 schreef Kaas- het volgende:
Wassila Hachchi (D66) stopt als Tweede Kamerlid en gaat werken voor het campagneteam van Hilary Clinton. Jammer voor pompom en Remlof dit, weer minder vrouwelijk schoon in de TK.
Ik vind het niet zo positief. Nu is 25% van de D66-TK-leden deze periode tussentijds vrijwillig gestopt. Dat lijkt nergens op en is bovendien niet erg goed voor de ervaring in de TK en in die specifieke fractie.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:25 schreef Ryon het volgende:
[..]
Bij de VVD verdwijnen er over het algemeen alleen Kamerleden als er weer eentje moet opstappen of zijn bonnetjes is kwijtgeraakt. Over het algemeen wel een goede stimulans voor de werkgelegenheid en de doorstroom binnen de partij.
Dit is natuurlijk ook een lange kabinetsperiode geweest. Met 12 zetels blijft er ook voldoende ervaring over voor komende periode. Dat is anders dan op gemeentelijk niveau waar per periode een volledige bezetting kan zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo positief. Nu is 25% van de D66-TK-leden deze periode tussentijds vrijwillig gestopt. Dat lijkt nergens op en is bovendien niet erg goed voor de ervaring in de TK en in die specifieke fractie.
De persoon die er nu ingaat is de (inderdaad) talentvolle fractievoorzitter van Rotterdam, dus ik ben extra zuur.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk ook een lange kabinetsperiode geweest. Met 12 zetels blijft er ook voldoende ervaring over voor komende periode. Dat is anders dan op gemeentelijk niveau waar per periode een volledige bezetting kan zijn.
en verder: liever dat een fris jong talent nu nog de kans krijgt zich te bewijzen / te vlammen en volgende periode al meteen ingewerkt terug kan komen. Althans: ik weet natuurlijk niet hoe de huidige opbouw van de D66 lijst is, maar ik neem aan dat de mensen die op 10 tot 20 gezet waren wel echt de talenten zijn?
Voor wie live wil kijken: http://www.europarl.europa.eu/ep-live/nl/plenaryquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:21 schreef Perrin het volgende:
En de volgende spreker is Mark Rutte.twitter:noorlanderarjan twitterde op woensdag 20-01-2016 om 09:24:55Europees parlement loopt leeg als premier Rutte zijn speech over voorzitterschap begint #geeninteresse https://t.co/65eaKNXqWy reageer retweet
[ afbeelding ]
Naja, roulatie an sich is niet zoveel verkeerds mee. En als je bedenkt dat D66 in de periode 2006-2010 met 3 zetels in de Tweede Kamer zat..quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo positief. Nu is 25% van de D66-TK-leden deze periode tussentijds vrijwillig gestopt. Dat lijkt nergens op en is bovendien niet erg goed voor de ervaring in de TK en in die specifieke fractie.
Want dat is een aderlating?quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De persoon die er nu ingaat is de (inderdaad) talentvolle fractievoorzitter van Rotterdam, dus ik ben extra zuur.
Oh, dan heeft Eerdmans nu vrij spel in de Maasstad.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De persoon die er nu ingaat is de (inderdaad) talentvolle fractievoorzitter van Rotterdam, dus ik ben extra zuur.
De Frans Weisglas van D66 lees ik:quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja. Inderdaad op tijd wakker, maar even chagrijnig.quote:Op woensdag 20 januari 2016 08:52 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Bijna, dan is er dus niks aan de hand.Tentamen?
Dat zijn ze allemaal.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
De Frans Weisglas van D66 lees ik:
http://m.metronieuws.nl/b(...)t-wijnmeisje-genoemd
Precies. Straks trekken ze nog mensen aan die zich hebben bewezen in het bedrijfsleven, een lange staat van ambtelijk dienst hebben of succesvol ondernemer zijn geweest.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:02 schreef Euribob het volgende:
Maar ik begrijp Kaas- wel. D66 heeft als establishmentpartij altijd vol gezeten met personen die langer wel dan niet politiek actief waren. Als aan een dergelijke belangrijke peiler van D66 wordt gezaagd snap ik dat je als lid in opstand komt.
Dat heeft Hafmo toch gewoon in de partijstatuten op laten nemen?quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
De Frans Weisglas van D66 lees ik:
http://m.metronieuws.nl/b(...)t-wijnmeisje-genoemd
Eerdmans.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oh, dan heeft Eerdmans nu vrij spel in de Maasstad.Ben je mooi klaar mee.
Dat wordt wel een leuke campagne, want hoe zullen Leefbaar Rotterdam en de PVV elkaar aanvallen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:28 schreef Heilwasser het volgende:
PVV komt in de gemeenteraad van Rotterdam in 2018.
Was dat niet één of andere wijnbar in Rotterdam?quote:
Ik denk dat LR vrij snel het onderspit zal delven. Veel Rotterdammers met PVV sympathieën zijn vorige GR verkiezingen thuisgebleven. Maar hebben (althans tegen mij) aangegeven wel te gaan stemmen als de PVV meedoet. Dat kan al een verschuiving te weeg brengen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat wordt wel een leuke campagne, want hoe zullen Leefbaar Rotterdam en de PVV elkaar aanvallen?
Die hebben namelijk al wel bewezen te kunnen besturen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik denk dat LR vrij snel het onderspit zal delven. Veel Rotterdammers met PVV sympathieën zijn vorige GR verkiezingen thuisgebleven. Maar hebben (althans tegen mij) aangegeven wel te gaan stemmen als de PVV meedoet. Dat kan al een verschuiving te weeg brengen.
Daarnaast zit Eerdmans nu in het college. Hij heeft een vrij ambitieuze portefeuille, maar het volkse deel van Rotterdam is nog allerminst niet tevreden over hoe het gaat. Hij zal daar op worden afgerekend. De PVV zal wss weinig moeite hebben om dat deel van het electoraat over te nemen.
Toevallig zat ik met de Europese- en gemeenteraadsverkiezingen op hetzelfde stembureau (in Rotterdam bemannen burgers de stembureaus). Op mijn stembureau was er een absolute meerderheid voor LR bij de gemeente en een absolute meerderheid voor de PVV bij Europa. Dat zegt wel iets over de vijver waarin beide partijen vissen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik denk dat LR vrij snel het onderspit zal delven. Veel Rotterdammers met PVV sympathieën zijn vorige GR verkiezingen thuisgebleven. Maar hebben (althans tegen mij) aangegeven wel te gaan stemmen als de PVV meedoet. Dat kan al een verschuiving te weeg brengen.
Daarnaast zit Eerdmans nu in het college. Hij heeft een vrij ambitieuze portefeuille, maar het volkse deel van Rotterdam is nog allerminst niet tevreden over hoe het gaat. Hij zal daar op worden afgerekend. De PVV zal wss weinig moeite hebben om dat deel van het electoraat over te nemen.
Leefbaar is dan ook niet eens zo'n hele gekke partij.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die hebben namelijk al wel bewezen te kunnen besturen.
Goed hè. Ik noem het "annoytainment".quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat irritant joh, van begin tot eind.
Elkander islamitisch noemen denk ik.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat wordt wel een leuke campagne, want hoe zullen Leefbaar Rotterdam en de PVV elkaar aanvallen?
quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die hebben namelijk al wel bewezen te kunnen besturen bljjven zitten.
Beetje meer vertrouwen in Eerdmans gaarne.quote:
Opkomst van de EV en de GR liggen allebei vraag laag (rond of beneden de 50%). Dat heeft bij de EV de PVV parten gespeeld. Kun je nagaan als het de PVV lukt om de thuisblijvers wel te mobiliseren!quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toevallig zat ik met de Europese- en gemeenteraadsverkiezingen op hetzelfde stembureau (in Rotterdam bemannen burgers de stembureaus). Op mijn stembureau was er een absolute meerderheid voor LR bij de gemeente en een absolute meerderheid voor de PVV bij Europa. Dat zegt wel iets over de vijver waarin beide partijen vissen.
Daar was ik al langer achter.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Leefbaar is dan ook niet eens zo'n hele gekke partij.
Ik gok op een linkse. Zo zijn ze wel.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:21 schreef Kowloon het volgende:
Ah, geen lek gevonden zo te lezen. Er gebeuren wonderlijke dingen in de Haagse ruimtetijd.
Ik gok op Pechtold, met zijn cokehoofd.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:23 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik gok op een linkse. Zo zijn ze wel.
Dat is toch een linkse?quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik gok op Pechtold, met zijn cokehoofd.
De onderzoekscommissie wijst naar de mogelijkheid dat ambtenaren het lek vormden. Beetje kinderachtige strategie.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:23 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik gok op een linkse. Zo zijn ze wel.
Lekker makkelijk het voetvolk opofferen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De onderzoekscommissie wijst naar de mogelijkheid dat ambtenaren het lek vormden. Beetje kinderachtige strategie.
Oh ja, dat is Elou Akhiat, een ander Marokkaans wijnmeisje.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Was dat niet één of andere wijnbar in Rotterdam?
Ooit zal hij daarvoor op de Waalsdorpervlakte staan.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:28 schreef Heilwasser het volgende:
Wilders speelt sowieso alles door, maar dat is geen lek naar de media.
Dat is weer wat anders. Feitelijk praat je nu over de 'inputparameters', zowel de expliciete als de impliciete. Dat staat weer los van het proces op basis waarvan men tot een bepaalde uitkomst komt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:24 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar dat is hetzelfde als dat je een machine automatisch een boekhouding zou laten opstellen o.g.v de jaarrekeningen van 10000 bestaande, verzonnen en willekeurige bedrijven.
De verzonnen boekhouding die hij produceert in een Excel bestand is niet van echt te onderscheiden. Hij is echter ook waarde- en betekenisloos. Verspilling van energie en tijd. Het product (het excelbestand) is namelijk niet de werkelijke vrucht van de arbeid die gedaan moet worden. Het is slechts een schil. De boekhouding is namelijk verzonnen, ondanks dat hij (in theorie) in werkelijkheid overeen zou kunnen komen met een bestaand bedrijf (ergens op deze wereld) puur op basis van toeval.
Natuurlijk zou dat anders zijn als een machine een boekhouding zou opstellen o.g.v werkelijke cijfers en input van een werkelijk bedrijf. Dan zou deze een boekhouding kunnen produceren die wel overeenkomt met de werkelijkheid. Ondanks dat het resultaat van beide pogingen niet van elkaar te onderscheiden zijn, is dat een wezenlijk andere dienst. Ik geloof ook best dat als het gaat om boekhoudingen machines daar op een gegeven moment toe in staat zijn, als ze dat momenteel al niet zijn. Je automatiseert dan ook een set aan vrij afgebakende en eenvoudige werkzaamheden.
Dat lijkt vooral erg veel willekeur en deterministische afbakening, wat verder niet direct altijd even veel van doen heeft met AI. Feitelijk is het ook niet zo spannend dat er 'geleerd' moet worden wat waarde heeft. Dat moet de mens immers ook bij alles. Op een dergelijke wijze 'leren' bijvoorbeeld neurale netwerken ook. Die kunnen op basis van trainingssets uiteindelijk ook dergelijke classificaties van onbekend werk doen of ze genereren. In mijn ogen is dat echt niet fundamenteel anders dan wat de mens doet, alleen maskeert een bewustzijn met de illusie van intentioneel handelen dat feit bij de mens.quote:[..]
Ik heb al eerder verwezen naar een kunstenaar die dat precies doet Geert Mul. Zijn installaties bewijzen ook meteen (random voorstellinge van entries gepikt uit een database o.g.v een algoritme) wat het verschil is tussen de informatie in een database en wat wel / niet artistieke waarde heeft dus van betekenis is. Zijn volledige werk staat in het teken van dit vraagstuk is en is zeer de moeite waard om te aanschouwen.
Omdat Searle stelt dat wanneer een input -> output mapping niet van 'menselijk' te onderscheiden is, dit niet betekent dat het proces van translatie kan worden gezien als het 'begrijpen van de materie' of 'intelligentie, terwijl ik stel dat indien we de input -> output niet meer van menselijk kunnen onderscheiden, deze vraag feitelijk niet meer relevant is aangezien jij je beroept op het proces waarmee men die translatie maak, namelijk het wikken en wegen van elk woord.quote:[..]
Dat weet ikIk ben bekend met de Chinese kamer. Ik zie echter niet waarom dit een omgekeerde variant van is.
Ik denk allereerst sowieso dat de mate waarin de mens een 'zelfstandig denkende intelligentievorm' is, schromelijk overschat wordt. Feitelijk is de mens in brede zin een product van langdurige evolutie en in specifieke zin grotendeels een product van omgeving en die voorafgaande evolutie met als gevolg dat de denkruimte van zo'n mens vrij beperkt is. Tot écht out-of-the-box denken is de mens niet in staat. Dat blijkt ook wel als je bijvoorbeeld genetische algoritmen laat 'uitvinden'. Die komen met zaken die soms dusdanig fundamenteel anders zijn dan wat wij zelf zouden bedenken en soms zelfs niet eens mogelijk hadden geacht.quote:[..]
Ik denk van niet, juist omdat de persoon die zich hier meebezig houdt niet bewust is van wat de werkelijke arbeid is die hij/zij zou willen automatiseren. Juist iets als politieke overwegingen (waar speeches een product van zijn) is voorbehouden aan een zelfstandig denkend intelligentievorm. Het schrijven van de speech is slechts 1% van de totale tijdsbesteding die de arbeid vergt.
Wij hebben machines die fysieke arbied doet die de mens ook kan. Hebben die ons geen stap verder geholpen? Volgens mij wel. Daarbij zijn ze op heel veel vlakken ook de menselijke vermogens ver voorbij gegaan.quote:Natuurlijk: wanneer wij computers gelijkend op de mens hebben geproduceerd zal een computer zelf ook speeches kunnen schrijven op grond van zijn haar / eigen gedachtes, beslissingen en overwegingen. Wij zijn dan geen stap verder gekomen omdat die computer dus al bestaat: dat is de mens zelf.
Denk dat het vooral jeugdsentiment is. Vraag me af hoeveel mensen Nicky Minaj gaan missen als ze dood gaatquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:07 schreef Heilwasser het volgende:
Zijn er echt mensen die Bowie goed vinden?
Het is twintig januari 2016, zeven minuten over twee. Na precies 159.253.842 posts op het FOK! forum sinds de officiële lancering op 1 oktober 1999 (5,955 dagen geleden) wordt de allerslechtste post ooit hier gemaakt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:07 schreef Heilwasser het volgende:
Bowie's goede werk is van voordat ik geboren was, dus dat lijkt me geen jeugdsentiment. Nicky Minaj is gewoon een willekeurig popsterretje, waarvan er ook in de jaren '60 en '70 meer dan zat waren die inmiddels al weer lang en breed zijn vergeten.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:11 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Denk dat het vooral jeugdsentiment is. Vraag me af hoeveel mensen Nicky Minaj gaan missen als ze dood gaat.
2/10.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:07 schreef Heilwasser het volgende:
Eens.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bowie's goede werk is van voordat ik geboren was, dus dat lijkt me geen jeugdsentiment. Nicky Minaj is gewoon een willekeurig popsterretje, waarvan er ook in de jaren '60 en '70 meer dan zat waren die inmiddels al weer lang en breed zijn vergeten.
Was die niet van de sporttas vol ballonnen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Kijk wie weer is opgedoken:
http://forum.fok.nl/user/history/19189
Kleurrijke reactie. Daar houden we wel van.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is twintig januari 2016, zeven minuten over twee. Na precies 159.253.842 posts op het FOK! forum sinds de officiële lancering op 1 oktober 1999 (5,955 dagen geleden) wordt de allerslechtste post ooit hier gemaakt.
Respect.
Nee dat was Yildiz. Deze was geloof ik zo'n Turks nationalist toch?quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Was die niet van de sporttas vol ballonnen?
quote:
Ach, smaken verschillen. Ik ben over het algemeen ook een groot fan van oude muziek, maar heb zijn muziek nooit zo kunnen waarderen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bowie's goede werk is van voordat ik geboren was, dus dat lijkt me geen jeugdsentiment. Nicky Minaj is gewoon een willekeurig popsterretje, waarvan er ook in de jaren '60 en '70 meer dan zat waren die inmiddels al weer lang en breed zijn vergeten.
Ik stel bombardementen op Syrië voor om dit te bewerkstelligen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:09 schreef Heilwasser het volgende:
NWS / Prognose ambtenaren: 90,000 asielzoekers in 2016
99.999 asielzoekers klinkt beter op een of andere manier.
Fan zijn van oude muziek snap ik nooit zo.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:24 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ach, smaken verschillen. Ik ben over het algemeen ook een groot fan van oude muziek, maar heb zijn muziek nooit zo kunnen waarderen.
Niet nodig, we kunnen simpelweg de benodigde vluchtelingen uit Griekenland & Italië halen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik stel bombardementen op Syrië voor om dit te bewerkstelligen.
Ik ging net even een paar witte shirts halen bij de Wibra. Wat zie ik bij thuiskomst? Made in Syria.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik stel bombardementen op Syrië voor om dit te bewerkstelligen.
Stond op het waslabel 100% ISIS?quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ging net even een paar witte shirts halen bij de Wibra. Wat zie ik bij thuiskomst? Made in Syria.
Waar staan die fabrieken in 's hemelsnaam? Welke terrorist steun ik nu?
Terrorist Assad waarschijnlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ging net even een paar witte shirts halen bij de Wibra. Wat zie ik bij thuiskomst? Made in Syria.
Waar staan die fabrieken in 's hemelsnaam? Welke terrorist steun ik nu?
Verschrikkelijke winkel inderdaad. Maar lekker dicht bij en moet morgen een schoon wit shirt hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:28 schreef Heilwasser het volgende:
De Wibra.
Als je slavernij wil steun moet je vooral daar kopen ja. Tevens als je bagger wil hebben.
Weet ik in elk geval dat mijn shirt 100% katoen is want synthetische stoffen mogen niet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:30 schreef Gutmensch het volgende:
Shirts vallen niet onder de invoerbeperkingen die zijn ingesteld met de sancties tegen Syrië: https://www.rijksoverheid(...)sancties-tegen-syrie
Het is wel een felle anti-Erdogan post.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee dat was Yildiz. Deze was geloof ik zo'n Turks nationalist toch?
Een soort Primark, maar dan niet hip.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:28 schreef Heilwasser het volgende:
De Wibra.
Als je slavernij wil steun moet je vooral daar kopen ja. Tevens als je bagger wil hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |