Als je neus goed verstopt zit, dan helpt het doorgaans wel om je slijmvliezen wat te stimuleren.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:48 schreef Ryon het volgende:
WGR / Politiek ingaan zonder recente wo-diploma
Goed topic. Helaas wel een troll.
Wellicht.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:03 schreef Gutmensch het volgende:
Ede ziet af van voorlichtingsavond over het AZC dat er komt.
Kunnen ze wel bijna 100.000 inwoners hebben, maar het blijft gewoon een kutdorp.
Smeerlappen inderdaad, die bejaarden.quote:
Unox ontkent dat ie van hun is, maar ik betwijfel dat.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:13 schreef Disana het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)wilders-unox-reclame
Ik vind hem wel grappig![]()
Ik denk ook dat ie wel van hun is. Hij is gewoon te goed gemaakt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Unox ontkent dat ie van hun is, maar ik betwijfel dat.
Grappig is hij iig wel.
Maar dit is zonder doorklikken via die matige RTL Nieuws website.quote:
Het GDP/capita van China is nu al hoger dan van diverse Oost-Europese landen viel me zojuist op. Terwijl die Europese economieën amper groeien en China - zelfs nu het vertraagt - nog enorm vooruit spurt.quote:
Deed die net iets raars op het nieuws ofzo? Ik zag overigens pas na mijn post van net dat jij het ook over dit machtige land had.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:17 schreef Kowloon het volgende:
Wat een treurigheid toch die Marieke de Vries als correspondent in China.
Nou en?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het GDP/capita van China is nu al hoger dan van diverse Oost-Europese landen viel me zojuist op. Terwijl die Europese economieën amper groeien en China - zelfs nu het vertraagt - nog enorm vooruit spurt.
Precies. Misschien eens gaan afstuderen, met je interesses.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon nergens interesse in hebben joh, veel makkelijker!
Nee, zoveel heeft het hier niet gevroren.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij ook al geschaatst, met de kleine?
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies. Misschien eens gaan afstuderen, met je interesses.
Geen Unox reclame / product in ieder geval. Ik gok op een projectje van twee Amsterdamse komieken en een filmacademiescholier die aan het afstuderen is.quote:
Hopelijk komt dat nog dan. Ik vond het geweldig, die eerste slagen op het ijs met mijn vader.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, zoveel heeft het hier niet gevroren.
Prima te doen, ik kon het nog.quote:
Ik vond daar weinig verschil aan met alle andere keren dat ik een pak slaag kreeg van m'n pa.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Hopelijk komt dat nog dan. Ik vond het geweldig, die eerste slagen op het ijs met mijn vader.
Leuk. Morgen dus met de nieuwe schaatsen?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:27 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Prima te doen, ik kon het nog.Wel mijn oude schaatsen meegenomen voor het geval ik er door mocht zakken.
Wist geen beter woordquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vond daar weinig verschil aan met alle andere keren dat ik een pak slaag kreeg van m'n pa.
Ze kan nog steeds geen Mandarijn zo te zien. Dat vind ik voor een correspondent zo ongeveer iets als een bakker die geen brood kan bakken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deed die net iets raars op het nieuws ofzo? Ik zag overigens pas na mijn post van net dat jij het ook over dit machtige land had.
Ah, dat vind ik ook altijd apart aan haar ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ze kan nog steeds geen Mandarijn zo te zien. Dat vind ik voor een correspondent zo ongeveer iets als een bakker die geen brood kan bakken.
Zo zat ik laatst de Wiki van Shenzhen te lezen, een van de rijkere steden in China, en die hebben al een GDP/capita van 24000 Dollar. Ongeveer het niveau van Spanje.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het GDP/capita van China is nu al hoger dan van diverse Oost-Europese landen viel me zojuist op. Terwijl die Europese economieën amper groeien en China - zelfs nu het vertraagt - nog enorm vooruit spurt.
Kan. Maar zijn die inkomens ook zo verdeeld als in Europa?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die gebruik ik eigenlijk alleen voor groter water en de ijsbaan. Waar ik nu ben gaan schaatsen ligt ook vaak nogal wat zand op het ijs.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk. Morgen dus met de nieuwe schaatsen?
Ik ben daar geweest.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo zat ik laatst de Wiki van Shenzhen te lezen, een van de rijkere steden in China, en die hebben al een GDP/capita van 24000 Dollar. Ongeveer het niveau van Spanje.
De oostkust van China is enkele keren rijker dan het landelijke gemiddelde. Laat staan als je het vergelijkt met Oost-Europa.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan. Maar zijn die inkomens ook zo verdeeld als in Europa?
En waarom ben jij daar zo enthousiast over?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo zat ik laatst de Wiki van Shenzhen te lezen, een van de rijkere steden in China, en die hebben al een GDP/capita van 24000 Dollar. Ongeveer het niveau van Spanje.
Economische mirakels zijn interessant. En tof.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En waarom ben jij daar zo enthousiast over?
Dat. Ik denk dat die kleine dorpjes binnenlandse dorpjes zwaar afwijken in negatieve zin.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De oostkust van China is enkele keren rijker dan het landelijke gemiddelde. Laat staan als je het vergelijkt met Oost-Europa.
Vanzelfsprekend. Nogal een open deur.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat. Ik denk dat die kleine dorpjes binnenlandse dorpjes zwaar afwijken in negatieve zin.
Hihi.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:40 schreef Merode32 het volgende:
Waarom word er steeds math leener gezegd? Andere mannen worden altijd met meneer aangesproken.
Omdat het tof is als arme mensen meer welvaart krijgen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En waarom ben jij daar zo enthousiast over?
Linksen als Remlof vinden dat maar niks.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Omdat het tof is als arme mensen meer welvaart krijgen.
Scherpe vraag php.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan. Maar zijn die inkomens ook zo verdeeld als in Europa?
Nee geen troll volgens de regels van de kamer zou hij meneer leener genoemd moeten worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:41 schreef Kaas- het volgende:
6/10 voor de trollpoging, indien het dat is
Ah oke, excuus.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:42 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee geen troll volgens de regels van de kamer zou hij meneer leener genoemd moeten worden.
quote:
Die nieuwe vuige niet-Nederlands sprekende voorzittert van de PvdA zeker? Beetje Barry Madlener van de PVV trollen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:44 schreef Merode32 het volgende:
[..]![]()
![]()
De voorzitter spreekt madlener uit als math leener
![]()
Omdat ik die frivoliteit niet begrijp waarmee dat gebracht werd.quote:
Nee een oude dame met verschrikkelijke stemquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die nieuwe vuige niet-Nederlands sprekende voorzittert van de PvdA zeker? Beetje Barry Madlener van de PVV trollen.
Om er dan toch even antwoord op te geven; de inkomensongelijkheid zit in de range van de VS en Rusland. Voor een land in opkomst is dat prima.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat ik die frivoliteit niet begrijp waarmee dat gebracht werd.
Daar moet nog de helft af van de grootste bubbel ooit. En gezien de ongelijkheid is dat gemiddelde nietszeggend.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zuid-Afrika.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Om er dan toch even antwoord op te geven; de inkomensongelijkheid zit in de range van de VS en Rusland. Voor een land in opkomst is dat prima.
[ afbeelding ]
Scandinavië.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Om er dan toch even antwoord op te geven; de inkomensongelijkheid zit in de range van de VS en Rusland. Voor een land in opkomst is dat prima.
[ afbeelding ]
Ik ben niet onder de indruk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:51 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Daar moet nog de helft af van de grootste bubbel ooit. En gezien de ongelijkheid is dat gemiddelde nietszeggend.
China-sneer.
Ik wacht met smart op de implosie en revolutie aldaar. Het begin is er.quote:
Dan zou het hoogstens enkele jaren niet snel meer worden in plaats van te krimpen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:51 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Daar moet nog de helft af van de grootste bubbel ooit. En gezien de ongelijkheid is dat gemiddelde nietszeggend.
China-sneer.
Als ze echt kapitalistisch zouden zijn geweest zou de groei alleen nog maar groter zijn geweest.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:57 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de implosie en revolutie aldaar. Het begin is er.
In het geval van Barry zou je graag willen zeggen "weledelgeleerde heer" Madlener. Maar goed, gesjeesde makelaars heeft de Kamer natuurlijk ook nodig.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah oke, excuus.
Barry Madlener (PVV) -> meneer Madlener
Ja. Flapdrol.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:07 schreef Kowloon het volgende:
Of ben ik de enige die naar de Slimste Mens keek?
Optimist. China heeft nog wat majeure uitdagingen voor de boeg....quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan zou het hoogstens enkele jaren niet snel meer worden in plaats van te krimpen.
Is dat met Linda de Mol?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:07 schreef Kowloon het volgende:
Of ben ik de enige die naar de Slimste Mens keek?
Vanuit Meppel bezien lijkt alles een majeure uitdaging ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Optimist. China heeft nog wat majeure uitdagingen voor de boeg....
Heeft, ondanks de vestiging van de Action alhier, weinig met Meppel van doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vanuit Meppel bezien lijkt alles een majeure uitdaging ja.
Maarten van Rossum, 1478-1555.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:13 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, met Philip Frerichs en Maarten van Rossum.
Nooit van gehoord, maar een getapte jongen zo te zien.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:18 schreef Kowloon het volgende:
Oh wacht, die heet ook van Rossem.![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jean-Pierre_Van_Rossem
Aww. Er komen vast nog wel andere leuke meisjes op je pad.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:23 schreef KetchupFTW het volgende:
Net te horen gekregen van het meisje dat ik erg leuk vond maar waar ik uiteindelijk niks mee heb gedaan dat ze mij ook leuk vond.
Op advies van Forum Fok toen links laten liggen (wilde geen rare vriendschap hebben mocht ze nee hebben gezegd), omdat zij dachten dat ze mij duidelijk niet leuk vond. Ze heeft nu een vriend.
Ik ga lekker huilen in bed, doei.
Ai, advies van fokkers aannemen ipv naar je intuitie luisteren.. Wijze levensles rijker, iig.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:23 schreef KetchupFTW het volgende:
Net te horen gekregen van het meisje dat ik erg leuk vond maar waar ik uiteindelijk niks mee heb gedaan dat ze mij ook leuk vond.
Op advies van Forum Fok toen links laten liggen (wilde geen rare vriendschap hebben mocht ze nee hebben gezegd), omdat zij dachten dat ze mij duidelijk niet leuk vond. Ze heeft nu een vriend.
Jij zag hun succesverhalen en dacht "dit wil ik ook?"quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:23 schreef KetchupFTW het volgende:
Eens kijken wat er gebeurt als de vergrijzing daar inzet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die wijze van redeneren zal wel aansluiten bij Mavo 2.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:43 schreef Janneke141 het volgende:
"Asielzoekers worden niet gevangen gezet, ze mogen gewoon niet naar buiten".
Briljant, die ga ik morgen ook gebruiken. "Nee hoor, je hoeft niet na te blijven. Je mag gewoon nog niet naar huis."
Zou bejaardenarbeid er net zo efficiënt werken als de kinderarbeid?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Eens kijken wat er gebeurt als de vergrijzing daar inzet.
Nee ik had een topic aangemaakt, sommige zeiden ga ervoor en anderen zeiden het is duidelijk dat ze je niet leuk vind en aan dat laatste heb ik gehoor gegeven.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij zag hun succesverhalen en dacht "dit wil ik ook?"
Nu ben je net zo vriendinloos als zijquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:45 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nee ik had een topic aangemaakt, sommige zeiden ga ervoor en anderen zeiden het is duidelijk dat ze je niet leuk vind en aan dat laatste heb ik gehoor gegeven.
Weg van de minste weerstand enzo.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:45 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nee ik had een topic aangemaakt, sommige zeiden ga ervoor en anderen zeiden het is duidelijk dat ze je niet leuk vind en aan dat laatste heb ik gehoor gegeven.
Bespaar je als land wel aan ouderenzorg.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zou bejaardenarbeid er net zo efficiënt werken als de kinderarbeid?
Ah, daar hebben we Zeuribob weer.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Eens kijken wat er gebeurt als de vergrijzing daar inzet.
Ik ben serieus benieuwd wat daar gaat gebeuren de komende paar decennia. Maar verdere groei lijkt mij persoonlijk onwaarschijnlijk.quote:
Ik heb wel het idee dat het goed komt met China, dat wat er nu staat gaat echt niet plotsklaps instorten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ben serieus benieuwd wat daar gaat gebeuren de komende paar decennia. Maar verdere groei lijkt mij persoonlijk onwaarschijnlijk.
Beetje zoals de Sovjet-Unie, inderdaad.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat het goed komt met China, dat wat er nu staat gaat echt niet plotsklaps instorten.
Vooral bang dat ik de vriendschappelijke relatie opfokte als ze nee zou hebben gezegd, omdat ze gewoon echt super leuk is. Heel dom achterafquote:
Wie weet dumpt ze die gast snel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:19 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Vooral bang dat ik de vriendschappelijke relatie opfokte als ze nee zou hebben gezegd, omdat ze gewoon echt super leuk is. Heel dom achteraf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |