SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**************************************************************************************************************************************************
Het café anthem!
**************************************************************************************************************************************************
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Bonusmateriaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**************************************************************************************************************************************************
Het is hier gewoon gezellig. Als je komt om te stoken tussen KLB en ONZ blijf dan gewoon lekker weg en laat iedereen in zijn waarde!
[ Bericht 0% gewijzigd door H0D3NPYL op 18-01-2016 22:32:26 ]Moeten zij weten
Ja nouja dat bedoel ik dus. Dus wij twee zullen nooit door een deur kunnen. Toen mensen hier kwamen trollen, en ik ze eruit wilde hebben. Zei je dat jij en andere zich aan mijn storen vraag me af wie die andere zijn. Die durven dat niet te zeggen blijkbaar. Kijk als heel was gasten renwan haceej roepen of jij tien posts maakt over voetbal zal ik voetbalquote:Op maandag 18 januari 2016 20:13 schreef renwan het volgende:
[..]
Maar dat was hetzelfde, je ging toen ook te gek. Als ik hier binnen kwam moest ik me eerst door 100GEERD
posts van je worstelen.
Het enige wat ik van je vraag is om niet zo loesoe te gaan.
Het is 2 keer voorgekomenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:19 schreef Argo het volgende:
Ja nouja dat bedoel ik dus. Dus wij twee zullen nooit door een deur kunnen. Toen mensen hier kwamen trollen, en ik ze eruit wilde hebben. Zei je dat jij en andere zich aan mijn storen vraag me af wie die andere zijn. Die durven dat niet te zeggen blijkbaar. Kijk als heel was gasten renwan haceej roepen of jij tien posts maakt over voetbal zal ik voetbal zeggen meer niet.
Hij kan het en niet gedaanquote:Op maandag 18 januari 2016 20:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja nouja dat bedoel ik dus. Dus wij twee zullen nooit door een deur kunnen. Toen mensen hier kwamen trollen, en ik ze eruit wilde hebben. Zei je dat jij en andere zich aan mijn storen vraag me af wie die andere zijn. Die durven dat niet te zeggen blijkbaar. Kijk als heel was gasten renwan haceej roepen of jij tien posts maakt over voetbal zal ik voetbalzeggen meer niet.
Ja gisteren was terecht maar je had me de sc al twintig keer uitgegooid als je kon. Dus tja...
Ik zeg niet haten trouwens maar je ergerd je wel vaker aan mij dat is gewoon zo.
Ik ben niet hooggeleidquote:Op maandag 18 januari 2016 20:20 schreef moemoe het volgende:
Enuh, Isketch is heul niet ingewikkeld.
Je vertelt gewoon via Skype tegen de rest wat het woord is (omschrijven).
Kind kan de was doen.
Nouja ik vind het jammer dat jij steeds zegt dat meer mensen last van me hebben. Gisteren terecht. Maar daarvoor hadden volgens jou ook weer meer mensen last van mij.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Het is 2 keer voorgekomen
Nouja als jij het zo wil, ik vind het jammer dat is alles
Nee de sc. Niet WA.quote:
Het is gewoon een simpel tekenspelletje johquote:
Daar gaat het al mis wat is hond?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is gewoon een simpel tekenspelletje joh.
Iemand krijgt een woord, bijvoorbeeld "hond" en dan is het de bedoeling dat diegene dat tekent.
En de anderen mogen raden wat het is, that's all.
En Via Skype lul je een beetje met elkaar. Gisteren hadden we een groepsgesprek met vijf man![]()
.
Was jij op Utrecht gister?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben meer bezig met karakterschetsen op grond van een sterrenbeeld.
Moira. approves this game.quote:
Als jij niet 45 berichten in 3 minuten plaatst hoor je niemand klagen, je kan ook gewoon rustig doen.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Nouja ik vind het jammer dat jij steeds zegt dat meer mensen last van me hebben. Gisteren terecht. Maar daarvoor hadden volgens jou ook weer meer mensen last van mij.
En ik kan de groep wel in. Maar jij gaat toch wel weer last van me krijgen. En dan begint het weer. Blijkbaar komen we er niet uit want in deze 120 delen hebben we elkaar steeds. Niemand anders heeft me ooit ergens op aangesproken alleen jij maar de andere klagen over mij bij jou blijkbaar.
Ik begrijp het allemaal niet.
Alleen zonnenteken of echt de hele geboortekaart?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben meer bezig met karakterschetsen op grond van een sterrenbeeld.
Van de geboortekaart heb ik pas recentelijk iets opgepikt, ben daar dus niet echt heel thuis in verder.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Alleen zonnenteken of echt de hele geboortekaart?
Nee dat was gisteren okay dat accepteer ik. Maar het was niet alleen gisteren dat je je aan mij ergerde mijn stelling is wjj moeten dan maar uitpraten welk probleem er is tussen ons waar je je aan ergert buiten gisteren of ik moet wegblijven.. En ik begrijp niet goed wat je tegen mij hebt. Buiten gisteren. Dat kan niet niks zijn want je hebt vaker laten doorschemeren dat. Als we dat kunnen oplossen prima.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Als jij niet 45 berichten in 3 minuten plaatst hoor je niemand klagen, je kan ook gewoon rustig doen.
Dan heb je 5% van iemands horoscoop. Pak de hele kaart er maar bij. :pquote:Op maandag 18 januari 2016 20:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Van de geboortekaart heb ik pas recentelijk iets opgepikt, ben daar dus niet echt heel thuis in verder.
Het eerste dus.
Dat heb ik net letterlijk omschreven:quote:Op maandag 18 januari 2016 20:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee dat was gisteren okay dat accepteer ik. Maar het was niet alleen gisteren dat je je aan mij ergerde mijn stelling is wjj moeten dan maar uitpraten welk probleem er is tussen ons waar je je aan ergert buiten gisteren of ik moet wegblijven.. En ik begrijp niet goed wat je tegen mij hebt. Buiten gisteren. Dat kan niet niks zijn want je hebt vaker laten doorschemeren dat. Als we dat kunnen oplossen prima.
Voor de rest erger ik me nergens aan, vond het harstikke gezellig met een medelimboquote:Maar dat was hetzelfde, je ging toen ook te gek. Als ik hier binnen kwam moest ik me eerst door 100GEERD
posts van je worstelen.
Het enige wat ik van je vraag is om niet zo loesoe te gaan.
Dus je vind me prima zolang ik niet meer dan driequote:Op maandag 18 januari 2016 20:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat heb ik net letterlijk omschreven:
[..]
Voor de rest erger ik me nergens aan, vond het harstikke gezellig met een medelimbo
Misschien kan ik wat dat betreft nog wat meepikken van jou. I'm willing to learn!quote:Op maandag 18 januari 2016 20:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Dan heb je 5% van iemands horoscoop. Pak de hele kaart er maar bij. :p
BOOH DIKKE LEEUW WEER IN WA!!!!quote:Op maandag 18 januari 2016 20:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Dus je vind me prima zolang ik niet meer dan drieGeerd posts doe, want 100 is overtrokken. Maar als ik inlog en er zijn tien renwan haceej shouts ben ik gewoon blij voor je duim ik mee. Is toch tof? En Geerd heeft hopelijk ook een goed gevoel erbij als ik hem baas noem wat hij is.
Dus goed ik wil wel in de WA maar meet dan gewoon met een maat.
Nu lig ik op bed. Ben geen expert, maar kan je de basis uitleggen maar echt een basis een kleuter stapje.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misschien kan ik wat dat betreft nog wat meepikken van jou. I'm willing to learn!
Jij met je dikkequote:
Godverdomme kinderachtig man !!quote:Op maandag 18 januari 2016 20:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik post later wel ik ga zo boven liggen slapen.
quote:Op maandag 18 januari 2016 20:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik post later wel ik ga zo boven liggen slapen.
Ja fuck man, dat is ook waarom ik drink. Moet ik voorkomen omdat ik een klokkenspel kocht op de markt in België.quote:
Nee ik danquote:
Lijkt me een prima baanquote:Op maandag 18 januari 2016 20:46 schreef renwan het volgende:
Ik verveel me hier de tyfus, de telefoon is al een uur of 4 niet gegaan en ik heb 3 mensen ingecheckt.
#hostelstruggles
Nou die foto van mij en m'n ex is 2/3 jaar oud ben aardig aangekomen sindsdien, 6 maanden werkloos doet wat met jequote:
Man dit is echt doodsaaiquote:
trein opquote:Op maandag 18 januari 2016 20:50 schreef Geerd het volgende:
Nu alweer zin in morgen !!! Lekker de trein op
Ik weet het, heb zelf ook 4 maanden geen bijbaantje gehad. Ben zo 6/7 kilo bijgekomen in die maanden terwijl ik normaal altijd rond hetzelfde gewicht blijf hangenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Nou die foto van mij en m'n ex is 2/3 jaar oud ben aardig aangekomen sindsdien, 6 maanden werkloos doet wat met je
Hier wat meer dan 6/7 kiloquote:Op maandag 18 januari 2016 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet het, heb zelf ook 4 maanden geen bijbaantje gehad. Ben zo 6/7 kilo bijgekomen in die maanden terwijl ik normaal altijd rond hetzelfde gewicht blijf hangen
Sinds wanneer speel jij RL?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
Genoeg gedaan voor school vandaag, lekker pilsen en een potje RL doen
Ja dacht ik ook,quote:Op maandag 18 januari 2016 20:56 schreef H0D3NPYL het volgende:
Als ik echt zou merken dat ik dik wordt, ga ik wel echt sporten ofzo. Hoeft gelukkig nog niet
Adrenaline, endorfine, etc.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook,![]()
Zou wel willen maar, waarom......
Chicks geilen op die slanke lichaampjesquote:Op maandag 18 januari 2016 20:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook,![]()
Zou wel willen maar, waarom......
Rechterhand trainingquote:
Geen verstand van man,,, eigenschuld ook doe er ook niks voor.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Chicks geilen op die slanke lichaampjes
Ik ben toch echt aan het werk hoorquote:Op maandag 18 januari 2016 21:06 schreef Calcio het volgende:
Goedenavond stel werklozen![]()
![]()
![]()
Hoe is het ermee?
Valt niks te doen hier, wat moet ik danquote:Op maandag 18 januari 2016 21:11 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik merk het, als je constant op FOK! zit.
niet FOK!ken onder werktijdquote:Op maandag 18 januari 2016 21:11 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik merk het, als je constant op FOK! zit.
Dan ben je ook niet aan het werk.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Valt niks te doen hier, wat moet ik dan
Ik krijg betaald om hier aanwezig te zijn en af en toe wat mensen in te checken. Ik vind het werkquote:
Kun je dan niet gewoon wat biertjes pakken?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:15 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik krijg betaald om hier aanwezig te zijn en af en toe wat mensen in te checken. Ik vind het werk
Zware baan man.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:15 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik krijg betaald om hier aanwezig te zijn en af en toe wat mensen in te checken. Ik vind het werk
Dan ga ik echt veel roken denk ikquote:Op maandag 18 januari 2016 21:15 schreef renwan het volgende:
[..]
Als ik klaar ben klap ik er wel 2 ofzoquote:Op maandag 18 januari 2016 21:16 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Kun je dan niet gewoon wat biertjes pakken?
Wat denk je dat ik doequote:Op maandag 18 januari 2016 21:17 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Dan ga ik echt veel roken denk ik
Ja leuk man, 1200 euro per maand maken en geen klap uitvoeren. Ik ga 6000 netto maken op kantoor.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:17 schreef H0D3NPYL het volgende:
Prima baan lijkt me. Ga ook iets in die richting zoeken als bijbaan denk ik.
quote:Op maandag 18 januari 2016 21:18 schreef renwan het volgende:
[..]
Als ik klaar ben klap ik er wel 2 ofzo
[..]
Wat denk je dat ik doe
Stoere boiquote:Op maandag 18 januari 2016 21:18 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja leuk man, 1200 euro per maand maken en geen klap uitvoeren. Ik ga 6000 netto maken op kantoor.
stoerrquote:Op maandag 18 januari 2016 21:18 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja leuk man, 1200 euro per maand maken en geen klap uitvoeren. Ik ga 6000 netto maken op kantoor.
Tot een paar jaar geleden een paar keer per week getraind, maar gewoon thuis, dus ook veel oefeningen met lichaamsgewicht. Ik was goed bezig al zeg ik het zelf, maar een van de laatste keren heb ik een (blijvende) blessure opgelopen aan mijn linkerarm en ondertussen is het allemaal weer slappe hap. En jij?quote:
Kan jij niet met je mbo 1 opleiding hè. Geeft niet hoor, succes is niet voor iedereen weggelegd.quote:
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:20 schreef Calcio het volgende:
[..]
Kan jij niet met je mbo 1 opleiding hè. Geeft niet hoor, succes is niet voor iedereen weggelegd.
Netjes.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:19 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Tot een paar jaar geleden een paar keer per week getraind, maar gewoon thuis, dus ook veel oefeningen met lichaamsgewicht. Ik was goed bezig al zeg ik het zelf, maar een van de laatste keren heb ik een (blijvende) blessure opgelopen aan mijn linkerarm en ondertussen is het allemaal weer slappe hap. En jij?
quote:Op maandag 18 januari 2016 21:20 schreef Calcio het volgende:
[..]
Kan jij niet met je mbo 1 opleiding hè. Geeft niet hoor, succes is niet voor iedereen weggelegd.
Verblijf je in dat hostel?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:27 schreef renwan het volgende:
Niet dat ik dan heel vrolijk worden want naar huis ga ik toch niet
Minder fappen dusquote:Op maandag 18 januari 2016 21:19 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Tot een paar jaar geleden een paar keer per week getraind, maar gewoon thuis, dus ook veel oefeningen met lichaamsgewicht. Ik was goed bezig al zeg ik het zelf, maar een van de laatste keren heb ik een (blijvende) blessure opgelopen aan mijn linkerarm en ondertussen is het allemaal weer slappe hap. En jij?
Na al het gebagger hier over RL heb ik het toch maar aangeschaft.quote:
Gewoon paar biertjes klappen aan de bar en daarna bij de lekkerste chick die bij jullie verblijft in bed vallen!quote:Op maandag 18 januari 2016 21:27 schreef renwan het volgende:
Niet dat ik dan heel vrolijk worden want naar huis ga ik toch niet
Ja, Rotterdam - Den Haag is maar een klein stukje maar ben om 11 klaar en begin weer om 7. Dat is gewoon zonde van tijd en geld om heen en weer te gaanquote:
Heb er nog geen gezienquote:Op maandag 18 januari 2016 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon paar biertjes klappen aan de bar en daarna bij de lekkerste chick die bij jullie verblijft in bed vallen!
Hij kan wss wel elke kamer in, dus gewoon stiekem erbij kruipenquote:Op maandag 18 januari 2016 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon paar biertjes klappen aan de bar en daarna bij de lekkerste chick die bij jullie verblijft in bed vallen!
En lukt het?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Na al het gebagger hier over RL heb ik het toch maar aangeschaft.
Op PS4?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Na al het gebagger hier over RL heb ik het toch maar aangeschaft.
Geld is een ding. Familie en vrienden etc dat is echt in de 6k netto wereld is jaloezie en drift alles. Machinisten en haceejs Gunnen elkaar dingen. De wereld waar jij in stapt daar is altijd een grotere betere en sluwere haai. En jij bent een haai-mens.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:18 schreef Calcio het volgende:
[..]
Deze man weetquote:Op maandag 18 januari 2016 21:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Geld is een ding. Familie en vrienden etc dat is echt in de 6k netto wereld is jaloezie en drift alles. Machinisten en haceejs Gunnen elkaar dingen. De wereld waar jij in stapt daar is altijd een grotere betere en sluwere haai. En jij bent een haai-mens.
Nee jij veel plezier. Lekker onbetaalde overuren maken omdat je niet belangrijk bent en je weg omhoog moet pijpen.
Die lekker over je eikel laten gaan. Handpalmen nat en lekker strelen met die straal erop. Genot!quote:
Gewoon de straal alleen het werk laten doen!!quote:Op maandag 18 januari 2016 21:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Die lekker over je eikel laten gaan. Handpalmen nat en lekker strelen met die straal erop. Genot!
Soberso op PS4, ik ben een ecto sony fanboyquote:
Ik begin beter te worden, heb een paar potjes gespeeld. Wel 2 keer dik ingemaaktquote:
VOEG ME TOE DAN HOMOquote:Op maandag 18 januari 2016 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soberso op PS4, ik ben een ecto sony fanboy
[..]
Ik begin beter te worden, heb een paar potjes gespeeld. Wel 2 keer dik ingemaakt
Mijn vader had z'n massage douche in zijn vorige woningquote:
Wat is je PSN naam ook alweerquote:
Wat voor ketel heb je danquote:Op maandag 18 januari 2016 22:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Helaas niet ketel geeft niet zoveel druk
Bazen gevoelquote:Op maandag 18 januari 2016 22:03 schreef Geerd het volgende:
Pa en man wel, tering kom je echt hard klaar.
Niet aan je piemol zitten en klaarkomen
renwan86quote:
HIER PIEMEL VOOR JE MONGOOLquote:Op maandag 18 januari 2016 22:03 schreef Geerd het volgende:
Pa en man wel, tering kom je echt hard klaar.
Niet aan je piemol zitten en klaarkomen
Ik ga zo nog wel een potje doen denk ik, voeg ik je meteen even toe!quote:
Accepteer ik je morgenquote:Op maandag 18 januari 2016 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga zo nog wel een potje doen denk ik, voeg ik je meteen even toe!
Even naar zolder gerent pfffff Vaillant Solide 2004quote:Op maandag 18 januari 2016 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor ketel heb je dan![]()
Keteltje van een litertje of 60 moet toch genoeg druk kunnen leveren
Niet doen, zo lok je opso!quote:
Moest effe googlen, maar dat beestje geeft inderdaad waarschijnlijk niet genoeg druk om een massage douche te hebben.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Even naar zolder gerent pfffff Vaillant Solide 2004
Als je nog even een lok qoute doet en haar je adres stuurt staat ze binnen een half uur voor je deur!quote:
Ik weet man, maar hij doet het nog goed nieuw warmtewisselaar ofzo ingekregen en hele nieuwe 3 weg klep(warm water/cv)quote:Op maandag 18 januari 2016 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moest effe googlen, maar dat beestje geeft inderdaad waarschijnlijk niet genoeg druk om een massage douche te hebben.
Wel jammer.
Mooi dat jij hier ook post!quote:Op maandag 18 januari 2016 23:05 schreef Calcio het volgende:
Dit is echt de slechtste slowchat van FOK! ooit
Eentje doet t nietquote:Op maandag 18 januari 2016 23:06 schreef M4rc0 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://i.fok.nl/usericons/342437/zombie.gif[/img}[img=60,60]http://i.fok.nl/usericons/342437/zombie.gif]afbeelding[/url] ][ afbeelding ]
Op werkquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:23 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Waar slaap je nu dan eigenlijk?
Nee heb een kamer laten blokkeren voor me, gewoon in bed dusquote:
Pics van je bed!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee heb een kamer laten blokkeren voor me, gewoon in bed dus
Die luxe hostel leeftquote:
Je zal maar dronken die kamer binnenlopenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Die luxe hostel leeft
[ afbeelding ]
Ongeveer 1,2 liter bier in mn flikkerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:40 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je zal maar dronken die kamer binnenlopen
Ga wegquote:
Ga dan werken werklozequote:
Ben alweer aan het werk, jammer johquote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:42 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik ben student, maar ga jij maar lekker Schultenbrau zuipen de hele dag met je uitkering
in je witte tuinstoel met Adidas trainingspak en een blik Schultenbrau werken noemenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Ben alweer aan het werk, jammer joh
Is goed hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:43 schreef Calcio het volgende:
[..]
in je witte tuinstoel met Adidas trainingspak en een blik Schultenbrau werken noemenman man man
Mijn vat is leeg HILFE MEIN FREUNDquote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:48 schreef Argo het volgende:
Stelletje homo's en flippo verzamelaren zit er nog wat in de vaten, of moeten we een stop maken en aanmeren?
Gr gr kapitein van de argonauten
Ja fuck, ontwenningsverschijnselen al begonnen of hebben we tijd? Fuck ik regel wel een traumahelikopter met bier.quote:
Gaat nog goed maar nog 24 uur zou ik niet meer trekkenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja fuck, ontwenningsverschijnselen al begonnen of hebben we tijd? Fuck ik regel wel een traumahelikopter met bier.
Ah beste van maken man. Met HC als toekomstperspectief kun je de Geerd leef leven. Dan kom je niks tekort.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Gaat nog goed maar nog 24 uur zou ik niet meer trekken
Nog een maand zien te overleven als hostelmedewerkerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Ah beste van maken man. Met HC als toekomstperspectief kun je de Geerd leef leven. Dan kom je niks tekort.
Ja laatste loodjes wegen zwaar komt wel goed. Eerst die medische keuring, ik vrees wel voor je lever man.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:53 schreef renwan het volgende:
[..]
Nog een maand zien te overleven als hostelmedewerker
Die laten ze gelukkig met rustquote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja laatste loodjes wegen zwaar komt wel goed. Eerst die medische keuring, ik vrees wel voor je lever man.
Eno nog niet doen hequote:Op maandag 18 januari 2016 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga zo nog wel een potje doen denk ik, voeg ik je meteen even toe!
Heb toch niet meer gespeeld gister, bier was me net iets te lekker en kwam net iets te snel achter elkaarquote:
Kijk je hebt smoesjes en je hebt geldige excuses. Dit is er een in de laatste categoriequote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb toch niet meer gespeeld gister, bier was me net iets te lekker en kwam net iets te snel achter elkaar
Soberso teamgenotenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Kijk je hebt smoesjes en je hebt geldige excuses. Dit is er een in de laatste categorie
Net weer een potje gespeeld met 2 randdebielen joh. Beide weigerden te begrijpen dat er bij de start 1 op doel moet blijven en 1 van de 2 wou echt alles zelf doen, verdedigen, aanvallen, alles. Ze zaten de hele tijd met z'n 2en op een hoopje, zo kom je dus echt nergens.
En je teamgenoten maar aan de kant beuken als een gek. Zulke mensen![]()
![]()
Ik moet ook vaak genoeg alles zelf doen, omdat ik dan van die achterlijke teamgenoten heb die alleen aanvallenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soberso teamgenoten![]()
Als je het spelletje niet kan spelen, speel het dan ook niet
Ik heb gister een paar potjes gespeeld en echt geen enkele keer goede teamgenoten gekregen. Alle teamgenoten die ik krijg lijken wel motorisch en mentaal beperkt te zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:55 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik moet ook vaak genoeg alles zelf doen, omdat ik dan van die achterlijke teamgenoten heb die alleen aanvallen
Of van die mensen die niet begrijpen dat je niet elke bal moet raken
Als je linksboven van die berichten zoals "CANCER FAGGG" e.d. krijgt, dan weet je zeker dat je met motorisch en mentaal beperkte Nederlandse autistjes te maken hebt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb gister een paar potjes gespeeld en echt geen enkele keer goede teamgenoten gekregen. Alle teamgenoten die ik krijg lijken wel motorisch en mentaal beperkt te zijn
Had er gister eentje die gooide overal het woord "kanker" voor en begon op een gegeven moment te schreeuwen dat ik hem ook eens die "kanker bal" moest passen terwijl hij het hele potje alleen maar heeft lopen typen en vrijwel niks heeft bijgedragen aan het spelquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:07 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Als je linksboven van die berichten zoals "CANCER FAGGG" e.d. krijgt, dan weet je zeker dat je met motorisch en mentaal beperkte Nederlandse autistjes te maken hebt.
Dan kan je het krijgen ook bij mij en dan beuk ik je gewoon de hele tijd, ook al ben je een teamgenootquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had er gister eentje die gooide overal het woord "kanker" voor en begon op een gegeven moment te schreeuwen dat ik hem ook eens die "kanker bal" moest passen terwijl hij het hele potje alleen maar heeft lopen typen en vrijwel niks heeft bijgedragen aan het spel![]()
Wilde op een gegeven moment bijna rage quiten
Ik wilde die gast gewoon gaan klappenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:13 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dan kan je het krijgen ook bij mij en dan beuk ik je gewoon de hele tijd, ook al ben je een teamgenoot
Blijft stiekem wel het mooiste aan het spelen om mensen te laten ragen door bijvoorbeeld te spammen met opmerkingen zoals "Wat een save!" en "Mooi schot!", maar dan op de sarcastische manier. "Eaaaasyyy" roepen helpt ook altijd goedquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wilde die gast gewoon gaan klappen
Of gewoon zo spelen dat het pittig irritant wordt voor de tegenstander die daardoor dan tegen je begint te scheldenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:24 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Blijft stiekem wel het mooiste aan het spelen om mensen te laten ragen door bijvoorbeeld te spammen met opmerkingen zoals "Wat een save!" en "Mooi schot!", maar dan op de sarcastische manier. "Eaaaasyyy" roepen helpt ook altijd goed
quote:
die ventquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:26 schreef Simterklaas het volgende:
Wachten op Geerd!
http://www.dumpert.nl/med(...)/bevrorn_klootn.html
Sorryquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had er gister eentje die gooide overal het woord "kanker" voor en begon op een gegeven moment te schreeuwen dat ik hem ook eens die "kanker bal" moest passen terwijl hij het hele potje alleen maar heeft lopen typen en vrijwel niks heeft bijgedragen aan het spel![]()
En Opso zou de enige zijn die hem ziet staan volgens mijquote:
quote:
Ik heb op de PS4 nog nooit iemand gehoordquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat een heerlijke kop zit er ook op hequote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:58 schreef renwan het volgende:
Zojuist weer over mijn koptelefoon geschald
Manmanmanquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:59 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Wat een heerlijke kop zit er ook op he
Kun je instellen, ik heb hem voor de gein eens aangezet maar hij is ook weer vlug uit gegaanquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb op de PS4 nog nooit iemand gehoord![]()
Waar stel je dat in dan want ik dacht dat ik dat ook gedaan hadquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je instellen, ik heb hem voor de gein eens aangezet maar hij is ook weer vlug uit gegaan
Je moet effe in het PS menu zelf kijken of die niet gemute staat. Anders kun je nog altijd de spel instellingen checken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:03 schreef renwan het volgende:
[..]
Waar stel je dat in dan want ik dacht dat ik dat ook gedaan had
Goed plan, ook maar ff een bakkie scorenquote:
Oh man net ook weer, niemand kan positie kiezenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb gister een paar potjes gespeeld en echt geen enkele keer goede teamgenoten gekregen. Alle teamgenoten die ik krijg lijken wel motorisch en mentaal beperkt te zijn
10/10 zou rakenquote:
Gewoon beschaafd houden, ja toch?quote:
Niet eens, hoewel dat wel degelijk zou kunnen. Ligt hier genoegquote:
Renwan is verslaafdquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Oh man net ook weer, niemand kan positie kiezen
Zit je op de helft van de tegenstander en weet je die bal via de muur voor te krijgen is daar natuurlijk niemand omdat die andere 2 te druk bezig zijn achter die bal aan te gaan die je net lang en breed voorgezet hebt![]()
Pils !!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:39 schreef Simterklaas het volgende:
Godver, die homo-imitaties van Jochem
Alcohol wint het nog steeds van jequote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:01 schreef Argo het volgende:
Homo's slaap lekker, ik ben ook weg fuckin kapot. Die film was te triest...
Maar al 3 dagen nuchter.
Tammo!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:39 schreef Simterklaas het volgende:
3 dagen nuchter?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:01 schreef Argo het volgende:
Homo's slaap lekker, ik ben ook weg fuckin kapot. Die film was te triest...
Maar al 3 dagen nuchter.
Normaal nietthhh maar als rechtgeaarde Groninger kan ik het wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:08 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Praat jij ook met een natte T?
Gecondoleerd alvast.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:22 schreef M4rc0 het volgende:
over anderhalve week geen vakantie meer hebben
GAAT LEKKER MANquote:
7/10 moest lachen!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:39 schreef Simterklaas het volgende:
Jazeker! Maar je gif faalde toen ik het posttequote:
Haagsquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:39 schreef Simterklaas het volgende:
Dat lag aan jou, pik!quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:11 schreef renwan het volgende:
[..]
Jazeker! Maar je gif faalde toen ik het postte
Jaja i knowquote:
Ik ookquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:15 schreef renwan het volgende:
Moest gewoon lachen om deze kutvogel
http://www.dumpert.nl/med(...)4/ik_ben_binnen.html
Geerd waar blijven de café-acties!quote:
Geerd houdt die centen in z'n zakquote:
Kan hij ja bijna 2 six-packs voor kopenquote:
Opleidingsdata waren veranderd ofzoquote:
Wel kak danquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Opleidingsdata waren veranderd ofzo
Ja echt welquote:
Das godverdomme lijp als je zo bekend wordtquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:41 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_biertje_atten.html
Dat had Geerd kunnen zijnquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:45 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Das godverdomme lijp als je zo bekend wordt
Het oog wil ook watquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:54 schreef M4rc0 het volgende:
Wat kan mij de verpakking van een product uit de supermarkt verrekken
RUSTAAAAAAAAAAAGHquote:
Mijn portemonnee is momenteel ook nog een gevoelig onderwerpquote:
Heb je hem in je kont gedrukt?quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:56 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Mijn portemonnee is momenteel ook nog een gevoelig onderwerp
Ja, toen kwam er nog een pener en die duwde hem aan.quote:
Ja oké dat begrijp ik dan ook wel weer.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:56 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Mijn portemonnee is momenteel ook nog een gevoelig onderwerp
Ja dan wordt het wel gevoelig iddquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:57 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ja, toen kwam er nog een pener en die duwde hem aan.
Einde.
We zijn hier nu toch?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |