Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:20 schreef Calcio het volgende:
[..]
Kan jij niet met je mbo 1 opleiding hè. Geeft niet hoor, succes is niet voor iedereen weggelegd.
Netjes.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:19 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Tot een paar jaar geleden een paar keer per week getraind, maar gewoon thuis, dus ook veel oefeningen met lichaamsgewicht. Ik was goed bezig al zeg ik het zelf, maar een van de laatste keren heb ik een (blijvende) blessure opgelopen aan mijn linkerarm en ondertussen is het allemaal weer slappe hap. En jij?
quote:Op maandag 18 januari 2016 21:20 schreef Calcio het volgende:
[..]
Kan jij niet met je mbo 1 opleiding hè. Geeft niet hoor, succes is niet voor iedereen weggelegd.
Verblijf je in dat hostel?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:27 schreef renwan het volgende:
Niet dat ik dan heel vrolijk worden want naar huis ga ik toch niet
Minder fappen dusquote:Op maandag 18 januari 2016 21:19 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Tot een paar jaar geleden een paar keer per week getraind, maar gewoon thuis, dus ook veel oefeningen met lichaamsgewicht. Ik was goed bezig al zeg ik het zelf, maar een van de laatste keren heb ik een (blijvende) blessure opgelopen aan mijn linkerarm en ondertussen is het allemaal weer slappe hap. En jij?
Na al het gebagger hier over RL heb ik het toch maar aangeschaft.quote:
Gewoon paar biertjes klappen aan de bar en daarna bij de lekkerste chick die bij jullie verblijft in bed vallen!quote:Op maandag 18 januari 2016 21:27 schreef renwan het volgende:
Niet dat ik dan heel vrolijk worden want naar huis ga ik toch niet
Ja, Rotterdam - Den Haag is maar een klein stukje maar ben om 11 klaar en begin weer om 7. Dat is gewoon zonde van tijd en geld om heen en weer te gaanquote:
Heb er nog geen gezienquote:Op maandag 18 januari 2016 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon paar biertjes klappen aan de bar en daarna bij de lekkerste chick die bij jullie verblijft in bed vallen!
Hij kan wss wel elke kamer in, dus gewoon stiekem erbij kruipenquote:Op maandag 18 januari 2016 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon paar biertjes klappen aan de bar en daarna bij de lekkerste chick die bij jullie verblijft in bed vallen!
En lukt het?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Na al het gebagger hier over RL heb ik het toch maar aangeschaft.
Op PS4?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Na al het gebagger hier over RL heb ik het toch maar aangeschaft.
Geld is een ding. Familie en vrienden etc dat is echt in de 6k netto wereld is jaloezie en drift alles. Machinisten en haceejs Gunnen elkaar dingen. De wereld waar jij in stapt daar is altijd een grotere betere en sluwere haai. En jij bent een haai-mens.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:18 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja leuk man, 1200 euro per maand maken en geen klap uitvoeren. Ik ga 6000 netto maken op kantoor.
Deze man weetquote:Op maandag 18 januari 2016 21:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Geld is een ding. Familie en vrienden etc dat is echt in de 6k netto wereld is jaloezie en drift alles. Machinisten en haceejs Gunnen elkaar dingen. De wereld waar jij in stapt daar is altijd een grotere betere en sluwere haai. En jij bent een haai-mens.
Nee jij veel plezier. Lekker onbetaalde overuren maken omdat je niet belangrijk bent en je weg omhoog moet pijpen.
Die lekker over je eikel laten gaan. Handpalmen nat en lekker strelen met die straal erop. Genot!quote:
Gewoon de straal alleen het werk laten doen!!quote:Op maandag 18 januari 2016 21:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Die lekker over je eikel laten gaan. Handpalmen nat en lekker strelen met die straal erop. Genot!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |