Chicks geilen op die slanke lichaampjesquote:Op maandag 18 januari 2016 20:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook,![]()
Zou wel willen maar, waarom......
Rechterhand trainingquote:
Geen verstand van man,,, eigenschuld ook doe er ook niks voor.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Chicks geilen op die slanke lichaampjes
Ik ben toch echt aan het werk hoorquote:Op maandag 18 januari 2016 21:06 schreef Calcio het volgende:
Goedenavond stel werklozen![]()
![]()
![]()
Hoe is het ermee?
Valt niks te doen hier, wat moet ik danquote:Op maandag 18 januari 2016 21:11 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik merk het, als je constant op FOK! zit.
niet FOK!ken onder werktijdquote:Op maandag 18 januari 2016 21:11 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik merk het, als je constant op FOK! zit.
Dan ben je ook niet aan het werk.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Valt niks te doen hier, wat moet ik dan
Ik krijg betaald om hier aanwezig te zijn en af en toe wat mensen in te checken. Ik vind het werkquote:
Kun je dan niet gewoon wat biertjes pakken?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:15 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik krijg betaald om hier aanwezig te zijn en af en toe wat mensen in te checken. Ik vind het werk
Zware baan man.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:15 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik krijg betaald om hier aanwezig te zijn en af en toe wat mensen in te checken. Ik vind het werk
Dan ga ik echt veel roken denk ikquote:Op maandag 18 januari 2016 21:15 schreef renwan het volgende:
[..]
Als ik klaar ben klap ik er wel 2 ofzoquote:Op maandag 18 januari 2016 21:16 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Kun je dan niet gewoon wat biertjes pakken?
Wat denk je dat ik doequote:Op maandag 18 januari 2016 21:17 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Dan ga ik echt veel roken denk ik
Ja leuk man, 1200 euro per maand maken en geen klap uitvoeren. Ik ga 6000 netto maken op kantoor.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:17 schreef H0D3NPYL het volgende:
Prima baan lijkt me. Ga ook iets in die richting zoeken als bijbaan denk ik.
quote:Op maandag 18 januari 2016 21:18 schreef renwan het volgende:
[..]
Als ik klaar ben klap ik er wel 2 ofzo
[..]
Wat denk je dat ik doe
Stoere boiquote:Op maandag 18 januari 2016 21:18 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja leuk man, 1200 euro per maand maken en geen klap uitvoeren. Ik ga 6000 netto maken op kantoor.
stoerrquote:Op maandag 18 januari 2016 21:18 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja leuk man, 1200 euro per maand maken en geen klap uitvoeren. Ik ga 6000 netto maken op kantoor.
Tot een paar jaar geleden een paar keer per week getraind, maar gewoon thuis, dus ook veel oefeningen met lichaamsgewicht. Ik was goed bezig al zeg ik het zelf, maar een van de laatste keren heb ik een (blijvende) blessure opgelopen aan mijn linkerarm en ondertussen is het allemaal weer slappe hap. En jij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |