Ik heb gister een paar potjes gespeeld en echt geen enkele keer goede teamgenoten gekregen. Alle teamgenoten die ik krijg lijken wel motorisch en mentaal beperkt te zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:55 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik moet ook vaak genoeg alles zelf doen, omdat ik dan van die achterlijke teamgenoten heb die alleen aanvallen
Of van die mensen die niet begrijpen dat je niet elke bal moet raken
Als je linksboven van die berichten zoals "CANCER FAGGG" e.d. krijgt, dan weet je zeker dat je met motorisch en mentaal beperkte Nederlandse autistjes te maken hebt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb gister een paar potjes gespeeld en echt geen enkele keer goede teamgenoten gekregen. Alle teamgenoten die ik krijg lijken wel motorisch en mentaal beperkt te zijn
Had er gister eentje die gooide overal het woord "kanker" voor en begon op een gegeven moment te schreeuwen dat ik hem ook eens die "kanker bal" moest passen terwijl hij het hele potje alleen maar heeft lopen typen en vrijwel niks heeft bijgedragen aan het spelquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:07 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Als je linksboven van die berichten zoals "CANCER FAGGG" e.d. krijgt, dan weet je zeker dat je met motorisch en mentaal beperkte Nederlandse autistjes te maken hebt.
Dan kan je het krijgen ook bij mij en dan beuk ik je gewoon de hele tijd, ook al ben je een teamgenootquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had er gister eentje die gooide overal het woord "kanker" voor en begon op een gegeven moment te schreeuwen dat ik hem ook eens die "kanker bal" moest passen terwijl hij het hele potje alleen maar heeft lopen typen en vrijwel niks heeft bijgedragen aan het spel![]()
Wilde op een gegeven moment bijna rage quiten
Ik wilde die gast gewoon gaan klappenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:13 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dan kan je het krijgen ook bij mij en dan beuk ik je gewoon de hele tijd, ook al ben je een teamgenoot
Blijft stiekem wel het mooiste aan het spelen om mensen te laten ragen door bijvoorbeeld te spammen met opmerkingen zoals "Wat een save!" en "Mooi schot!", maar dan op de sarcastische manier. "Eaaaasyyy" roepen helpt ook altijd goedquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wilde die gast gewoon gaan klappen
Of gewoon zo spelen dat het pittig irritant wordt voor de tegenstander die daardoor dan tegen je begint te scheldenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:24 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Blijft stiekem wel het mooiste aan het spelen om mensen te laten ragen door bijvoorbeeld te spammen met opmerkingen zoals "Wat een save!" en "Mooi schot!", maar dan op de sarcastische manier. "Eaaaasyyy" roepen helpt ook altijd goed
quote:
die ventquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:26 schreef Simterklaas het volgende:
Wachten op Geerd!
http://www.dumpert.nl/med(...)/bevrorn_klootn.html
Sorryquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had er gister eentje die gooide overal het woord "kanker" voor en begon op een gegeven moment te schreeuwen dat ik hem ook eens die "kanker bal" moest passen terwijl hij het hele potje alleen maar heeft lopen typen en vrijwel niks heeft bijgedragen aan het spel![]()
En Opso zou de enige zijn die hem ziet staan volgens mijquote:
quote:
Ik heb op de PS4 nog nooit iemand gehoordquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat een heerlijke kop zit er ook op hequote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:58 schreef renwan het volgende:
Zojuist weer over mijn koptelefoon geschald
Manmanmanquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:59 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Wat een heerlijke kop zit er ook op he
Kun je instellen, ik heb hem voor de gein eens aangezet maar hij is ook weer vlug uit gegaanquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb op de PS4 nog nooit iemand gehoord![]()
Waar stel je dat in dan want ik dacht dat ik dat ook gedaan hadquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je instellen, ik heb hem voor de gein eens aangezet maar hij is ook weer vlug uit gegaan
Je moet effe in het PS menu zelf kijken of die niet gemute staat. Anders kun je nog altijd de spel instellingen checken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:03 schreef renwan het volgende:
[..]
Waar stel je dat in dan want ik dacht dat ik dat ook gedaan had
Goed plan, ook maar ff een bakkie scorenquote:
Oh man net ook weer, niemand kan positie kiezenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb gister een paar potjes gespeeld en echt geen enkele keer goede teamgenoten gekregen. Alle teamgenoten die ik krijg lijken wel motorisch en mentaal beperkt te zijn
10/10 zou rakenquote:
Gewoon beschaafd houden, ja toch?quote:
Niet eens, hoewel dat wel degelijk zou kunnen. Ligt hier genoegquote:
Renwan is verslaafdquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Oh man net ook weer, niemand kan positie kiezen
Zit je op de helft van de tegenstander en weet je die bal via de muur voor te krijgen is daar natuurlijk niemand omdat die andere 2 te druk bezig zijn achter die bal aan te gaan die je net lang en breed voorgezet hebt![]()
Pils !!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:39 schreef Simterklaas het volgende:
Godver, die homo-imitaties van Jochem
Alcohol wint het nog steeds van jequote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:01 schreef Argo het volgende:
Homo's slaap lekker, ik ben ook weg fuckin kapot. Die film was te triest...
Maar al 3 dagen nuchter.
Tammo!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:39 schreef Simterklaas het volgende:
Godver, die homo-imitaties van Jochem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |