Op werkquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:23 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Waar slaap je nu dan eigenlijk?
Nee heb een kamer laten blokkeren voor me, gewoon in bed dusquote:
Pics van je bed!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee heb een kamer laten blokkeren voor me, gewoon in bed dus
Die luxe hostel leeftquote:
Je zal maar dronken die kamer binnenlopenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Die luxe hostel leeft
[ afbeelding ]
Ongeveer 1,2 liter bier in mn flikkerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:40 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je zal maar dronken die kamer binnenlopen
Ga wegquote:
Ga dan werken werklozequote:
Ben alweer aan het werk, jammer johquote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:42 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik ben student, maar ga jij maar lekker Schultenbrau zuipen de hele dag met je uitkering
in je witte tuinstoel met Adidas trainingspak en een blik Schultenbrau werken noemenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Ben alweer aan het werk, jammer joh
Is goed hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:43 schreef Calcio het volgende:
[..]
in je witte tuinstoel met Adidas trainingspak en een blik Schultenbrau werken noemenman man man
Mijn vat is leeg HILFE MEIN FREUNDquote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:48 schreef Argo het volgende:
Stelletje homo's en flippo verzamelaren zit er nog wat in de vaten, of moeten we een stop maken en aanmeren?
Gr gr kapitein van de argonauten
Ja fuck, ontwenningsverschijnselen al begonnen of hebben we tijd? Fuck ik regel wel een traumahelikopter met bier.quote:
Gaat nog goed maar nog 24 uur zou ik niet meer trekkenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja fuck, ontwenningsverschijnselen al begonnen of hebben we tijd? Fuck ik regel wel een traumahelikopter met bier.
Ah beste van maken man. Met HC als toekomstperspectief kun je de Geerd leef leven. Dan kom je niks tekort.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Gaat nog goed maar nog 24 uur zou ik niet meer trekken
Nog een maand zien te overleven als hostelmedewerkerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Ah beste van maken man. Met HC als toekomstperspectief kun je de Geerd leef leven. Dan kom je niks tekort.
Ja laatste loodjes wegen zwaar komt wel goed. Eerst die medische keuring, ik vrees wel voor je lever man.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:53 schreef renwan het volgende:
[..]
Nog een maand zien te overleven als hostelmedewerker
Die laten ze gelukkig met rustquote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja laatste loodjes wegen zwaar komt wel goed. Eerst die medische keuring, ik vrees wel voor je lever man.
Eno nog niet doen hequote:Op maandag 18 januari 2016 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga zo nog wel een potje doen denk ik, voeg ik je meteen even toe!
Heb toch niet meer gespeeld gister, bier was me net iets te lekker en kwam net iets te snel achter elkaarquote:
Kijk je hebt smoesjes en je hebt geldige excuses. Dit is er een in de laatste categoriequote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb toch niet meer gespeeld gister, bier was me net iets te lekker en kwam net iets te snel achter elkaar
Soberso teamgenotenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Kijk je hebt smoesjes en je hebt geldige excuses. Dit is er een in de laatste categorie
Net weer een potje gespeeld met 2 randdebielen joh. Beide weigerden te begrijpen dat er bij de start 1 op doel moet blijven en 1 van de 2 wou echt alles zelf doen, verdedigen, aanvallen, alles. Ze zaten de hele tijd met z'n 2en op een hoopje, zo kom je dus echt nergens.
En je teamgenoten maar aan de kant beuken als een gek. Zulke mensen![]()
![]()
Ik moet ook vaak genoeg alles zelf doen, omdat ik dan van die achterlijke teamgenoten heb die alleen aanvallenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soberso teamgenoten![]()
Als je het spelletje niet kan spelen, speel het dan ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |