VOEG ME TOE DAN HOMOquote:Op maandag 18 januari 2016 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soberso op PS4, ik ben een ecto sony fanboy
[..]
Ik begin beter te worden, heb een paar potjes gespeeld. Wel 2 keer dik ingemaakt
Mijn vader had z'n massage douche in zijn vorige woningquote:
Wat is je PSN naam ook alweerquote:
Wat voor ketel heb je danquote:Op maandag 18 januari 2016 22:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Helaas niet ketel geeft niet zoveel druk
Bazen gevoelquote:Op maandag 18 januari 2016 22:03 schreef Geerd het volgende:
Pa en man wel, tering kom je echt hard klaar.
Niet aan je piemol zitten en klaarkomen
renwan86quote:
HIER PIEMEL VOOR JE MONGOOLquote:Op maandag 18 januari 2016 22:03 schreef Geerd het volgende:
Pa en man wel, tering kom je echt hard klaar.
Niet aan je piemol zitten en klaarkomen
Ik ga zo nog wel een potje doen denk ik, voeg ik je meteen even toe!quote:
Accepteer ik je morgenquote:Op maandag 18 januari 2016 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga zo nog wel een potje doen denk ik, voeg ik je meteen even toe!
Even naar zolder gerent pfffff Vaillant Solide 2004quote:Op maandag 18 januari 2016 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor ketel heb je dan![]()
Keteltje van een litertje of 60 moet toch genoeg druk kunnen leveren
Niet doen, zo lok je opso!quote:
Moest effe googlen, maar dat beestje geeft inderdaad waarschijnlijk niet genoeg druk om een massage douche te hebben.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Even naar zolder gerent pfffff Vaillant Solide 2004
Als je nog even een lok qoute doet en haar je adres stuurt staat ze binnen een half uur voor je deur!quote:
Ik weet man, maar hij doet het nog goed nieuw warmtewisselaar ofzo ingekregen en hele nieuwe 3 weg klep(warm water/cv)quote:Op maandag 18 januari 2016 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moest effe googlen, maar dat beestje geeft inderdaad waarschijnlijk niet genoeg druk om een massage douche te hebben.
Wel jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |