SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joris: 1992 - 2011SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Christie 1993 - 2015
Foto's in vorige posts
En nu "staan" ze bij elkaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
Ik op zich ook niet hoor... dus troost jequote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, ik heb niet eens veel foto's van ze...The reward of a thing well done is to have done it.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
In F&F is er een topic voor daar staan die van mij ook, nu was het even tussendoor omdat we het over poezen hadden.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, ik heb niet eens veel foto's van ze..."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ik zat m al te zoeken maar ik kan het betreffende topic niet vindenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In F&F is er een topic voor daar staan die van mij ook, nu was het even tussendoor omdat we het over poezen hadden.The reward of a thing well done is to have done it.
F&F / [Centraal] kattenfotoos deel 109quote:Op maandag 18 januari 2016 20:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik zat m al te zoeken maar ik kan het betreffende topic niet vinden"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Jammer dat dit een poezentopic is.
Ik had een katerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik heb nog nooit een kater gehad, en dat gaat ook niet gebeuren ik ben een 'poezenvrouwtje'.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:36 schreef drakin het volgende:
Ik had een kater
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
T was een amsterdammert nog wel, gedumpt door de Fokker want witte haartjes en dat mocht niet bij een Blauwe Rusquote:Op maandag 18 januari 2016 20:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kater gehad, en dat gaat ook niet gebeuren ik ben een 'poezenvrouwtje'.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Poes met een katernaamquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik kan het niet laten ze tussendoor af en toe te posten.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze blijven leuk hč, die kattenfoto's ."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
quote:Op maandag 18 januari 2016 20:36 schreef drakin het volgende:
Ik had een katerEn dit is een poezentopicquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Heel herkenbaar en natuurlijk vinden we allemaal onze eigen kat het mooiste/liefste/leukste.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten ze tussendoor af en toe te posten.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik ben totaal geen hondenmens, en mijn voorkeur bij mensen gaat onbewust volgens mij ook meer richting kattenmensen.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel herkenbaar en natuurlijk vinden we allemaal onze eigen kat het mooiste/liefste/leukste.
Ik vind ook lang niet alle honden leuk, al helemaal niet als ze te groot zijn, maar dan vind ik ze gewoon een beetje eng. De hond van mijn zus vind ik dan wel weer heel erg leuk, maar dat is dan ook een beetje mijn pleeghond.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen hondenmens, en mijn voorkeur bij mensen gaat onbewust volgens mij ook meer richting kattenmensen.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Kat = de soort. Poes is de vrouwelijke kat, Kater is de mannelijke kat.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Mo hier ook wel katers toelaat.
Ik had een ex kater Yoda
Andere katten(2 katers, Chato en Pluis en 3 poezen, Muis, Blackey en Fientje) kan ik niet terugvinden, zullen wel ver weg opgeslagen zijn of niet eens digitaal.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Johquote:Op maandag 18 januari 2016 21:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Kat = de soort. Poes is de vrouwelijke kat, Kater is de mannelijke kat.
Wat een bijzondere kleur of komt dat door de lichtval?quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Geen rare lichtval, Yoda is een Blauwe Rus, zal daar wel aan liggen, en hier was ie ook nog eens heel oud. Hij heeft de dood vele malen in de ogen gekeken en toch 16 jaar geworden.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Joh
[..]
Wat een bijzondere kleur of komt dat door de lichtval?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Mooi kleurtje en een mooie platte neus.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Kat = de soort. Poes is de vrouwelijke kat, Kater is de mannelijke kat.
Ik had een ex kater Yoda
[ afbeelding ]
Ik heb meestal poezen met een meer driehoekige kop.
Maar ik wil zelf absoluut geen kater, alleen poezen voor mij."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Als je googelt op Blauwe rus zie je meestal russen met grotere oren.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mooi kleurtje en een mooie platte neus.
Ik heb meestal poezen met een meer driehoekige kop.
Maar ik wil zelf absoluut geen kater, alleen poezen voor mij.
Maar het leuke van ze is is dat ze zo lang nog speels blijven, hij sprong gewoon de kamer rons achter paaseitjes aan tot de laatste maanden van zijn leven.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Even gegraven en dit is onze jongste aanwinst, Cooper.
Op de onderste foto vlak na aankomst in huize MM, met z'n grote broer Tutu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's zijn van een jaar terug ongeveer...![]()
quote:
JIj hebt gewonnen, en godverdomme niet omdat je mod bent, maar dit vind ik de allermooiste die ik vandaag zag.quote:
En de liefste ook nog!quote:
Slapende katten
het is geen wedstrijd hčquote:Op maandag 18 januari 2016 21:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
JIj hebt gewonnen, en godverdomme niet omdat je mod bent, maar dit vind ik de allermooiste die ik vandaag zag.
...![]()
Da's geen kater.quote:Of ik ben gek.
Echt een prachtig beest."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Nee, ik hou van die 2 van mij.quote:
Maar die kleur van jouw beest geweldig."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Zo.. zowel hier als elders "bijgekeken".. geweldig.
(volgens de reglementen zou de poezel van Sacha een vrouwtje moeten zijn, 3 kleur (schildpad) zijn vrouwtjes, net zoals rooie altijd katzels zouden moeten zijn, maar ja... er zijn altijd uitzonderingen weet ik uit ervaring)
The reward of a thing well done is to have done it.
O Summer sliep ook op de foto, ook lief, zolang ze slapen kunnen ze niet krabbenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Klopt, genoeg rooie poezen gezien.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:36 schreef Mickeys het volgende:
(volgens de reglementen zou de poezel van Sacha een vrouwtje moeten zijn, 3 kleur (schildpad) zijn vrouwtjes, net zoals rooie altijd katzels zouden moeten zijn, maar ja... er zijn altijd uitzonderingen weet ik uit ervaring)
Laatste oppaskat was rode dame, en 1 waar ik helaas ook nog erg ziek van werd dus moest weer weg.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Poezel en katzel?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:36 schreef Mickeys het volgende:
![]()
Welkom in Mick's taalquote:![]()
eh.. mijn Summer? Ik ben het even kwijt na al die foto's net overal en nergens te hebben bekeken en volgens mij inmiddels 100 keer inquote:Op maandag 18 januari 2016 21:36 schreef drakin het volgende:
O Summer sliep ook op de foto, ook lief, zolang ze slapen kunnen ze niet krabbente zijn gevallen
Die kleur is juist zo mooi, mijn Wendy 1981 - 1998 was net zo alleen was ze grijs/beige.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:36 schreef Mickeys het volgende:
Shit dat is deze ook.
Dat was Oosters type Siamees/Havanna met stamboom.
Driehoekige kop, hoog op de poten, dunne lange staart en grote oren."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ja jouw Summer, ik heb vele katten zien komen en gaan, maar er zat geen summer bij.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
eh.. mijn Summer? Ik ben het even kwijt na al die foto's net overal en nergens te hebben bekeken en volgens mij inmiddels 100 keer inte zijn gevallen
Wel een Doerak, een Pravda, Een Duveltje, een vlekje, een Fagget, een Dinkey, een Poes en een Jet. O en een Minoes.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik zat ook nog in F&F te koekeloeren en zoveel namen voorbij zien komen dat ik het niet meer wistquote:Op maandag 18 januari 2016 21:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja jouw Summer, ik heb vele katten zien komen en gaan, maar er zat geen summer bij.
Wel een Doerak, een Pravda, Een Duveltje, een vlekje, een Fagget, een Dinkey, een Poes en een Jet. O en een Minoes.![]()
Summer was overigens een "mamma's" kindje... niemand mocht haar aanhalen... totdat een motorvriend van me op bezoek kwam... ze was niet meer bij hem weg te slaan. Mijn familie, vrienden en buren snapte niks van Summer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ow ja, Summer kwam ook altijd netjes thuis als ze buiten was en naar het "toilet" moest... mijn buren vonden dat de andere buurtkatten maar eens les van Summer moesten krijgenThe reward of a thing well done is to have done it.
quote:Op maandag 18 januari 2016 21:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik zat ook nog in F&F te koekeloeren en zoveel namen voorbij zien komen dat ik het niet meer wist![]()
Summer was overigens een "mamma's" kindje... niemand mocht haar aanhalen... totdat een motorvriend van me op bezoek kwam... ze was niet meer bij hem weg te slaan. Mijn familie, vrienden en buren snapte niks van Summer...Summer valt gewoon op motormuizen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn kat Muis viel als een blok voor mijn moeders 2e man (die helaas veel te vroeg overleed)
En hij had juist een hekel aan katten, ze wilde hem denk ik elke keer "overtuigen" hoe lief katten zijn.
Ach gos... blijven rare beestjes, die poezels en katzelsquote:Op maandag 18 januari 2016 21:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Summer valt gewoon op motormuizen.
Mijn kat Muis viel als een blok voor mijn moeders 2e man (die helaas veel te vroeg overleed)
En hij had juist een hekel aan katten, ze wilde hem denk ik elke keer "overtuigen" hoe lief katten zijn.
Ik rammelde met de achterdeurklink en ze waren thuis, maar meestal kregen ze dan meteen ook wat lekker blikvoer. Maar zoiets deed Ivan Pavlov ook al, dus zo'n superuitvinding is dat niet.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik ben heel blij nu.
Dankzij mijn baardaap.
We gaan samen naar in mrt The Stranglers, shit die hebben we gemist dat was in novenber.....dom dom dom, en ik hoef niks te doen hij regelt alles en ik betaal, en in mrt Anne Clark die regel ik en betalen we samen en in mei Tuxedomoon en die regel ik en betaal ik, want dat is verplichte kost.![]()
![]()
Dus deze zomer ben je onder de pannenquote:Op maandag 18 januari 2016 22:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben heel blij nu.
Dankzij mijn baardaap.
We gaan samen naar in mrt The Stranglers, en ik hoef niks te doen hij regelt alles en ik betaal, en in mrt Anne Clark die regel ik en betalen we samen en in mei Tuxedomoon en die regel ik en betaal ik, want dat is verplichte kost.![]()
![]()
Die eerste 2 wil ik ook wel zien.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben heel blij nu.
Dankzij mijn baardaap.
We gaan samen naar in mrt The Stranglers, en ik hoef niks te doen hij regelt alles en ik betaal, en in mrt Anne Clark die regel ik en betalen we samen en in mei Tuxedomoon en die regel ik en betaal ik, want dat is verplichte kost.![]()
![]()
Eens kijken of ze hier ook in de buurt komen, nog niks van gehoord/gelezen...![]()
Stranglers was in november die hebben we verdomme gemist. dom dom dom.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die eerste 2 wil ik ook wel zien.
Eens kijken of ze hier ook in de buurt komen, nog niks van gehoord/gelezen...
Je kan ook niet alles hebben.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stranglers was in november die hebben we verdomme gemist. dom dom dom.
Ik krijg alle nieuwsbrieven van alle grote poppodia hier in de buurt en omstreken en nog mis ik wel eens wat...![]()
Mijn kop is een zeef, maar goed, we gaan iig naar Anne Clark, nemen we mijn broertje mee, en zonder die gast naar Tuxedomoon.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan ook niet alles hebben.
Ik krijg alle nieuwsbrieven van alle grote poppodia hier in de buurt en omstreken en nog mis ik wel eens wat...
Dat album staat hier in de kast...quote:
In 1986 hoorde ik 'Our Darkness' voor het eerst tijdens een stapavond gedurende mijn militaire dienst in een discotheek en ik was verkocht...![]()
Ik heb het cassettebandjequote:Op maandag 18 januari 2016 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat album staat hier in de kast...![]()
En ook nog een CDDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Blauwe tenen gedanst daaropDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik heb de heruitgave uit 1997 ook nog als CD single.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb het cassettebandje![]()
En ook nog een CD
Fijn spul...
![]()
Ik heb alleen de studio versie en de 12" Remix op CD.
Op dit moment, kan ter plekke ophalen whatever i want, maar ben nogal lui.
Ik heb opeens 2 beesten naast me zitten."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Spinnen ze?quote:Op maandag 18 januari 2016 22:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb opeens 2 beesten naast me zitten.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dat hoor ik niet want mijn baardaap zit in zijn jazzmode.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Show ze eens?quote:Op maandag 18 januari 2016 22:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat hoor ik niet want mijn baardaap zit in zijn jazzmode.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:*eensch*
Klinkt niet, doe eens baardaap met geluid?quote:Op maandag 18 januari 2016 22:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie? Die poezen staan op dat F&F kattentopic en dit is baardaap.
[ afbeelding ]
Bij zijn optreden in Leipzig.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
EN een heel topic doorspitten ga ik niet aan beginnen, je kan ze zo kopieren en hierheen plakken, dan zitten ze ook mooi tussen de 40 + poezebeessies
Nog even eentje van SummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.damn... ik mis mijn mormels... sjugtThe reward of a thing well done is to have done it.
Heb ik wel. Doe ik niet nu.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Klinkt niet, doe eens baardaap met geluid?
Maar hij speelt in o.a. een metal band.
Niet mijn helemaal mijn ding, ook niet het zijne, maar je bent muzikant of je bent het niet.
We luisteren nu Deacon Blue - Loaded.
Hier staan de dames van Moquote:Op maandag 18 januari 2016 22:29 schreef drakin het volgende:
EN een heel topic doorspitten ga ik niet aan beginnen, je kan ze zo kopieren en hierheen plakken, dan zitten ze ook mooi tussen de 40 + poezebeessies
F&F / [Centraal] kattenfotoos deel 109The reward of a thing well done is to have done it.
Dank je.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hier staan de dames van Mo
F&F / [Centraal] kattenfotoos deel 109
quote:Op maandag 18 januari 2016 22:29 schreef Mickeys het volgende:
Nog even eentje van SummerIk mis ze ook hoor, ok geen genies, wondjes en viezigheid opruimen meer, maar dat warme gespin op schoot en de begroeting als je thuiskomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.damn... ik mis mijn mormels... sjugt(ok alleen van Yoda, andere katten negeren je als je weggeweest bent)
Waarom neem je niet weer een kat Mickey?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik wil wel maar moet even de nabije toekomst afwachten. Wil ze wel een echt thuis kunnen geven.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik mis ze ook hoor, ok geen genies, wondjes en viezigheid opruimen meer, maar dat warme gespin op schoot en de begroeting als je thuiskomt(ok alleen van Yoda, andere katten negeren je als je weggeweest bent)
Waarom neem je niet weer een kat Mickey?The reward of a thing well done is to have done it.
O handig.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hier staan de dames van Mo
F&F / [Centraal] kattenfotoos deel 109
En alweer schildpadden, die vind ik ook al zo mooi
Zo en nu staan Mo's katten hier ook
Ik ben helaas allergiesquote:Op maandag 18 januari 2016 22:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik wil wel maar moet even de nabije toekomst afwachten. Wil ze wel een echt thuis kunnen geven.Anders wilde ik wel weer.
Ik dacht altijd dat continu verkouden zijn normaal was, tot het wel een heel groot verschil was toen de laatste overleden was.
En daar kon ik nog het beste tegen, dat was Yoda dus. schijnt vaker bij Blauwe russen te zijn dat mensen met allergieen daar net iets beter tegen kunnen. Dus als ik me echt niet in kan houden wordt het weer een speelse grijze rus.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op maandag 18 januari 2016 22:35 schreef drakin het volgende:
[..]
O handig.
En alweer schildpadden, die vind ik ook al zo mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo en nu staan Mo's katten hier ook
Zijn die Russen tenminste wel ergens goed voor... Ze zijn wel onwijs mooi.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben helaas allergiesAnders wilde ik wel weer.
Ik dacht altijd dat continu verkouden zijn normaal was, tot het wel een heel groot verschil was toen de laatste overleden was.
En daar kon ik nog het beste tegen, dat was Yoda dus. schijnt vaker bij Blauwe russen te zijn dat mensen met allergieen daar net iets beter tegen kunnen. Dus als ik me echt niet in kan houden wordt het weer een speelse grijze rus.The reward of a thing well done is to have done it.
Ik ben even diep met de baardaap..........................."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
En zacht en speels.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zijn die Russen tenminste wel ergens goed voor... Ze zijn wel onwijs mooi.
Maar er is ook een russische soort, dan niet de blauwe rus, die nauwelijks huidschilfers afgeeft waar mensen met een allergie dus wel tegen kunnen.
En ik ben licht allergisch, niet zwaar dus het valt mee.
Geen medicijnen nodig en ik kan meestal wel een uur volhouden bij iemand met een kat.
Ik aai ook graag, en was dan mijn handen meteen. Ooit dikke ogen ervan gehad dus daar pas ik nu wel voor op.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Wel naar dat je dat hebt. Had wel gehoord dat een Sphinx ook zou kunnen als je allergisch bent. Ze zijn onwijs lief, maar ik vind ze er eigenlijk niet uit zien (sorry voor degene die ze heeft of wel mooi vind)quote:Op maandag 18 januari 2016 22:53 schreef drakin het volgende:
[..]
En zacht en speels.
Maar er is ook een russische soort, dan niet de blauwe rus, die nauwelijks huidschilfers afgeeft waar mensen met een allergie dus wel tegen kunnen.
En ik ben licht allergisch, niet zwaar dus het valt mee.
Geen medicijnen nodig en ik kan meestal wel een uur volhouden bij iemand met een kat.
Ik aai ook graag, en was dan mijn handen meteen. Ooit dikke ogen ervan gehad dus daar pas ik nu wel voor op.The reward of a thing well done is to have done it.
Tijd om mijn mandje in te gaan.. ik ga morgen wel weer bijlezen
![]()
![]()
![]()
Truste.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:59 schreef Mickeys het volgende:
Tijd om mijn mandje in te gaan.. ik ga morgen wel weer bijlezen
![]()
![]()
![]()
Dat zijn die kale katten toch? Die hadden mijn buren, lelijk maar wat een zachte warme katten zijn dat.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:58 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wel naar dat je dat hebt. Had wel gehoord dat een Sphinx ook zou kunnen als je allergisch bent. Ze zijn onwijs lief, maar ik vind ze er eigenlijk niet uit zien (sorry voor degene die ze heeft of wel mooi vind)
En helaas geven die ook teveel huidschilfers.
Ik heb meer Yoda!
Zo is hij als hij zich bij the dark side aangesloten heeft
![]()
quote:Op maandag 18 januari 2016 23:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat zijn die kale katten toch? Die hadden mijn buren, lelijk maar wat een zachte warme katten zijn dat.
En helaas geven die ook teveel huidschilfers.
Ik heb meer Yoda!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Show je poes dan!quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik show mijn katerquote:Op maandag 18 januari 2016 23:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die openingszin heeft een laag slagingspercentage
Massagequote:Op maandag 18 januari 2016 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Op een massagekussen![]()
[ afbeelding ]
Stelletje kattenjunks hiero![]()
Ik heb ergens ook zo'n kussen, handig dingetje.
Maar er gaat niets boven een massage gegeven door een masseur.
Ik heb morgen zelfs 2 massages, altijd handig als iemand in je omgeving het aan het leren is
dat is zéker handigquote:Op maandag 18 januari 2016 23:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Massage![]()
Ik heb ergens ook zo'n kussen, handig dingetje.
Maar er gaat niets boven een massage gegeven door een masseur.
Ik heb morgen zelfs 2 massages, altijd handig als iemand in je omgeving het aan het leren is![]()
![]()
Ik heb het bij jou best lang uitgehouden met mijn poezebeestenallergie, normaal is meestal een uur of 2, al bleef ik door de gezelligheid ook wel te lang.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja, al is 1 van de fysiotherapeut en die is meestal niet zo lekker.quote:
En zondag krijg ik als het goed is van een vriendin een sacraal craniale massage, ben ik ook heel benieuwd naar. Ik hou van nieuwe massagevormen als proefpersoon te testen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik had het nog niet echt opgezochtquote:Op maandag 18 januari 2016 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
klinkt niet verkeerd....
http://heartfulness.be/Ma(...)is.html#.Vp1j3SrhCM8
Ik ken 2 mensen die het gegeven hebben en die hebben er wat over verteld. Beide hebben een praktijk gehad erin.quote:
Ik ken echt veel mensen met een praktijk of die als hobby iets in die richting doen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Altijd handig drakin!quote:Op maandag 18 januari 2016 23:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ken 2 mensen die het gegeven hebben en die hebben er wat over verteld. Beide hebben een praktijk gehad erin.
Ik ken echt veel mensen met een praktijk of die als hobby iets in die richting doen.![]()
Zekerquote:![]()
Nou wou ik alleen dat Sas het ook nog konDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:idd...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, dan post ik wel wat....
Welterusten![]()
Truste![]()
![]()
ik ben volkomen in de war, sorry.![]()
[ Bericht 41% gewijzigd door Mo_Muffin op 19-01-2016 02:42:21 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Truste.
[ Bericht 100% gewijzigd door Mo_Muffin op 19-01-2016 02:41:41 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
voor mijn schoonmoeder wacht ik op een Go! van het ziekenhuis, de Aap kan nergens heen zonder w.c.
...![]()
Leopoldquote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een beller is sneller!
Sterkte met het snot!
...![]()
Van Aap klinkt lastig, voor aap dan vooral, maar van je schoonmoeder klinkt ernstiger...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:23 schreef sacha het volgende:
voor mijn schoonmoeder wacht ik op een Go! van het ziekenhuis, de Aap kan nergens heen zonder w.c.![]()
2e alweerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders ik wel.... Goedemorgen .... Eerst maar eens koffie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MorningThe reward of a thing well done is to have done it.
Ze gaan nu wel allemaal achter elkaar lijkt wel...
http://www.nu.nl/muziek/4(...)ftijd-overleden.html![]()
Nu al?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:17 schreef chufi het volgende:
[..]
3e hier en ik zit alweer aan mn taks van de dagJe moet nog een hele dag
![]()
![]()
quote:The reward of a thing well done is to have done it.
Ik heb geen Twitter dus ik zou het je niet kunnen vertellen...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:36 schreef Leandra het volgende:
Is Twitter down of ligt het aan mij?
En waar moet je in hemelsnaam over downtime van Twitter klagen als je geen Facebook hebt?
wie wilde je gaan Twitteren dan?![]()
![]()
Twitter hier ook downquote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:36 schreef Leandra het volgende:
En waar moet je in hemelsnaam over downtime van Twitter klagen als je geen Facebook hebt?quote:Er is iets technisch fout.
Bedankt voor het opmerken--we gaan het zo spoedig mogelijk oplossen.The reward of a thing well done is to have done it.
Tja... Volgens mij gebeurd het op veel grotere schaal dan wij ooit te weten zullen komen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:38 schreef FANN het volgende:
bij zoiets ga je je toch schamen?
http://www.nu.nl/buitenla(...)nde-fabrikanten.html
ik ben bang van wel...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja... Volgens mij gebeurd het op veel grotere schaal dan wij ooit te weten zullen komen.![]()
Nee, ik hoefde niet te twitteren, maar ik wilde wel even kijken of de mensen die ik volg wat getwitterd hadden, en zo ja; wat.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:40 schreef FANN het volgende:
Jullie lopen allemaal te twitteren?
ik loop achter![]()
maar dat wist ik eigenlijk al
Volgens mij heb ik iets van 1800 tweets in 6 jaar tijd, dus het is niet alsof ik nog meer op Twitter zit dan op FOK!![]()
![]()
Zo blijft het wel lekker goedkoop voor ons.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:38 schreef FANN het volgende:
bij zoiets ga je je toch schamen?
http://www.nu.nl/buitenla(...)nde-fabrikanten.html
L2B's Mixcloud![]()
Ja, je loopt achterquote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:40 schreef FANN het volgende:
Jullie lopen allemaal te twitteren?
ik loop achter![]()
maar dat wist ik eigenlijk al![]()
Ik ging alleen even op Twitter kijken of deze ook aan mijn kant in storing staatThe reward of a thing well done is to have done it.
Blijft raar zo'n opmerking... doet die het niet maar toch weten ze te melden dat ze dat van mij hebben opgemerkt... raar ietsquote:The reward of a thing well done is to have done it.
Dat ja. Het slaat echt nergens op. Dan nog maar een koffie.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Blijft raar zo'n opmerking... doet die het niet maar toch weten ze te melden dat ze dat van mij hebben opgemerkt... raar ietsL2B's Mixcloud![]()
Het erge is dat het waarschijnlijk niet eens van invloed hoeft te zijn op de prijs van het toestel, slechts op de winst die men er op maakt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo blijft het wel lekker goedkoop voor ons.
Zelfde als met kleding; dat je shirtje van de Primark op misdadige wijze in elkaar gezet is kun je eigenlijk op basis van de prijs al met zekerheid constateren, dat het dure merkshirtje dat 20 keer zoveel kost op diezelfde misdadige wijze in elkaar gezet is, is gewoon een schande.![]()
Daar kon je zomaar eens gelijk in hebben. Het is ook iets wat al decennia aan de gang is en je verwacht dat niet meer in deze tijd. Helaas blijkt het in de praktijk nog volop voor te komen en dat is zéér triest.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het erge is dat het waarschijnlijk niet eens van invloed hoeft te zijn op de prijs van het toestel, slechts op de winst die men er op maakt.
Zelfde als met kleding; dat je shirtje van de Primark op misdadige wijze in elkaar gezet is kun je eigenlijk op basis van de prijs al met zekerheid constateren, dat het dure merkshirtje dat 20 keer zoveel kost op diezelfde misdadige wijze in elkaar gezet is, is gewoon een schande.
Misschien eens tijd om bij sommige producten eerst uit proberen te zoeken hoe en wat, voor de aanschaf. Je zal er zitten als kind.L2B's Mixcloud![]()
In het nieuwsbericht staat je antwoord eigenlijk al. Sommige bedrijven zeggen er wat aan te doen, maar in de praktijk blijkt dat dus niet zo te zijn. Volgens mij kun je dat "op afstand" nl nooit zeker weten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar kon je zomaar eens gelijk in hebben. Het is ook iets wat al decennia aan de gang is en je verwacht dat niet meer in deze tijd. Helaas blijkt het in de praktijk nog volop voor te komen en dat is zéér triest.
Misschien eens tijd om bij sommige producten eerst uit proberen te zoeken hoe en wat, voor de aanschaf. Je zal er zitten als kind.The reward of a thing well done is to have done it.
Zal bijzonder lastig zijn om het uit te zoeken ja, waarschijnlijk onmogelijk. Dan nóg maar een koffie. Even kijken waar die koffie vandaan komt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
In het nieuwsbericht staat je antwoord eigenlijk al. Sommige bedrijven zeggen er wat aan te doen, maar in de praktijk blijkt dat dus niet zo te zijn. Volgens mij kun je dat "op afstand" nl nooit zeker weten.
L2B's Mixcloud![]()
Tenzij we natuurlijk wat harder proberen arbeid binnen de grenzen te houden, maar dan zijn mensen helemaal bang dat ze teveel moeten betalen.
En toch... ik droeg bij de trouwerij van mijn zoon een jurk die ik in Engeland besteld heb, maar ook in Engeland gemaakt is, ze laten zich zelfs voorstaan op het feit dat het in eigen land gemaakt is, en het was helemaal geen enorm dure jurk.
Het kan dus prima.
https://ladyvlondon.com/About-Us/![]()
Niet hier...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:36 schreef Leandra het volgende:
En waar moet je in hemelsnaam over downtime van Twitter klagen als je geen Facebook hebt?![]()
Aan één afbeelding op hun site zie je diréct al dat het om een illegaal atelier gaat.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:58 schreef Leandra het volgende:
Tenzij we natuurlijk wat harder proberen arbeid binnen de grenzen te houden, maar dan zijn mensen helemaal bang dat ze teveel moeten betalen.
En toch... ik droeg bij de trouwerij van mijn zoon een jurk die ik in Engeland besteld heb, maar ook in Engeland gemaakt is, ze laten zich zelfs voorstaan op het feit dat het in eigen land gemaakt is, en het was helemaal geen enorm dure jurk.
Het kan dus prima.
https://ladyvlondon.com/About-Us/L2B's Mixcloud![]()
Deze?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Aan één afbeelding op hun site zie je diréct al dat het om een illegaal atelier gaat.![]()
![]()
Hoezo zou dat een illegaal atelier zijn dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, geef er nog meer aandacht aan zeg!
Je hebt uit de tekst gelezen dat de eigenaar op dat plaatje staat?![]()
Nee joh, ik maar maar een geintje.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo zou dat een illegaal atelier zijn dan?
Je hebt uit de tekst gelezen dat de eigenaar op dat plaatje staat?
L2B's Mixcloud![]()
Ohquote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee joh, ik maar maar een geintje.![]()
* Leandra loopt naar de keuken om nog een beker koffie te pakken![]()
![]()
Twitter Service Issue 7 minutes ago
Some users are currently experiencing problems accessing Twitter. We are aware of the issue and are working towards a resolution.
Some users? De hele tent ligt plat.
L2B's Mixcloud![]()
Maar goed, als het hartje Londen kan, en ze gewoon kunnen verdienen, dan moet het toch in NL ook kunnen?
Nou hebben ze wel het voordeel dat ze een product hebben dat wereldwijd goed loopt, dus ze zijn niet van de UK/EU markt afhankelijk, maar als zo'n vintage jurken bedrijfje op een fatsoenlijke manier kan produceren, waarom zou een bedrijf als Boss, Hilfiger of H&M dat dan niet kunnen?![]()
Afgelopen vrijdag zo te zien ook al:quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Some users are currently experiencing problems accessing Twitter. We are aware of the issue and are working towards a resolution.
Some users? De hele tent ligt plat.
http://www.mirror.co.uk/n(...)dia-blackout-7188640
Social Media blackout![]()
![]()
Nog even en er worden 9 maanden na een Social Media Blackout meer kinderen geboren, net als wanneer er vroeger een flinke stroomstoring was![]()
![]()
Mobiel werkt wel maar op mn laptop niet.. Boeit me verder niet want ik gebruik het eigenlijk nooit.. Af en toe wel handig om nieuwtjes te volgen....quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Some users? De hele tent ligt plat.![]()
Bij mij werkt het mobiel ook niet, dat wil zeggen; ik krijg wel tweets in beeld, maar dat zijn oude tweets, hij geeft gewoon een melding dat hij geen nieuwe tweets kan laden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Mobiel werkt wel maar op mn laptop niet.. Boeit me verder niet want ik gebruik het eigenlijk nooit.. Af en toe wel handig om nieuwtjes te volgen....
Edit: en speak of the devil... nu wel dus![]()
![]()
Helemaal mee eens. Het lijkt me ook niet dat mensen problemen hebben om eventueel iets meer te moeten betalen. Wazig gebied is het, net als met vlees, waarover ze beweren dat de kiloknaller bestaat, omdat de consument dat zou willen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:13 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, als het hartje Londen kan, en ze gewoon kunnen verdienen, dan moet het toch in NL ook kunnen?
Nou hebben ze wel het voordeel dat ze een product hebben dat wereldwijd goed loopt, dus ze zijn niet van de UK/EU markt afhankelijk, maar als zo'n vintage jurken bedrijfje op een fatsoenlijke manier kan produceren, waarom zou een bedrijf als Boss, Hilfiger of H&M dat dan niet kunnen?
Maar natuurlijk...
Waar zijn dan de auto- en huizenknallers?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag zo te zien ook al:
http://www.mirror.co.uk/n(...)dia-blackout-7188640
Social Media blackout![]()
![]()
Nog even en er worden 9 maanden na een Social Media Blackout meer kinderen geboren, net als wanneer er vroeger een flinke stroomstoring was
L2B's Mixcloud![]()
Ja Jézus, dan hebben ze dus toch gelijk met hun melding.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Mobiel werkt wel maar op mn laptop niet.. Boeit me verder niet want ik gebruik het eigenlijk nooit.. Af en toe wel handig om nieuwtjes te volgen....
L2B's Mixcloud![]()
Ik kan op m'n laptop nog steeds niet op twitter, mobiel wel weer... ook tweets posten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja Jézus, dan hebben ze dus toch gelijk met hun melding.
Nou ja, tweets.... dat is meervoud, dat weet ik nog niet, één is iig wel gelukt![]()
![]()
Mja, mobiel werkt zo ruk op mijn toestel. En Mickeys schiet ook al niet op met haar bril hierheen brengen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan op m'n laptop nog steeds niet op twitter, mobiel wel weer... ook tweets posten.L2B's Mixcloud![]()
Heb je zo'n klein telefoontje dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, mobiel werkt zo ruk op mijn toestel. En Mickeys schiet ook al niet op met haar bril hierheen brengen.![]()
Normaal formaat, maar ik kan er gewoon niet mee omgaan. Ben een 1-vinger typert op zo'n ding. Vegen lukt me ook al niet best, maar lukt in de tuin wel weer aardig.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je zo'n klein telefoontje dan?
L2B's Mixcloud![]()
ow... sorryquote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, mobiel werkt zo ruk op mijn toestel. En Mickeys schiet ook al niet op met haar bril hierheen brengen.The reward of a thing well done is to have done it.
Dat is wel typisch zo'n opmerking waarvan ik al geleerd heb dat je het onderwerp er expliciet bij moet vermelden....quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je zo'n klein telefoontje dan?
Een "Wat is hij grooot" over de nieuwe telefoon van een ex (toen ook al) die bij hem op schoot lag heeft al eens hele vreemde blikken opgeleverd
Hij was daarna overigens ook een tijdje geen ex meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon op T9 zetten, dan werkt het weer primaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Normaal formaat, maar ik kan er gewoon niet mee omgaan. Ben een 1-vinger typert op zo'n ding. Vegen lukt me ook al niet best, maar lukt in de tuin wel weer aardig.![]()
![]()
Ik had toevallig zelf even de bril op... had even een priegeldingetje te doenquote:The reward of a thing well done is to have done it.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wel typisch zo'n opmerking waarvan ik al geleerd heb dat je het onderwerp er expliciet bij moet vermelden....
Een "Wat is hij grooot" over de nieuwe telefoon van een ex (toen ook al) die bij hem op schoot lag heeft al eens hele vreemde blikken opgeleverd
Hij was daarna overigens ook een tijdje geen ex meer![]()
![]()
![]()
! Nu moet ik 'normaal formaat' snel veranderen in 30 cm.
L2B's Mixcloud![]()
Bouwpakket al binnen soms?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik had toevallig zelf even de bril op... had even een priegeldingetje te doenL2B's Mixcloud![]()
T9?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon op T9 zetten, dan werkt het weer prima
L2B's Mixcloud![]()
Nee, dat niet... maar ik doe wel eens vaker ieniemienie dingetjes hahaha.quote:
En die 30 cm.. gossamme... moet ik meteen weer even aan de uitzending van gisteren van Somertijd denkenThe reward of a thing well done is to have done it.
Een telefoon van 30 cm?? Geen wonder dat je er niet op kunt internettenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Nu moet ik 'normaal formaat' snel veranderen in 30 cm.
![]()
![]()
![]()
die site bewaar ik even, ik hou van vintage jurkenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:58 schreef Leandra het volgende:
Het kan dus prima.
https://ladyvlondon.com/About-Us/![]()
Vertel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee, dat niet... maar ik doe wel eens vaker ieniemienie dingetjes hahaha.
En die 30 cm.. gossamme... moet ik meteen weer even aan de uitzending van gisteren van Somertijd denken
L2B's Mixcloud![]()
Als het nu niet duidelijk is weet ik het ook niet meer.... kan ook zijn dat die aan het opzoeken is hoe hij dat T9 moet instellenquote:The reward of a thing well done is to have done it.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als het nu niet duidelijk is weet ik het ook niet meer.... kan ook zijn dat die aan het opzoeken is hoe hij dat T9 moet instellen
L2B's Mixcloud![]()
Ze worden ook wel in NL verkocht trouwens, dit bedrijf heeft zelfs regelmatig een reguliere verkoopdag, maar in het geval van de jurken van Lady V vond ik het al net zo makkelijk om rechtstreeks te bestellen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die site bewaar ik even, ik hou van vintage jurken
Maar dan ben je wel beperkt tot dat merk, bij die NL (web)shop ben je dat uiteraard niet, en ze hebben best leuk spul, ik heb de halve zomer in dit jurkje van Hell Bunny gelopen
Zonder die gare band trouwens.![]()
Weer een handige tip en Wormerveer is te doen vanaf mijn toekomstige woonplaats. De sport blijft om mooie jurken bij de kringloop te vinden, maar zulke sites zijn ook heel prettig![]()
Hebben jullie al iets nieuws gevonden?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Weer een handige tip en Wormerveer is te doen vanaf mijn toekomstige woonplaats. De sport blijft om mooie jurken bij de kringloop te vinden, maar zulke sites zijn ook heel prettig![]()
nieuw huis?Ja, verhuizing staat gepland voor richting de zomerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben jullie al iets nieuws gevonden?![]()
Ik dacht in de lente een keer naar Wormerveer te gaan, hier was het best lekker weer, dus de cabrio meegenomen, maar vanaf Muiden begon het steeds harder te waaien, en voorbij Amsterdam werd het bijna eng zo hard als het waaidequote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Weer een handige tip en Wormerveer is te doen vanaf mijn toekomstige woonplaats. De sport blijft om mooie jurken bij de kringloop te vinden, maar zulke sites zijn ook heel prettig
Maar dicht teruggereden, tot ik weer ver onder Amsterdam was, maar dicht in zulke zware windstoten rijden is ook geen feestje
Ik moet toch eens wat beter leren kijken naar de weerberichten, en niet alleen wat ik buiten zie als basis voor m'n keuze nemen.![]()
Ja, het is allemaal wat, daar rondom Wormerveer...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht in de lente een keer naar Wormerveer te gaan, hier was het best lekker weer, dus de cabrio meegenomen, maar vanaf Muiden begon het steeds harder te waaien, en voorbij Amsterdam werd het bijna eng zo hard als het waaide
Maar dicht teruggereden, tot ik weer ver onder Amsterdam was, maar dicht in zulke zware windstoten rijden is ook geen feestje
Ik moet toch eens wat beter leren kijken naar de weerberichten, en niet alleen wat ik buiten zie als basis voor m'n keuze nemen.![]()
staan leuke jurkjes bij en mijn zoon gaat deze zomer trouwen dus... bedanktquote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze worden ook wel in NL verkocht trouwens, dit bedrijf heeft zelfs regelmatig een reguliere verkoopdag, maar in het geval van de jurken van Lady V vond ik het al net zo makkelijk om rechtstreeks te bestellen.
Maar dan ben je wel beperkt tot dat merk, bij die NL (web)shop ben je dat uiteraard niet, en ze hebben best leuk spul, ik heb de halve zomer in dit jurkje van Hell Bunny gelopen
Zonder die gare band trouwens.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Ik had een Hepburn, en er een bolero bijgekocht bij een avondkleding winkel toen ik de schoenen er ook bij had gevonden.... was een prima match.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:08 schreef just me het volgende:
[..]
staan leuke jurkjes bij en mijn zoon gaat deze zomer trouwen dus... bedankt![]()
Ik zou er vanaf nu dan maar wel rekening mee houden... Heeft oa met de ligging van de grote watermassa van het IJsselmeer te makenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar als het hier lekker weer is verwacht ik niet dat ik daar uit m'n auto geblazen word![]()
Ik ga de volgende keer idd wel met de andere...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou er vanaf nu dan maar wel rekening mee houden... Heeft oa met de ligging van de grote watermassa van het IJsselmeer te maken![]()
![]()
Wat is het verschil dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou er vanaf nu dan maar wel rekening mee houden... Heeft oa met de ligging van de grote watermassa van het IJsselmeer te maken
Ik woon aan de ene kant en kom veel aan de andere kant.
Heb nog nooit merkbare verschillen meegemaakt die door de ligging te verklaren zijn...![]()
Watermassa heeft meestal een andere temperatuur dan landmassa. Hierdoor zal de lucht ook anders stromen. Niet dat dat altijd zo is maar het is wel 1 van de meespelende factoren.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan?
Ik woon aan de ene kant en kom veel aan de andere kant.
Heb nog nooit merkbare verschillen meegemaakt die door de ligging te verklaren zijn...![]()
Dat begrijp en weet ik, maar dat heeft toch geen invloed op de locatie boven en onder het IJ?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Watermassa heeft meestal een andere temperatuur dan landmassa. Hierdoor zal de lucht ook anders stromen. Niet dat dat altijd zo is maar het is wel 1 van de meespelende factoren.
Daar is het IJ te klein/te smal voor...
Een verandering bij Muiden vanwege andere luchtomstandigheden boven het IJsselmeer, zoals Leandra schrijft, kan eventueel wel, maar is ook niet per definitie zo.
Ik denk eerder dat Leandra een slechte dag heeft gehad met een slecht weer frontje op de scheidslijn Gooi/Amsterdam...![]()
Massage 1 van vandaag net gehad
Ik zet net de pc aan, geen idee van twitter.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja, dat kan ook, maar het was een heel vreemd gevoel dat het in Amersfoort nagenoeg 's zomers is, en dat je vanaf Muiden het gevoel krijgt in heel naar weer terecht te komen, en boven Amsterdam helemaalquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat begrijp en weet ik, maar dat heeft toch geen invloed op de locatie boven en onder het IJ?
Daar is het IJ te klein/te smal voor...
Een verandering bij Muiden vanwege andere luchtomstandigheden boven het IJsselmeer, zoals Leandra schrijft, kan eventueel wel, maar is ook niet per definitie zo.
Ik denk eerder dat Leandra een slechte dag heeft gehad met een slecht weer frontje op de scheidslijn Gooi/Amsterdam...
Laten we eerlijk zijn: Amsterdam - Amersfoort... qua afstand stelt het niets voor.![]()
Hoe ze het voor elkaar krijgen weet ik ook niet, maar het werkt al een minuut of 5!quote:
L2B's Mixcloud![]()
Twitter? Dat gebruik ik om bitcoin nieuws te spammen en er zodoende een graantje van mee te pikken.L2B's Mixcloud![]()
Spannend hoor....
Nog even over het weer... Het IJ is idd niet de factor, maar meer het IJsselmeer maar door de geografische ligging wordt vaak de term boven het IJ gehanteerd...![]()
Dit is inderdaad een stuk interessanter.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:00 schreef chufi het volgende:
Spannend hoor....
Nog even over het weer... Het IJ is idd niet de factor, maar meer het IJsselmeer maar door de geografische ligging wordt vaak de term boven het IJ gehanteerd...L2B's Mixcloud![]()
Even duimen voor me dat morgen een bedrijf afzegt, want dan is er plek voor mij
Ach ik krijg af en toe tweets of ik mijn Spaanse drankje ook zonder suiker kan makenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:06 schreef Leandra het volgende:
Er zijn net twee (Nederlanstalige) tweets van mij geretweet door iemand in de VS? En die lijkt ook helemaal niet in het NL te twitteren, of van NL-afkomst te zijn![]()
![]()
Amsterdam is gewoon een Sodom & Gomorra op zichzelf...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook, maar het was een heel vreemd gevoel dat het in Amersfoort nagenoeg 's zomers is, en dat je vanaf Muiden het gevoel krijgt in heel naar weer terecht te komen, en boven Amsterdam helemaal
Laten we eerlijk zijn: Amsterdam - Amersfoort... qua afstand stelt het niets voor.![]()
![]()
LOLquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ik krijg af en toe tweets of ik mijn Spaanse drankje ook zonder suiker kan maken![]()
Maar dit lijkt een of andere nutcase te zijn, volgers en gevolgden ook niet zichtbaar trouwens... raar.![]()
Vraag het hem/haar...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:06 schreef Leandra het volgende:
Er zijn net twee (Nederlanstalige) tweets van mij geretweet door iemand in de VS? En die lijkt ook helemaal niet in het NL te twitteren, of van NL-afkomst te zijn![]()
Nah... een gesprek/discussie met een nutcase aangaan is over het algemeen niet heel constructiefquote:
Oh shoot, die regel zou ik op FOK! eens wat vaker moeten hanteren![]()
![]()
Mijn bedrijf promoten waar mijn doelgroep is.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra duimt
Waarvoor eigenlijk?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nee hoor, dat gaat niet werken want dan snoep ik zelf alles op.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, tof!
Edit: zolang je geen snoepbedrijf hebt en 5-jarigen je doelgroep zijn
WYSIWYG...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah... een gesprek/discussie met een nutcase aangaan is over het algemeen niet heel constructief
Oh shoot, die regel zou ik op FOK! eens wat vaker moeten hanteren![]()
Ja das het logisch gevolg natuurlijkquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:42 schreef sacha het volgende:
yeah!schoonmoeder kan morgen terecht in ziekenhuis, nu nog regelen dat ze haar daar houden
![]()
![]()
Als je haar zo graag kwijt wil is een ziekenhuis dan wel de juiste plek?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:42 schreef sacha het volgende:
yeah!schoonmoeder kan morgen terecht in ziekenhuis, nu nog regelen dat ze haar daar houden
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je haar zo graag kwijt wil is een ziekenhuis dan wel de juiste plek?![]()
grapjurk
...![]()
Goed nieuws, voor zover zoiets goed nieuws kan zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:42 schreef sacha het volgende:
Mijn zus verhuist vanmiddag naar de hospice.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Maar waarvoor gaat ze eigenlijk naar het ziekenhuis?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
als ik ooit zó koppig word als het grootmoederlijk monster mag iedereen mij doodvermoordenquote:
...![]()
verdrietig deesquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:48 schreef Deisyy het volgende:
Mijn zus verhuist vanmiddag naar de hospice.
...![]()
Owquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed nieuws, voor zover zoiets goed nieuws kan zijn.
Onder de huidige omstandigheden is dat goed nieuws en geeft het wat meer rust, denk ik.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed nieuws, voor zover zoiets goed nieuws kan zijn.
Sterkte nog steeds!!![]()
![]()
Voor mijn zus wel fijner dan in het ziekenhuis, waar ze al tweeėnhalve week op een plekje wacht.
Best een bizar idee dat er eerst iemand dood moest gaan voordat ze kon verhuizen.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ja, mijn zoon waarschuwt me ook al regelmatig dat hij me gewoon onder curatele laat stellen, en terecht, als ik de 70 haal word ik waarschijnlijk nog onmogelijker dan ik nu al ben.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:51 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik ooit zó koppig word als het grootmoederlijk monster mag iedereen mij doodvermoorden![]()
ieeeuuuwwwwquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:58 schreef Deisyy het volgende:
En verder gewoon weer ontopic hoor.
[ afbeelding ]![]()
haar f*cking galblaas MOET er uit das alles...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar waarvoor gaat ze eigenlijk naar het ziekenhuis?
dat weet ze al een jaar maar is bang en dat mag![]()
de laatste paar maanden zijn de aanvallen zo hevig dat ze er eigenlijk niet meer van herstelt, de zorg voor haar is maximaal
ik heb zondag de dokter gebeld en haar voor het blok gezet
...![]()
sexyquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Maar heeft wel een raar rood bolletje tussen de tenenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
De meningen zijn blijkbaar verdeeld, ik Googlde op lekkere poes en vond deze.quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Dan is ze inderdaad flink koppig geweest.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:00 schreef sacha het volgende:
[..]
haar f*cking galblaas MOET er uit das alles...
de laatste paar maanden zijn de aanvallen zo hevig dat ze er eigenlijk niet meer van herstelt, de zorg voor haar is maximaal
ik heb zondag de dokter gebeld en haar voor het blok gezetIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
En na een tijdje zonder pijn zal ze je vast dankbaar zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:00 schreef sacha het volgende:
[..]
haar f*cking galblaas MOET er uit das alles...
ik heb zondag de dokter gebeld en haar voor het blok gezetDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
nee, dan gaat ze zeggen dat ze het zelf zo geregeld heeftquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:03 schreef drakin het volgende:
[..]
En na een tijdje zonder pijn zal ze je vast dankbaar zijn.
...![]()
Ik had de 2e zin al weggehaalt: Als ze tenminste iemand is die dat uit kan spreken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:12 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, dan gaat ze zeggen dat ze het zelf zo geregeld heeft
Maar die had ik dus wel kunnen laten staan.
Schoonmoeders en uiten gaat niet altijd samen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
kom ik daar vanmorgen binnen, vraag ik 'hoe gaat het met de pijn?'
zegt ze 'die valt wel mee hoor'
zeg ik 'fijn hč, pijnbestrijding?'
zegt ze 'ja, die pillen hoef ik niet meer want de pijn is bijna weg'
...![]()
OMG, je zou ze verdorie per direct afpakkenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:16 schreef sacha het volgende:
![]()
![]()
Ze heeft vreemde humorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:16 schreef sacha het volgende:
Ik ga zo naar mijn 2e massage van vandaag![]()
Vanmorgen een heerlijke voeten en benenmassage, zometeen een rugmassage.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Sterkte, en dit is een lelijk beest, maar ze zal wel heel lief zijn dan.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Goed en middag."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ze zijn iig heel lekker zacht en warm en superlief, vroegere buren hadden zulke.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sterkte, en dit is een lelijk beest, maar ze zal wel heel lief zijn dan.
Goed en middag.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nou, weten we dat ook weer....quote:Wij maken het met een beetje pech niet meer mee, maar de kans is groot dat de mens binnen honderd jaar is uitgeroeid. Hiervoor waarschuwt niemand minder dan Stephen Hawking."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
100 jaar lijkt me ook een beetje kort, maar wie weet....feit is wel dat 'de mens' er een flinke puinhoop van aan het maken is, en de kans dat dat veranderd is m.i. nihil.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Binnen honderd jaar is wel heel snel.... dan moet er bijna een kernoorlog plaatsvinden."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Normaliter neem ik die man serieus, van deze uitspraak sta ik dus ook te kijken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:28 schreef sacha het volgende:
[..]
die weet ook niet meer wat ie moet verzinnen"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
misschien is z'n stem computer een eigen leven gaan leidenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Normaliter neem ik die man serieus, van deze uitspraak sta ik dus ook te kijken.
...![]()
Ik weet nog dat mijn kinderen hem voor het eerst op TV zagen en vroegen wie dat was en waarom ie op TV was.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:33 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien is z'n stem computer een eigen leven gaan leiden
Aan de hand daarvan kon ik ze duidelijk maken dat iemand in een rolstoel niet per definitie dom hoeft te zijn, maar dat het meer een lichamelijk probleem is, en je dus nooit lullig tegen zo iemand mag doen."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Volgens mij maakt "de mens" er al sinds mensenheugenis een puinhoop van eigenlijkquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
100 jaar lijkt me ook een beetje kort, maar wie weet....feit is wel dat 'de mens' er een flinke puinhoop van aan het maken is, en de kans dat dat veranderd is m.i. nihil.![]()
It's what we do, apparently![]()
Dienstmededeling met zo'n computer kraakstem? dE KanS iS GRooT Dattt BInNen NU eN 1oo JaAr....quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:33 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien is z'n stem computer een eigen leven gaan leidenL2B's Mixcloud![]()
Jaja, maar we worden er steeds beter in.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij maakt "de mens" er al sinds mensenheugenis een puinhoop van eigenlijk![]()
It's what we do, apparently"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dienstmededeling met zo'n computer kraakstem? dE KanS iS GRooT Dattt BInNen NU eN 1oo JaAr...."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
het is echt zo'n andere omgeving dan in een ziekenhuis, fijn dat er plek voor haar is.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:57 schreef Deisyy het volgende:
Voor mijn zus wel fijner dan in het ziekenhuis, waar ze al tweeėnhalve week op een plekje wacht.
Best een bizar idee dat er eerst iemand dood moest gaan voordat ze kon verhuizen.![]()
Xenos en Blokker de volgende grote firma's die gaan omvallen?The reward of a thing well done is to have done it.
Het is te hopen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:06 schreef Mickeys het volgende:
Xenos en Blokker de volgende grote firma's die gaan omvallen?L2B's Mixcloud![]()
Want? Nog meer werkelozen?quote:The reward of a thing well done is to have done it.
Zit er dik in.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:06 schreef Mickeys het volgende:
Xenos en Blokker de volgende grote firma's die gaan omvallen?
Xenos, is eveneens onderdeel van Blokker Holding."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Die opmerking 'vat' ik ook niet helemaal....quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Er blijft zo weinig meer over om IRL te winkelen...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:06 schreef Mickeys het volgende:
Xenos en Blokker de volgende grote firma's die gaan omvallen?![]()
I know, daarom ook even Blokker maar toegevoegd. Maar goed.. ze gaan ook niet met hun tijd mee, of te laatquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zit er dik in.
Xenos, is eveneens onderdeel van Blokker Holding.The reward of a thing well done is to have done it.
Dat ookquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Er blijft zo weinig meer over om IRL te winkelen...The reward of a thing well done is to have done it.
Het is gewoon klote voor die lui die er werken, net als het V&D personeel dat gewoon genaaid wordt nadat ze er 25 jaar hebben gewerkt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
I know, daarom ook even Blokker maar toegevoegd. Maar goed.. ze gaan ook niet met hun tijd mee, of te laat"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Nee, die gaan door naar Action.quote:Je houdt het toch niet tegen. Je hebt a, steeds meer automatisering (al heeft dat er direct niet mee te maken) en b, mensen komen meer online. Daarbij is de kwaliteit van Xenos producten ook niet om over naar huis te schrijven. Nu Jisk nog. Pretenderen goedkoop te zijn, maar het is net als bij IKEA įllemaal fineerafval. Laat maar omvallen hoor. Dan krijgen we er misschien nog een beetje kwaliteit voor terug.
L2B's Mixcloud![]()
We werken het zelf ook in de hand door online te bestellen. Moet je zien wat er hier in de afgelopen topics aan bestellingen zijn gedaan. Nu is weliswaar niet įlles in een winkel te koop van die bestellingen, maar toch.L2B's Mixcloud![]()
Mooi he, die fineerafval van de Jiskquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, die gaan door naar Action.Je houdt het toch niet tegen. Je hebt a, steeds meer automatisering (al heeft dat er direct niet mee te maken) en b, mensen komen meer online. Daarbij is de kwaliteit van Xenos producten ook niet om over naar huis te schrijven. Nu Jisk nog. Pretenderen goedkoop te zijn, maar het is net als bij IKEA įllemaal fineerafval. Laat maar omvallen hoor. Dan krijgen we er misschien nog een beetje kwaliteit voor terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of wat te zeggen van het fineerafval van de Leen Bakker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of misschien toch die fineerafval keuken van de Praxis (sorry voor slechte kwaliteit foto)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het mooi en sommige onderdelen gaan zelfs al tussen de 10 en 15 jaar mee en ik kan zeker nog een hele tijd mee verderThe reward of a thing well done is to have done it.
Er bestaan ook veel mensen die gewoon een kleinere beurs hebben, daarom is het prima dat er zulke zaken zijn, en daarbij is de meeste IKEA zooi helemaal niet slecht.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, die gaan door naar Action.Je houdt het toch niet tegen. Je hebt a, steeds meer automatisering (al heeft dat er direct niet mee te maken) en b, mensen komen meer online. Daarbij is de kwaliteit van Xenos producten ook niet om over naar huis te schrijven. Nu Jisk nog. Pretenderen goedkoop te zijn, maar het is net als bij IKEA įllemaal fineerafval. Laat maar omvallen hoor. Dan krijgen we er misschien nog een beetje kwaliteit voor terug.
Ik zou als ik jou was, gaan voor die "massief" eiken meubelen van Oisterwijk (of hoe ze ook ooit heette)... betaal je voor kwaliteit.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sja, het kan er inderdaad prachtig uitzien, maar dat neemt niet dat het rotzooi is.
ow, wacht... bleek kwaliteit beton te zijn.. en daar betaal je inderdaad een aardige stuiver voorThe reward of a thing well done is to have done it.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Forum Opties Forumhop: Hop naar: