SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joris: 1992 - 2011SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Christie 1993 - 2015
Foto's in vorige posts
En nu "staan" ze bij elkaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
Ik op zich ook niet hoor... dus troost jequote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, ik heb niet eens veel foto's van ze...The reward of a thing well done is to have done it.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
In F&F is er een topic voor daar staan die van mij ook, nu was het even tussendoor omdat we het over poezen hadden.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, ik heb niet eens veel foto's van ze..."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ik zat m al te zoeken maar ik kan het betreffende topic niet vindenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In F&F is er een topic voor daar staan die van mij ook, nu was het even tussendoor omdat we het over poezen hadden.The reward of a thing well done is to have done it.
F&F / [Centraal] kattenfotoos deel 109quote:Op maandag 18 januari 2016 20:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik zat m al te zoeken maar ik kan het betreffende topic niet vinden"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Jammer dat dit een poezentopic is.
Ik had een katerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik heb nog nooit een kater gehad, en dat gaat ook niet gebeuren ik ben een 'poezenvrouwtje'.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:36 schreef drakin het volgende:
Ik had een kater
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
T was een amsterdammert nog wel, gedumpt door de Fokker want witte haartjes en dat mocht niet bij een Blauwe Rusquote:Op maandag 18 januari 2016 20:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kater gehad, en dat gaat ook niet gebeuren ik ben een 'poezenvrouwtje'.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Poes met een katernaamquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik kan het niet laten ze tussendoor af en toe te posten.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze blijven leuk hè, die kattenfoto's ."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
quote:Op maandag 18 januari 2016 20:36 schreef drakin het volgende:
Ik had een katerEn dit is een poezentopicquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Heel herkenbaar en natuurlijk vinden we allemaal onze eigen kat het mooiste/liefste/leukste.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten ze tussendoor af en toe te posten.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik ben totaal geen hondenmens, en mijn voorkeur bij mensen gaat onbewust volgens mij ook meer richting kattenmensen.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel herkenbaar en natuurlijk vinden we allemaal onze eigen kat het mooiste/liefste/leukste.
Ik vind ook lang niet alle honden leuk, al helemaal niet als ze te groot zijn, maar dan vind ik ze gewoon een beetje eng. De hond van mijn zus vind ik dan wel weer heel erg leuk, maar dat is dan ook een beetje mijn pleeghond.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen hondenmens, en mijn voorkeur bij mensen gaat onbewust volgens mij ook meer richting kattenmensen.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Kat = de soort. Poes is de vrouwelijke kat, Kater is de mannelijke kat.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Mo hier ook wel katers toelaat.
Ik had een ex kater Yoda
Andere katten(2 katers, Chato en Pluis en 3 poezen, Muis, Blackey en Fientje) kan ik niet terugvinden, zullen wel ver weg opgeslagen zijn of niet eens digitaal.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Johquote:Op maandag 18 januari 2016 21:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Kat = de soort. Poes is de vrouwelijke kat, Kater is de mannelijke kat.
Wat een bijzondere kleur of komt dat door de lichtval?quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Geen rare lichtval, Yoda is een Blauwe Rus, zal daar wel aan liggen, en hier was ie ook nog eens heel oud. Hij heeft de dood vele malen in de ogen gekeken en toch 16 jaar geworden.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Joh
[..]
Wat een bijzondere kleur of komt dat door de lichtval?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Mooi kleurtje en een mooie platte neus.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Kat = de soort. Poes is de vrouwelijke kat, Kater is de mannelijke kat.
Ik had een ex kater Yoda
[ afbeelding ]
Ik heb meestal poezen met een meer driehoekige kop.
Maar ik wil zelf absoluut geen kater, alleen poezen voor mij."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Als je googelt op Blauwe rus zie je meestal russen met grotere oren.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mooi kleurtje en een mooie platte neus.
Ik heb meestal poezen met een meer driehoekige kop.
Maar ik wil zelf absoluut geen kater, alleen poezen voor mij.
Maar het leuke van ze is is dat ze zo lang nog speels blijven, hij sprong gewoon de kamer rons achter paaseitjes aan tot de laatste maanden van zijn leven.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Even gegraven en dit is onze jongste aanwinst, Cooper.
Op de onderste foto vlak na aankomst in huize MM, met z'n grote broer Tutu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's zijn van een jaar terug ongeveer...![]()
quote:
JIj hebt gewonnen, en godverdomme niet omdat je mod bent, maar dit vind ik de allermooiste die ik vandaag zag.quote:
En de liefste ook nog!quote:
Slapende katten
het is geen wedstrijd hèquote:Op maandag 18 januari 2016 21:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
JIj hebt gewonnen, en godverdomme niet omdat je mod bent, maar dit vind ik de allermooiste die ik vandaag zag.
...![]()
Da's geen kater.quote:Of ik ben gek.
Echt een prachtig beest."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Nee, ik hou van die 2 van mij.quote:
Maar die kleur van jouw beest geweldig."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Zo.. zowel hier als elders "bijgekeken".. geweldig.
(volgens de reglementen zou de poezel van Sacha een vrouwtje moeten zijn, 3 kleur (schildpad) zijn vrouwtjes, net zoals rooie altijd katzels zouden moeten zijn, maar ja... er zijn altijd uitzonderingen weet ik uit ervaring)
The reward of a thing well done is to have done it.
O Summer sliep ook op de foto, ook lief, zolang ze slapen kunnen ze niet krabbenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Klopt, genoeg rooie poezen gezien.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:36 schreef Mickeys het volgende:
(volgens de reglementen zou de poezel van Sacha een vrouwtje moeten zijn, 3 kleur (schildpad) zijn vrouwtjes, net zoals rooie altijd katzels zouden moeten zijn, maar ja... er zijn altijd uitzonderingen weet ik uit ervaring)
Laatste oppaskat was rode dame, en 1 waar ik helaas ook nog erg ziek van werd dus moest weer weg.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Poezel en katzel?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:36 schreef Mickeys het volgende:
![]()
Welkom in Mick's taalquote:![]()
eh.. mijn Summer? Ik ben het even kwijt na al die foto's net overal en nergens te hebben bekeken en volgens mij inmiddels 100 keer inquote:Op maandag 18 januari 2016 21:36 schreef drakin het volgende:
O Summer sliep ook op de foto, ook lief, zolang ze slapen kunnen ze niet krabbente zijn gevallen
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Forum Opties Forumhop: Hop naar: