Wat een mooie ogen!!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:22 schreef Ciora het volgende:
Van toen het nog niet zo koud was buiten! (onder de 10 graden blijven ze liever binnen)
[ afbeelding ]
Wat een lief kopjequote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:35 schreef MoChe het volgende:
[..]
Wat een mooie ogen!!
Hier nog een keer Felicette die lekker op de bank zit te chillen terwijl ze twijfelt of ze speelgoedmuis wel of niet zal aanvallen.
[ link | afbeelding ]IMG_2680 by Balthasar Felicette, on Flickr
En dat terwijl Britten toch een behoorlijk dikke vacht hebben.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:22 schreef Ciora het volgende:
Van toen het nog niet zo koud was buiten! (onder de 10 graden blijven ze liever binnen)
[ afbeelding ]
Ik heb 'm al eerder gezien, maar ik vind het helemaal niet grappig. Het is toch niet gezond dat een kat zo doet?!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:15 schreef valentijn101 het volgende:
Niet mijn kat maar te grappig om niet te delen.
http://m.imgur.com/gallery/kUIhCKW
[ afbeelding ]
Das pure dierenmishandelingquote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:15 schreef valentijn101 het volgende:
Niet mijn kat maar te grappig om niet te delen.
http://m.imgur.com/gallery/kUIhCKW
[ afbeelding ]
Volgens mij is het gewoon een aangeleerde tick. (Of een baas die niet kan koken)quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb 'm al eerder gezien, maar ik vind het helemaal niet grappig. Het is toch niet gezond dat een kat zo doet?!
Mijn twee mormels staan gelijk heel luid te miauwen zodra ik volgen hun te lang bij het aanrecht sta zonder dat ze natvoer krijgenquote:Op zondag 10 januari 2016 13:53 schreef Etsu het volgende:
Ze hoeft natvoer maar te ruiken, en ze komt naar de keuken gerend.
Wat een leuk setje!quote:Op zondag 10 januari 2016 15:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pixie & Iggy, 2 zusjes van ruim 16 maanden jong.
Pics!quote:
Nomnomquote:Op zondag 10 januari 2016 13:53 schreef Etsu het volgende:
Bella.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je, ik heb ze vanaf toen ze 11 weken waren, ik nam ze 4 mndn nadat ik mijn oude poes moest laten inslapen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh god, die grijze is nog fluffeliger!quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
We hebben er twee, en ze 'helpen' regelmatig met werk.![]()
[ afbeelding ]
Yep, dat is een echte bol wol. Hij heeft nogal dun haar wat makkelijk klit, erg bewerkelijk dus. Gelukkig houdt hij ervan geborsteld te worden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:33 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Oh god, die grijze is nog fluffeliger!
quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:53 schreef MarieAlice het volgende:
Hallo hallo!
Ook maar eens wat foto's van mijn schorriemorries. Wel in spoiler.Die zijn leuk, nog leuker als ze zo klein zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Goh ja, het zijn geen raskatten, maar het zijn wel supertjesquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die zijn leuk, nog leuker als ze zo klein zijn.
Ik heb 1 keer een raskat gehad, Ooster type Siamees/Havanna, dat was een geweldige poes, de mooiste en leukste die ik ooit had van 1981 tot 1999.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:58 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Goh ja, het zijn geen raskatten, maar het zijn wel supertjes
Het zien er wel snoezeltjes uit!quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een raskat gehad, Ooster type Siamees/Havanna, dat was een geweldige poes, de mooiste en leukste die ik ooit had van 1981 tot 1999.
Daarna heb ik een Europese Korthaar gehad, en daarna, nu dus, deze 2 Europese Kortharen, en eigenlijk kan ik niet anders zeggen dat ik altijd schatten van poezen heb gehad.
Het is een apart stelletje, eentje is iets flinker en heel aanhankelijk en sloom, en die andere is een vrij kleine poes, ook zeer aanhankelijk, maar erg ondeugend en wild, en ze is die dikke duidelijk de baas.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:05 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Het zien er wel snoezeltjes uit!
Hallo hallo!
Ook maar eens wat foto's van mijn schorriemorries. Wel in spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vooral de tweede poezel. Ik hou van katten met vlekjes
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Die is toch wel iets groter dan ons dametje.quote:
Hallo hallo!
Ook maar eens wat foto's van mijn schorriemorries. Wel in spoiler.Je zou ze toch opvreten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
Hallo hallo!
Ook maar eens wat foto's van mijn schorriemorries. Wel in spoiler.stippelbuikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dames zijn altijd wat kleiner inderdaad. Jazzy is bijna 10 kilo.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die is toch wel iets groter dan ons dametje.
En nee, mevrouw blieft niet geborsteld te worden.
[ afbeelding ]
(Ja, het is een vrij stevige krabpaal)
Wauw! Cattitude!quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die is toch wel iets groter dan ons dametje.
En nee, mevrouw blieft niet geborsteld te worden.
[ afbeelding ]
(Ja, het is een vrij stevige krabpaal)
quote:
Dank jullie wel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net een fluwelen vachtje!quote:Op donderdag 14 januari 2016 07:30 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Speeltijd! Effe het aapje uithangen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O dit vind ik zo supergezellig! Pluis doet dat ook altijdquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
We hebben er twee, en ze 'helpen' regelmatig met werk.![]()
[ afbeelding ]
Jah, maar ze liggen bijna altijd in de weg.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:52 schreef Gwywen het volgende:
[..]
O dit vind ik zo supergezellig! Pluis doet dat ook altijd![]()
[ afbeelding ]
Je wilt niet weten hoe vaak er hier al een kop thee over de papieren is gegaan omdat mevrouw haar dikke kont even wilde omdraaien.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, maar ze liggen bijna altijd in de weg.![]()
Nou is dat natuurlijk ook de bedoeling van ze, want ze willen aandacht.
aww lief aapiequote:Op donderdag 14 januari 2016 07:30 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Speeltijd! Effe het aapje uithangen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zijn nog piepjong of vergis ik mij? wel mager.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:48 schreef MoChe het volgende:
Wat een mooie katten allemaal!
Hier nog een paar foto's van mijn kittens
[ link | afbeelding ]IMG_2829 by Balthasar Felicette, on Flickr
[ link | afbeelding ]IMG_2782 by Balthasar Felicette, on Flickr
[ link | afbeelding ]IMG_2779 by Balthasar Felicette, on Flickr
Wat een leukerds. Ik heb ook vaak zwarte katten gehad. Vind ze zo mooi.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:48 schreef MoChe het volgende:
Wat een mooie katten allemaal!
Hier nog een paar foto's van mijn kittens
[ link | afbeelding ]IMG_2829 by Balthasar Felicette, on Flickr
[ link | afbeelding ]IMG_2782 by Balthasar Felicette, on Flickr
[ link | afbeelding ]IMG_2779 by Balthasar Felicette, on Flickr
Wat een mooie lap.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:53 schreef Etsu het volgende:
Bella.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn inderdaad jong en komen de laatste twee weken wel goed aan. Ze wegen nu onder tussen 700g en 900gquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
zijn nog piepjong of vergis ik mij? wel mager.
Dankje!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een leukerds. Ik heb ook vaak zwarte katten gehad. Vind ze zo mooi.
quote:Op zondag 10 januari 2016 15:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pixie & Iggy, 2 zusjes van ruim 16 maanden jong.
quote:Op zondag 17 januari 2016 13:00 schreef MoChe het volgende:
[..]
Zijn inderdaad jong en komen de laatste twee weken wel goed aan. Ze wegen nu onder tussen 700g en 900g
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |