quote:Jaarhoroscoop 2016
Het jaar van de Aap
Van 8 februari 2016 t/m 27 januari 2017 zitten we in het jaar van de Aap. Een aap heeft veel energie en dat zal goed merkbaar zijn in 2016.
wat ben jij oudquote:Op zondag 17 januari 2016 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben geboren in het jaar van de slang
Mad.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:31 schreef opperkleurder het volgende:
Studio selectieve verontwaardiging
Dat.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:31 schreef opperkleurder het volgende:
Studio selectieve verontwaardiging
Met scherp schietenquote:Op zondag 17 januari 2016 23:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er is geen gepaste straf. Behalve stadion verboden wat geen kut helpt
volgend seizoen mogen ado en ajax in het onderlinge treffen bij uitwedstrijden geen donkere spelers meer opstellen.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:33 schreef opperkleurder het volgende:
Alle Duels Oerwoudgeluiden Den Haag![]()
![]()
Al die ophefquote:Op zondag 17 januari 2016 23:33 schreef opperkleurder het volgende:
Alle Duels Oerwoudgeluiden Den Haag![]()
![]()
Ja, wij houden Wang graag tevreden.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mekkerde het publiek vorig jaar veel?
quote:Op zondag 17 januari 2016 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar toch.
Al staat zijn vrouw er naast te huilen.
wat een lang verhaalquote:Op zondag 17 januari 2016 23:34 schreef opperkleurder het volgende:
17 januari 2016
ADO Den Haag distantieert zich van spreekoren en stelt onderzoek in
Tijdens de wedstrijd ADO Den Haag - Ajax zijn de club, directie, management, personeel, technische staf, spelers en vrijwilligers zeer onaangenaam verrast door de kwetsende spreekkoren die vanaf de tribune richting één speler van Ajax zijn geuit. Wij keuren deze spreekkoren en het gedrag van een deel van de aanwezige personen in ons stadion af en distantiëren ons van de kwetsende uitlatingen.
Gedurende het duel zijn de richtlijnen van de KNVB gevolgd. Na een tweetal oproepen via de stadionspeaker en interventie van stewards en medewerkers van de club in het vak is verdere escalatie voorkomen.
ADO Den Haag wil benadrukken dat het deze zaak zeer serieus neemt en alle tot beschikking staande middelen zal gebruiken om degene die verantwoordelijk zijn voor dit wangedrag op te sporen en te veroordelen. Het onderzoek naar de schuldigen is inmiddels in volle gang.
Met betrekking tot straffen kunnen wij hangende het onderzoek geen mededelingen doen.
Ook supportersvereniging Haagsche Bluf heeft laten weten zich te distantiëren van een door een klein deel van de aanhang geuite spreekkoren. De vereniging laat bij monde van voorzitter Jacco van Leeuwen weten zeer teleurgesteld te zijn. "Juist de afgelopen periode kenmerkte zich door de massale en positieve steun van onze fans. De gebeurtenis van vanmiddag is dan ook een grote teleurstelling", aldus Van Leeuwen die naast afkeuring de hoop uitspreekt dat dit nooit meer in Den Haag zal gebeuren.
Het sterkt ons dat een grote meerderheid van onze fans de spreekkoren even hard veroordeelt als dat wij doen. ADO Den Haag hecht zeer veel waarde aan de maatschappelijke taak waar ze voor staat en wil graag een ontmoetingsplaats zijn voor allen die het voetbal en het liefst de club ADO Den Haag een warm hart toedragen. Zichzelf noemende fans die personen wegens hun ras, afkomst of levensovertuiging onheus bejegenen horen niet thuis in onze maatschappij en dus accepteren wij hun aanwezigheid ook niet in ons voetbalstadion.
Alsof ik dit ga lezen.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:34 schreef opperkleurder het volgende:
17 januari 2016
ADO Den Haag distantieert zich van spreekoren en stelt onderzoek in
Tijdens de wedstrijd ADO Den Haag - Ajax zijn de club, directie, management, personeel, technische staf, spelers en vrijwilligers zeer onaangenaam verrast door de kwetsende spreekkoren die vanaf de tribune richting één speler van Ajax zijn geuit. Wij keuren deze spreekkoren en het gedrag van een deel van de aanwezige personen in ons stadion af en distantiëren ons van de kwetsende uitlatingen.
Gedurende het duel zijn de richtlijnen van de KNVB gevolgd. Na een tweetal oproepen via de stadionspeaker en interventie van stewards en medewerkers van de club in het vak is verdere escalatie voorkomen.
ADO Den Haag wil benadrukken dat het deze zaak zeer serieus neemt en alle tot beschikking staande middelen zal gebruiken om degene die verantwoordelijk zijn voor dit wangedrag op te sporen en te veroordelen. Het onderzoek naar de schuldigen is inmiddels in volle gang.
Met betrekking tot straffen kunnen wij hangende het onderzoek geen mededelingen doen.
Ook supportersvereniging Haagsche Bluf heeft laten weten zich te distantiëren van een door een klein deel van de aanhang geuite spreekkoren. De vereniging laat bij monde van voorzitter Jacco van Leeuwen weten zeer teleurgesteld te zijn. "Juist de afgelopen periode kenmerkte zich door de massale en positieve steun van onze fans. De gebeurtenis van vanmiddag is dan ook een grote teleurstelling", aldus Van Leeuwen die naast afkeuring de hoop uitspreekt dat dit nooit meer in Den Haag zal gebeuren.
Het sterkt ons dat een grote meerderheid van onze fans de spreekkoren even hard veroordeelt als dat wij doen. ADO Den Haag hecht zeer veel waarde aan de maatschappelijke taak waar ze voor staat en wil graag een ontmoetingsplaats zijn voor allen die het voetbal en het liefst de club ADO Den Haag een warm hart toedragen. Zichzelf noemende fans die personen wegens hun ras, afkomst of levensovertuiging onheus bejegenen horen niet thuis in onze maatschappij en dus accepteren wij hun aanwezigheid ook niet in ons voetbalstadion.
Levenslange stadionverbodenquote:Op zondag 17 januari 2016 23:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is dan ook een kwalijke zaak Paxcon.
wat een onzin. Ze hebben wat grappige geluidjes gemaakt niet de vrouw van de voorzitter gegangbangedquote:
Vertel?quote:Op zondag 17 januari 2016 23:36 schreef tralalala het volgende:
Hey Pax, heb je Mani en Johannes al over het succesverhaal van Haxball 2.0 verteld?
Is er een nieuwe versie met snipers?quote:Op zondag 17 januari 2016 23:36 schreef tralalala het volgende:
Hey Pax, heb je Mani en Johannes al over het succesverhaal van Haxball 2.0 verteld?
Ik geef een signaal af.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat jijbak- en calimerogedrag siert je niet.
Oh ik zie hem nuquote:Op zondag 17 januari 2016 23:36 schreef tralalala het volgende:
Ik heb net nog met jullie gespeeld.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ik zie hem nu
Nee nog niet, maar ze moeten nodig weer eens langskomen
jij bagatelliseert hetquote:Op zondag 17 januari 2016 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat een onzin. Ze hebben wat grappige geluidjes gemaakt niet de vrouw van de voorzitter gegangbanged
Ja dat die met zijn allen tegen elkaar variant bedoel je.quote:
ja!quote:Op zondag 17 januari 2016 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dat die met zijn allen tegen elkaar variant bedoel je.
Het gaat er om dat ze bij ADO alles uitlichten. Als ik bij Vitesse liedjes hoor dat de mensen van NEC dood moeten hoor je er niks over.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan een matig signaal.
Juistemquote:Op zondag 17 januari 2016 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dat die met zijn allen tegen elkaar variant bedoel je.
"Ja maar hullie doen het ook" is sinds groep 8 geen argument meer.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het gaat er om dat ze bij ADO alles uitlichten. Als ik bij Vitesse liedjes hoor dat de mensen van NEC dood moeten hoor je er niks over.
Over 3 jaar heerst Bazoer op t middenveld van Juventus.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:39 schreef Rickertman96 het volgende:
Over 3 jaar praat niemand meer over Bazoer
quote:Op zondag 17 januari 2016 23:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Over 3 jaar heerst Bazoer op t middenveld van Juventus.
Zeker wel, ik praat niks goed, maar dan moet je er iedere week een half uur aan besteden. Niet alleen als het bij ADO is.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
"Ja maar hullie doen het ook" is sinds groep 8 geen argument meer.
Geeft niet hoor want ik heb ook stiekem gelachen om je blunders.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]echt
Sorry dat ik zo hatelijk tegen je deed!
Had me gewoon gequote.quote:
Weet je wie de eerste persoon met een iPad was?quote:Op zondag 17 januari 2016 23:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zeker wel, ik praat niks goed, maar dan moet je er iedere week een half uur aan besteden. Niet alleen als het bij ADO is.
Ik maakte geen blunders, jij zat dom te doenquote:Op zondag 17 januari 2016 23:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor want ik heb ook stiekem gelachen om je blunders.
Mani kom ook even bij isketchquote:Op zondag 17 januari 2016 23:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor want ik heb ook stiekem gelachen om je blunders.
Jongens kunnen we het vriendelijk houdenquote:Op zondag 17 januari 2016 23:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik maakte geen blunders, jij zat dom te doen
Ik gebruikte eerst Escobar maar dat mocht niet, toen moest ik iets anders verzinnen.quote:
Ik denk iemand van apple.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Weet je wie de eerste persoon met een iPad was?
Geert den Ouden.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik gebruikte eerst Escobar maar dat mocht niet, toen moest ik iets anders verzinnen.
Ik word getriggered door GGMM.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik maakte geen blunders, jij zat dom te doen
Pff wat mis ik die tijd.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Guti met steekpasses waar je koppijn van krijgt
Ok ik kom zo.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani kom ook even bij isketch
Hoor wie het zegt!quote:Op zondag 17 januari 2016 23:43 schreef opperkleurder het volgende:
Jan Mulder is niet echt objectief.
Absoluutquote:Op zondag 17 januari 2016 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jongens kunnen we het vriendelijk houden
Geen idee wie dat zei maar dan heb je er weinig verstand van want United is teringslecht.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:40 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Depay zou ook zogenaamd United in z'n eentje kampioen maken, ook zo'n groot talent
Ik vind het een watje.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Cillessen had er wel een neusje voor.
Oh dat was me wat hequote:Op zondag 17 januari 2016 23:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kan me nog een gemiste strafschop van Matavz herinneren.
Pirlo was dan de laatste der Mohikanen, beetje hangend voor de verdediging en met passen strooien. Nu staan op die positie grijze muizen die ''box-to-box'' spelen.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van ouderwetse luie spelmakers zoals een Veron of Prosinecki
Ik wacht nog even af. Die jongen is 19 en speelt in de Eredivisie.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:46 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Geen idee wie dat zei maar dan heb je er weinig verstand van want United is teringslecht.
En Bazoer heeft volgens mij een veel betere instelling dan Depay dus die schat ik wel hoger in.
Of ze worden op de vleugels neergezet , dan is het niet schadelijk als ze niet meeverdedigenquote:Op zondag 17 januari 2016 23:46 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Pirlo was dan de laatste der Mohikanen, beetje hangend voor de verdediging en met passen strooien. Nu staan op die positie grijze muizen die ''box-to-box'' spelen.
Ik schakel 1 minuut geleden inquote:Op zondag 17 januari 2016 23:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je staat alleen in deze mening.
kap eens met je UIquote:Op zondag 17 januari 2016 23:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die dag werd ik in een paar uur zo'n 40-45 jaar ouder.
Lang leve het moderne voetbal.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of ze worden op de vleugels neergezet , dan is het niet schadelijk als ze niet meeverdedigen
nee het ging over de cheerleaders.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:48 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik schakel 1 minuut geleden inWat hebben ze tot nu toe besproken? De financiële situatie van ADO?
De overdreven reactie in de media over de geluidjes bij ADO.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:48 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik schakel 1 minuut geleden inWat hebben ze tot nu toe besproken? De financiële situatie van ADO?
Is ook zo. Het is altijd afwachten hoe iemand zich buiten Nederland ontwikkelt.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:46 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik wacht nog even af. Die jongen is 19 en speelt in de Eredivisie.
Oh god. Dat viel ook wel te verwachten ja. Laten we het vooral weer niet over voetbal gaan hebben.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De overdreven reactie in de media over de geluidjes bij ADO.
Maak dan ook niet van die domme beloftesquote:Op zondag 17 januari 2016 23:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1 week dan ben ik er vanaf
een gelijkspel was terecht geweest vandaag. Zo gek was de weddenschap niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Maak dan ook niet van die domme beloftes
Van een uitstervend ras deze voetballer.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat Ozil nog lang mag voetballen
Omdat ADO de laatste 10 minuutjes wat kansen kreeg?quote:Op zondag 17 januari 2016 23:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
een gelijkspel was terecht geweest vandaag. Zo gek was de weddenschap niet.
Hele tweede helft de betere ploeg.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat ADO de laatste 10 minuutjes wat kansen kreeg?
Nee hoorquote:Op zondag 17 januari 2016 23:50 schreef opperkleurder het volgende:
Vitesse is geen topclub, Sked is mad.
dit jaquote:Op zondag 17 januari 2016 23:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Dick is satire zonder dat ie het zelf doorheeft
Valdivia van Chili is er ook zo 1quote:Op zondag 17 januari 2016 23:50 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Van een uitstervend ras deze voetballer.
ajax was nergens de tweede helft.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat ADO de laatste 10 minuutjes wat kansen kreeg?
3 van de 4 gasten zijn dramatisch vandaag. Dick heeft nooit wat te melden, jan is een karikatuur van zichzelf en waar youri het laatste half jaar mee bezig is, is mij ook raadsel.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Dick is satire zonder dat ie het zelf doorheeft
ja dit inderdaad.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hele tweede helft de betere ploeg.
Lekker in de woestijn ballen.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Valdivia van Chili is er ook zo 1
Maarja die komt nooit naar Europa
Geforceerd zijn vader achterna willen gaanquote:Op zondag 17 januari 2016 23:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
3 van de 4 gasten zijn dramatisch vandaag. Dick heeft nooit wat te melden, jan is een karikatuur van zichzelf en waar youri het laatste half jaar mee bezig is, is mij ook raadsel.
Ja dat is ook een heerlijke voetballerquote:Op zondag 17 januari 2016 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Valdivia van Chili is er ook zo 1
Maarja die komt nooit naar Europa
Dat weet ik.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die woont in een serviceflat in Zuid-West
Ik geloof het ook .. denk ik .quote:Op zondag 17 januari 2016 23:52 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Ja dat is ook een heerlijke voetballer. Bij Anderlecht was er een paar jaar geleden ook zo'n Argentijn, Losada geloof ik?
Daar lijkt het wel op ja. Opzettelijk tegendraads willen doen.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geforceerd zijn vader achterna willen gaan
hoe oud ben jijquote:Op zondag 17 januari 2016 23:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb hem wel ontmoet toen hij nog goed was.
quote:Op zondag 17 januari 2016 23:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja is wel kut als je nu pas 6 bent.
Was in de ogen van de trainer waarschijnlijk te ''fragiel'' en zal wel niet genoeg ''meeverdedigen''. Dan tel je natuurlijk al niet meer meer in het moderne voetbal.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik geloof het ook .. denk ik .
Niks van bijgebleven
Je moet als niemand je als trainer ziet zittenquote:Op zondag 17 januari 2016 23:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja. Opzettelijk tegendraads willen doen.
dat kan NEC wel eens gaan winnen.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, het was weer een fantastische kutuitzending.
Vrijdag Groningen - NEC
Zeker niet in het Belgische voetbal waar alleen maar betonvoetbal wordt gespeeld door illegale Afrikanenquote:Op zondag 17 januari 2016 23:54 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Was in de ogen van de trainer waarschijnlijk te ''fragiel'' en zal wel niet genoeg meeverdedigen. Dan tel je natuurlijk al niet meer meer in het moderne voetbal.
Ik ga zo even de samenvattingen van de andere twee wedstrijden kijkenquote:Op zondag 17 januari 2016 23:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat kan NEC wel eens gaan winnen.
Ja maar Youri was opzich altijd nog wel een leuke kerel met de nodige zelfspot. Mis ik nu ook.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je moet als niemand je als trainer ziet zitten
Johannes woont in de pubquote:Op zondag 17 januari 2016 23:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Johannes is al op weg naar de pub.
veel plezier. Ik ga er nu vandoor. Spreek u allen laterquote:Op zondag 17 januari 2016 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga zo even de samenvattingen van de andere twee wedstrijden kijken
Voor dit soort opmerkingen krijg je van mij altijd pluspuntenquote:Op zondag 17 januari 2016 23:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zeker niet in het Belgische voetbal waar alleen maar betonvoetbal wordt gespeeld door illegale Afrikanen
quote:Op zondag 17 januari 2016 23:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
veel plezier. Ik ga er nu vandoor. Spreek u allen later
Door zijn ''werk'' bij Twente denkt ie nu dat ie heel wat isquote:Op zondag 17 januari 2016 23:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja maar Youri was opzich altijd nog wel een leuke kerel met de nodige zelfspot. Mis ik nu ook.
Toch genieten al dat technisch vernuft van de M'Baye's en N'koulou's?quote:Op zondag 17 januari 2016 23:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zeker niet in het Belgische voetbal waar alleen maar betonvoetbal wordt gespeeld door illegale Afrikanen
Bij de kampioen is een mislukte speler van Heerenveen de beste spelerquote:Op zondag 17 januari 2016 23:56 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Toch genieten al dat technisch vernuft van de M'Baye's en N'koulou's?
Nee.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
insemineer je nu dat Johannes een alcoholist is
Zeg je bewust insemineer?quote:Op zondag 17 januari 2016 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
insemineer je nu dat Johannes een alcoholist is
Kutbelgenquote:Op zondag 17 januari 2016 23:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij de kampioen is een mislukte speler van Heerenveen de beste speler
Dan weet je het wel
Charleroi uit is wel altijd lastig.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij de kampioen is een mislukte speler van Heerenveen de beste speler
Dan weet je het wel
Laten we hopen dat dat zo blijft. Ben een heel klein beetje bang voor 2016 en 2018, daarna is het met die 'gouden generatie' ook wel weer gedaan.quote:
Importeren gewoon weer een aantal Afrikanen en Marokkanen.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dat zo blijft. Ben een heel klein beetje bang voor 2016 en 2018, daarna is het met die 'gouden generatie' ook wel weer gedaan.
De Losada die ook bij Heerenveen is gefloptquote:Op zondag 17 januari 2016 23:52 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Ja dat is ook een heerlijke voetballer. Bij Anderlecht was er een paar jaar geleden ook zo'n Argentijn, Losada geloof ik?
Losada speelde ook voor Anderlecht, dat deed hij nog best aardig.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
De Losada die ook bij Heerenveen is gefloptJe bedoelt Stoica die was pas briljant.
![]()
Ja die Losada inderdaad. Stoica is alweer wat langer geleden dacht ik? Rond de eeuwwisseling?quote:Op maandag 18 januari 2016 00:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
De Losada die ook bij Heerenveen is gefloptJe bedoelt Stoica die was pas briljant.
![]()
Daar zijn wij in Nederland altijd minder goed in geweest.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:01 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Importeren gewoon weer een aantal Afrikanen en Marokkanen.
Zo bijzonder is die Losada nooit geweest hoor.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:03 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Ja die Losada inderdaad. Stoica is alweer wat langer geleden dacht ik? Rond de eeuwwisseling?
Waren toch allebei niet zulke heel bijzondere spelers? Kan me er weinig van herinneren.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:06 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zo bijzonder is die Losada nooit geweest hoor.
Stoica: "Ik zou morgen in de basis kunnen staan bij Anderlecht en AA Gent"
Zeker, maar dat hoort ook een beetje bij de luie spelmaker van weleer.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
Als ik het interview zo lees vond Stoica zichzelf vooral heel goed.
Hmja, opzich zijn luie spelmakers altijd wel vermakelijk. Ik denk dan altijd meteen aan die aanvaller van Groningen begin jaren 90. Hoe heette die gozer ook alweer? Wordt ook altijd bestempeld als cultheld, terwijl het stiekem helemaal niet zo'n bijzondere speler was.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zeker, maar dat hoort ook een beetje bij de luie spelmaker van weleer.
Dat was meer een luie spits denk ik.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hmja, opzich zijn luie spelmakers altijd wel vermakelijk. Ik denk dan altijd meteen aan die aanvaller van Groningen begin jaren 90. Hoe heette die gozer ook alweer? Wordt ook altijd bestempeld als cultheld, terwijl het stiekem helemaal niet zo'n bijzondere speler was.
Edit: Durovski natuurlijk.
Werd door Eredivisie live destijds verkozen als speler van de eeuw van Groningen omdat hij zulke geweldige acties had. 2 seizoenen gespeeld en een paar goals gemaaktquote:Op maandag 18 januari 2016 00:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat was meer een luie spits denk ik.
Het zou tijd wezen dat deze man eindelijk zijn waardering krijgt.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:53 schreef Cavaliers het volgende:
Een uur lang durende ode aan Andres Guardado. Ik ben er klaar voor.
Heb je al spijt van je opmerkingen van vorig seizoen? Ik kan me voorstellen dat je de ogen uit je kop schaamt.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het zou tijd wezen dat deze man eindelijk zijn waardering krijgt.
Nee hoor, vorig jaar was dit waar. Hij heeft zich mijn kritiek aangetrokken. Ik zet vaker mensen succesvol op scherp.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb je al spijt van je opmerkingen van vorig seizoen? Ik kan me voorstellen dat je de ogen uit je kop schaamt.
quote:Op zondag 24 januari 2016 22:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het zou tijd wezen dat deze man eindelijk zijn waardering krijgt.
Slechte satire, Guardado is al sinds vorig jaar de aller, allerbeste. Nu deelt hij die titel met Pereiro, moet ik erbij zeggen.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee hoor, vorig jaar was dit waar. Hij heeft zich mijn kritiek aangetrokken. Ik zet vaker mensen succesvol op scherp.
Wijnaldum was de beste.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Slechte satire, Guardado is al sinds vorig jaar de aller, allerbeste. Nu deelt hij die titel met Pereiro, moet ik erbij zeggen.
Ludieke opmerkingquote:Op zondag 24 januari 2016 23:00 schreef Kopsterk het volgende:
De eerstvolgende die het woord 'satire' uit zijn toetsenbord laat rollen heeft een groot probleem met mij.
Je vindt het cringeworthy?quote:Op zondag 24 januari 2016 23:00 schreef Kopsterk het volgende:
De eerstvolgende die het woord 'satire' uit zijn toetsenbord laat rollen heeft een groot probleem met mij.
Waterdrager Love ook.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nu zet je jezelf gewoon voor schut.
Star Wars, was wel okay, visueel genot, dingen van vroegah weer zien was ook leuk.quote:
Heb je Cousins weer bezig gezien?quote:Op zondag 24 januari 2016 23:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nu zet je jezelf gewoon voor schut.
Hij heeft een vervelend accentquote:Op zondag 24 januari 2016 23:07 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Willem Vissers echt een megakneus
ADOODquote:
Weet je nog een club?quote:Op zondag 24 januari 2016 23:08 schreef Cavaliers het volgende:
Opper kan een andere club gaan zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |