Ik ga zo even de samenvattingen van de andere twee wedstrijden kijkenquote:Op zondag 17 januari 2016 23:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat kan NEC wel eens gaan winnen.
Ja maar Youri was opzich altijd nog wel een leuke kerel met de nodige zelfspot. Mis ik nu ook.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je moet als niemand je als trainer ziet zitten
Johannes woont in de pubquote:Op zondag 17 januari 2016 23:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Johannes is al op weg naar de pub.
veel plezier. Ik ga er nu vandoor. Spreek u allen laterquote:Op zondag 17 januari 2016 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga zo even de samenvattingen van de andere twee wedstrijden kijken
Voor dit soort opmerkingen krijg je van mij altijd pluspuntenquote:Op zondag 17 januari 2016 23:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zeker niet in het Belgische voetbal waar alleen maar betonvoetbal wordt gespeeld door illegale Afrikanen
quote:Op zondag 17 januari 2016 23:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
veel plezier. Ik ga er nu vandoor. Spreek u allen later
Door zijn ''werk'' bij Twente denkt ie nu dat ie heel wat isquote:Op zondag 17 januari 2016 23:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja maar Youri was opzich altijd nog wel een leuke kerel met de nodige zelfspot. Mis ik nu ook.
Toch genieten al dat technisch vernuft van de M'Baye's en N'koulou's?quote:Op zondag 17 januari 2016 23:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zeker niet in het Belgische voetbal waar alleen maar betonvoetbal wordt gespeeld door illegale Afrikanen
Bij de kampioen is een mislukte speler van Heerenveen de beste spelerquote:Op zondag 17 januari 2016 23:56 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Toch genieten al dat technisch vernuft van de M'Baye's en N'koulou's?
Nee.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
insemineer je nu dat Johannes een alcoholist is
Zeg je bewust insemineer?quote:Op zondag 17 januari 2016 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
insemineer je nu dat Johannes een alcoholist is
Kutbelgenquote:Op zondag 17 januari 2016 23:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij de kampioen is een mislukte speler van Heerenveen de beste speler
Dan weet je het wel
Charleroi uit is wel altijd lastig.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij de kampioen is een mislukte speler van Heerenveen de beste speler
Dan weet je het wel
Laten we hopen dat dat zo blijft. Ben een heel klein beetje bang voor 2016 en 2018, daarna is het met die 'gouden generatie' ook wel weer gedaan.quote:
Importeren gewoon weer een aantal Afrikanen en Marokkanen.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dat zo blijft. Ben een heel klein beetje bang voor 2016 en 2018, daarna is het met die 'gouden generatie' ook wel weer gedaan.
De Losada die ook bij Heerenveen is gefloptquote:Op zondag 17 januari 2016 23:52 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Ja dat is ook een heerlijke voetballer. Bij Anderlecht was er een paar jaar geleden ook zo'n Argentijn, Losada geloof ik?
Losada speelde ook voor Anderlecht, dat deed hij nog best aardig.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
De Losada die ook bij Heerenveen is gefloptJe bedoelt Stoica die was pas briljant.
![]()
Ja die Losada inderdaad. Stoica is alweer wat langer geleden dacht ik? Rond de eeuwwisseling?quote:Op maandag 18 januari 2016 00:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
De Losada die ook bij Heerenveen is gefloptJe bedoelt Stoica die was pas briljant.
![]()
Daar zijn wij in Nederland altijd minder goed in geweest.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:01 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Importeren gewoon weer een aantal Afrikanen en Marokkanen.
Zo bijzonder is die Losada nooit geweest hoor.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:03 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Ja die Losada inderdaad. Stoica is alweer wat langer geleden dacht ik? Rond de eeuwwisseling?
Waren toch allebei niet zulke heel bijzondere spelers? Kan me er weinig van herinneren.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:06 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zo bijzonder is die Losada nooit geweest hoor.
Stoica: "Ik zou morgen in de basis kunnen staan bij Anderlecht en AA Gent"
Zeker, maar dat hoort ook een beetje bij de luie spelmaker van weleer.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
Als ik het interview zo lees vond Stoica zichzelf vooral heel goed.
Hmja, opzich zijn luie spelmakers altijd wel vermakelijk. Ik denk dan altijd meteen aan die aanvaller van Groningen begin jaren 90. Hoe heette die gozer ook alweer? Wordt ook altijd bestempeld als cultheld, terwijl het stiekem helemaal niet zo'n bijzondere speler was.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zeker, maar dat hoort ook een beetje bij de luie spelmaker van weleer.
Dat was meer een luie spits denk ik.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hmja, opzich zijn luie spelmakers altijd wel vermakelijk. Ik denk dan altijd meteen aan die aanvaller van Groningen begin jaren 90. Hoe heette die gozer ook alweer? Wordt ook altijd bestempeld als cultheld, terwijl het stiekem helemaal niet zo'n bijzondere speler was.
Edit: Durovski natuurlijk.
Werd door Eredivisie live destijds verkozen als speler van de eeuw van Groningen omdat hij zulke geweldige acties had. 2 seizoenen gespeeld en een paar goals gemaaktquote:Op maandag 18 januari 2016 00:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat was meer een luie spits denk ik.
Het zou tijd wezen dat deze man eindelijk zijn waardering krijgt.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:53 schreef Cavaliers het volgende:
Een uur lang durende ode aan Andres Guardado. Ik ben er klaar voor.
Heb je al spijt van je opmerkingen van vorig seizoen? Ik kan me voorstellen dat je de ogen uit je kop schaamt.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het zou tijd wezen dat deze man eindelijk zijn waardering krijgt.
Nee hoor, vorig jaar was dit waar. Hij heeft zich mijn kritiek aangetrokken. Ik zet vaker mensen succesvol op scherp.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb je al spijt van je opmerkingen van vorig seizoen? Ik kan me voorstellen dat je de ogen uit je kop schaamt.
quote:Op zondag 24 januari 2016 22:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het zou tijd wezen dat deze man eindelijk zijn waardering krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |