abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159196035
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 09:33 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dus als iemand het niet met jou eens is neem jij hen niet serieus? Hoe oud ben je? :')
6.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 18 januari 2016 @ 11:24:48 #162
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_159197437
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 08:39 schreef BadderHaring het volgende:
Wat heeft die Propper trouwens geen dynamiek zeg. Statische speler die alles op een sukkeldrafje doet.

_O-
wat maak je je toch druk over anderen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 18 januari 2016 @ 11:37:02 #163
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159197645
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 11:24 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Anders gebeurt er helemaal geen kut in dit topic :'(
  Forum Admin maandag 18 januari 2016 @ 11:38:02 #164
35723 crew  GGMM
pi_159197667
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 11:24 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Jij wil dat iedereen het hier over zichzelf gaat hebben?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 18 januari 2016 @ 12:11:08 #165
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_159198377
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 11:38 schreef GGMM het volgende:

[..]

Jij wil dat iedereen het hier over zichzelf gaat hebben?
Zou in mijn geval een kwaliteitsinjectie betekenen voor het topic, maargoed.
Dit, dus.
pi_159198448
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:11 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik zou beginnen met alleen nog maar in de derde persoon over jezelf te praten. :+
BFF met GGMM
pi_159198457
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 09:33 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dus als iemand het niet met jou eens is neem jij hen niet serieus? Hoe oud ben je? :')
Scrummie reageert nogal vaak op de man, dus ik heb ook niet de behoefte om hem nog serieus te nemen. Ik probeer het altijd netjes te houden, maar sommige fokkers schieten gewoon constant in de persoonlijke aanval ;)

Daarnaast is niets veranderlijker dan de populariteit van spelers. Vorige maand was Vilhena een geldwolf die zo snel mogelijk weg moest wezen, nu is het de verloren zoon en de beste speler van Feyenoord.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2016 12:14:32 ]
  maandag 18 januari 2016 @ 12:27:23 #168
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159198748
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:11 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het is wel een vreselijk dood clubtopic dit. Zelden inhoudelijke discussie over nieuws of dergelijke. Het is hier of fappen op wat goed gaat, of kankeren op wat slecht gaat. Meer gebeurt er niet.

Beetje jammer.
pi_159198972
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:27 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het is wel een vreselijk dood clubtopic dit. Zelden inhoudelijke discussie over nieuws of dergelijke. Het is hier of fappen op wat goed gaat, of kankeren op wat slecht gaat. Meer gebeurt er niet.

Beetje jammer.
Dat is best gek, want PSV heeft (zoals jij meerdere keren terecht hebt aangegeven) echt een geweldig elftal dit seizoen wat verreweg de grootste kans op de titel maakt. Plus dat je voor het eerst sinds eeuwen weer eens in de tweede ronde CL bent belandt, waar PSV ook niet helemaal kansloos is.
  maandag 18 januari 2016 @ 12:42:48 #170
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159199178
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:35 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Dat is best gek, want PSV heeft (zoals jij meerdere keren terecht hebt aangegeven) echt een geweldig elftal dit seizoen wat verreweg de grootste kans op de titel maakt. Plus dat je voor het eerst sinds eeuwen weer eens in de tweede ronde CL bent belandt, waar PSV ook niet helemaal kansloos is.
En toch loopt het clubtopic van Utrecht zowat beter. Beetje jammer, want de overige top 3 clubs hebben wel een topic waar inhoudelijke discussie plaats vindt.
pi_159199212
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:42 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En toch loopt het clubtopic van Utrecht zowat beter. Beetje jammer, want de overige top 3 clubs hebben wel een topic waar inhoudelijke discussie plaats vindt.
Het Feyenoord topic en inhoudelijke discussie? Voor je het weet wordt je weer afgebrand. Ik ga nog liever naar het Ajax topic, wordt tenminste niet direct op de man gespeeld.

(Hoewel het vandaag tot nu toe redelijk gaat in het Feyenoord topic)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2016 12:44:31 ]
  Forum Admin maandag 18 januari 2016 @ 12:45:27 #172
35723 crew  GGMM
pi_159199244
quote:

[..]

Ligt ook een beetje aan de gemiddelde PSV supporter hier. Met mensen als tweegrolsch, Davy, tompsv18, rubensosa, enzovoort valt nou niet bepaald lekker te discussiėren.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_159199659
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:45 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ligt ook een beetje aan de gemiddelde PSV supporter hier. Met mensen als tweegrolsch, Davy, tompsv18, rubensosa, enzovoort valt nou niet bepaald lekker te discussiėren.
Tompsv18 is een prima jongen.

Davy is een inhoudsloze huilebalk. RubenSosa wordt al boos en gefrustreerd als iemand te dicht langs zijn auto loopt.
pi_159199901
quote:

[..]

Nou, dan zwengel eens een goede discussie aan. En probeer dan niet mensen met een andere mening meteen te ridiculiseren of je eigen mening als feit te presenteren. Hop hop.
pi_159200369
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 13:10 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Nou, dan zwengel eens een goede discussie aan. En probeer dan niet mensen met een andere mening meteen te ridiculiseren of je eigen mening als feit te presenteren. Hop hop.
Kies maar:

Stelling;
Locadia gaat nooit goed genoeg zijn als vaste basis spits.

Stelling;
Cocu moet Locadia verhuren en ruimte gaan maken voor een spits die Luuk wel kan vervangen wanneer deze weg gaat.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 18 januari 2016 @ 13:36:34 #176
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_159200504
Locadia is een prima reserve spits maar ik zie hem geen eerste spits worden. Als eerste reserve voor de spits over linksbuiten hoeft hij zich geen zorgen te maken trouwens. Hij kan wel naar een mindere club gaan om eerste spits te worden maar dan zal hij een groot deel van zijn salaris in moeten leveren en hij komt echt wel aan zijn wedstrijden.

Een vervanger die je haalt zal nooit veel beter zijn en Locadia zal niet ineens veel beter worden bij een subtopploeg.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_159200965
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 13:36 schreef rubbereend het volgende:
Locadia is een prima reserve spits maar ik zie hem geen eerste spits worden. Als eerste reserve voor de spits over linksbuiten hoeft hij zich geen zorgen te maken trouwens. Hij kan wel naar een mindere club gaan om eerste spits te worden maar dan zal hij een groot deel van zijn salaris in moeten leveren en hij komt echt wel aan zijn wedstrijden.

Een vervanger die je haalt zal nooit veel beter zijn en Locadia zal niet ineens veel beter worden bij een subtopploeg.
Ik blijf me dus altijd afvragen wat er van Locadia geworden zou zijn als we Luuk de Jong nooit gehaald hadden. Ik neem aan dat hij dan de eerste spits van PSV zou zijn geweest. Ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat Luuk de beste spits is van de eredivisie op dit moment, maar zou Locadia dat ook zijn geweest?
  maandag 18 januari 2016 @ 14:01:06 #178
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_159201010
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 13:58 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ik blijf me dus altijd afvragen wat er van Locadia geworden zou zijn als we Luuk de Jong nooit gehaald hadden. Ik neem aan dat hij dan de eerste spits van PSV zou zijn geweest. Ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat Luuk de beste spits is van de eredivisie op dit moment, maar zou Locadia dat ook zijn geweest?
Heel veel concurrentie voor de titel beste spits is er niet natuurlijk. Die haller is denk ik wel beter.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 18 januari 2016 @ 14:04:28 #179
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_159201075
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:01 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Heel veel concurrentie voor de titel beste spits is er niet natuurlijk. Die haller is denk ik wel beter.
mwah, pas zes velddoelpunten
DeLuna vindt me dik ;(
pi_159201128
Wacht even met de discussie jongens. Badder moet nog eerst zijn toestemming betreft het onderwerp geven.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_159201164
quote:
14s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wacht even met de discussie jongens. Badder moet nog eerst zijn toestemming betreft het onderwerp geven.
Verpest het nou niet
pi_159201217
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:01 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Nu wel ja, maar wat als Locadia vorig seizoen het hele seizoen de kans kreeg zichzelf te ontwikkelen tot écht onmisbare eerste spits?
pi_159201482
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:04 schreef rubbereend het volgende:

[..]

mwah, pas zes velddoelpunten
Locadia is een veel betere spits dan Haller hoor. Haller scoort ook alleen maar intikkers en penalty's. Locadia kan ook geweldige goals maken.
  maandag 18 januari 2016 @ 14:37:21 #184
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_159201638
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:28 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Locadia is een veel betere spits dan Haller hoor. Haller scoort ook alleen maar intikkers en penalty's. Locadia kan ook geweldige goals maken.
Wanneer maakt Locadia op de training? Vind ze vrij vergelijkbaar allebei een redelijke actie en goed schot.
pi_159201871
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Wanneer maakt Locadia op de training? Vind ze vrij vergelijkbaar allebei een redelijke actie en goed schot.
Hm, ik heb Locadia ballen van 20 meter in de kruising zien schieten. (met links notabene) Heb ik bij Haller nog niet gezien, die maakt ze toch vooral in de 16 meter.

Locadia vind ik nog steeds het grootste spitsentalent van Nederland.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2016 14:47:57 ]
pi_159201911
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:47 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Hm, ik heb Locadia ballen van 20 meter in de kruising zien schieten. (met links notabene) Heb ik bij Haller nog niet gezien, die maakt ze toch vooral in de 16 meter.

Nou nou nou nou...
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_159201917
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:47 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

qua talent wel inderdaad, helaas lijkt het erop alsof dit er veel te laat uit gaat komen
pi_159201944
quote:
14s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Nou nou nou nou...
gast, doe normaal of rot op
pi_159201973
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:49 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

qua talent wel inderdaad, helaas lijkt het erop alsof dit er veel te laat uit gaat komen
Zoals je zelf al zei, de vraag is of Cocu Locadia niet gewoon elke wedstrijd had moeten laten beginnen en of Luuk daadwerkelijk zo'n veel betere spits is. Wel in het meevoetballen natuurlijk, maar qua schotkracht wint Locadia het.

Wat is veel te laat trouwens? Hij is 22 en heeft sinds 2012 elk jaar toch nog vrij veel goals gemaakt in de minuten die hij kreeg.
pi_159201989
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Tompsv18 is een prima jongen.

Davy is een inhoudsloze huilebalk. RubenSosa wordt al boos en gefrustreerd als iemand te dicht langs zijn auto loopt.
Hey je praat weer over mij :) Hoeveelste dag is dit nu wel niet achter elkaar.
Ook wel hypocriet dat je juist jij mij een huilebalk noemt ;(
Maargoed, met je persoonlijke aanvallen dagelijks op mij heb je toch wel weer wat posts erbij :9~
pi_159202011
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:50 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

gast, doe normaal of rot op
... :')

Op je pikkie getrapt?
pi_159202211
quote:
14s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

... :')

Op je pikkie getrapt?
Nee je bent gewoon alleen maar irritant aan het doen.
pi_159202240
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 15:02 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Nee je bent gewoon alleen maar irritant aan het doen.
Of je laat jezelf verdomd snel irriteren....
pi_159202287
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:51 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Zoals je zelf al zei, de vraag is of Cocu Locadia niet gewoon elke wedstrijd had moeten laten beginnen en of Luuk daadwerkelijk zo'n veel betere spits is. Wel in het meevoetballen natuurlijk, maar qua schotkracht wint Locadia het.

Wat is veel te laat trouwens? Hij is 22 en heeft sinds 2012 elk jaar toch nog vrij veel goals gemaakt in de minuten die hij kreeg.
Dat is ook weer zo inderdaad, ik ga er een beetje van uit dat Luuk na dit seizoen weer een stap hogerop gaat kijken, dus dan krijgt Locadia waarschijnlijk zijn kans. Die moet zich bewijzen voordat Gianluca Scamacca oud en ervaren genoeg is om met het eerste mee te komen. Ik dacht dat dat ook een spits was toch?
pi_159202299
quote:
14s.gif Op maandag 18 januari 2016 15:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Of je laat jezelf verdomd snel irriteren....
Je probeert met je troll pogingen alleen maar mensen uit te lokken, doe gewoon normaal.
pi_159202402
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 15:06 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Dat is ook weer zo inderdaad, ik ga er een beetje van uit dat Luuk na dit seizoen weer een stap hogerop gaat kijken, dus dan krijgt Locadia waarschijnlijk zijn kans. Die moet zich bewijzen voordat Gianluca Scamacca oud en ervaren genoeg is om met het eerste mee te komen. Ik dacht dat dat ook een spits was toch?
Die Scamacca is inderdaad ook een spitsentalent, maar het is nog een fragiel mannetje. Ik denk dat als je Loca gewoon elke wedstrijd 90 minuten laat spelen, dat hij dan 25 goals per seizoen maakt. En dat zullen niet alleen maar intikkers zijn. Dus inderdaad gewoon Locadia houden en dan wordt het volgend jaar de nieuwe spits van PSV.
pi_159202431
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 15:06 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Je probeert met je troll pogingen alleen maar mensen uit te lokken, doe gewoon normaal.
Stel je gewoon niet zo aan meid. Is geen klote 'trollerig' aan. Dat ik even sneer naar Badder is volledig aan mij. Dat ik zo reageer op maarten is volledig aan mij, dit is namelijk al de 6e discussie over Loca in 6 weken tijd.
Dat jij je zo ontiegelijk snel laat kennen is een algemene tendens in deze PSV-reeks. Dat ik hier te lang op door ga is verder ook nutteloos inderdaad.
pi_159202481
quote:
14s.gif Op maandag 18 januari 2016 15:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Stel je gewoon niet zo aan meid. Is geen klote 'trollerig' aan. Dat ik even sneer naar Badder is volledig aan mij. Dat ik zo reageer op maarten is volledig aan mij, dit is namelijk al de 6e discussie over Loca in 6 weken tijd.
Dat jij je zo ontiegelijk snel laat kennen is een algemene tendens in deze PSV-reeks. Dat ik hier te lang op door ga is verder ook nutteloos inderdaad.
Door die sneer naar Badder en je reactie op Maarten, laat je gewoon zien dat je nog een kindje bent :) duidelijk incapabel om mee te praten in een fatsoenlijke discussie
pi_159202496
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 15:11 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Die Scamacca is inderdaad ook een spitsentalent, maar het is nog een fragiel mannetje. Ik denk dat als je Loca gewoon elke wedstrijd 90 minuten laat spelen, dat hij dan 25 goals per seizoen maakt. En dat zullen niet alleen maar intikkers zijn. Dus inderdaad gewoon Locadia houden en dan wordt het volgend jaar de nieuwe spits van PSV.
Wat die Scamacca betreft, vraag ik me af hoe goed hij werkelijk is als hij tussen de grote jongens staat en niet langer meer de enige is die wat verder in de pubertijd is
pi_159202718
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 15:16 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Door die sneer naar Badder en je reactie op Maarten, laat je gewoon zien dat je nog een kindje bent :) duidelijk incapabel om mee te praten in een fatsoenlijke discussie
Oh ja, dat is 't 'm. Wat een simpele redenering..

Dit is misschien wel het hele probleem in dit topic. Als Bronson zich hier straks vertoont of er komt een Feyenoordert of Ajacied langs zijn het altijd dezelfden die eropaf komen als vliegen op stroop. Vervolgens vliegen de bekende termen als 'troll', 'kindje', 'calimero', 'mad', 'jelly', 'frusti', enzovoorts je om de oren om daarna weer in de nacht te verdwijnen.

Volgens mij ben ik hier altijd wel in om een inhoudelijke discussie te voeren, PSV'ert, Ajacied, Feyenoordert of FC Zimbabwaan is me dan om het even. Dat onze held Gutanoth nogal snel op z'n pik getrapt is maakt het dan vervolgens niet makkelijker als het voor de 6e x over Locadia gaat. Zoals ik dit gezeik al begon, zal ik het nu ook afsluiten. Stel je niet zo ontiegelijk aan en laat je niet zo bizar snel kennen.

Verder mag je me DM'en als je nog iets te janken hebt :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')