Was hij niet de directe tegenstander van Vilhena?quote:Op maandag 18 januari 2016 08:39 schreef BadderHaring het volgende:
Wat heeft die Propper trouwens geen dynamiek zeg. Statische speler die alles op een sukkeldrafje doet.
Loopt hij niet standaard het meest aantal kilometers per wedstrijd?quote:Op maandag 18 januari 2016 08:39 schreef BadderHaring het volgende:
Wat heeft die Propper trouwens geen dynamiek zeg. Statische speler die alles op een sukkeldrafje doet.
Propper was gisteren de beste van het veld, Hans...quote:Op maandag 18 januari 2016 08:39 schreef BadderHaring het volgende:
Dat weet ik ook wel snuggere, het was een reactie op het constante gezeur van Tarado op hem. Ik ben Propper-fan nummer 1.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Propper was gisteren de beste van het veld, Hans...
Kijk anders de wedstrijd even.quote:Op maandag 18 januari 2016 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was hij niet de directe tegenstander van Vilhena?
quote:Op maandag 18 januari 2016 09:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel snuggere, het was een reactie op het constante gezeur van Tarado op hem. Ik ben Propper-fan nummer 1.
En tellen kun je ook niet. Nog voor hij een wedstrijd bij PSV gespeeld had was je al negatief. Geen assist, geen scorende vermogen, geen snelheid.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]Ik heb 1 keer wat over hem gezegd, ik deel jouw enorme enthousiasme (nog) niet.
Pfff je bent weer lekker bezig vermoeiend mannetje, geen assist kan ik niet gezegd hebben, geen snelheid wel.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En tellen kun je ook niet. Nog voor hij een wedstrijd bij PSV gespeeld had was je al negatief. Geen assist, geen scorende vermogen, geen snelheid.
Maar blijf vooral stug volhouden hoor.
Dus als iemand het niet met jou eens is neem jij hen niet serieus? Hoe oud ben je?quote:Op zondag 17 januari 2016 20:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zal wel stoppen met op je te reageren. Jij en ik staan zo lijnrecht tegenover elkaar qua mening, dat ik elke post van je totaal niet serieus neem.
6.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus als iemand het niet met jou eens is neem jij hen niet serieus? Hoe oud ben je?
wat maak je je toch druk over anderenquote:Op maandag 18 januari 2016 08:39 schreef BadderHaring het volgende:
Anders gebeurt er helemaal geen kut in dit topicquote:Op maandag 18 januari 2016 11:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat maak je je toch druk over anderen
Jij wil dat iedereen het hier over zichzelf gaat hebben?quote:Op maandag 18 januari 2016 11:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat maak je je toch druk over anderen
Zou in mijn geval een kwaliteitsinjectie betekenen voor het topic, maargoed.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij wil dat iedereen het hier over zichzelf gaat hebben?
Ik zou beginnen met alleen nog maar in de derde persoon over jezelf te praten.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zou in mijn geval een kwaliteitsinjectie betekenen voor het topic, maargoed.
Scrummie reageert nogal vaak op de man, dus ik heb ook niet de behoefte om hem nog serieus te nemen. Ik probeer het altijd netjes te houden, maar sommige fokkers schieten gewoon constant in de persoonlijke aanvalquote:Op maandag 18 januari 2016 09:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus als iemand het niet met jou eens is neem jij hen niet serieus? Hoe oud ben je?
Het is wel een vreselijk dood clubtopic dit. Zelden inhoudelijke discussie over nieuws of dergelijke. Het is hier of fappen op wat goed gaat, of kankeren op wat slecht gaat. Meer gebeurt er niet.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zou in mijn geval een kwaliteitsinjectie betekenen voor het topic, maargoed.
Dat is best gek, want PSV heeft (zoals jij meerdere keren terecht hebt aangegeven) echt een geweldig elftal dit seizoen wat verreweg de grootste kans op de titel maakt. Plus dat je voor het eerst sinds eeuwen weer eens in de tweede ronde CL bent belandt, waar PSV ook niet helemaal kansloos is.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is wel een vreselijk dood clubtopic dit. Zelden inhoudelijke discussie over nieuws of dergelijke. Het is hier of fappen op wat goed gaat, of kankeren op wat slecht gaat. Meer gebeurt er niet.
Beetje jammer.
En toch loopt het clubtopic van Utrecht zowat beter. Beetje jammer, want de overige top 3 clubs hebben wel een topic waar inhoudelijke discussie plaats vindt.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is best gek, want PSV heeft (zoals jij meerdere keren terecht hebt aangegeven) echt een geweldig elftal dit seizoen wat verreweg de grootste kans op de titel maakt. Plus dat je voor het eerst sinds eeuwen weer eens in de tweede ronde CL bent belandt, waar PSV ook niet helemaal kansloos is.
Het Feyenoord topic en inhoudelijke discussie? Voor je het weet wordt je weer afgebrand. Ik ga nog liever naar het Ajax topic, wordt tenminste niet direct op de man gespeeld.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En toch loopt het clubtopic van Utrecht zowat beter. Beetje jammer, want de overige top 3 clubs hebben wel een topic waar inhoudelijke discussie plaats vindt.
Ligt ook een beetje aan de gemiddelde PSV supporter hier. Met mensen als tweegrolsch, Davy, tompsv18, rubensosa, enzovoort valt nou niet bepaald lekker te discussiëren.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En toch loopt het clubtopic van Utrecht zowat beter. Beetje jammer, want de overige top 3 clubs hebben wel een topic waar inhoudelijke discussie plaats vindt.
Tompsv18 is een prima jongen.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan de gemiddelde PSV supporter hier. Met mensen als tweegrolsch, Davy, tompsv18, rubensosa, enzovoort valt nou niet bepaald lekker te discussiëren.
Nou, dan zwengel eens een goede discussie aan. En probeer dan niet mensen met een andere mening meteen te ridiculiseren of je eigen mening als feit te presenteren. Hop hop.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kies maar:quote:Op maandag 18 januari 2016 13:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou, dan zwengel eens een goede discussie aan. En probeer dan niet mensen met een andere mening meteen te ridiculiseren of je eigen mening als feit te presenteren. Hop hop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |