Hmm oke.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij heeft een breakdown van een fight van een ander gekopieerd.
Wel de namen van de fighters even veranderd?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij heeft een breakdown van een fight van een ander gekopieerd.
Logisch, Nood-Amerika is hun primaire markt, de grootste, met 300 miljoen inwoners. Waarom zou je dan je events afstemmen op Europa..quote:Op zondag 17 januari 2016 00:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Op maandag ochtend een event houden. De UFC heeft schijt aan Europa. Beginnen veels te laat met main events.
Ik hoop het en denk het ookquote:Op zondag 17 januari 2016 00:50 schreef Kerftminister het volgende:
Zal maandag wel weer de OP aanpassen om Cruz als champ erin te zetten.
Omdat die markt verzadigd raakt. Wil je groeien, en meer inkomsten generen dan heb je daar niet genoeg aan. Los van het feit dat niet alle 300 miljoen inwoners geïnteresseerd zijn in deze sport.quote:Op zondag 17 januari 2016 01:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Logisch, Nood-Amerika is hun primaire markt, de grootste, met 300 miljoen inwoners. Waarom zou je dan je events afstemmen op Europa..
deze card is gratis voor de USA markt, zodat mensen straks ook PPV's kopen.quote:Op zondag 17 januari 2016 02:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Omdat die markt verzadigd raakt. Wil je groeien, en meer inkomsten generen dan heb je daar niet genoeg aan. Los van het feit dat niet alle 300 miljoen inwoners geïnteresseerd zijn in deze sport.
De twee main fights zijn echt DIK!!!!!quote:T.J. Dillashaw vs. Dominick Cruz
Eddie Alvarez vs. Anthony Pettis
Travis Browne vs. Matt Mitrione
Ross Pearson vs. Francisco Trinaldo
stacked as a motherfucker, elk gevecht van de main zou headliner kunnen zijn op een fn cardquote:Op zondag 17 januari 2016 17:30 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
De twee main fights zijn echt DIK!!!!!
Je kan het ook terugkijken morgen.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:23 schreef irish.joe het volgende:
Ik lees het morgenochtend wel op MMAjunkie.
omdat het buiten het tijdslot begon.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:20 schreef over_hedge het volgende:
Waarom staat het cruz tj gevecht niet op fox sportsalle andere gevechten wel
Wil het terug zien.
Nou dat is mooi kut dan.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
omdat het buiten het tijdslot begon.
ik denk daar even over naquote:Op maandag 18 januari 2016 09:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou dat is mooi kut dan.![]()
Iemand een linkje in dm waar ik het terug kan kijken?
1/4quote:Op zondag 17 januari 2016 17:21 schreef THEFXR het volgende:
T.J. Dillashaw vs. Dominick Cruz
Eddie Alvarez vs. Anthony Pettis
Travis Browne vs. Matt Mitrione
Ross Pearson vs. Francisco Trinaldo
The dominator, de naam alleen al, hij was zeer zeker dominant in the trash talking en op dit niveau telt het mentale spel meer mee, dan vele denken.
Pettis, balen voor alverez, dit is echt een klassiek geval van een big fish in a small pond tov a small fish in a big pond.
Mitrinone, logisch want travis traint bij rousey met flapdrol edmund met zijn boxing,maar travis is alleen maar achteruit gegaan sinds hij daar traint, non headmovement is a no go in boxing.
Pearson, is niet klein te krijgen, though as nails
1/4quote:Op zondag 17 januari 2016 17:30 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
De twee main fights zijn echt DIK!!!!!
Ga weg joh, hoe kan je in hemelsnaam de fight voor TJ scoren? Als je heel soepel bent heeft die ronde 4 en 5 gepakt, voor de rest niks. Tenzij je vindt dat Diego Sanchez altijd terecht zijn gevechten heeft gewonnen. Stond als een wilde gek alles te missen man, zelfs Faber heeft Cruz in zijn gevecht meer geraakt dan Dillashaw.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:41 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Alhoewel ik voor Cruz was, vind ik dat Dillashaw(TT staat zijn naam verkeerd geschreven) heeft gewonnen.
En bij een rematch weet ik zeker dat TJ gaat winnen.
quote:
Ik heb alles ingevuld een paar weken geleden maar drie partijen staan als 'closed' weergegeven. Volgende keer maar even kijken of niemand vervangen is na de weigh-ins zodat ik het nog aan kan passen.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:47 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Top 500 overall zie ik nu zelfs.325e. En dan nog punten misgelopen omdat ik bij Cruz stoer wilde doen door geen decision te kiezen, zodat ik achteraf kon zeggen dat ik een KO verwachtte als dat was gebeurd.
Ja zijn volgens mij de gevechten met invallers.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb alles ingevuld een paar weken geleden maar drie partijen staan als 'closed' weergegeven. Volgende keer maar even kijken of niemand vervangen is na de weigh-ins zodat ik het nog aan kan passen.
Faber vs Dillasnek voor n01 contender.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:04 schreef Henrys het volgende:
Cruz ligt er voorlopig wel weer uit met die voet van hem
Browne met zijn eyepokes en dan nog op de presser arrogant en brutaal doen, als ik hem ooit tegenkom ram ik hem zelf in elkaar en anders sein ik Overeem in.quote:
Omdat die rogan weer zo biased as fuck was voor dillasnake, hij heeft dillasnake en die bang op zijn podcast gehad.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ga weg joh, hoe kan je in hemelsnaam de fight voor TJ scoren? Als je heel soepel bent heeft die ronde 4 en 5 gepakt, voor de rest niks. Tenzij je vindt dat Diego Sanchez altijd terecht zijn gevechten heeft gewonnen. Stond als een wilde gek alles te missen man, zelfs Faber heeft Cruz in zijn gevecht meer geraakt dan Dillashaw.
O en zoals beloofd, nieuwe OP alvast:
[ afbeelding ]
niks new, hij is altijd al champ geweest, TJ was gewoon de interim.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
ANDTHENEWWWW!!!
http://www.dailymotion.co(...)-dominick-cruz_sport
Zij is zelfs te bang om in het publiek te zitten tijdens een eventquote:
quote:Op maandag 18 januari 2016 17:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Browne met zijn eyepokes en dan nog op de presser arrogant en brutaal doen, als ik hem ooit tegenkom ram ik hem zelf in elkaar en anders sein ik Overeem in.
dafuqquote:
Net als Daniel Cormier.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
niks new, hij is altijd al champ geweest, TJ was gewoon de interim.
Wel redelijk bazig om gewoon te zeggen dat je zo veel mogelijk geld wil.quote:
Vind ik sowieso wel tof bij deze sport. De vechters draaien er niet omheen. Zoals bij veel andere sporten.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wel redelijk bazig om gewoon te zeggen dat je zo veel mogelijk geld wil.
20 januari om 20:00quote:Op maandag 18 januari 2016 16:29 schreef Nober het volgende:
Er komt een press conference aan, denk dat ze daar Cormier vs Jones aankondigen voor UFC 198 in New York Las Vegas.
Vanavond bij Helwani, benieuwd naar zijn verhaal. Zieke lineup trouwensquote:Op maandag 18 januari 2016 19:38 schreef Geo4kant het volgende:
lol Duane Ludwig zat tussen de journalisten en vroeg Dana wat hij dacht overeen instant rematch Cruz - Dillashaw.
Wow..
quote:The MMA Hour is back in your life. Below is a rundown of Tuesday's show:
1:00 p.m. ET -- Duane Ludwig will look back at T.J. Dillashaw's controversial loss to Dominick Cruz.
1:25 p.m. -- BJ Penn will talk about his feud with Nik Lentz, training at JacksonWink and whether he's really coming out of retirement.
1:45 p.m. -- Matt Mitrione will update us on the state of his right eye and discuss his controversial loss to Travis Browne.
2:05 p.m. -- Carlos Condit will look back at his close split decision loss to Robbie Lawler and discuss what's next for him.
2:25 p.m. -- Chris Leben will talk about his recent stint in jail and his new book.
2:45 p.m. -- Paige VanZant will look back at her loss to Rose Namajunas and talk about what's next for her.
3:05 p.m. -- Khabib Nurmagomedov will update us on his road back to the UFC and talk about who he would like to fight in his return.
3:25 p.m. -- Dominick Cruz will talk about his inspiring win over T.J. Dillashaw in Boston and what's next for him.
3:45 p.m. -- Striking coach Mark Hentry will discuss Eddie Alvarez's win over Anthony Pettis and what's next for Frankie Edgar.
4:00 p.m. -- We'll answer your #themmahour questions on anything and everything going on in the MMA world. Hit us up on Twitter using that hash tag or leave a question in the comments section below.
Plus, we'll be taking your calls on anything and everything. Got a question or comment? Give us a call at 1-888-418-4074.
Watch the show live below beginning at 1 p.m. ET / 10 a.m. PT / 6 p.m. GMT.
Goed dat de UFC rekening houdt met de MMA Hour en die Press Conference morgen doet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vanavond bij Helwani, benieuwd naar zijn verhaal. Zieke lineup trouwens
[..]
Snap ik wel, heeft hij ook wel recht op nu, undisputed.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wel redelijk bazig om gewoon te zeggen dat je zo veel mogelijk geld wil.
En dan die DISS van Cruz aan het einde van het interview naar Florianquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snap ik wel, heeft hij ook wel recht op nu, undisputed.
Maar vooral omdat hij natuurlijk slim is, hij heeft geen idee hoelang hij nog kan vechten na al zijn knie operaties, dus hij moet nu flink verdienen.
Ik zit echt niet op Faber te wachten, dat is samen met Kenny Florian de kampioen van het verliezen in title fights.
Verdient ook maar 30k voor een gevecht, dat is bizar weinig. Helemaal voor iemand die de een na grootste tv card ooit heeft gedragen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snap ik wel, heeft hij ook wel recht op nu, undisputed.
Maar vooral omdat hij natuurlijk slim is, hij heeft geen idee hoelang hij nog kan vechten na al zijn knie operaties, dus hij moet nu flink verdienen.
Ik zit echt niet op Faber te wachten, dat is samen met Kenny Florian de kampioen van het verliezen in title fights.
Was vriendschappelijk zei die backstage.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
En dan die DISS van Cruz aan het einde van het interview naar Florianvolgens mij wil hij gewoon zijn plaats inpikken, mocht hij niet meer kunnen vechten.
ja, die tactiek ken ik ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:34 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Verdient ook maar 30k voor een gevecht, dat is bizar weinig. Helemaal voor iemand die de een na grootste tv card ooit heeft gedragen.
[..]
Was vriendschappelijk zei die backstage.
Mag Jacare weer tegen een juicerquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:36 schreef THEFXR het volgende:
@JacareMMA & @VitorBelfort to headline May 14th card in Brazil!
En waar is dat?quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:54 schreef Tazmaniac het volgende:
Joanna vs. Gadelha @ TUF Finale!
* Tazmaniac is er weer bij hoor, lekker!!!!!!!!!!!
Heb je daar een linkje voor? Klint interessant.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:19 schreef Kerftminister het volgende:
Wie had er trouwens ook alweer interesse in de MMA variant van Football Manager? Waar je een MMA organisatie runt, geef ik je direct een link dat je een irl database kan downloaden. Database is van net voor Johnson vs. Dodson 2.
Ik snap echt niet waarom ze Vitor niet legit maken met een miljoen testen en alles en hem dan voor de titel laten gaan. Dit voelt WEER als beschermen. Zelfs die amerikanen moeten dat doorhebben toch?quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mag Jacare weer tegen een juicer
UFC verdient gewoon nog aan hem nu het nog kan,quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:16 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom ze Vitor niet legit maken met een miljoen testen en alles en hem dan voor de titel laten gaan. Dit voelt WEER als beschermen. Zelfs die amerikanen moeten dat doorhebben toch?
Soms is het echt net Pridequote:Op woensdag 20 januari 2016 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
UFC verdient gewoon nog aan hem nu het nog kan,
nee, hij verdiende 30K aan sponsergeld omdat hij officieel de uitdager was.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:34 schreef Kerftminister het volgende:
Verdient ook maar 30k voor een gevecht, dat is bizar weinig. Helemaal voor iemand die de een na grootste tv card ooit heeft gedragen.
Las Vegas, de dag voor UFC 200quote:
Tate kan zo naast de ring girls gaan staanquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:51 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Holm en Tate aanwezig als figuranten ?
Dat zou zeker niet verkeerd zijnquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tate kan zo naast de ring girls gaan staan
Dat was toch de nieuwe baan van Ronda?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tate kan zo naast de ring girls gaan staan
0 euroquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:49 schreef Nober het volgende:
Conor binnen 1 minuut.
Hoeveel geld zetten jullie erop?
Conor K.O. neem ik aanquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:49 schreef Nober het volgende:
Conor binnen 1 minuut.
0,00quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:49 schreef Nober het volgende:
Conor binnen 1 minuut.
It will be done in one, he predict these things.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja binnen 1 minuut is het klaar zei die.
Wat wil die er eigenlijk mee?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:22 schreef Aethereal het volgende:
https://streamable.com/xepj
\\
Dat handje van Conor
Ze vechten niet in de gewichtsklasse waar hij een belt heeftquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:35 schreef THEFXR het volgende:
Waarom Conor zonder belt?
[ afbeelding ]
in vorige posters was dat ook niet en was de belt wel te zienquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ze vechten niet in de gewichtsklasse waar hij een belt heeft
tja, ronda doen ze vet overhypen en dit onderhypenquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:50 schreef McNulty het volgende:
ach boeiend conor zn ego is toch al kolossaal
ga maar lekker zitten zonder je riem lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door THEFXR op 21-01-2016 18:09:31 ]
Conor wil zijn belt niet riskeren dat mietje weet wel beter dus alleen Dos Anjos kan zijn belt verliezen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:35 schreef THEFXR het volgende:
Waarom Conor zonder belt?
[ afbeelding ]
I've reach advantage, I'll dust him off within one minute. That is how it goes and you know who predicts these things!quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lekker Dos Anjos onderschatten in een hogere gewichtsklasse. Ik heb echt het vermoeden dat deze gast Conor sterretjes laat zien. Dos Anjos is in de ring namelijk een beest. Hoe Pettis volledig die tyfus in had geslagen
.
dana gelovenquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Conor wil zijn belt niet riskeren dat mietje weet wel beter dus alleen Dos Anjos kan zijn belt verliezen.
Dit zou jij gewoon moeten weten, zo'n journalist vroeg het ook die moeten ze meteen ontslaan!
Het is een goede entertainer. Maar eens zal hij tegen de verkeerde aanlopen en dan is het dag met de carrière van Conor. Iemand die zich zo gedraagt buiten de ring om blaast zijn eigen reputatie en hype uit wanneer het niet wordt nagekomen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:47 schreef Nober het volgende:
[..]
I've reach advantage, I'll dust him off within one minute. That is how it goes and you know who predicts these things!
Eerst nog maar zien of dit gevecht echt veel gehyped gaat worden.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het is een goede entertainer. Maar eens zal hij tegen de verkeerde aanlopen en dan is het dag met de carrière van Conor. Iemand die zich zo gedraagt buiten de ring om blaast zijn eigen reputatie en hype uit wanneer het niet wordt nagekomen.
Een nederlaag zegt niet zoveel in MMA. Zou wel blij zijn als hij van Dos Anjos (en daarna van Edgar) verliest.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het is een goede entertainer. Maar eens zal hij tegen de verkeerde aanlopen en dan is het dag met de carrière van Conor. Iemand die zich zo gedraagt buiten de ring om blaast zijn eigen reputatie en hype uit wanneer het niet wordt nagekomen.
Net een mafiosiquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:22 schreef Aethereal het volgende:
https://streamable.com/xepj
\\
Dat handje van Conor
Dat zijn de beste.quote:Op donderdag 21 januari 2016 04:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tering wat ziet Tate er weer uit als een snol
Fabrício Werdum (c) vs. Cain Velasquezquote:Op donderdag 21 januari 2016 11:47 schreef Aethereal het volgende:
Word UFC 196 eigenlijk wel interessant met al die hype rond 197? Werdum - Velasquez is vast een mooi gevecht maar de rest? Heb ook het gevoel dat er meer hype was voor Dillashaw-Cruz dan voor UFC196
Een nederlaag zegt in geen enkele sport veel. Wel is het zo dat een persoon zoals McGregor die van zijn alter ego leeft (en hierdoor veel geld casht), een verlies zijn imago negatief kan beïnvloeden. Vooral in een private organisatie zoals de UFC. Zonder deze hype had hij nooit zoveel kunnen verdienen als wat hij nu doet.quote:Op donderdag 21 januari 2016 01:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Een nederlaag zegt niet zoveel in MMA. Zou wel blij zijn als hij van Dos Anjos (en daarna van Edgar) verliest.
Maar voorlopig wint hij telkens mede door zijn gedrag voor het gevecht.
Denk dat Werdum RDA wel even moet kalmeren de komende tijd.
hoeveel verdient hij dan?quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een nederlaag zegt in geen enkele sport veel. Wel is het zo dat een persoon zoals McGregor die van zijn alter ego leeft (en hierdoor veel geld casht), een verlies zijn imago negatief kan beïnvloeden. Vooral in een private organisatie zoals de UFC. Zonder deze hype had hij nooit zoveel kunnen verdienen als wat hij nu doet.
Ferguson vroeg zelf om de nummer 5 nadat hij de nummer 6 versloeg.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:58 schreef THEFXR het volgende:
Tony Ferguson vs. Michael Johnson
kut match up, Ferguson is on a 7 win streak en Johnson 2 losses
welke mongool heeft deze match gemaakt?
Conor gaat gewoon zes keer vechten dit jaar in drie gewichtsklasses! And if you think otherwise you're highly mistaking my friend.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:18 schreef THEFXR het volgende:
mmmmmm, conor geblesseerd, maar wel om de belt vechten of alleen om de tickets te verkopen????
.
[ afbeelding ]
of hij test positief!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Conor gaat gewoon zes keer vechten dit jaar in drie gewichtsklasses! And if you think otherwise you're highly mistaking my friend.
Hoe kom je erbij dat hij geblesseerd is?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:18 schreef THEFXR het volgende:
mmmmmm, conor geblesseerd, maar wel om de belt vechten of alleen om de tickets te verkopen????
.
[ afbeelding ]
dat zie je toch in de screen, blinde!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat hij geblesseerd is?
Nou dan zal ik ook wel blind zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat zie je toch in de screen, blinde!
Gaat om het zinnetje in het geel gedrukt:quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat hij geblesseerd is?
quote:This fighter is serving an suspension by an ABC-recognized athletic commission (Nevada, NSAC)
Ah dan ligt het aan ons Engels want ik haal daar niet uit dat hij geblesseerd is.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:26 schreef irish.joe het volgende:
[..]
Gaat om het zinnetje in het geel gedrukt:
[..]
Sensatiepost van THEFXRquote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ah dan ligt het aan ons Engels want ik haal daar niet uit dat hij geblesseerd is.
Neem aan dat het gewoon een foutje is trouwens?
Toch is hij medisch niet goedgekeurd, misschien denkt hij door de coke dat zijn pols hersteld is?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:48 schreef Tazmaniac het volgende:
Conor heeft een medical suspension tot 6 juni TENZIJ doktoren hem vrijstellen van een medische schorsing. Hij moet xrays laten maken van zijn pols en dan zal wel alles goed zijn.
UFC gaat echt geen event opzetten terwijl er 6 maanden medische schorsing definitief was.
En dit is al bekends sinds 15 december
Wie weetquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Toch is hij medisch niet goedgekeurd, misschien denkt hij door de coke dat zijn pols hersteld is?
Of ze is zelf nog niet klaar? Dat kan ook. Kan me voorstellen dat als je zo hard van dat voetstuk afvalt dat je dan psychisch net zo'n harde klap krijgt als die KO zelf.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:41 schreef THEFXR het volgende:
Weten jullie nog dat Dana zo'n grote bek had over rousey? heb haar laten keuren alles is goed en de rematch is a go en alle onzin erbij, nu is het geen go en kan ze niet vechten op ufc 200 omdat ze zogenaamd meer tijd nodig heeft voor haar films? onzin, ze is gewoon niet goedgekeurd vanwege haar blessure.
http://www.mixedmartialarts.com/f/985A093AE973B42C/Ronda-Rousey/
Dat hij nu in de UFC game zit maakt hem geen Mixed martial artist! Je post kan dus naar het bokstopic.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat hij nu in de UFC game zit maakt hem geen Mixed martial artist! Je post kan dus naar het bokstopic.
ronda toch niet, die is van graniet,lol, Ronda is done en gaat trouwen met zwerver travis, die is natuurlijk dolgelukkig al die miljoenen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Of ze is zelf nog niet klaar? Dat kan ook. Kan me voorstellen dat als je zo hard van dat voetstuk afvalt dat je dan psychisch net zo'n harde klap krijgt als die KO zelf.
ik wist het!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat hij nu in de UFC game zit maakt hem geen Mixed martial artist! Je post kan dus naar het bokstopic.
WMMAquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:41 schreef THEFXR het volgende:
Weten jullie nog dat Dana zo'n grote bek had over rousey? heb haar laten keuren alles is goed en de rematch is a go en alle onzin erbij, nu is het geen go en kan ze niet vechten op ufc 200 omdat ze zogenaamd meer tijd nodig heeft voor haar films? onzin, ze is gewoon niet goedgekeurd vanwege haar blessure.
http://www.mixedmartialarts.com/f/985A093AE973B42C/Ronda-Rousey/
daar kan je best gelijk in hebben, want dana was altijd in de ronda rousey business, niet in WMMA.quote:
Wat wist je?quote:
UFC is druk bezig op twitter want Ronda komt op tv.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daar kan je best gelijk in hebben, want dana was altijd in de ronda rousey business, niet in WMMA.
Ach ja CM Punk zit er ook in. Allemaal elite MMA'ers.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat je die reactie zou plaatsen over boksen.
altijd beter dan de mannen, geen eye pokes of trappen in het kruis en andere illegale shit wat ophoudt, wel af en toe een sneaky hair pull, maar ja het zijn meiden, hequote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik zit er niet mee.. af en toe een potje WMMA vind ik niet verkeerd!
Iemand met alleen judo die zolang kan domineren, dat vat het geheel wel samen. Terug naar Invicta de komende 20 jaar.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
altijd beter dan de mannen, geen eye pokes of trappen in het kruis en andere illegale shit wat ophoudt, wel af en toe een sneaky hair pull, maar ja het zijn meiden, he
waar erger je dan aan? je ziet toch gewoon 2 vechtende lichamenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Iemand met alleen judo die zolang kan domineren, dat vat het geheel wel samen. Terug naar Invicta de komende 20 jaar.
Zelfde als met de flyweights waar ook niemand iets om geeft.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waar erger je dan aan? je ziet toch gewoon 2 vechtende lichamen
Die kan op die leeftijd nooit die achterstand in grappling inhalen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:36 schreef Nober het volgende:
20 februari
9-0 Nieky Holzken vs Farouk Daku 20-9-1
- Sportschool Golden Glory, Helmond
- Vacant BeNeLux super middleweight title
http://boxrec.com/show/727139
Kan altijd wel echt genieten van Mighty Mouse die is vrijwel technisch perfect. Zodra hij stopt dan wordt het inderdaad saaiquote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:58 schreef Nober het volgende:
Ron Jeremy
[..]
Zelfde als met de flyweights waar ook niemand iets om geeft.
twitter:criscyborg twitterde op zondag 24-01-2016 om 07:12:37Watching #SNL and it looks like @rondarousey still needs help on her standup reageer retweet
Wel interessant om te zien.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:36 schreef Nober het volgende:
20 februari
9-0 Nieky Holzken vs Farouk Daku 20-9-1
- Sportschool Golden Glory, Helmond
- Vacant BeNeLux super middleweight title
http://boxrec.com/show/727139
We try again.quote:
quote:Op zondag 24 januari 2016 10:02 schreef superniger het volgende:
twitter:criscyborg twitterde op zondag 24-01-2016 om 07:12:37Watching #SNL and it looks like @rondarousey still needs help on her standup reageer retweet
Ik zie die tweet niet op Dana z'n feed of ben ik nu blind??quote:
Is ook een grapje.quote:
Stefan Struve als main event is ook wel een grap maar ik ben er nu wel 100% zeker van dat Overeem's volgende partij tegen Werdum of Velasquez is.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Is ook een grapje.Hoop dat jullie hem net zo leuk vonden als ik zelf.
Cees mag nog niet voor de belt.quote:Op maandag 25 januari 2016 00:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Stefan Struve als main event is ook wel een grap maar ik ben er nu wel 100% zeker van dat Overeem's volgende partij tegen Werdum of Velasquez is.
Werdum/Velasquez vs Overeemquote:
wel verwacht dat Cain geblesseerd zou zijn, die gast rekt al jaren zijn titel, een soort Aldo.quote:Op maandag 25 januari 2016 00:31 schreef LacosteUnited het volgende:
[ afbeelding ]
Cain Velasquez is out with a back injury. Stipe vs Werdum for the heavyweight championship February 6th.
Hahaha das wel toevallig.quote:Op maandag 25 januari 2016 00:31 schreef LacosteUnited het volgende:
[ afbeelding ]
Cain Velasquez is out with a back injury. Stipe vs Werdum for the heavyweight championship February 6th.
De ufc heeft te lang gewacht, Cain was eerst wel gezond, maar dit is conor vs Aldo all over again.quote:Op maandag 25 januari 2016 00:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Werdum is de kampioen dus nee?
Geo zal wel balen dat de rematch er niet meteen komt.
Struve heeft Miocic allang getest en hij kwam niet door de keuring.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:01 schreef Kerftminister het volgende:
CainHoe verneuk ik mn carriere. AKA ook gewoon bizar met die trainingsmethodes he. Zijn Khabib ook al zo aan het verneuken.
Wordt nu wel een stuk interessanter, denk dat Werdum alsnog wel wint. Miocic is nog totaal niet getest en Werdum is nu wel een hele complete vechter geworden.
Tijdsverschil is 'maar' zes uur met Oost-Amerika dus graag van New York het nieuwe Las Vegas maken.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:59 schreef Aethereal het volgende:
Betere tijden om in NL te kijken dan Dillashaw - Cruz was.
Jij blijft wakker voor zo'n kut card?quote:Op maandag 25 januari 2016 16:03 schreef over_hedge het volgende:
02:00 is wel beter ja. Ga denk ik wel kijken mits ik thuis ben.
Nee niet echt. maar om 02:00 op een zaterdag avond is de kans dat ik slaap vrij klein. En Sage Northcutt wil ik wel zien. De rest ga ik niet kijken. Of de dag er na terug kijken.quote:Op maandag 25 januari 2016 17:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij blijft wakker voor zo'n kut card?
waarom nu precies sage?quote:Op maandag 25 januari 2016 18:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee niet echt. maar om 02:00 op een zaterdag avond is de kans dat ik slaap vrij klein. En Sage Northcutt wil ik wel zien. De rest ga ik niet kijken. Of de dag er na terug kijken.
Wel fan van zijn vechtstijl.quote:
wordt alleen door zijn pa getraind, dus ik zie hem niet ver komen, daarvoor moet hij van kamp wisselen.quote:
Stipe wordt wel genaaid, met een week trainingskamp of hij wist het al langer en moest zijn klep dichthouden, ik geloof er iig niks van dat Cain zich 2 weken voor het gevecht afmeldt.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Struve heeft Miocic allang getest en hij kwam niet door de keuring.
gover, dat moest perse uit die hoek gefilmd worden, boven op haar reetquote:
We gaan het zienquote:Op maandag 25 januari 2016 18:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wordt alleen door zijn pa getraind, dus ik zie hem niet ver komen, daarvoor moet hij van kamp wisselen.
Dos Anjos vs McGregor een maandje eerder, niets mis mee.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:37 schreef THEFXR het volgende:
Fabricio Werdum pulls out of UFC 196 with injury
Fucking schandalig, injured my ass. Fuck de HW division, die shit is een joke.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:37 schreef THEFXR het volgende:
Overeem gaat naar Bellator+Rizinquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Fucking schandalig, injured my ass. Fuck de HW division, die shit is een joke.
Overeem vs Stipe voor de interim in Roffa.
Wat voor falende laffe hond is Werdum in ene geworden danquote:Op maandag 25 januari 2016 22:56 schreef Nober het volgende:
"I decided not to fight because I'm not 100 percent," Werdum said. "If Cain was the opponent, I would go on. It's not his fault, it's nobody's fault. Injuries happen. You can't avoid them. I have no option. I made this decision because I'm not feeling 100-percent."
[..]
Dos Anjos vs McGregor een maandje eerder, niets mis mee.
Serieus ? Niet dat ik het erg zou vinden, liever 2 organisaties die iets te bieden hebben ( niet dat Overeem Bellator nu ineens geweldig maakt maar het is een begin ). Zou ook graag Micheal Buffer weer eens willen horen bij MMA events, altijd een genot bij strikeforce, Let's get ready to rumble!!!quote:
Ik denk ook idd dat ze 'm niet kunnen missen, als de spoeling dun is kan je niet teveel risico nemen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:12 schreef Klaphark het volgende:
Denk dat UFC de knip wel opentrekt voor Cees. Blijkt maar weer hoe achterlijk de hele divisie is, ze hebben hem nodig. Jammer dat hij nooit op short notice zal vechten, anders had hij miss nu al gemogen tegen Stipe.
Vind de heavyweights sowieso wat minder dan andere gewichtklassen. Die gasten bewegen veel te log en na de eerste ronde is hun tank al vaak leeg. Ik kijk veel liever naar middleweight en lager.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:22 schreef perezoso het volgende:
[..]
Ik denk ook idd dat ze 'm niet kunnen missen, als de spoeling dun is kan je niet teveel risico nemen.
Vroeger was heavyweight toch wel het populairst maar nu vind ik en vele met mij die gewichtsklasse niet veel meer aan. Voelt uitgemolken aan en er gloort niks nieuws aan de horizon qua upcomming fighters.
Je zegt het al, HW was het populairst,maar de UFC heeft de laatste jaren het WMMA en de lichtere classes gepromoot, Cain heeft ook de divisie erg opgehouden met al zijn blessures. Verder zijn die gasten bijna allemaal 35+ dus erg injury gevoelig, geen toekomst volgens de UFC, ik zie iig geen nieuwe aanwas met talent komen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:22 schreef perezoso het volgende:
[..]
Ik denk ook idd dat ze 'm niet kunnen missen, als de spoeling dun is kan je niet teveel risico nemen.
Vroeger was heavyweight toch wel het populairst maar nu vind ik en vele met mij die gewichtsklasse niet veel meer aan. Voelt uitgemolken aan en er gloort niks nieuws aan de horizon qua upcomming fighters.
Jaja, Overeem vs Werdum incoming !quote:Op maandag 25 januari 2016 22:37 schreef THEFXR het volgende:
Jon Jones en Francis Ngannou.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:22 schreef perezoso het volgende:
[..]
Voelt uitgemolken aan en er gloort niks nieuws aan de horizon qua upcomming fighters.
Reinste bullshit zulke uitspraken. Als je na een mma carrière van 14 jaar eindelijk de hoogst mogelijk haalbare titel hebt behaald, ga niet je in de ring stappen zonder een trainingskamp die speciaal is afgestemd op je tegenstander. Je gameplan, je drills, je sparringspartners zijn allemaal tegenstander specifiek. Het zou gewoon heel dom van Werdum zijn om tegen Miocic te vechten. Zeker op een leeftijd van 38 jaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 08:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wat voor falende laffe hond is Werdum in ene geworden dan
lekker als je een ticket, vliegtuig en hotel hebt geboekt voor die cardquote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Reinste bullshit zulke uitspraken. Als je na een mma carrière van 14 jaar eindelijk de hoogst mogelijk haalbare titel hebt behaald, ga niet je in de ring stappen zonder een trainingskamp die speciaal is afgestemd op je tegenstander. Je gameplan, je drills, je sparringspartners zijn allemaal tegenstander specifiek. Het zou gewoon heel dom van Werdum zijn om tegen Miocic te vechten. Zeker op een leeftijd van 38 jaar.
daarom zou de UFC meer stacked cards moeten hebben dan is dit minder een issuequote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lekker als je een ticket, vliegtuig en hotel hebt geboekt voor die card
Ga jij na 14 jaar maar je belt riskeren door te vechten tegen iemand waar je niet voor getraind hebt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vind het champ onwaardig en bij nog zo'n grap zouden ze hem moeten strippen van z'n belt. Als je je belt niet wil verdedigen dan mag je hem inleveren.
Stipe ducken omdat hij op meer PPV money tegen Cain hoopt? Zeker een goede beslissing voor hem ja. Absoluut.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Blijf erbij dat het de juiste beslissing voor Werdum is.
Het gaat om belt behoud en ja ook het geld dat eraan verbonden zit. Hij is 38 jaar, dat is erg oud in deze sport. Hoeveel title runs zou hij nog kunnen maken als hij de belt verliest?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Stipe ducken omdat hij op meer PPV money tegen Cain hoopt? Zeker een goede beslissing voor hem ja. Absoluut.
Dan moet hij dat zeggen en niet in ene met allemaal blessures aankomen. Dat zijn gewoon smoesjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Reinste bullshit zulke uitspraken. Als je na een mma carrière van 14 jaar eindelijk de hoogst mogelijk haalbare titel hebt behaald, ga niet je in de ring stappen zonder een trainingskamp die speciaal is afgestemd op je tegenstander. Je gameplan, je drills, je sparringspartners zijn allemaal tegenstander specifiek. Het zou gewoon heel dom van Werdum zijn om tegen Miocic te vechten. Zeker op een leeftijd van 38 jaar.
Een echte champ duckt geen tegenstanders uit angst om te verliezen. Het zal heus de beste keus voor hemzelf zijn maar ik heb er geen respect voor.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Het gaat om belt behoud en ja ook het geld dat eraan verbonden zit. Hij is 38 jaar, dat is erg oud in deze sport. Hoeveel title runs zou hij nog kunnen maken als hij de belt verliest?
Hij heeft al ergens geroepen dat hij niet meer hoeft te vechten om het geld. Die title run hoeft helemaal niet en zijn status als vechter is wat mij betreft ook allang gevestigd.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Het gaat om belt behoud en ja ook het geld dat eraan verbonden zit. Hij is 38 jaar, dat is erg oud in deze sport. Hoeveel title runs zou hij nog kunnen maken als hij de belt verliest?
uiteindelijk moet hij toch tegen Stipe vechten als hij van cain wint, dus.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ga jij na 14 jaar maar je belt riskeren door te vechten tegen iemand waar je niet voor getraind hebt.
Oh, wacht...
Blijf erbij dat het de juiste beslissing voor Werdum is.
Doe niet zo overspannen man, nergens voor nodig. Ik vind het gewoon een trieste en laffe actie met z'n smoesjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:00 schreef McNulty het volgende:
Maarja, als jullie liever de huilie fan willen spelen of de lafaard kaart willen trekken (tegen een pro-vechter nota bene) be my guest.
idd, het gevecht met Hunt accepteerde hij ook op korte termijn, had hij ook niet voor getraind.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:08 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Doe niet zo overspannen man, nergens voor nodig. Ik vind het gewoon een trieste en laffe actie met z'n smoesjes.
Hij zei ook dat als cain op was komen dagen dat hij gewoon gevochten zou hebben. Dan weet ik al genoeg.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:02 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dan moet hij dat zeggen en niet in ene met allemaal blessures aankomen. Dat zijn gewoon smoesjes.
Het is geen ducken. Ducken is wanneer je een tegenstander ontwijkt omdat je denkt dat hij beter dan jou is. Niet vechten tegen een tegenstander waar je niet voor getraind hebt is gewoon een verstandige risico-overweging, zeker als je veel te verliezen hebt. Jon Jones was ook geen "ducker" toen hij niet vocht tegen cheal sonnen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Een echte champ duckt geen tegenstanders uit angst om te verliezen. Het zal heus de beste keus voor hemzelf zijn maar ik heb er geen respect voor.
Als je champion bent dan is je doel die belt niet meer te verliezen. Hoeveel geld je al in je zakken hebt maakt daarbij niets uit. En een nieuwe title run maken hoeft niet nee als hij zijn belt niet verlies door domme beslissingen te maken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij heeft al ergens geroepen dat hij niet meer hoeft te vechten om het geld. Die title run hoeft helemaal niet en zijn status als vechter is wat mij betreft ook allang gevestigd.
Als champ zou je doel moeten zijn om te laten zien waarom je champ bent. Als je alleen maar alles doet om hem niet te verliezen ben je niet champwaardig.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hij zei ook dat als cain op was komen dagen dat hij gewoon gevochten zou hebben. Dan weet ik al genoeg.
[..]
Het is geen ducken. Ducken is wanneer je een tegenstander ontwijkt omdat je denkt dat hij beter dan jou is. Niet vechten tegen een tegenstander waar je niet voor getraind hebt is gewoon een verstandige risico-overweging, zeker als je veel te verliezen hebt. Jon Jones was ook geen "ducker" toen hij niet vocht tegen cheal sonnen.
[..]
Als je champion bent dan is je doel die belt niet meer te verliezen. Hoeveel geld je al in je zakken hebt maakt daarbij niets uit. En een nieuwe title run maken hoeft niet nee als hij zijn belt niet verlies door domme beslissingen te maken.
Maar dan is het met een volledige trainingscamp. Een trainingscamp is tegenstander specifiek. Ga je switchen dan loop je als vechter meer risico. Punt. Waarom zou je als champ zoiets doen?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
uiteindelijk moet hij toch tegen Stipe vechten als hij van cain wint, dus.
Dit is een forum. Er mag toch gediscussieerd worden? Geef Werdum 12 weken om zich voor te bereiden tegen Miocic en wedden dat hij gewoon tegen hem zou vechten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:08 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Doe niet zo overspannen man, nergens voor nodig. Ik vind het gewoon een trieste en laffe actie met z'n smoesjes.
Werdum heeft een full camp en Stipe net 2 weken, dus dat zou gewoon een walkover zijn voor werdum.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
Maar dan is het met een volledige trainingscamp. Een trainingscamp is tegenstander specifiek ga je switchen dan loop je vechter meer risico. Punt. Waarom zou je als champ zoiets doen?
[..]
Dit is een forum. Er mag toch gediscussieerd worden? Geef Werdum 12 weken om zich voor te bereiden tegen Miocic en wedden dat hij gewoon tegen hem zou vechten.
Hij kan prima laten zien waarom hij champ is, maar waarom zou hij dat moeten doen zonder de juiste voorbereiding. Voor extra badass-bonuspunten?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:15 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Als champ zou je doel moeten zijn om te laten zien waarom je champ bent. Als je alleen maar alles doet om hem niet te verliezen ben je niet champwaardig.
Stipe heeft niets te verliezen. Werdum het hoogst haalbare in deze sport.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Werdum heeft een full camp en Stipe net 2 weken, dus dat zou gewoon een walkover zijn voor werdum.
Niet willen vechten omdat je bang bent om PPV geld mis te lopen is ducken. Risk/reward is gewoon te laag voor hem momenteel, maar het is niet aan hem om te kiezen tegen wie hij wel of niet vecht. Hij is fit, dus moet z'n belt gewoon verdedigen imo ipv de hele HW divisie weer on hold te zetten voor een jaar wsl. Wmb treden ze een stuk harder op tegen dit soort gedrag.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:13 schreef McNulty het volgende:
Het is geen ducken. Ducken is wanneer je een tegenstander ontwijkt omdat je denkt dat hij beter dan jou is. Niet vechten tegen een tegenstander waar je niet voor getraind hebt is gewoon een verstandige risico-overweging, zeker als je veel te verliezen hebt. Jon Jones was ook geen "ducker" toen hij niet vocht tegen cheal sonnen.
idd en ik heb het idee, dat dit soort injuries al veel vaker zijn voorgekomen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Niet willen vechten omdat je bang bent om PPV geld mis te lopen is ducken. Risk/reward is gewoon te laag voor hem momenteel, maar het is niet aan hem om te kiezen tegen wie hij wel of niet vecht. Hij is fit, dus moet z'n belt gewoon verdedigen imo ipv de hele HW divisie weer on hold te zetten voor een jaar wsl. Wmb treden ze een stuk harder op tegen dit soort gedrag.
Zou Jones getest zijn tijdens zijn afwezigheid/non actiefheid? Volgens mij heeft ie paardenvlees gegeten.quote:
Ik ken de kosten baten niet maar hij zal toch wel wat opgeleverd hebben, in ieder geval vs Brock. Hoe dan ook zal hij er idd niet op vooruitgaan tenzij andere organisaties meebieden, maar ufc heeft toch wel wat op het spel staan met de HW divisie, veel kunnen ze niet missen want dan is het niets meer.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Je zegt het al, HW was het populairst,maar de UFC heeft de laatste jaren het WMMA en de lichtere classes gepromoot, Cain heeft ook de divisie erg opgehouden met al zijn blessures. Verder zijn die gasten bijna allemaal 35+ dus erg injury gevoelig, geen toekomst volgens de UFC, ik zie iig geen nieuwe aanwas met talent komen.
Overeem was een dure aankoop, omdat hij teleurstelde, de UFC heeft geen return of investments gekregen dus die gaan zoiezo lager bieden.
Natuurlijk vind overeem dat hij veel verloren heeft door die Reebok deal, net zoals elke vechter.
Dus ik begrijp zijn keus echt wel, hij vecht nu ook 4x minder dan eerst. De ufc is overal streng in met overal boetes voor.
Bellator en Rizin hebbend dat niet, met Coker heeft hij altijd een goede samenwerking gehad, dat ontslag toen was gewoon door de UFC top opgelegd.
Verder is Dana tegen hem en is een shot voor de belt altijd onzeker, kijk maar naar Tate.
Jones zei nog gewoon straight up 'nee' bij UFC 151, kreeg ook redelijk wat shit over zich heen daardoorquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
idd en ik heb het idee, dat dit soort injuries al veel vaker zijn voorgekomen.
Omdat Dana weer eens anderen de schuld gaf en nooit eens de schuld bij hem zelf legt, Promotor is altijd verantwoordelijk voor de card hoe sterk of zwak dat ook is.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Jones zei nog gewoon straight up 'nee' bij UFC 151, kreeg ook redelijk wat shit over zich heen daardoor
En dat was nog tegen Sonnen ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Jones zei nog gewoon straight up 'nee' bij UFC 151, kreeg ook redelijk wat shit over zich heen daardoor
Dit, alleen je Base pay is gegarandeerd, die PPV is gewoon extra. Niet vechten is een echte blessure hebben, die door dokters wordt vastgesteld. Dit is gewoon een voorbeeld van niet willen en ook nog eens onzeker zijn over jezelf.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Niet willen vechten omdat je bang bent om PPV geld mis te lopen is ducken. Risk/reward is gewoon te laag voor hem momenteel, maar het is niet aan hem om te kiezen tegen wie hij wel of niet vecht. Hij is fit, dus moet z'n belt gewoon verdedigen imo ipv de hele HW divisie weer on hold te zetten voor een jaar wsl. Wmb treden ze een stuk harder op tegen dit soort gedrag.
Dat kost veel teveel geld. McGregor en Jones of Holm of Rokhold of Werdum is echt gewoon te duur.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:49 schreef Nober het volgende:
Zullen we vanaf nu vaker 2 title fights op een card krijgen?
Werdum vs Miocic staat er nog wel op: http://www.ufc.com/event/UFC196
Ik wilde dus naar McGregor en ging zitten voor kaartjes. UFC vroeg mij vriendelijk om even 300 euro neer te tellen. Dat gaat echt tegen mijn principe in. Meneer McGregor heeft het in ieder geval goed voor elkaar met zijn grote mond. Toch lullig dat Cruz, die heer en meester in zijn divisie is, wat zal het zijn, tien keer zo weinig verdiend.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:18 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat kost veel teveel geld. McGregor en Jones of Holm of Rokhold of Werdum is echt gewoon te duur.
ze weten het nog niet, wat ik weet is dat ze stipe vs barnett willen maken en anders is er een kans dat het gecanceld wordt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:36 schreef bascross het volgende:
Gaat er nog iets gebeuren met UFC 196? Dat evenement is nu nog kutter dan het evenement van komend weekend.
Cruz vs Dillashaw kon ik niks over vinden?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:29 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Ik wilde dus naar McGregor en ging zitten voor kaartjes. UFC vroeg mij vriendelijk om even 300 euro neer te tellen. Dat gaat echt tegen mijn principe in. Meneer McGregor heeft het in ieder geval goed voor elkaar met zijn grote mond. Toch lullig dat Cruz, die heer en meester in zijn divisie is, wat zal het zijn, tien keer zo weinig verdiend.
Nate Diaz heeft bijvb 20/20K dit klopt ook, maar wat hij achter houdt is dat hij een 500k tekenbonus heeft gekregen, hij wilde meer zekerheid en minder afhankelijk van zijn gevechten zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Cruz vs Dillashaw kon ik niks over vinden?
225,000 Werdum vs Velasquez 400,000
191,000 D. Johnson vs Dodson 60,000
280,000 Cormier vs Gustafsson 124,000
180,000 Holm vs Rousey 165,000
100,000 Jedrzejczyk vs Letourneau 44,000
500,000 McGregor vs Aldo 400,000
300,000 Dos Anjos vs Cerrone 79,000
160,000 Rockhold vs Weidman 275,000
500,000 Lawler vs Condit 315,000
Ik dacht dat Cruz 40.000 in totaal had gekregen. Bron weet ik zo 1,2,3 even niet. Maar buiten het geld van het gevecht gaat er natuurlijk 10x meer om. Sponsers, PPV, signbonus.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Cruz vs Dillashaw kon ik niks over vinden?
225,000 Werdum vs Velasquez 400,000
191,000 D. Johnson vs Dodson 60,000
280,000 Cormier vs Gustafsson 124,000
180,000 Holm vs Rousey 165,000
100,000 Jedrzejczyk vs Letourneau 44,000
500,000 McGregor vs Aldo 400,000
300,000 Dos Anjos vs Cerrone 79,000
160,000 Rockhold vs Weidman 275,000
500,000 Lawler vs Condit 315,000
Alistair Overeem: $542,857 (includes $200,000 win bonus)quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Nate Diaz heeft bijvb 20/20K dit klopt ook, maar wat hij achter houdt is dat hij een 500k tekenbonus heeft gekregen, hij wilde meer zekerheid en minder afhankelijk van zijn gevechten zijn.
er zijn vele variaties van betalen bij contracten, ook zijn dit geheime contracten en mogen ze er niks over zeggen, de bedragen die uitkomen zijn gewoon het laatst bekend wat is gerapporteerd aan de state athletic commision
Tegen Mizugaki had hij 100,000 inclusief een 50,000 bonus (of exclusief?). Dus dat zou dan 25 to show/25 to win zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:50 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Cruz 40.000 in totaal had gekregen. Bron weet ik zo 1,2,3 even niet. Maar buiten het geld van het gevecht gaat er natuurlijk 10x meer om. Sponsers, PPV, signbonus.
Ik zie nu dat het de bonus was. 50.000. Voor de fight of the night. My bad. Maar hij vangt no way 500.000.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Alistair Overeem: $542,857 (includes $200,000 win bonus)
Meer dan Werdum en Velasquez. Fuck die belt!
[..[quote]Op dinsdag 26 januari 2016 23:51 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Tegen Mizugaki had hij 100,000 inclusief een 50,000 bonus (of exclusief?). Dus dat zou dan 25 to show/25 to win zijn.
Misschien 250,000 van Monster Energy, geen idee. Erg vreemd dat die salarissen voor dat evenement nog niet te vinden is.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:58 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Ik zie nu dat het de bonus was. 50.000. Voor de fight of the night. My bad. Maar hij vangt no way 500.000.
Jup, normaliter vind je ze wel. Maar dat is dan bv bij McGregor een zeer klein deel. Hij bezit momenteel 8 auto's waarvan de minste een BMW 7-serie is. Die huizen waar hij in woont zijn ook levensgroot.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien 250,000 van Monster Energy, geen idee. Erg vreemd dat die salarissen voor dat evenement nog niet te vinden is.
Hij kan nu ook wel serieus geld gaan verdienen (als hiij zijn knie heel houdt) met Faber, Assuncao, Dillashaw, Almeida, Sterling, McDonald, Dodson, Lineker.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:04 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Jup, normaliter vind je ze wel. Maar dat is dan bv bij McGregor een zeer klein deel. Hij bezit momenteel 8 auto's waarvan de minste een BMW 7-serie is. Die huizen waar hij in woont zijn ook levensgroot.
http://www.bloodyelbow.co(...)alk-about-some-money
Hieruit maak ik op dat Cruz minder, veel minder dan McGregor verdiend.
excl de ppv's en teken bonus van 1 milj.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem. Erg veel gaat via decision maar dat maakt hem niet minder. Net als GSP.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij kan nu ook wel serieus geld gaan verdienen (als hiij zijn knie heel houdt) met Faber, Assuncao, Dillashaw, Almeida, Sterling, McDonald, Dodson, Lineker.
Zie je vaak als iemand champ isquote:Op dinsdag 26 januari 2016 08:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wat voor falende laffe hond is Werdum in ene geworden dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |