Stipe wordt wel genaaid, met een week trainingskamp of hij wist het al langer en moest zijn klep dichthouden, ik geloof er iig niks van dat Cain zich 2 weken voor het gevecht afmeldt.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Struve heeft Miocic allang getest en hij kwam niet door de keuring.
gover, dat moest perse uit die hoek gefilmd worden, boven op haar reetquote:
We gaan het zienquote:Op maandag 25 januari 2016 18:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wordt alleen door zijn pa getraind, dus ik zie hem niet ver komen, daarvoor moet hij van kamp wisselen.
Dos Anjos vs McGregor een maandje eerder, niets mis mee.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:37 schreef THEFXR het volgende:
Fabricio Werdum pulls out of UFC 196 with injury
Fucking schandalig, injured my ass. Fuck de HW division, die shit is een joke.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:37 schreef THEFXR het volgende:
Overeem gaat naar Bellator+Rizinquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Fucking schandalig, injured my ass. Fuck de HW division, die shit is een joke.
Overeem vs Stipe voor de interim in Roffa.
Wat voor falende laffe hond is Werdum in ene geworden danquote:Op maandag 25 januari 2016 22:56 schreef Nober het volgende:
"I decided not to fight because I'm not 100 percent," Werdum said. "If Cain was the opponent, I would go on. It's not his fault, it's nobody's fault. Injuries happen. You can't avoid them. I have no option. I made this decision because I'm not feeling 100-percent."
[..]
Dos Anjos vs McGregor een maandje eerder, niets mis mee.
Serieus ? Niet dat ik het erg zou vinden, liever 2 organisaties die iets te bieden hebben ( niet dat Overeem Bellator nu ineens geweldig maakt maar het is een begin ). Zou ook graag Micheal Buffer weer eens willen horen bij MMA events, altijd een genot bij strikeforce, Let's get ready to rumble!!!quote:
Ik denk ook idd dat ze 'm niet kunnen missen, als de spoeling dun is kan je niet teveel risico nemen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:12 schreef Klaphark het volgende:
Denk dat UFC de knip wel opentrekt voor Cees. Blijkt maar weer hoe achterlijk de hele divisie is, ze hebben hem nodig. Jammer dat hij nooit op short notice zal vechten, anders had hij miss nu al gemogen tegen Stipe.
Vind de heavyweights sowieso wat minder dan andere gewichtklassen. Die gasten bewegen veel te log en na de eerste ronde is hun tank al vaak leeg. Ik kijk veel liever naar middleweight en lager.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:22 schreef perezoso het volgende:
[..]
Ik denk ook idd dat ze 'm niet kunnen missen, als de spoeling dun is kan je niet teveel risico nemen.
Vroeger was heavyweight toch wel het populairst maar nu vind ik en vele met mij die gewichtsklasse niet veel meer aan. Voelt uitgemolken aan en er gloort niks nieuws aan de horizon qua upcomming fighters.
Je zegt het al, HW was het populairst,maar de UFC heeft de laatste jaren het WMMA en de lichtere classes gepromoot, Cain heeft ook de divisie erg opgehouden met al zijn blessures. Verder zijn die gasten bijna allemaal 35+ dus erg injury gevoelig, geen toekomst volgens de UFC, ik zie iig geen nieuwe aanwas met talent komen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:22 schreef perezoso het volgende:
[..]
Ik denk ook idd dat ze 'm niet kunnen missen, als de spoeling dun is kan je niet teveel risico nemen.
Vroeger was heavyweight toch wel het populairst maar nu vind ik en vele met mij die gewichtsklasse niet veel meer aan. Voelt uitgemolken aan en er gloort niks nieuws aan de horizon qua upcomming fighters.
Jaja, Overeem vs Werdum incoming !quote:Op maandag 25 januari 2016 22:37 schreef THEFXR het volgende:
Jon Jones en Francis Ngannou.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:22 schreef perezoso het volgende:
[..]
Voelt uitgemolken aan en er gloort niks nieuws aan de horizon qua upcomming fighters.
Reinste bullshit zulke uitspraken. Als je na een mma carrière van 14 jaar eindelijk de hoogst mogelijk haalbare titel hebt behaald, ga niet je in de ring stappen zonder een trainingskamp die speciaal is afgestemd op je tegenstander. Je gameplan, je drills, je sparringspartners zijn allemaal tegenstander specifiek. Het zou gewoon heel dom van Werdum zijn om tegen Miocic te vechten. Zeker op een leeftijd van 38 jaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 08:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wat voor falende laffe hond is Werdum in ene geworden dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |