of hij test positief!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Conor gaat gewoon zes keer vechten dit jaar in drie gewichtsklasses! And if you think otherwise you're highly mistaking my friend.
Hoe kom je erbij dat hij geblesseerd is?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:18 schreef THEFXR het volgende:
mmmmmm, conor geblesseerd, maar wel om de belt vechten of alleen om de tickets te verkopen????
.
[ afbeelding ]
dat zie je toch in de screen, blinde!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat hij geblesseerd is?
Nou dan zal ik ook wel blind zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat zie je toch in de screen, blinde!
Gaat om het zinnetje in het geel gedrukt:quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat hij geblesseerd is?
quote:This fighter is serving an suspension by an ABC-recognized athletic commission (Nevada, NSAC)
Ah dan ligt het aan ons Engels want ik haal daar niet uit dat hij geblesseerd is.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:26 schreef irish.joe het volgende:
[..]
Gaat om het zinnetje in het geel gedrukt:
[..]
Sensatiepost van THEFXRquote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ah dan ligt het aan ons Engels want ik haal daar niet uit dat hij geblesseerd is.
Neem aan dat het gewoon een foutje is trouwens?
Toch is hij medisch niet goedgekeurd, misschien denkt hij door de coke dat zijn pols hersteld is?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:48 schreef Tazmaniac het volgende:
Conor heeft een medical suspension tot 6 juni TENZIJ doktoren hem vrijstellen van een medische schorsing. Hij moet xrays laten maken van zijn pols en dan zal wel alles goed zijn.
UFC gaat echt geen event opzetten terwijl er 6 maanden medische schorsing definitief was.
En dit is al bekends sinds 15 december
Wie weetquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Toch is hij medisch niet goedgekeurd, misschien denkt hij door de coke dat zijn pols hersteld is?
Of ze is zelf nog niet klaar? Dat kan ook. Kan me voorstellen dat als je zo hard van dat voetstuk afvalt dat je dan psychisch net zo'n harde klap krijgt als die KO zelf.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:41 schreef THEFXR het volgende:
Weten jullie nog dat Dana zo'n grote bek had over rousey? heb haar laten keuren alles is goed en de rematch is a go en alle onzin erbij, nu is het geen go en kan ze niet vechten op ufc 200 omdat ze zogenaamd meer tijd nodig heeft voor haar films? onzin, ze is gewoon niet goedgekeurd vanwege haar blessure.
http://www.mixedmartialarts.com/f/985A093AE973B42C/Ronda-Rousey/
Dat hij nu in de UFC game zit maakt hem geen Mixed martial artist! Je post kan dus naar het bokstopic.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat hij nu in de UFC game zit maakt hem geen Mixed martial artist! Je post kan dus naar het bokstopic.
ronda toch niet, die is van graniet,lol, Ronda is done en gaat trouwen met zwerver travis, die is natuurlijk dolgelukkig al die miljoenen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Of ze is zelf nog niet klaar? Dat kan ook. Kan me voorstellen dat als je zo hard van dat voetstuk afvalt dat je dan psychisch net zo'n harde klap krijgt als die KO zelf.
ik wist het!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat hij nu in de UFC game zit maakt hem geen Mixed martial artist! Je post kan dus naar het bokstopic.
WMMAquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:41 schreef THEFXR het volgende:
Weten jullie nog dat Dana zo'n grote bek had over rousey? heb haar laten keuren alles is goed en de rematch is a go en alle onzin erbij, nu is het geen go en kan ze niet vechten op ufc 200 omdat ze zogenaamd meer tijd nodig heeft voor haar films? onzin, ze is gewoon niet goedgekeurd vanwege haar blessure.
http://www.mixedmartialarts.com/f/985A093AE973B42C/Ronda-Rousey/
daar kan je best gelijk in hebben, want dana was altijd in de ronda rousey business, niet in WMMA.quote:
Wat wist je?quote:
UFC is druk bezig op twitter want Ronda komt op tv.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daar kan je best gelijk in hebben, want dana was altijd in de ronda rousey business, niet in WMMA.
Ach ja CM Punk zit er ook in. Allemaal elite MMA'ers.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat je die reactie zou plaatsen over boksen.
altijd beter dan de mannen, geen eye pokes of trappen in het kruis en andere illegale shit wat ophoudt, wel af en toe een sneaky hair pull, maar ja het zijn meiden, hequote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik zit er niet mee.. af en toe een potje WMMA vind ik niet verkeerd!
Iemand met alleen judo die zolang kan domineren, dat vat het geheel wel samen. Terug naar Invicta de komende 20 jaar.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
altijd beter dan de mannen, geen eye pokes of trappen in het kruis en andere illegale shit wat ophoudt, wel af en toe een sneaky hair pull, maar ja het zijn meiden, he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |