Smakelijks allemaal.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:00 schreef just me het volgende:
Deze LD is naar de frietboer gelopen en heeft daar wat gehaald
Ben ik ookquote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
LD is bij mij dan weer de afkorting van Lekker Ding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Oeps...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Oeps...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
condoomsquote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:48 schreef chufi het volgende:
Niet voor niets dat ik de micro gebruik
wel een leuk experiment om te filmenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
En condooms in de Micro lijkt me niet verstandig
En dan wel het filmpje hier plaatsen !quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:23 schreef sacha het volgende:
[..]
wel een leuk experiment om te filmen
Vullen met yoghurt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:23 schreef sacha het volgende:
[..]
Eerst een 40+ert vinden ze nog in huis heeft.........quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:23 schreef sacha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eerst een 40+ert vinden ze nog in huis heeft.........
Ahum... *kuch* ik geloof dat ik ergens nog een chocoladesmaak/geur geval heb liggen.. was een geintje als afscheidscadeautje van het werk... omdat ik gek op chocolade benquote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eerst een 40+ert vinden ze nog in huis heeft.........
Heb je yoghurt en een magnetron?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ahum... *kuch* ik geloof dat ik ergens nog een chocoladesmaak/geur geval heb liggen.. was een geintje als afscheidscadeautje van het werk... omdat ik gek op chocolade ben
Choco tof.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ahum... *kuch* ik geloof dat ik ergens nog een chocoladesmaak/geur geval heb liggen.. was een geintje als afscheidscadeautje van het werk... omdat ik gek op chocolade ben
Wel een tron... niet yoghurtquote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je yoghurt en een magnetron?
en condoom dan? Die mis je nog in je rijtje... ik scoor 2 uit 3quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, hier is het precies andersom.
Zie een paar posts terug.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
en condoom dan? Die mis je nog in je rijtje... ik scoor 2 uit 3
Ah zo... lol... ik begreep m andersquote:
Jazeker, die kan je wel weg mieteren.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:30 schreef Mickeys het volgende:
Overigens... zit er houdbaarheidsdatums op condoom? (ding is 4 jaar oud of zo)
Ah... ik was toch niet van plan m te gebruiken, maar als ik m ooit weer tegenkom zal ik m wegdonderenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jazeker, die kan je wel weg mieteren.
ik ga er voor zitten, begin maar met vertellenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Overigens heb ik een aantal jaren terug een LD (op z'n Mo's) én LDS hier de deur uit gezet. Had ik achteraf jaren eerder moeten doen, maar ja.
Ho wacht ff... eerst ffquote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:34 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga er voor zitten, begin maar met vertellen
Ja, het is net als een pak yoghurt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:30 schreef Mickeys het volgende:
Overigens... zit er houdbaarheidsdatums op condoom? (ding is 4 jaar oud of zo)
echo? nu niemeerniequote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, het is net als een pak yoghurt.
* Mickeys is er en zit er klaar voor... *komerdoordan*quote:
Hoezo een emmer? Deed alleen meteen even de apotheek deels leegmakenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die zal een emmer moeten vullen.
Omdat het een nogal lang verhaal is.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hoezo een emmer? Deed alleen meteen even de apotheek deels leegmaken
Ik roep strakjes anders wel even *Pauze*quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Omdat het een nogal lang verhaal is.
Nou ja, toen had je tenminste nog wat aan je condooms.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Overigens heb ik een aantal jaren terug een LD (op z'n Mo's) én LDS hier de deur uit gezet. Had ik achteraf jaren eerder moeten doen, maar ja.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, toen had je tenminste nog wat aan je condooms.
Ja sorry, ik zit hier tussendoor wat traantjes weg te pinken.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:48 schreef Mickeys het volgende:
Valt het stil of zijn mijn batterijen van mijn hoortoestel misschien toch leeg?
Ja maar, je kan dan toch zelf koken, mijn ex kon ook niet koken, maar dat reken ik haar niet aan.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Maar goed, in het begin grote verhalen over hoe goed ze wel niet kon koken, héle verhalen over waar ze allemaal steengoed in zou zijn en ik was zo naïef dat ik geloofde. En ze had een fantastisch lichaam, dus de combinatie naïviteit en hormonen deden mij de das om, want ik ging ervoor.
En wat bleek na korte tijd: ze kon geen drol, ja liegen, daar was ze steengoed in.
Daar gaat het me niet om, maar om het feit dat ze het glashard loog.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja maar, je kan dan toch zelf koken, mijn ex kon ook niet koken, maar dat reken ik haar niet aan.
Dat is inderdaad not done.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om, maar om het feit dat ze het glashard loog.
Kijk, precies het tegenovergestelde van mij; ik kan niet koken en mijn lichaam is allesbehalve fantastischquote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Maar goed, in het begin grote verhalen over hoe goed ze wel niet kon koken, héle verhalen over waar ze allemaal steengoed in zou zijn en ik was zo naïef dat ik geloofde. En ze had een fantastisch lichaam, dus de combinatie naïviteit en hormonen deden mij de das om, want ik ging ervoor.
En wat bleek na korte tijd: ze kon geen drol, ja liegen, daar was ze steengoed in.
Ja inderdaad... zeggen dat je kunt koken en dan blijkt ze het niet te kunnen...quote:
Nee, liegen is idd not done... ik heb ooit ook zo'n verkering gehad, die besodemieterde z'n eigen oma nog (letterlijk).quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om, maar om het feit dat ze het glashard loog.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja inderdaad... zeggen dat je kunt koken en dan blijkt ze het niet te kunnen...hoe ze dat 16 jaar verborgen heeft weten te houden is best knap
Magnetronmaaltijd?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Op een gegeven moment kwam ik 's avonds eens onverwacht eerder van mijn werk thuis en nu mogen jullie raden wat ik aantrof.
Nou, nou hè?
Ze stond voor een ander wel te koken?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Op een gegeven moment kwam ik 's avonds eens onverwacht eerder van mijn werk thuis en nu mogen jullie raden wat ik aantrof.
Nou, nou hè?
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk, precies het tegenovergestelde van mij; ik kan niet koken en mijn lichaam is allesbehalve fantastisch
Jij bent er eerlijk over, dat waardeer ik nog veel meer.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk, precies het tegenovergestelde van mij; ik kan niet koken en mijn lichaam is allesbehalve fantastisch
Dat ook, maar hoe kan je dan 16 jaar met iemand samen zijn/blijven, dat snap ik niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja inderdaad... zeggen dat je kunt koken en dan blijkt ze het niet te kunnen...hoe ze dat 16 jaar verborgen heeft weten te houden is best knap
Nou, dat mijn lichaam allesbehalve fantastisch is kan ik alleen maar over liegen als je stekeblind bent en je op een armlengte afstand blijftquote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij bent er eerlijk over, dat waardeer ik nog veel meer.
ehm... *nadenkt*quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, nou hè?
bummerquote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben zo weer terug hoor, dames en heren.
Een kok met een fantastisch lichaam, die haar klaarmaakte?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, nou hè?
bovenin de glijbaan?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zag dat mijn man net de dienstmededeling geluisterd heeft, ik wacht met spanning af tot hij weer even boven komt
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een kok met een fantastisch lichaam, die haar klaarmaakte?
Ik achteraf ook niet, maar de meeste verhalen kwamen pas los toen ze al een tijdje de deur uit was gezet.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ook, maar hoe kan je dan 16 jaar met iemand samen zijn/blijven, dat snap ik niet.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze stond voor een ander wel te koken?
ziekjens?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, ik lig in bed, de hele dag al
Maar hij zorgt wel goed voor me![]()
Ook al lijk ik nou een LDS-lijder.
Niet dat ik weet, maar het zóu zomaar hebben kunnen gebeuren.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een kok met een fantastisch lichaam, die haar klaarmaakte?
In 16 jaar heb je dacht ik toch wel even de tijd om iemand te leren kennen lijkt me, of ben ik nou gek?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik achteraf ook niet, maar de meeste verhalen kwamen pas los toen ze al een tijdje de deur uit was gezet.
Ziek?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, ik lig in bed, de hele dag al
Maar hij zorgt wel goed voor me![]()
Ook al lijk ik nou een LDS-lijder.
Sommige mensen weten zoveel verborgen te houden, dat je ze nooit echt leert kennen, maar inderdaad, ik kende haar in ieder geval zo goed, dat er volop redenen waren om de relatie te beëindigen. Alleen deed ik dat dus niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In 16 jaar heb je dacht ik toch wel even de tijd om iemand te leren kennen lijkt me, of ben ik nou gek?
Hmm, balen zeg.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kapotmoe... shit happens, helaas een beetje te vaak
Omdat je een dubbele agenda had. Tja.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sommige mensen weten zoveel verborgen te houden, dat je ze nooit echt leert kennen, maar inderdaad, ik kende haar in ieder geval zo goed, dat er volop redenen waren om de relatie te beëindigen. Alleen deed ik dat dus niet.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:07 schreef Leandra het volgende:
[..]nou snap ik hem
![]()
![]()
En ik heb verse thee
Cognac voor in de tagliatelle roomsaus?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, ik deed de deur dus open en ik zie haar nog net op een hol een fles drank wegmoffelen. Ze schrok zich echt de tering. Jullie hadden ergens anders op gehoopt en verwacht hè!
Wie weet, maar goed, ze dronk dus....mensen die drinken zijn creatief....quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, ik deed de deur dus open en ik zie haar nog net op een hol een fles drank wegmoffelen. Ze schrok zich echt de tering. Jullie hadden ergens anders op gehoopt en verwacht hè!
Maar, sorry, dat maakt een mens m.i. niet direct slecht.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dus ik dacht terug aan die keer dat ze stront lazarus van een feestje van haar werk terug kwam, maar verder had ik er nooit iets van gemerkt. Ach feestje, moet kunnen. Ja, dat ze er niet vies van was wist ik wel, dat was ik zelf ook niet. Maar dat ze stiekem dronk had ik ook al geen idee van.
Zie je, jij was ook al gebleven.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar, sorry, dat maakt een mens m.i. niet direct slecht.
Net zo min als niet kunnen koken dat doet..
Dat zeg ik niet, ik probeer me wel in te leven, maar dat een alco als het om drank gaat liegt is niets nieuws.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zie je, jij was ook al gebleven.
Zo vond ik een wodkafles in de koelkast....quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dus ik dacht terug aan die keer dat ze stront lazarus van een feestje van haar werk terug kwam, maar verder had ik er nooit iets van gemerkt. Ach feestje, moet kunnen. Ja, dat ze er niet vies van was wist ik wel, dat was ik zelf ook niet. Maar dat ze stiekem dronk had ik ook al geen idee van.
idemquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Op het aanrecht, want daar werd toch niet gekookt.quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:22 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
idemkopje thee Hut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Ook al.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo vond ik een wodkafles in de koelkast....
En als meneer iets met wijn gekookt had was de hele fles wijn leeg... "weggegooid" omdat de wijn ondrinkbaar was.
Je wilt niet weten hoeveel slechte wijn ik in huis heb gehad
die had ik al gezienquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
^^^^^
Ik durf mijn flessen niet meer te posten...
ik vind het pijnlijker dat 'ze' zo stom zijn te denken dat je niets door hebtquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook al.Toch moet je ze nageven dat ze bijzonder vindingrijk zijn.
Alleen lege met een briefje erin.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit meer flessen posten vanaf nu...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik flikker ze vanaf nu gewoon nog gevuld in de zee...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen lege met een briefje erin.
nee dank u ik ben al voorzienquote:
niet richting mijn zeequote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik flikker ze vanaf nu gewoon nog gevuld in de zee...
Dank, en sterkte.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Uiteindelijk gaf ik haar de keuze: aan de relatie en zichzelf werken, óf een eigen adres zoeken. Toen ging het heel even beter, maar snel daarna nog rapper bergafwaarts, dus hakte ik de knoop eíndelijk door. Dat zou ik volgens haar toch niet doen, omdat ik dat al eens eerder had gezegd. Heb haar nog netjes geholpen met verhuizen en het contact verbroken.
En natuurlijk gebeurde er in die jaren nog veel meer wat niet door de beugel kon, maar de écht smeuïge kwamen pas toen ze eenmaal weg was, maar daarover later meer.
En een beetje genoten allemaal?
Ik heb nog wel een doos tissues voor je... met balsem...das zacht voor je neusquote:
En je zit de godganse dag aan de fles.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:38 schreef FANN het volgende:
Ik kan ook niet koken en ik heb weinig uitgevoerd vandaag en de rest is ook niks bijzonders
Heftig verhaal welquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Uiteindelijk gaf ik haar de keuze: aan de relatie en zichzelf werken, óf een eigen adres zoeken. Toen ging het heel even beter, maar snel daarna nog rapper bergafwaarts, dus hakte ik de knoop eíndelijk door. Dat zou ik volgens haar toch niet doen, omdat ik dat al eens eerder had gezegd. Heb haar nog netjes geholpen met verhuizen en het contact verbroken.
En natuurlijk gebeurde er in die jaren nog veel meer wat niet door de beugel kon, maar de écht smeuïge kwamen pas toen ze eenmaal weg was, maar daarover later meer.
life sucks big timequote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:38 schreef FANN het volgende:
Ik kan ook niet koken en ik heb weinig uitgevoerd vandaag en de rest is ook niks bijzonders
Bedankt Mo, maar het is al een aantal jaren geleden en kan er eigenlijk alleen nog om lachen.quote:
Ja hoor, volop.quote:
Bij mij begonnen ze ook allemaalquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb al yoghurt, dank je.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een doos tissues voor je... met balsem...das zacht voor je neus
Nee, dat dan weer niet, maat het is wel een heftig verhaal zoals Dees zegt en een treurig eindequote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En je zit de godganse dag aan de fles.
Hutquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Bij mij begonnen ze ook allemaal
-te spuiten en
-te zuipen en
toen ben ik in Leiden gaan studeren.
Ben je een uur bezig geweest om een kant en klaar BLIK bonen open te rukken?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:38 schreef FANN het volgende:
wat heb je gedaan daar ?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
-te spuiten en
-te zuipen en
Ik heb het restje van gisteren opgevrotenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben je een uur bezig geweest om een kant en klaar BLIK bonen open te rukken?
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
-te spuiten en
-te zuipen en
nou, zo zou ik het niet willen benoemenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Psychologiequote:
met je nieuwe bestek?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb het restje van gisteren opgevroten
Lekker met peer.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb het restje van gisteren opgevroten
ik kende daar niemand lekker rustigquote:
mijn zoon ookquote:
ik ga liever tafel-tennisen ofzoquote:
Okéquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik ga liever tafel-tennisen ofzo
ik deed meer Bio-psychologie nog steedsquote:
dat welquote:
Die had ik daarvoor al opgegeten, toen héél lui gaan slapen en toen die bonen opgegeten.quote:
Hij heeft neuropsychologie gedaan en werkt nu in de verslavingszorgquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik deed meer bio-psychologie nog steeds
Ik krijg al heel wat zegeltjes dan kan ik meer gaan halen/kopen...quote:
Ik vind het allemaal wel meevallen wat je eet op een dag. Zoals dat bordje met bonen was net een maaltje voor een zieke kip.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Die had ik daarvoor al opgegeten, toen héél lui gaan slapen en toen die bonen opgegeten.
En om hélemaal eerlijk te zijn, zit ik nu aan de Cola
koning van Nederlandquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:44 schreef just me het volgende:
[..]
Hij heeft neuropsychologie gedaan en werkt nu in de verslavingszorg
Het valt niet mee om een passende baan te vinden hè, de vriend van mijn zoon heeft klinische neuropsychologie gestudeerd, maar nog steeds zonder werk.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:44 schreef just me het volgende:
[..]
Hij heeft neuropsychologie gedaan en werkt nu in de verslavingszorg
toen hij zei dat hij psychologie wilde gaan studeren zei ik leuk, maar we gaan niet elke dag vragen, lieve moeder hoe gaat het, wil je erover pratenquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:46 schreef just me het volgende:
[..]
toen hij zei dat hij psychologie wilde gaan studeren zei ik leuk, maar we gaan niet elke dag vragen, lieve moeder hoe gaat het, wil je erover praten
Hij is denk ik heel erg goed die zoon van mijquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het valt niet mee om een passende baan te vinden hè, de vriend van mijn zoon heeft klinische neuropsychologie gestudeerd, maar nog steeds zonder werk.
"Wat voel je daarbij?"quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:46 schreef just me het volgende:
[..]
toen hij zei dat hij psychologie wilde gaan studeren zei ik leuk, maar we gaan niet elke dag vragen, lieve moeder hoe gaat het, wil je erover praten
Ja, dat is ook vaak het verschil, ik eet wel van alles, maar niet zoveelquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel meevallen wat je eet op een dag. Zoals dat bordje met bonen was net een maaltje voor een zieke kip.Als ik opschep zie je het bord niet zo goed meer.
Uiteraard!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:46 schreef just me het volgende:
[..]
Hij is denk ik heel erg goed die zoon van mij
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:46 schreef just me het volgende:
[..]
allebei mijn ouders hebben een hersentumor gekregen en hij vond het wel interessant om te horen hoe ik dat ervaren had...quote:
Vanuit zijn oogpunt kan ik dat wel begrijpen, maar ik kan me voorstellen dat jij daar niet elke keer op zit te wachten.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:47 schreef just me het volgende:
[..]
allebei mijn ouders hebben een hersentumor gekregen en hij vond het wel interessant om te horen hoe ik dat ervaren had...
Leven ze nog wel?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:47 schreef just me het volgende:
[..]
allebei mijn ouders hebben een hersentumor gekregen en hij vond het wel interessant om te horen hoe ik dat ervaren had...
Slimme actie van je !quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik krijg al heel wat zegeltjes dan kan ik meer gaan halen/kopen...
CUL / AH Mes & Bestekzegel wie heeft ze over?
Vergeet de condooms niet !quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik wip eens een uurtje naar de overkant......laters......
Ik hou er niet zo van hoor, ik ben wel eens naar zo iemand gestuurd om te praten over ''hoe ik konquote:
Zelf had ik al gedacht om misschien ergens in het land een grote AH uit te zoeken en daar voor de deur te gaan zitten zoals kinderen ook doen en dan vragen of ik de bestekzegels mag....quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Eerst durfde ik nietmaar leuke reactie's
Je bent weer bezig met je excel-bestandje?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:55 schreef FANN het volgende:
Maar goed.... Lucky is dus vrij man![]()
Bijna álle mannen hiero trouwensbehalve Piet en MM niet toch?
Laters Mo.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik wip eens een uurtje naar de overkant......laters......
ik zit op fitnessquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:55 schreef FANN het volgende:
Maar goed.... Lucky is dus vrij man![]()
Bijna álle mannen hiero trouwensbehalve Piet en MM niet toch?
Wie weet levert het iets opquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zelf had ik al gedacht om misschien ergens in het land een grote AH uit te zoeken en daar voor de deur te gaan zitten zoals kinderen ook doen en dan vragen of ik de bestekzegels mag....
Toch maar niet doen... veel te koud
Nee, maar voor de rest kan ik niemand bedenken...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent weer bezig met je excel-bestandje?
Nee, volgens mij heb je het prima in beeld zoquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, maar voor de rest kan ik niemand bedenken...
Ben ik iemand vergeten?
Ow........ moest je weerquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:57 schreef Deisyy het volgende:
En Ikea op zaterdagmiddag, wat een hel
Ah... toch welquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heb je het prima in beeld zo
Dat wel, maar ik zit niet meer te wachten op een vaste relatie. Of het moet enorm klikken.quote:
Ja, inderdaad met mijn dochter. Ze had haar vader nodig om iets op te halen met aanhanger en of we meteen even naar Ikea konden, wat een drukte! Nee, het was niet gezellig, want haar vriend reed 2 keer tegen haar enkels met de kar en dat vond ze niet leukquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow........ moest je weermet je dochter? Dat is dan toch wel weer een béétje gezellig hoop ik?
Nee, kan ik me wel voorstellen dat je daar even je buik vol van hebt ...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik zit niet meer te wachten op een vaste relatie. Of het moet enorm klikken.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:55 schreef Mickeys het volgende:
Zelf had ik al gedacht om misschien ergens in het land een grote AH uit te zoeken en daar voor de deur te gaan zitten
Je hebt groot gelijkquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik zit niet meer te wachten op een vaste relatie. Of het moet enorm klikken.
ojeeeeeeeeeeeeee, ruzie in de tent bij die twee?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, inderdaad met mijn dochter. Ze had haar vader nodig om iets op te halen met aanhanger en of we meteen even naar Ikea konden, wat een drukte! Nee, het was niet gezellig, want haar vriend reed 2 keer tegen haar enkels met de kar en dat vond ze niet leuk
O ja, sorry Hutquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:59 schreef FANN het volgende:
Koen enzo weet ik allemaal niet eigenlijk die komen af en toe op visite, dus daar weet ik zo
goed als niks van, maar ik was Hut vergeten
en we hebben nog postbode Bos, maar dat weet ik ook nietquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja, sorry Hut
Koen is hier inderdaad niet zo vaak, maar de laatste keer dat hij het er over had was hij getrouwd.
Gelukkig trok het al snel over, want we hebben ook bij haar gegeten vanavond en toen was alles weer koek en eiquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ojeeeeeeeeeeeeee, ruzie in de tent bij die twee?![]()
Lekker om zo te moeten komen opdravenmaar wel lief dat jullie dat doen...
die zit op fitnessquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:59 schreef FANN het volgende:
Koen enzo weet ik allemaal niet eigenlijk die komen af en toe op visite, dus daar weet ik zo
goed als niks van, maar ik was Hut vergeten
Neh... ik had één keer een lijstje gemaakt met haarkleur, relatie en voor de rest weet ik het niet eens meerquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Is FANN een lijst aan het bijhouden over wie, hoe en wat?
Hardlopende vrijgezelquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:02 schreef FANN het volgende:
[..]
en we hebben nog postbode Bos, maar dat weet ik ook niet
Fann werd er ooit van verdacht een excel bestandje bij te houden van alle 40+-ersquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Is FANN een lijst aan het bijhouden over wie, hoe en wat?
ik vond het niet zo erg hoor, zijn vragen waren erg oprechtquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanuit zijn oogpunt kan ik dat wel begrijpen, maar ik kan me voorstellen dat jij daar niet elke keer op zit te wachten.
Nope, mijn vader is in 1985 overleden en mijn moeder in 1999quote:
Oh, nou haarkleur had je bij mij blanco kunnen laten.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... ik had één keer een lijstje gemaakt met haarkleur, relatie en voor de rest weet ik het niet eens meer![]()
Kwam iedereen zélf vertellen hoor en ik heb dat niet bewaard, maar het moet nog ergens staan
Dat zou je nooit van haar verwachten. Maar dat heb ik wel vaker.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fann werd er ooit van verdacht een excel bestandje bij te houden van alle 40+-ers
Aan de hersentumor?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
ik vond het niet zo erg hoor, zijn vragen waren erg oprecht
[..]
Nope, mijn vader is in 1985 overleden en mijn moeder in 1999
Mo haat sporten, las ik volgens mij en chufi is ook niet zo sportiefquote:
Er zijn hier best veel mensen die in elk geval één ouder al kwijt zijnquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
ik vond het niet zo erg hoor, zijn vragen waren erg oprecht
[..]
Nope, mijn vader is in 1985 overleden en mijn moeder in 1999
vergeven en vergetenquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, nou haarkleur had je bij mij blanco kunnen laten.
wat heb je vaker?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zou je nooit van haar verwachten. Maar dat heb ik wel vaker.
mijn vader wel maar vergeet niet, toen waren ze nog niet zo ver als nu, mijn moeder had hartproblemen, (3 infarcten gehad) longkanker, daarna darmkanker en toen die hersentumor dus ze zal wel aan kanker overleden zijn... en ik was de mantelzorgerquote:
ik had en gemiddelde hartslag van 140+ een kwartierquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mo haat sporten, las ik volgens mij en chufi is ook niet zo sportief
Ik werd wees toen ik 36 was, dat vond ik toch wel erg jong.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Er zijn hier best veel mensen die in elk geval één ouder al kwijt zijnmaar ergens is
dat wel te verwachten natuurlijk...
Hier is het wachten op de dag dat de 1e gaat.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Er zijn hier best veel mensen die in elk geval één ouder al kwijt zijnmaar ergens is
dat wel te verwachten natuurlijk...
Ja maar die lijdt ook aan LDSquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mo haat sporten, las ik volgens mij en chufi is ook niet zo sportief
Is het ook best wel Dees...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik werd wees toen ik 36 was, dat vond ik toch wel erg jong.
Dat ik niet doorheb dat sommige vrouwen dingen kunnen doen die je nooit achter ze zou zoeken.quote:
hoe oud/jong je bent het blijft kut, het slijt niet, doet soms pijn, soms nietquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier is het wachten op de dag dat de 1e gaat.
Jemig....... dat is nogal watquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:07 schreef just me het volgende:
[..]
mijn vader wel maar vergeet niet, toen waren ze nog niet zo ver als nu, mijn moeder had hartproblemen, (3 infarcten gehad) longkanker, daarna darmkanker en toen die hersentumor dus ze zal wel aan kanker overleden zijn... en ik was de mantelzorger
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik werd wees toen ik 36 was, dat vond ik toch wel erg jong.
Inderdaad, dat bedacht ik me ook toen ik de jaartallen zag, in die tijd lagen je kansen een stuk lager als je kanker had. Dat zijn pittige tijden voor jou geweest, maar wel fijn dat je zoveel voor je ouders hebt kunnen doen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:07 schreef just me het volgende:
[..]
mijn vader wel maar vergeet niet, toen waren ze nog niet zo ver als nu, mijn moeder had hartproblemen, (3 infarcten gehad) longkanker, daarna darmkanker en toen die hersentumor dus ze zal wel aan kanker overleden zijn... en ik was de mantelzorger
was een éénmalig geintje hoor, ik hou normaal niks bijquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat ik niet doorheb dat sommige vrouwen dingen kunnen doen die je nooit achter ze zou zoeken.
Jij bent sowieso de sportiefste user hierquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik had en gemiddelde hartslag van 140+ een kwartier
Dafne Scipopersquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent sowieso de sportiefste user hier
Het was ook een lijst met klachten bij je moeder zeg, pffff. Mijn vader kreeg vorig jaar februari een herseninfarct en sindsdien gaat hij eigenlijk alleen maar achteruit. Maar de man is ook bijna 86 jaar en dan knap je nu eenmaal niet zo snel meer op. Ben wel van mening dat je veel beter in 1 klap weg kan zijn, maar dat heb je niet voor het zeggen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:08 schreef just me het volgende:
[..]
hoe oud/jong je bent het blijft kut, het slijt niet, doet soms pijn, soms niet
Goede instelling !quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:10 schreef just me het volgende:
dus.... proost op het leven en ik doe misschien wel dingen die iemand van mijn leeftijd niet doet (ahum) maar ik probeer er wel wat van te maken
lukt ook niet elke dag hoorquote:
Zo is het!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:10 schreef just me het volgende:
dus.... proost op het leven en ik doe misschien wel dingen die iemand van mijn leeftijd niet doet (ahum) maar ik probeer er wel wat van te maken
Je hebt groot gelijkquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:10 schreef just me het volgende:
Nee oke, maar je probeert het wel.quote:
zelfs niet met 16 jaar ervaring?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat ik niet doorheb dat sommige vrouwen dingen kunnen doen die je nooit achter ze zou zoeken.
Daar typ je wat. Ehm..quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:09 schreef FANN het volgende:
ik ben al blij als ik niet vergeten ben waar mijn sleutels liggen
Mijn ouders zijn allebei geheel onverwacht overleden en natuurlijk is dat onverwachte een grote klap, maar het was voor mij ook een troost, omdat ze niet eerst een lang ziekbed hebben gehad.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het was ook een lijst met klachten bij je moeder zeg, pffff. Mijn vader kreeg vorig jaar februari een herseninfarct en sindsdien gaat hij eigenlijk alleen maar achteruit. Maar de man is ook bijna 86 jaar en dan knap je nu eenmaal niet zo snel meer op. Ben wel van mening dat je veel beter in 1 klap weg kan zijn, maar dat heb je niet voor het zeggen.
Eén van mijn neefjes is DJ en hij heeft gevraagd of ik bij hem kon staan als hij moet draaien... ander neefje speelt in een band, moet optreden in Paradiso en daar ga ik ook kijken..quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk![]()
Al ben ik nu wel heel benieuwd naar de dingen die jij doet die iemand van jouw leeftijd niet doet
Nee, ik blijf best naïef bij tijd en wijle en geloof mensen vaak op voorhand al. Dus je kan echt niet altijd op je intuïtie afgaan. Althans, ik niet.quote:
Grijs is helemaal in, tof dat ze het vragen en nog leuker dat je gaatquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:14 schreef just me het volgende:
[..]
Eén van mijn neefjes is DJ en hij heeft gevraagd of ik bij hem kon staan als hij moet draaien... ander neefje speelt in een band, moet optreden in Paradiso en daar ga ik ook kijken..
sta ik daar met mijn grijze kop maar ik doe het toch![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Grijs is helemaal in, tof dat ze het vragen en nog leuker dat je gaat
Dat is het nadeel inderdaad. Bij een ziekbed kan je jezelf voorbereiden op wat komen gaat, maar als het plotseling is moet je ter plekke talloze zaken zien te regelen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn allebei geheel onverwacht overleden en natuurlijk is dat onverwachte een grote klap, maar het was voor mij ook een troost, omdat ze niet eerst een lang ziekbed hebben gehad.
Dat is juist prachtig!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:14 schreef just me het volgende:
[..]
Eén van mijn neefjes is DJ en hij heeft gevraagd of ik bij hem kon staan als hij moet draaien... ander neefje speelt in een band, moet optreden in Paradiso en daar ga ik ook kijken..
sta ik daar met mijn grijze kop maar ik doe het toch![]()
Ik ben heul niet antiekquote:
ja duh... ik noem mijn grijze (witte) haren altijd zo... ga ik dus even naar de kapper om het Antiek Blonde haar weer even te laten camouflerenquote:
Ik doe straks met je mee, ik heb eerst even koffie gepaktquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:10 schreef just me het volgende:
Ik heb een vriendin die kapster is en die gooit er dan wat strepen door, dan valt het iets minder opquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ja duh... ik noem mijn grijze (witte) haren altijd zo... ga ik dus even naar de kapper om het Antiek Blonde haar weer even te laten camoufleren
Ja.. L2B heeft zijn hart gelucht...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Jeuh er was veel te vertellen vandaag.
getwitquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben voor oorsprong brunette dus met die witte haren er tussendoor is het echt niet mooi hoor (vind ik, lijkt net peper en zout dan)quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die kapster is en die gooit er dan wat strepen door, dan valt het iets minder op
Ik moet eerst even teruglezen dan.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja.. L2B heeft zijn hart gelucht...
En.. doe jij ook aan LDS?
Net als gisteren, jeuh, wat gaat deze SC snel af en toe.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waarom willen vrouwen áltijd een andere haarkleur dan hun oorspronkelijke kleur?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:21 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ben voor oorsprong brunette dus met die witte haren er tussendoor is het echt niet mooi hoor (vind ik, lijkt net peper en zout dan)
aan KabelTrui?quote:
Ik camoufleer dus in mijn oorspronkelijke kleur... dus je redenatie gaat niet opquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waarom willen vrouwen áltijd een andere haarkleur dan hun oorspronkelijke kleur?
niet alleen vrouw hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waarom willen vrouwen áltijd een andere haarkleur dan hun oorspronkelijke kleur?
Ik heb ook vaak blond erin, ik ben wel blond, maar het wordt steeds donkerder als je ouder wordtquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan heb ik niets gezegd. Naja, een beetje toch.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik camoufleer dus in mijn oorspronkelijke kleur... dus je redenatie gaat niet op
Dat zeg ik!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Blonde vrouwen hebben het trouwens een stuk gemakkelijker, daar valt hier en daar een grijze haar niet zo snel op
ja waar is die ?quote:
Maar bij donker haar, zoals het mijne valt het meteen op als je ook maar een beetje uitgroei hebt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:26 schreef FANN het volgende:
Maar als je goed kijkt en er zit geen kleurtje door zie je het wel hoor Dees
zal ik het zo laten andersquote:
Dat dus.. en dan durft de jeugd je ook nog uit te lachen en te zeggen dat je grijs word... ja duh... ik ben al bijna 50...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar bij donker haar, zoals het mijne valt het meteen op als je ook maar een beetje uitgroei hebt.
weer die paarden zekerquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het ging wel om miljoenen daar in Friesland vandaag.
Heeft mijn zus ook, die verft het roodquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar bij donker haar, zoals het mijne valt het meteen op als je ook maar een beetje uitgroei hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |