Smakelijks allemaal.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:00 schreef just me het volgende:
Deze LD is naar de frietboer gelopen en heeft daar wat gehaald
Ben ik ookquote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
LD is bij mij dan weer de afkorting van Lekker Ding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Oeps...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Oeps...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
condoomsquote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:48 schreef chufi het volgende:
Niet voor niets dat ik de micro gebruik
wel een leuk experiment om te filmenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
En condooms in de Micro lijkt me niet verstandig
En dan wel het filmpje hier plaatsen !quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:23 schreef sacha het volgende:
[..]
wel een leuk experiment om te filmen
Vullen met yoghurt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:23 schreef sacha het volgende:
[..]
Eerst een 40+ert vinden ze nog in huis heeft.........quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:23 schreef sacha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eerst een 40+ert vinden ze nog in huis heeft.........
Ahum... *kuch* ik geloof dat ik ergens nog een chocoladesmaak/geur geval heb liggen.. was een geintje als afscheidscadeautje van het werk... omdat ik gek op chocolade benquote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eerst een 40+ert vinden ze nog in huis heeft.........
Heb je yoghurt en een magnetron?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ahum... *kuch* ik geloof dat ik ergens nog een chocoladesmaak/geur geval heb liggen.. was een geintje als afscheidscadeautje van het werk... omdat ik gek op chocolade ben
Choco tof.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ahum... *kuch* ik geloof dat ik ergens nog een chocoladesmaak/geur geval heb liggen.. was een geintje als afscheidscadeautje van het werk... omdat ik gek op chocolade ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |