Smakelijks allemaal.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:00 schreef just me het volgende:
Deze LD is naar de frietboer gelopen en heeft daar wat gehaald
Ben ik ookquote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
LD is bij mij dan weer de afkorting van Lekker Ding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Oeps...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Oeps...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
condoomsquote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:48 schreef chufi het volgende:
Niet voor niets dat ik de micro gebruik
wel een leuk experiment om te filmenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
En condooms in de Micro lijkt me niet verstandig
En dan wel het filmpje hier plaatsen !quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:23 schreef sacha het volgende:
[..]
wel een leuk experiment om te filmen
Vullen met yoghurt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:23 schreef sacha het volgende:
[..]
Eerst een 40+ert vinden ze nog in huis heeft.........quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:23 schreef sacha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eerst een 40+ert vinden ze nog in huis heeft.........
Ahum... *kuch* ik geloof dat ik ergens nog een chocoladesmaak/geur geval heb liggen.. was een geintje als afscheidscadeautje van het werk... omdat ik gek op chocolade benquote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eerst een 40+ert vinden ze nog in huis heeft.........
Heb je yoghurt en een magnetron?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ahum... *kuch* ik geloof dat ik ergens nog een chocoladesmaak/geur geval heb liggen.. was een geintje als afscheidscadeautje van het werk... omdat ik gek op chocolade ben
Choco tof.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ahum... *kuch* ik geloof dat ik ergens nog een chocoladesmaak/geur geval heb liggen.. was een geintje als afscheidscadeautje van het werk... omdat ik gek op chocolade ben
Wel een tron... niet yoghurtquote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je yoghurt en een magnetron?
en condoom dan? Die mis je nog in je rijtje... ik scoor 2 uit 3quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, hier is het precies andersom.
Zie een paar posts terug.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
en condoom dan? Die mis je nog in je rijtje... ik scoor 2 uit 3
Ah zo... lol... ik begreep m andersquote:
Jazeker, die kan je wel weg mieteren.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:30 schreef Mickeys het volgende:
Overigens... zit er houdbaarheidsdatums op condoom? (ding is 4 jaar oud of zo)
Ah... ik was toch niet van plan m te gebruiken, maar als ik m ooit weer tegenkom zal ik m wegdonderenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jazeker, die kan je wel weg mieteren.
ik ga er voor zitten, begin maar met vertellenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Overigens heb ik een aantal jaren terug een LD (op z'n Mo's) én LDS hier de deur uit gezet. Had ik achteraf jaren eerder moeten doen, maar ja.
Ho wacht ff... eerst ffquote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:34 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga er voor zitten, begin maar met vertellen
Ja, het is net als een pak yoghurt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:30 schreef Mickeys het volgende:
Overigens... zit er houdbaarheidsdatums op condoom? (ding is 4 jaar oud of zo)
echo? nu niemeerniequote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, het is net als een pak yoghurt.
* Mickeys is er en zit er klaar voor... *komerdoordan*quote:
Hoezo een emmer? Deed alleen meteen even de apotheek deels leegmakenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die zal een emmer moeten vullen.
Omdat het een nogal lang verhaal is.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hoezo een emmer? Deed alleen meteen even de apotheek deels leegmaken
Ik roep strakjes anders wel even *Pauze*quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Omdat het een nogal lang verhaal is.
Nou ja, toen had je tenminste nog wat aan je condooms.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Overigens heb ik een aantal jaren terug een LD (op z'n Mo's) én LDS hier de deur uit gezet. Had ik achteraf jaren eerder moeten doen, maar ja.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, toen had je tenminste nog wat aan je condooms.
Ja sorry, ik zit hier tussendoor wat traantjes weg te pinken.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:48 schreef Mickeys het volgende:
Valt het stil of zijn mijn batterijen van mijn hoortoestel misschien toch leeg?
Ja maar, je kan dan toch zelf koken, mijn ex kon ook niet koken, maar dat reken ik haar niet aan.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Maar goed, in het begin grote verhalen over hoe goed ze wel niet kon koken, héle verhalen over waar ze allemaal steengoed in zou zijn en ik was zo naïef dat ik geloofde. En ze had een fantastisch lichaam, dus de combinatie naïviteit en hormonen deden mij de das om, want ik ging ervoor.
En wat bleek na korte tijd: ze kon geen drol, ja liegen, daar was ze steengoed in.
Daar gaat het me niet om, maar om het feit dat ze het glashard loog.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja maar, je kan dan toch zelf koken, mijn ex kon ook niet koken, maar dat reken ik haar niet aan.
Dat is inderdaad not done.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om, maar om het feit dat ze het glashard loog.
Kijk, precies het tegenovergestelde van mij; ik kan niet koken en mijn lichaam is allesbehalve fantastischquote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Maar goed, in het begin grote verhalen over hoe goed ze wel niet kon koken, héle verhalen over waar ze allemaal steengoed in zou zijn en ik was zo naïef dat ik geloofde. En ze had een fantastisch lichaam, dus de combinatie naïviteit en hormonen deden mij de das om, want ik ging ervoor.
En wat bleek na korte tijd: ze kon geen drol, ja liegen, daar was ze steengoed in.
Ja inderdaad... zeggen dat je kunt koken en dan blijkt ze het niet te kunnen...quote:
Nee, liegen is idd not done... ik heb ooit ook zo'n verkering gehad, die besodemieterde z'n eigen oma nog (letterlijk).quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om, maar om het feit dat ze het glashard loog.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja inderdaad... zeggen dat je kunt koken en dan blijkt ze het niet te kunnen...hoe ze dat 16 jaar verborgen heeft weten te houden is best knap
Magnetronmaaltijd?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Op een gegeven moment kwam ik 's avonds eens onverwacht eerder van mijn werk thuis en nu mogen jullie raden wat ik aantrof.
Nou, nou hè?
Ze stond voor een ander wel te koken?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Op een gegeven moment kwam ik 's avonds eens onverwacht eerder van mijn werk thuis en nu mogen jullie raden wat ik aantrof.
Nou, nou hè?
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk, precies het tegenovergestelde van mij; ik kan niet koken en mijn lichaam is allesbehalve fantastisch
Jij bent er eerlijk over, dat waardeer ik nog veel meer.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk, precies het tegenovergestelde van mij; ik kan niet koken en mijn lichaam is allesbehalve fantastisch
Dat ook, maar hoe kan je dan 16 jaar met iemand samen zijn/blijven, dat snap ik niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja inderdaad... zeggen dat je kunt koken en dan blijkt ze het niet te kunnen...hoe ze dat 16 jaar verborgen heeft weten te houden is best knap
Nou, dat mijn lichaam allesbehalve fantastisch is kan ik alleen maar over liegen als je stekeblind bent en je op een armlengte afstand blijftquote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij bent er eerlijk over, dat waardeer ik nog veel meer.
ehm... *nadenkt*quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, nou hè?
bummerquote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben zo weer terug hoor, dames en heren.
Een kok met een fantastisch lichaam, die haar klaarmaakte?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, nou hè?
bovenin de glijbaan?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zag dat mijn man net de dienstmededeling geluisterd heeft, ik wacht met spanning af tot hij weer even boven komt
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een kok met een fantastisch lichaam, die haar klaarmaakte?
Ik achteraf ook niet, maar de meeste verhalen kwamen pas los toen ze al een tijdje de deur uit was gezet.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ook, maar hoe kan je dan 16 jaar met iemand samen zijn/blijven, dat snap ik niet.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze stond voor een ander wel te koken?
ziekjens?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, ik lig in bed, de hele dag al
Maar hij zorgt wel goed voor me![]()
Ook al lijk ik nou een LDS-lijder.
Niet dat ik weet, maar het zóu zomaar hebben kunnen gebeuren.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een kok met een fantastisch lichaam, die haar klaarmaakte?
In 16 jaar heb je dacht ik toch wel even de tijd om iemand te leren kennen lijkt me, of ben ik nou gek?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik achteraf ook niet, maar de meeste verhalen kwamen pas los toen ze al een tijdje de deur uit was gezet.
Ziek?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, ik lig in bed, de hele dag al
Maar hij zorgt wel goed voor me![]()
Ook al lijk ik nou een LDS-lijder.
Sommige mensen weten zoveel verborgen te houden, dat je ze nooit echt leert kennen, maar inderdaad, ik kende haar in ieder geval zo goed, dat er volop redenen waren om de relatie te beëindigen. Alleen deed ik dat dus niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In 16 jaar heb je dacht ik toch wel even de tijd om iemand te leren kennen lijkt me, of ben ik nou gek?
Hmm, balen zeg.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kapotmoe... shit happens, helaas een beetje te vaak
Omdat je een dubbele agenda had. Tja.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sommige mensen weten zoveel verborgen te houden, dat je ze nooit echt leert kennen, maar inderdaad, ik kende haar in ieder geval zo goed, dat er volop redenen waren om de relatie te beëindigen. Alleen deed ik dat dus niet.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:07 schreef Leandra het volgende:
[..]nou snap ik hem
![]()
![]()
En ik heb verse thee
Cognac voor in de tagliatelle roomsaus?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, ik deed de deur dus open en ik zie haar nog net op een hol een fles drank wegmoffelen. Ze schrok zich echt de tering. Jullie hadden ergens anders op gehoopt en verwacht hè!
Wie weet, maar goed, ze dronk dus....mensen die drinken zijn creatief....quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, ik deed de deur dus open en ik zie haar nog net op een hol een fles drank wegmoffelen. Ze schrok zich echt de tering. Jullie hadden ergens anders op gehoopt en verwacht hè!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |