SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!topics van WIDM 2016
• RLS / [WIDM 2016] Algemeen #1 - Laat de voorpret beginnen!
• RLS / [WIDM 2016] De kandidaten
• RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
• RLS / [WIDM 2016] Het grote hints en theorieën topic!
• RLS / [WIDM 2016] De pot - Follow the money..
• RLS / Het mozaïek op de achterkant van het geld.
• RLS / [WIDM 2016] De tweets van de Mol
• RLS / [WIDM 2016] De WIDM-app
• WIDM 2016 livetopics, live meeposten tijdens de uitzendingen!
[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 16-01-2016 17:42:45 ]Fuck the EBU.
Zou ik niet doen dan neequote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:58 schreef Nizno het volgende:
Heel goed. Ik ben er niet vanavond, misschien kijk ik vannacht nog, maar ik zal dus niet in het topic zijn
Ben als het goed is ook niet onlinequote:
hahaha duidelijk beleid in huize Moiraquote:Wij krijgen vanavond misschien visite over de vloer, maar WIDM gaat sowieso aan anders gaan ze maar weer weg
Cecile vind ik vrij storend met d'r modegezeik en d'r 'ik wil niet vies worden'. Jammer dat de leukste van de vrouwen eruit is, al kan ik wel lachen om de bazigheid van Ellie en vind ik Marjolein ook verrassend oke.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:30 schreef roos94 het volgende:
Ik vind alle kandidaten leuk op Remy en Taeke na.. die mogen snel een rood scherm krijgen.
Ohja, zal ff kijkenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:17 schreef KaBuf het volgende:
De uitvaller van vorige week is nog niet in de OP verwerkt?
WIDM-kennende zijn dat soort mensen dus de mol, of sowieso een finalistquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:38 schreef texelonia het volgende:
Ik vind Ellie rete irritant, die mag er wat mij betreft zo snel mogelijk uit.
quote:
Ja meestal welquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
WIDM-kennende zijn dat soort mensen dus de mol, of sowieso een finalist
Ja van mij ook 😝quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:38 schreef texelonia het volgende:
Oh, te vroeg gejuichtquote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:06 schreef essnhills het volgende:
Zoals het er naar uit ziet ben ik er toch wel vanavond![]()
Internet deed het de hele dag niet, maar is nu gefixed
Moeilijk in te schatten of ze ruis verspreidt of echt zo is.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:38 schreef texelonia het volgende:
Airenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:22 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat de eyecandy er gelijk uit is.
Als je moet kotsen mag dat over het kapsel van Ellie.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:24 schreef franklop het volgende:
eerste aflevering die ik live meekijk
wel nog lichtelijk onder invloed
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:22 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat de eyecandy er gelijk uit is.
Bier is toch goed voor het haar?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je moet kotsen mag dat over het kapsel van Ellie.
Er zijn geen reclamesquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:26 schreef Moira. het volgende:
Zo, lekker bordje babi pangang opgewarmd en ik zit er ook klaar voor
Kom hier wel alleen posten tijdens de reclames want ik mis echt veel te veel anders
Mwah: Annemieke is ookquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:22 schreef Mani89 het volgende:
Wel weer voordeliger voor mijn nofap contest.
NPO = geen reclamequote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:26 schreef Moira. het volgende:
Zo, lekker bordje babi pangang opgewarmd en ik zit er ook klaar voor
Kom hier wel alleen posten tijdens de reclames want ik mis echt veel te veel anders
Nee die zit bij 3FM, dan raakt die van mij gelijk verlamd.quote:
Marjolein is een ekte milf!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee die zit bij 3FM, dan raakt die van mij gelijk verlamd.
quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:24 schreef franklop het volgende:
eerste aflevering die ik live meekijk
wel nog lichtelijk onder invloed
Die neemt haar werk mee naar huis, en naar WIDM.quote:
Puur toevalquote:
wie schrijft die blijftquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:32 schreef JeanClaudeVanDarnItAll het volgende:
Oke, al meteen de titel gemist..
Iemand?
ik heb ook niet geluisterd..quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:32 schreef Paxcon het volgende:
Ik mis altijd de uitleg van de opdracht door FOK!
Ook dat inderdaad.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Rop moet naar de gemeente en zijn voornaam laten fixxen.
Ola supermercado, telebankos por aqui.quote:
hola que talquote:
elektriciteitspaal geraaktquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:37 schreef Paxcon het volgende:
Dat haar van die Rop lijkt wel dood ofzo
Zag ik ook alquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:37 schreef Ireth het volgende:
Rop zijn shirt lijkt op de achterkant van het geld!!
he wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:41 schreef KaBuf het volgende:
Over dat duizend ondergronds zeggen ze niks?
Toen Annemieke voorlas, zei ze toch dat je voor de duizend ondergronds moest? Of zit ik foutquote:
Watte?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:41 schreef KaBuf het volgende:
Over dat duizend ondergronds zeggen ze niks?
Zie hierboven. Maar ik zal wel fout zittenquote:
nee volgens mij heb je gelijk hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:43 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Zie hierboven. Maar ik zal wel fout zitten
Ik heb t niet meegekregen iigquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:43 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Zie hierboven. Maar ik zal wel fout zitten
Klaas en Tim zeiden het net ook nogquote:
tunnelvisiequote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:45 schreef Moira. het volgende:
Ik kom echt niet van het idee af dat Klaas de mol is. Probeer hem nog wel als kandidaat te zien want 't zal maar iemand anders zijn, maar het wil al haast niet meer
Ja, ik doe zo m'n best om dat te voorkomen, maar ik denk gewoon écht dat hij het isquote:
Ik zit ook in die tunnelquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, ik doe zo m'n best om dat te voorkomen, maar ik denk gewoon écht dat hij het is
MANI IS DE MOL WANT DIE ZIJN BLINDquote:
Klaas gooit het balletje op.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:48 schreef Moira. het volgende:
Jaaa zouden ze nu achter het mozaiek komen?
Ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:49 schreef Paxcon het volgende:
Riep Klaas: Wat is dat met die achterkanten?
Niets is wat het lijkt..quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:49 schreef Moira. het volgende:
Was dat klaas die dat zei ja? Oh da's dan weer niet logisch
Mja voor hetzelfde geld weet hij toch dat dat mozaiek nooit compleet te krijgen isquote:
ahwwquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan... nee laat maar zitten, straks leest hij mee.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:49 schreef Moira. het volgende:
ja precies, waarschijnlijk weet ie dat ze het toch niet zullen ontdekken hoe en watquote:
Ik ben ook #teamklaasquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja voor hetzelfde geld weet hij toch dat dat mozaiek nooit compleet te krijgen is
Ik dacht dat het Rop was. Maar mijn tunnelvisie kan mijn gehoor beïnvloed hebben in deze.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:49 schreef Paxcon het volgende:
Riep Klaas: Wat is dat met die achterkanten?
Of hij zegt expres ja dat je hem niet verdenkt als mol.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:49 schreef Moira. het volgende:
Met veel geld op zak natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:52 schreef Joosie200 het volgende:
De mol pakt de verdubbelaar en laat zich oeps, foutje bedankt afschieten.
haha ik zie het al helemaal voor mequote:
Superjumpquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:56 schreef Stickertje het volgende:
hoogte varieeren als de drones boven je hangen?
maar niet veelquote:
mijn idee, zou dat niet mogen??quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:57 schreef Mani89 het volgende:
Je moet gewoon met zijn allen tegelijk dat veld ingaan en dan als gekken naar die trap stormen.
Zegt ook niks natuurlijk he, het is maar 200 euro en we zijn nog steeds aan het begin van het spel, wss genoeg tijd om het eruit te spelen mocht hij de mol zijnquote:
die schiet die drones gewoon uit de lucht met een strafcornerquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:58 schreef roos85 het volgende:
Zou Taeke nog een beetje kunnen rennen?
Fuck de regels.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:58 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
mijn idee, zou dat niet mogen??
Zou hij reageren als iemand "shoot" roept?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:58 schreef roos85 het volgende:
Zou Taeke nog een beetje kunnen rennen?
er zijn er 4quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij haalt de verdubbelaar er veel te vroeg uit.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou hij reageren als iemand "shoot" roept?
Nee man Ellie is óf achterlijk óf de mol (of allebei). Maar ik geloof graag dat ze enkel dat eerste is.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:03 schreef la_perle_rouge het volgende:
Zo vast zat die verdubbelaar toch echt niet
Staat niet bij zo'n overjarige taartquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:03 schreef DonnaRush het volgende:
Gelukkig was het een witte skinny jeans.
Misschien doet ze wel alsof.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee man Ellie is óf achterlijk óf de mol (of allebei). Maar ik geloof graag dat ze enkel dat eerste is.
Gone in 60 seconds..quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
En zo de opdracht waar ze al het geld weer gaan uitgeven
Dit.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:04 schreef Moira. het volgende:
Klaas is slim dat hij met zijn kleine 100 euro er in het begin van het spel alvast zo'n verdubbelaar uit pakt.
Molactie iddquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:04 schreef Moira. het volgende:
Klaas is slim dat hij met zijn kleine 100 euro er in het begin van het spel alvast zo'n verdubbelaar uit pakt.
Daarom zeg ik óf de molquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien doet ze wel alsof.
daarom moeten ze dit ook eigenlijk alleen spelen met mensen die in de bijstand zitten. Die wel willen strijden voor het geldquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kandidaat die aan het mollen is.
ik begin een beetje een klaas tunnelvisie te ontwikkelenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:05 schreef Moira. het volgende:
Ik ben zo bang dat Klaas weer een Jan-Willem is he
Ja me too, maar ik was bij Jan-Willem ook vol overtuigd en dat was 'm ook niet, dus ik blijf maar twijfelen aan mezelfquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik begin een beetje een klaas tunnelvisie te ontwikkelen
Vingers warm houden, Topsport.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:07 schreef JochemP het volgende:
Heeft Remi serieus een harp in z'n koffer
De verzuring komt ook nog wel langs denk ik. In de stijl van Expeditie Robinson.quote:
Taeke heeft ook een hockeystick bij zich, om bij Ellie warm te houdenquote:
Iewl.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:08 schreef JochemP het volgende:
[..]
Kan ie toch ook gewoon Ellie even vingeren
2 schone onderbroeken, 1 paar sokken en een harpquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:07 schreef JochemP het volgende:
Beroepsdeformatie dit datquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:07 schreef JochemP het volgende:
Ja, want hij is drie weken van huis.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:07 schreef JochemP het volgende:
Mij hier aan.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hier doet Rop me aan denken:
[ afbeelding ]
Voor het geval dat men het vergeetquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:10 schreef franklop het volgende:
Bedankt Art dat je uitlegt dat de Mol niet uit het spel kan
Jezus. Waar ken ik dit ook alweer van?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hier doet Rop me aan denken:
[ afbeelding ]
Bassie en Adriaan en de plaaggeestquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:11 schreef Yaku het volgende:
[..]
Jezus. Waar ken ik dit ook alweer van?
Dit. Hopelijk is Ellie zo'n type!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het was leuk toen Dick Jol of Dick J. moet ik tegenwoordig zeggen helemaal geen geld ging uitgeven
helemaal leeg helemaal niet inderdaad. Zal wel nice zijn als ze allemaal 2500 bieden, dan gaat er niks uitquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:12 schreef DonnaRush het volgende:
Wie schijft, blijft is de titel toch?
jaa dacht ik ook, of gewoon 410quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |