SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!topics van WIDM 2016
• RLS / [WIDM 2016] Algemeen #1 - Laat de voorpret beginnen!
• RLS / [WIDM 2016] De kandidaten
• RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
• RLS / [WIDM 2016] Het grote hints en theorieën topic!
• RLS / [WIDM 2016] De pot - Follow the money..
• RLS / Het mozaïek op de achterkant van het geld.
• RLS / [WIDM 2016] De tweets van de Mol
• RLS / [WIDM 2016] De WIDM-app
• WIDM 2016 livetopics, live meeposten tijdens de uitzendingen!
[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 16-01-2016 17:42:45 ]Fuck the EBU.
Zou ik niet doen dan neequote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:58 schreef Nizno het volgende:
Heel goed. Ik ben er niet vanavond, misschien kijk ik vannacht nog, maar ik zal dus niet in het topic zijn
Ben als het goed is ook niet onlinequote:
hahaha duidelijk beleid in huize Moiraquote:Wij krijgen vanavond misschien visite over de vloer, maar WIDM gaat sowieso aan anders gaan ze maar weer weg
Cecile vind ik vrij storend met d'r modegezeik en d'r 'ik wil niet vies worden'. Jammer dat de leukste van de vrouwen eruit is, al kan ik wel lachen om de bazigheid van Ellie en vind ik Marjolein ook verrassend oke.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:30 schreef roos94 het volgende:
Ik vind alle kandidaten leuk op Remy en Taeke na.. die mogen snel een rood scherm krijgen.
Ohja, zal ff kijkenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:17 schreef KaBuf het volgende:
De uitvaller van vorige week is nog niet in de OP verwerkt?
WIDM-kennende zijn dat soort mensen dus de mol, of sowieso een finalistquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:38 schreef texelonia het volgende:
Ik vind Ellie rete irritant, die mag er wat mij betreft zo snel mogelijk uit.
quote:
Ja meestal welquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
WIDM-kennende zijn dat soort mensen dus de mol, of sowieso een finalist
Ja van mij ook 😝quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:38 schreef texelonia het volgende:
Oh, te vroeg gejuichtquote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:06 schreef essnhills het volgende:
Zoals het er naar uit ziet ben ik er toch wel vanavond![]()
Internet deed het de hele dag niet, maar is nu gefixed
Moeilijk in te schatten of ze ruis verspreidt of echt zo is.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:38 schreef texelonia het volgende:
Airenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:22 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat de eyecandy er gelijk uit is.
Als je moet kotsen mag dat over het kapsel van Ellie.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:24 schreef franklop het volgende:
eerste aflevering die ik live meekijk
wel nog lichtelijk onder invloed
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:22 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat de eyecandy er gelijk uit is.
Bier is toch goed voor het haar?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je moet kotsen mag dat over het kapsel van Ellie.
Er zijn geen reclamesquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:26 schreef Moira. het volgende:
Zo, lekker bordje babi pangang opgewarmd en ik zit er ook klaar voor
Kom hier wel alleen posten tijdens de reclames want ik mis echt veel te veel anders
Mwah: Annemieke is ookquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:22 schreef Mani89 het volgende:
Wel weer voordeliger voor mijn nofap contest.
NPO = geen reclamequote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:26 schreef Moira. het volgende:
Zo, lekker bordje babi pangang opgewarmd en ik zit er ook klaar voor
Kom hier wel alleen posten tijdens de reclames want ik mis echt veel te veel anders
Nee die zit bij 3FM, dan raakt die van mij gelijk verlamd.quote:
Marjolein is een ekte milf!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee die zit bij 3FM, dan raakt die van mij gelijk verlamd.
quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:24 schreef franklop het volgende:
eerste aflevering die ik live meekijk
wel nog lichtelijk onder invloed
Die neemt haar werk mee naar huis, en naar WIDM.quote:
Puur toevalquote:
wie schrijft die blijftquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:32 schreef JeanClaudeVanDarnItAll het volgende:
Oke, al meteen de titel gemist..
Iemand?
ik heb ook niet geluisterd..quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:32 schreef Paxcon het volgende:
Ik mis altijd de uitleg van de opdracht door FOK!
Ook dat inderdaad.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Rop moet naar de gemeente en zijn voornaam laten fixxen.
Ola supermercado, telebankos por aqui.quote:
hola que talquote:
elektriciteitspaal geraaktquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:37 schreef Paxcon het volgende:
Dat haar van die Rop lijkt wel dood ofzo
Zag ik ook alquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:37 schreef Ireth het volgende:
Rop zijn shirt lijkt op de achterkant van het geld!!
he wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:41 schreef KaBuf het volgende:
Over dat duizend ondergronds zeggen ze niks?
Toen Annemieke voorlas, zei ze toch dat je voor de duizend ondergronds moest? Of zit ik foutquote:
Watte?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:41 schreef KaBuf het volgende:
Over dat duizend ondergronds zeggen ze niks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |