Ik wil een uitzending van deze ge-wel-di-ge talkshow herbeleven of terugkijken.quote:Eva Jinek licht haar overstap toe: "De plannen van de KRO-NCRV spreken zeer tot de verbeelding. Naast een wekelijks programma heeft de KRO-NCRV ook de ambitie om een dagelijkse talkshow te maken en dat perspectief past goed bij mijn persoonlijke ambities. Met mijn overstap komt een einde aan een mooie tijd bij WNL. Ik ben erg dankbaar voor de kansen die WNL me heeft geboden en het plezier dat we de afgelopen jaren hebben gehad."
Taco Rijssemus, Mediadirecteur KRO: "Het is bekend dat wij een actieve bijdrage willen leveren aan de opinieprogrammering van de NPO, ook in de toekomstige samenwerking met de NCRV. Met het aantrekken van Eva zetten we die ambitie extra kracht bij. Ze is een gedreven journaliste, met bijna tien jaar ervaring en een groot aantal belangrijke nieuwsuitzendingen op haar cv. Als talkshow host brengt Eva naast haar journalistieke instinct ook veel persoonlijkheid en flair met zich mee. Dat profiel is precies wat wij zochten."
De wekelijkse talkshow van Jinek zal na de zomer te zien zijn. Hoewel Jinek voorlopig in dienst treedt van de KRO, vallen haar programma?s onder de fusiecombinatie KRO-NCRV. Vanaf 1 januari 2014 wordt het dienstverband van Jinek ook formeel aan die constructie aangepast.
Eva Jinek (13 juli 1978) heeft haar studie geschiedenis aan de Universiteit Leiden afgerond in 2004. In datzelfde jaar begon haar journalistieke carrière bij de buitenlandredactie van het NOS Journaal. Vanaf 2008 presenteerde zij het NOS Journaal. Ook was zij co-auteur van het boek Het Maakbare Nieuws: een verhalenbundel van achttien buitenlandjournalisten. In 2009 werd Jinek genomineerd voor de Talent Award van het Gouden Televizier-Ring Gala. In 2011 stapte Jinek over naar WNL waar ze, afwisselend met twee collega's, het dagelijks ontbijtprogramma Vandaag de Dag presenteert; en op zondagochtend de talkshow Eva Jinek op Zondag. Sinds maart 2011 is Jinek een van de vaste presentatoren van het radioprogramma Met het Oog op Morgen. Daarnaast interviewt zij wekelijks een bekende Nederlander voor haar rubriek in De Telegraaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google op George Maat en binnen een paar minuten weet je genoegquote:
Klopt, toch werden er opnames gemaakt. Voor zover ik het begrijpquote:
Thnx, niks van meegekregenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Google op George Maat en binnen een paar minuten weet je genoeg
Ik ben in het verleden, op dat soort dingen, ook wel afgestapt. Maar je krijgt een hoop agressie over je heen. Ik doe het niet meer.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:17 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Tsja, dan gebeurt er natuurlijk niets, als je daar bang voor bent...
George is vast geen Maat meer van Ard.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Staat geen Maat op die gast.
Helemaal niets...maar PVV-stemmend en Telegraaf lezend Nederland vindt het blijkbaar smakeloos.quote:
Dat vind ik een dijenkletser.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:21 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
George is vast geen Maat meer van Ard.
Kende je die vent>?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik ben in het verleden, op dat soort dingen, ook wel afgestapt. Maar je krijgt een hoop agressie over je heen. Ik doe het niet meer.
Als mensen zich nou eens zouden inlezen in plaats van direct beginnen over ethiek en roeptoeteren over allerlei andere ongeinquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helemaal niets...maar PVV-stemmend en Telegraaf lezend Nederland vindt het blijkbaar smakeloos.
Keek ze ook narcos ja?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:23 schreef Zipportal het volgende:
El Chapo was ook vriendjes met Amerika. Houdt maar op Desi.
Heb je het gezien?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:25 schreef Paxcon het volgende:
Deze docu boeit me niet zoveel eigenlijk
Het is fascinerend!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee
Maar als jij zegt dat het de moeite waard is geloof ik dat
Hallo je vindt Peter toch ook leukquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee
Maar als jij zegt dat het de moeite waard is geloof ik dat
Oh ahquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:20 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga Making a Murderer meteen even binnenhalen, hoor iedereen erover dat het zo'n topshow is
Ga je ook kijken Paxgod?
We roepen je wel als het voorbij isquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:26 schreef Brammess het volgende:
Ga anders lekker een serie lopen spoileren
Amerikaanse televisie die niet gescript is. Dat zou pas nieuws zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:25 schreef Joezi het volgende:
Serie schijnt wel gekleurd te zijn, er was wel iets meer bewijs... Nu beschuldigt Steven zn eigen broer
jerry springer had daar een primeur mee, was 100% echt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Amerikaanse televisie die niet gescript is. Dat zou pas nieuws zijn.
Prima tijd om moe te worden, zie het probleem niet zoquote:
Tja ook echte dingen lijken al nep en geacteerd, zo is dat volk..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Amerikaanse televisie die niet gescript is. Dat zou pas nieuws zijn.
Dat extra bewijs is helemaal niet overtuigend.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:25 schreef Joezi het volgende:
Serie schijnt wel gekleurd te zijn, er was wel iets meer bewijs... Nu beschuldigt Steven zn eigen broer
Met Pepijn Bierenbroodspotquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:30 schreef Zipportal het volgende:
Ach de zoveelste dwaling in Amerika. Reportage () op SBS6 staat er vol mee.
Daar geloof ik niets van, kleuring is ontzettend belangrijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat extra bewijs is helemaal niet overtuigend.
Die figuren uit Manitowoc hebben de schijn terecht tegen, hoe je het ook kleurt.
Het gaat hier ook niet altijd goed he, ik noem een zaanse paskamermoord.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:30 schreef Zipportal het volgende:
Bierenbroodgod.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:30 schreef Zipportal het volgende:
Ga koken mens.twitter:woukevscherrenb twitterde op vrijdag 15-01-2016 om 23:30:23En wie #makingamurderer nog niet heeft gezien, zet #Jinek uit! Spoilers reageer retweet
Sandraquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het gaat hier ook niet altijd goed he, ik noem een zaanse paskamermoord.
Hij is veel te lief hier...quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:34 schreef BarryOSeven het volgende:
Tjonge jonge die nabestaande van de MH17. Blij met de overheid... wie heeft die gast ingehuurd?
Terugkijken absoluut waard, NMVM-niveauquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit interview heb ik nog niet gezien.
Sorry hoor, maar in de wetenschap gaat dat nou eenmaal zo. Het is Van Der Steur die kansloos heeft gehandeld, en ik kan met nou niet voorstellen dat een nabestaande blij is met hoe Rutte en consorten die onderste steen aan het begraven is.quote:
Ga maar kijken hoe ontzettend veel er fout is gegaan of gestuurd.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van, kleuring is ontzettend belangrijk.
6 ton voor zielige kindjes in Afrika (Gielland)quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:37 schreef Zipportal het volgende:
Voor 6 ton laat Giel zich wel onder gooien.
Ja, maar who did itquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat extra bewijs is helemaal niet overtuigend.
Die figuren uit Manitowoc hebben de schijn terecht tegen, hoe je het ook kleurt.
Volgens mij denkt Maxim net zo over Jinek...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:42 schreef Tagliano het volgende:
Jinek heeft echt geen idee of ze Maxim serieus moet nemen
Neuh, dat weet hij wel zeker denk ikquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:42 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Volgens mij denkt Maxim net zo over Jinek...
Inderdaad!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wormgoor kan er geen kut van
haags_kwartiertje
Nee die Dunya-Desi meidquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze heeft jaren in de US of A gewerkt he
Vuurzee, 1e seizoen was goed!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:50 schreef Tagliano het volgende:
Nederlandse series zijn over het algemeen niet mijn ding
Flodder is toch wel een uitzondering wat mij betreft.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:50 schreef Tagliano het volgende:
2e ookquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vuurzee, 1e seizoen was goed!
Brugklasquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit zegt mij niets, maar hij staat genoteerdquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eensquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Flodder is toch wel een uitzondering wat mij betreft.
Hij is de moeitequote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit zegt mij niets, maar hij staat genoteerd
[..]
Dat ben ik met je eens
lol hij was wel verbaasd jaquote:
nope, doet 'tquote:
Heer en Meester is een topshow, begint binnenkort weer.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:50 schreef Tagliano het volgende:
Staat ook genoteerd bij dezequote:Op zondag 17 januari 2016 01:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Heer en Meester is een topshow, begint binnenkort weer.
Past goed bij haar kut onderwerpen.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:57 schreef Specularium het volgende:
Wat is die site van Jinek kut.
[ afbeelding ]
Wij kennen dat woord niet? Wat bedoel je eigenlijk? We zaten net te vreten.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:08 schreef tralalala het volgende:
Flodders weg, nu meteen!
Flodders weg, nu meteen!
Flodders weg, nu meteen!
Opduvelen, wat bedoelen ze daar nou toch mee?quote:Op maandag 18 januari 2016 23:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wij kennen dat woord niet? Wat bedoel je eigenlijk? We zaten net te vreten.
Die zijn wel het lekkerst, schreeuwende bomberjacks niet zo.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:09 schreef DrDentz het volgende:
Maaike ziet er wel uit als een gutmensch
Dat is al de derde deze week.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Opduvelen, wat bedoelen ze daar nou toch mee?
Truequote:Op maandag 18 januari 2016 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die zijn wel het lekkerst, schreeuwende bomberjacks niet zo.
quote:Op maandag 18 januari 2016 23:11 schreef Rickertman96 het volgende:
Hoe houd je een mes professioneel vast dan
Gelukkig wel bij Imgur.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die lijkt t niet meer te doen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of Zuid-Afrika.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:13 schreef DrDentz het volgende:
De jungle van Calais wordt uiteindelijk heel Europa en dan moeten de rijken in gated communities wonen waar nog wetten gelden. Soort van permanent The Purge.
Lijkt me een uitermate realistisch toekomstbeeld inderdaad.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:13 schreef DrDentz het volgende:
De jungle van Calais wordt uiteindelijk heel Europa en dan moeten de rijken in gated communities wonen waar nog wetten gelden. Soort van permanent The Purge.
Dat heb ik gisteren zitten kijken, 2 was wel beter.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:13 schreef DrDentz het volgende:
Dat is statistisch gezien onmogelijk volgens de wiskundigen hier op Fok?quote:Op maandag 18 januari 2016 23:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ze heeft nog mazzel dat Oemfoefoe zijn dikke, kloppende mandingo niet ff op haar heeft losgelaten.
Links gelul van je ditquote:Op maandag 18 januari 2016 23:16 schreef Mani89 het volgende:
De jungle van Calais is een direct gevolg van het afzetten van Kadaffi, die hield de hordes uit Afrika tegen voor ons. RIP ouwe baas.
Waar zijn de goede dan?quote:Op maandag 18 januari 2016 23:17 schreef luxerobots het volgende:
Er zijn goede vluchtelingen en domme vluchtelingen.
We moeten Roelof Luinge op dat kamp afsturen.quote:
De hand ging naar het mes.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We moeten Roelof Luinge op dat kamp afsturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |