Keek ze ook narcos ja?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:23 schreef Zipportal het volgende:
El Chapo was ook vriendjes met Amerika. Houdt maar op Desi.
Heb je het gezien?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:25 schreef Paxcon het volgende:
Deze docu boeit me niet zoveel eigenlijk
Het is fascinerend!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee
Maar als jij zegt dat het de moeite waard is geloof ik dat
Hallo je vindt Peter toch ook leukquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee
Maar als jij zegt dat het de moeite waard is geloof ik dat
Oh ahquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:20 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga Making a Murderer meteen even binnenhalen, hoor iedereen erover dat het zo'n topshow is
Ga je ook kijken Paxgod?
We roepen je wel als het voorbij isquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:26 schreef Brammess het volgende:
Ga anders lekker een serie lopen spoileren
Amerikaanse televisie die niet gescript is. Dat zou pas nieuws zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:25 schreef Joezi het volgende:
Serie schijnt wel gekleurd te zijn, er was wel iets meer bewijs... Nu beschuldigt Steven zn eigen broer
jerry springer had daar een primeur mee, was 100% echt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Amerikaanse televisie die niet gescript is. Dat zou pas nieuws zijn.
Prima tijd om moe te worden, zie het probleem niet zoquote:
Tja ook echte dingen lijken al nep en geacteerd, zo is dat volk..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Amerikaanse televisie die niet gescript is. Dat zou pas nieuws zijn.
Dat extra bewijs is helemaal niet overtuigend.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:25 schreef Joezi het volgende:
Serie schijnt wel gekleurd te zijn, er was wel iets meer bewijs... Nu beschuldigt Steven zn eigen broer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |