Dat doet mij deugdquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moest wel een beetje lachen.
Net als Maxim. Als je het niet serieus neemt is het wel grappig zo op zijn tijdquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Best treffend, maar om Klaas kan ik niet lachen
kwaliteit > kwantiteitquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:14 schreef RipCity het volgende:
Waarom is DUNYA er niet bij.. Desi wel? Racist die Jinek
Dat keek ik vroeger altijdquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:14 schreef RipCity het volgende:
Gelukkig konden wel meer users de grap waarderenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat Specularium om je grappen lacht is geen goed teken
De politie kwam veel te laat, en ging mij terugbellen dat ze niets zagen. Logisch na 10 minuten.quote:
Dunya is wel lekker.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:15 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dat keek ik vroeger altijd
Bazenchicks
Kijk eens wie.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig konden wel meer users de grap waarderen
Isa wel? Maar geen Kamerling.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:14 schreef RipCity het volgende:
Kwam die mosselman uit Scheveningen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De politie kwam veel te laat, en ging mij terugbellen dat ze niets zagen. Logisch na 10 minuten.
Was overigens een mosselman die zijn vrouw sloeg en ik ga er dan echt niet op af, krijg je gezeik mee vooral omdat ik toen in die buurt woonde.
Een corrigerende tik mag bestquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De politie kwam veel te laat, en ging mij terugbellen dat ze niets zagen. Logisch na 10 minuten.
Was overigens een mosselman die zijn vrouw sloeg en ik ga er dan echt niet op af, krijg je gezeik mee vooral omdat ik toen in die buurt woonde.
Een gevangenisserie met alleen maar blanke - Nederlandse -gevangenen. Kijk eens in een echte gevangenis rond zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:14 schreef RipCity het volgende:
Die moeder was wel eindbaas. Hart van goud.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:15 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dat keek ik vroeger altijd
Bazenchicks
Tsja, dan gebeurt er natuurlijk niets, als je daar bang voor bent...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |