abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159788702
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 20:24 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Tijd voor de boksring :+
nee hoor, maar habitue is van schrik verdwenen :@
  dinsdag 9 februari 2016 @ 20:27:01 #202
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_159788741
Ik snap dat soort acties nooit. Een goed keukenmes is toch niet zo duur? Desnoods haal je ze bij de kringloop en koop je er een slijpsteen bij. Heb je de rest van je leven scherpe messen.
pi_159789546
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 23:07 schreef habitue het volgende:

[..]

Hoe harder het staal hoe langer ze scherp blijven. Echter heeft hard staal ook weer nadelen. Het is net waar je voorkeuren liggen.
Ik heb best een paar messen en de nadelen van hard staal zijn minimaal. Ik heb een mes met een SG-2 kern en dat is veruit het beste mes dat ik heb. Ik vind niet dat er nadelen aan zitten, ik hak gen bevroren stukken vlees met een koksmes en ik heb voor ruig werk ook nog een chinees bijltje :)
Whatever...
pi_159804512
Oké dit had ik dus écht niet verwacht! Ik schaam me bijna voor deze update :@

Ik kreeg in de post een héleboel zegeltjes, mijn nichtje zou sparen, maar die woont alleen en
ik dacht, dat kan nooit veel zijn :@ maar er zit een briefje bij van mijn zus en een tekeningetje
van haar kleinzoon :D .

Ik heb haar net gebeld hoe ze in godsnaam aan zoveel zegeltjes komt, want ze heeft 3 schoondochters en ik dacht die gaan natuurlijk zelf sparen, hebben ze ook gedaan en ze hebben
ook spulletjes gehaald maar alles wat over was ging dus naar mij en er zijn er nog 30 onderweg,
die heeft ze vanmorgen op de post gedaan :o

Ik kan het niet maken om deze weg te geven en eigenlijk wil ik dat ook niet :@

Ik ga straks messen halen :Y dat heb ik net beloofd aan de telefoon, ik heb nu, met mijn eigen zegeltjes 4 volle kaarten, dus ik heb écht geen zegeltjes meer nodig, ik krijg nog van een andere
zus en mijn broer zou nog de laatste zegeltjes opsturen, maar ik heb géén idee hoeveel dat er dan
zijn, als ik daar nog een kaart vol mee krijg, haal ik nog gebaksvorkjes of extra koffielepels, ik vind het rot om die zegeltjes weg te geven :@ maar als ik géén volle kaart heb en ze zijn op tijd stuur ik ze naar Zelfscanner en als habitue het goed vind, zijn zegeltjes ook oO<

Ik wist dit écht niet hoor :@ de 30 zegeltjes die onderweg zijn, zijn dan weer van de buurvrouw van zus, dus ze hebben gewoon alles voor mij verzameld wat over was :D O+

en nu durf ik niet meer te updaten :')
  woensdag 10 februari 2016 @ 19:33:49 #205
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_159813931
Awh, dankje FANN O+

:@

Ik zit klaar bij mijn brievenbus.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_159814326
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 20:47 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ik heb best een paar messen en de nadelen van hard staal zijn minimaal. Ik heb een mes met een SG-2 kern en dat is veruit het beste mes dat ik heb. Ik vind niet dat er nadelen aan zitten, ik hak gen bevroren stukken vlees met een koksmes en ik heb voor ruig werk ook nog een chinees bijltje :)
Ik had laatst mijn zwilling mes gebroken bij het stukslaan van een bevroren stuk kipfilet. 8)7 Ik wist neiteens dat dat kon. :P Gewoon een hele hap staal eruit.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_159814387
quote:
11s.gif Op woensdag 10 februari 2016 13:48 schreef FANN het volgende:
ze naar Zelfscanner en als habitue het goed vind, zijn zegeltjes ook
Tuurlijk, ze zijn nu van jou!
  woensdag 10 februari 2016 @ 19:52:13 #208
421090 Zelfscanner
pi_159814772
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 19:43 schreef habitue het volgende:

[..]

:*
pi_159815684
quote:
wo 10 feb 2016, 16:38

Drukke handel in AH-bestekzegels
AMSTERDAM -

Nu de zegelactie voor de messen van Villeroy & Boch van Albert Heijn bijna ten einde loopt, neemt de gekte toe. Op Marktplaats.nl is zelfs een ware handel in de zegeltjes ontstaan.

,,In januari werden gemiddeld 114 advertenties met de zegels per dag geplaatst. Sinds deze maand zijn dat er al 260 per dag'', zegt een woordvoerder van Marktplaats.nl. ,,Er staan nu meer dan duizend advertenties online met de zoekterm 'AH bestekzegels.'' Niet alleen het aantal aanbiedingen groeit, ook de vraag naar de bestekzegels stijgt explosief. ,,Het aantal unieke zoekopdrachten was een maand geleden vierhonderd per dag. Nu zoeken dagelijks zo'n dertienhonderd mensen naar de zegels op Marktplaats.nl."

Albert Heijn laat weten blij te zijn met de succesvolle actie en rekening te houden met extra drukte de komende dagen. ,,Dit valt vooraf niet te voorspellen, maar nu kunnen we toch wel zeggen dat de actie erg geslaagd is'', aldus een woordvoerder.
pi_159824576
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 19:42 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik had laatst mijn zwilling mes gebroken bij het stukslaan van een bevroren stuk kipfilet. 8)7 Ik wist neiteens dat dat kon. :P Gewoon een hele hap staal eruit.
_O-
Whatever...
pi_159825750
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 19:43 schreef habitue het volgende:

[..]

En toch wil ik je héél erg bedanken! :Y
Ik vind het ontzettend lief van je dat je voor me hebt gespaard O+ en als
Zelfscanner er niet tussendoor was gekomen had ik ze natuurlijk tóch gebruikt :D
maar ik mag zéker niet mopperen want ik heb véél en ik krijg ook nog en anders
zou ik mij oprecht rottig voelen daarover ....

Maar ik durf nu wel met een blij gemoed een update te posten van wat we vanavond
nog gehaald hebben en dat is ook veel waard :D

Komt ie hoor..........

Ik heb maar liefst 2 van die setjes gekocht...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom? Nouhou... dan konden ze mooi hierin, want de messen die daarin zaten stelde
niet veel voor en het past allemaal perfect *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
én voor die andere twee volle kaarten heb ik deze twee messen gekocht...
Alles is zonder snijwonden uitgepakt!

SPOILER
Ik krijg dus ook nog 30 zegels van de zus die deze zegeltjes had gestuurd,
vrijdag ga ik nog bij mijn broer zegeltjes halen, die heeft ook nog door gespaard en mijn
oudste zus heeft ook nog, maar ik weet niet hoeveel, ik denk dat ik nét nog een kaart vol
krijg voor gebaksvorkjes en zo niet dan pik ik er nog een paar van jou in :P , dan heb je ze dus
niet voor niks gestuurd en mijn broer en zussen niet voor niks gespaard, dat leek mij de
leukste oplossing, maar misschien hebben ze wel zoveel dat ik ook nog over heb, dan stuur ik
die meteen mee naar Zelfscanner, dan heeft ze dubbel mazzel!

Nah... jah... ik had ook veel mazzel tenslotte :+ én een la vol bestek en messen *O*

Nogmaals voor jou en voor iedereen hier die mee heeft gespaard heeft héél erg bedankt! :*

[ Bericht 7% gewijzigd door FANN op 11-02-2016 00:16:17 ]
pi_159825757
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 19:33 schreef Zelfscanner het volgende:
Awh, dankje FANN O+

Dm je adres maar :P
  donderdag 11 februari 2016 @ 01:33:42 #213
421090 Zelfscanner
pi_159826963
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 00:06 schreef FANN het volgende:

[..]

Dm je adres maar :P
Ook naar jou? :o
pi_159829501
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 01:33 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Ik had ze al naar FANN opgestuurd.
pi_159829511
quote:
17s.gif Op donderdag 11 februari 2016 00:05 schreef FANN het volgende:

[..]

En toch wil ik je héél erg bedanken! :Y
Ik vind het ontzettend lief van je dat je voor me hebt gespaard O+ en als
Zelfscanner er niet tussendoor was gekomen had ik ze natuurlijk tóch gebruikt :D
maar ik mag zéker niet mopperen want ik heb véél en ik krijg ook nog en anders
zou ik mij oprecht rottig voelen daarover ....

Maar ik durf nu wel met een blij gemoed een update te posten van wat we vanavond
nog gehaald hebben en dat is ook veel waard :D

Komt ie hoor..........

Ik heb maar liefst 2 van die setjes gekocht...

SPOILER
Waarom? Nouhou... dan konden ze mooi hierin, want de messen die daarin zaten stelde
niet veel voor en het past allemaal perfect *O*

SPOILER
én voor die andere twee volle kaarten heb ik deze twee messen gekocht...
Alles is zonder snijwonden uitgepakt!

SPOILER
Ik krijg dus ook nog 30 zegels van de zus die deze zegeltjes had gestuurd,
vrijdag ga ik nog bij mijn broer zegeltjes halen, die heeft ook nog door gespaard en mijn
oudste zus heeft ook nog, maar ik weet niet hoeveel, ik denk dat ik nét nog een kaart vol
krijg voor gebaksvorkjes en zo niet dan pik ik er nog een paar van jou in :P , dan heb je ze dus
niet voor niks gestuurd en mijn broer en zussen niet voor niks gespaard, dat leek mij de
leukste oplossing, maar misschien hebben ze wel zoveel dat ik ook nog over heb, dan stuur ik
die meteen mee naar Zelfscanner, dan heeft ze dubbel mazzel!

Nah... jah... ik had ook veel mazzel tenslotte :+ én een la vol bestek en messen *O*

Nogmaals voor jou en voor iedereen hier die mee heeft gespaard heeft héél erg bedankt! :*
Leuk!
pi_159832880
quote:

[..]

Yep naar mij :+ zelfscanner heeft ze dus al naar mij gestuurd :D O+

en ik weet niet hoeveel zegels ik nu nog precies van broer en andere zus krijg,
áls ik net een paar zegeltjes te kort voor een volle kaart dan pik ik er een paar van
habitue, die heeft tenslotte voor mij gespaard :P

Maar wie weet heb ik zelfs over en dan krijg je er nog meer, dus ik wacht even met sturen
tot ik alles heb, maar dan heb je ze nog op tijd hoor :Y ze zullen dan maandag wel op de
post gaan...

quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 10:15 schreef habitue het volgende:

[..]

Leuk!
:*
  donderdag 11 februari 2016 @ 16:25:36 #217
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_159838040
Heb net de dessertlepels gescoord. Dus die zijn in ieder geval binnen. Nog 7 zegeltjes erbij en ik kan 2 maal de opscheplepels en het slacouvert halen. En dan is het klaar bij mij. Zie over een paar weken desnoods wel op marktplaats de boel (zou nog heel graag 6 x gewoon bestek willen) in de "aanbieding" :Y
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_159838119
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 10:15 schreef habitue het volgende:

[..]

Leuk!
Post is geweest!!!!

32 zegeltjes _O_ ik hoef in elk geval niet bang meer te zijn dat ik mijn laatste kaart niet
vol krijg, alsik nog iets te kort kom, pik ik ze van je :P

Van schrik de foto weer vergeten :D

quote:

[..]

Je moet écht even je adres gaan sturen hoor, ik ben er wel zeker van dat er over is :o
pi_159838178
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 16:25 schreef Mickeys het volgende:
Heb net de dessertlepels gescoord. Dus die zijn in ieder geval binnen. Nog 7 zegeltjes erbij en ik kan 2 maal de opscheplepels en het slacouvert halen. En dan is het klaar bij mij. Zie over een paar weken desnoods wel op marktplaats de boel (zou nog heel graag 6 x gewoon bestek willen) in de "aanbieding" :Y
7 zegels nog maar... ik ga nog krijgen en dan kunnen er misschien ook wel 7 voor jou af :o

Ik ga morgen naar mijn broer, ik weet niet hoeveel hij er heeft, hij zou misschien nog langs AH
gaan vandaag, maar dat wist hij ook niet zeker...

Ik weet ook niet hoeveel Zelfscanner nodig had eigenlijk :@
  donderdag 11 februari 2016 @ 16:34:39 #220
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_159838247
quote:
11s.gif Op donderdag 11 februari 2016 16:31 schreef FANN het volgende:

[..]

7 zegels nog maar... ik ga nog krijgen en dan kunnen er misschien ook wel 7 voor jou af :o

Ik ga morgen naar mijn broer, ik weet niet hoeveel hij er heeft, hij zou misschien nog langs AH
gaan vandaag, maar dat wist hij ook niet zeker...

Ik weet ook niet hoeveel Zelfscanner nodig had eigenlijk :@
Ik kan nog wel 2 flesjes Lenor wasverzachter halen joh.. doe ik ondertussen de opscheplepels erbij en ik zit alweer op 7 zegeltjes. Maar dank je wel sweetie O+
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_159838259
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2016 16:34 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ik kan nog wel 2 flesjes Lenor wasverzachter halen joh.. doe ik ondertussen de opscheplepels erbij en ik zit alweer op 7 zegeltjes. Maar dank je wel sweetie O+
Oké, dat kan ook! :D
pi_159839755
De eerste die dm stuurt krijgt ze. Geen zin om tig pagina's over zegeltjes terug te lezen :P

Gaat om 5 zegeltjes.
pi_159839800
Nou Zelfscanner dan moet je snel zijn nu!

béétje opletten :P

ik heb ook nog steeds geen adres....

als je niet meer wil ook goed, ga ik ze zelf gebruiken :+
pi_159839901
quote:
10s.gif Op donderdag 11 februari 2016 17:48 schreef FANN het volgende:
Nou Zelfscanner dan moet je snel zijn nu!

béétje opletten :P

ik heb ook nog steeds geen adres....

als je niet meer wil ook goed, ga ik ze zelf gebruiken :+
Joh dm me nu maar. Jij had t topic geopend ook.
pi_159839943
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 17:50 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Joh dm me nu maar. Jij had t topic geopend ook.
Nee, :D ik heb niet meer nodig, alle zegels die ik van habitue heb gekregen ga gebruiken kan ik nog iets halen, ik krijg nog meer van broer en zus en nog een zus.

ik heb 5 zussen :@

maar dat is wel lief van je O+ :*
  donderdag 11 februari 2016 @ 19:15:10 #226
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_159841989
Voor wie Facebook heeft... nooit geschoten altijd mis toch? :D

https://www.facebook.com/(...)9040/?type=3&fref=nf
  Moderator donderdag 11 februari 2016 @ 19:18:35 #227
155227 crew  Guppy
dus
pi_159842106
Like, deel en win acties... De aids van Facebook... :r
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 11 februari 2016 @ 19:20:43 #228
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_159842175
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 19:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Like, deel en win acties... De aids van Facebook... :r
Zoiets, maar dat is meer met auto's en zo. Dit is gewoon een winkel. En na de "trekking" verwijder je het bericht gewoon. Je hoeft niet eens hun pagina te liken, alleen het bericht
  Moderator donderdag 11 februari 2016 @ 19:24:01 #229
155227 crew  Guppy
dus
pi_159842304
quote:
6s.gif Op donderdag 11 februari 2016 19:20 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Zoiets, maar dat is meer met auto's en zo. Dit is gewoon een winkel. En na de "trekking" verwijder je het bericht gewoon. Je hoeft niet eens hun pagina te liken, alleen het bericht
Ze mogen je ook niet vragen om de pagina te liken. Is tegen de regels :)

Ik heb een aantal van m'n vrienden geblokkeerd, omdat die de hele dag niks anders deden als dit soort shit delen...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 11 februari 2016 @ 19:25:34 #230
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_159842373
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 19:24 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ze mogen je ook niet vragen om de pagina te liken. Is tegen de regels :)

Ik heb een aantal van m'n vrienden geblokkeerd, omdat die de hele dag niks anders deden als dit soort shit delen...
Sjips, wou net vragen of je mijn pagina wilt liken ;) (maar misschien heb je dat al hahahaha)
Maar ik ben het wel met je eens hoor. Sommige maken er hun levensstijl van.
pi_159883086
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2016 10:14 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik had ze al naar FANN opgestuurd.
habitue, , ik heb jouw zegeltjes gebruikt om een kaart vol te krijgen voor een tweede setje
opscheplepels, ik had al één setje en dat is eigenlijk te weinig, want ik had altijd
al 2 setjes, en 1 nieuw en 1 oud is minder leuk natuurlijk :D .

Dus nu is het helemaal compleet!
Je hebt niet voor niets naar mij gestuurd hoor, mijn broer had al eerder
gegeven en nu had hij helemaal geen zegeltjes :+ , want zondag gaat hij op vakantie dus
die hadden de laatste week amper boodschappen gedaan en wat ze gehaald hadden aan
boodschappen was niet van de AH, maar het was evengoed héél gezellig hoor het ging
niet alleen om de zegels natuurlijk dat ik op bezoek ging bij Broer, ik was sowieso wel
op bezoek gegaan om gedag te kussen O+

Maar dit zijn dus de 2 setjes opscheplepels, één setje is ''van jou'' zeg maar :P

En dit is mijn volledige bestekla! *O*

SPOILER
Van die ''oude'' messen ga ik komend tijd even kijken wat weg kan en welke nog bruikbaar zijn.

Plus natuurlijk deze messen én broodplank!

SPOILER
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 19:33 schreef Zelfscanner het volgende:
Awh, dankje FANN O+

Ik heb 17 zegeltjes over, die komen naar je toe!

Mij hoef je niet te bedanken, bedank habitue maar :P
pi_159886588
Voor allemaal!

pi_159886677
Ik heb met moeite een spaarkaart volgekregen :D

Mooie collectie, Fann ^O^
pi_159886712
Als er iemand nog wat over heeft dan wil ik ze wel hebben hoor
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_159887545
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 15:55 schreef mootie het volgende:
Ik heb met moeite een spaarkaart volgekregen :D

Mooie collectie, Fann ^O^
In je eentje lukt dat gewoon niet :D Je hebt daar écht wl en beetje hulp bij nodig én een beetje mazzel zoals ik dat had :P

Jaaaaaaaaa, mooi is het wel hoor Moots :D ik ben er hartstikke blij mee :Y
pi_159887583
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 15:56 schreef Baas_bas het volgende:
Als er iemand nog wat over heeft dan wil ik ze wel hebben hoor
ik hoop dat er nog mensen zijn die over hebben en zich komen melden hier en niet voor mij hoor,
ik heb méér dan genoeg !

Veel succes voor iedereen hier die nog zegeltjes nodig heeft!
pi_159887603
Ik heb nog 19 zegels voor de liefhebber, first come, first serve ;)

Edit: vergeven!

[ Bericht 7% gewijzigd door Trusten op 13-02-2016 17:08:49 ]
pi_159888294
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 16:37 schreef FANN het volgende:

[..]

In je eentje lukt dat gewoon niet :D Je hebt daar écht wl en beetje hulp bij nodig én een beetje mazzel zoals ik dat had :P

Jaaaaaaaaa, mooi is het wel hoor Moots :D ik ben er hartstikke blij mee :Y
As we speak wordt mijn kaart ingeleverd, het wordt het setje van twee mesjes.
pi_159888832
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 17:10 schreef mootie het volgende:

[..]

As we speak wordt mijn kaart ingeleverd, het wordt het setje van twee mesjes.
Mooi! :D *O*
pi_159922963
Zelfscanner, morgen gaan ze met de post mee. In totaal 8 zegeltjes.
pi_159924967
Zijn er mensen die nog een paar zegeltjes missen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159936932
Ik vond vanmorgen ook nog 3 zegeltjes ergens in mijn portemonnee :o

de eerste die PM stuurt mag ze hebben, wel snel, andrs komen ze niet meer op tijd :D
  dinsdag 16 februari 2016 @ 14:53:44 #243
421090 Zelfscanner
pi_159964586
FANN en de andere zegelgevers, heel erg bedankt. O+ Binnenkort volgt de foto! Moet eventjes wachten tot alles geleverd wordt bij mijn AH.
pi_159964606
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 14:53 schreef Zelfscanner het volgende:
FANN en de andere zegelgevers, heel erg bedankt. O+ Binnenkort volgt de foto! Moet eventjes wachten tot alles geleverd wordt bij mijn AH.
*O* *O* *O*
pi_159968919
Nog iemand zegeltjes nodig ik heb er 20, pm adres wie het eerste ............
pi_160068629
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 14:53 schreef Zelfscanner het volgende:
  zaterdag 20 februari 2016 @ 15:37:31 #247
421090 Zelfscanner
pi_160069002
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 15:20 schreef FANN het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik ga zo weer kijken :@ Anders mag ik bestellen.
pi_160069029
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 15:37 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Ik ga zo weer kijken :@ Anders mag ik bestellen.
oké :P
  zaterdag 20 februari 2016 @ 18:52:03 #249
421090 Zelfscanner
pi_160072868

Broodmes had ik al eerder gehaald :)
Messenblok moest besteld worden ;(

Dat japanse hakvleesmes sla ik over. Is toch geen plek voor in het blok.
  Moderator zaterdag 20 februari 2016 @ 19:17:59 #250
155227 crew  Guppy
dus
pi_160073300
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 18:52 schreef Zelfscanner het volgende:
[ afbeelding ]

Jawel! Alle messen passen in het blok! Dat hakmes zit achter de andere messen.
pi_160073403
  zaterdag 20 februari 2016 @ 19:24:22 #252
421090 Zelfscanner
pi_160073434
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:17 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

O fuck :{

Ik heb er zo vaak naar zitten kijken en het viel mij niet eens op :') Dat plaatje op de bestelsite is het ook amper op te zien.

Dan moet ik dus nog een paar zegels :{
  Moderator zaterdag 20 februari 2016 @ 19:27:01 #253
155227 crew  Guppy
dus
pi_160073510
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:24 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Ik heb er zo vaak naar zitten kijken en het viel mij niet eens op :') Dat plaatje op de bestelsite is het ook amper op te zien.

Nou ja, voordeel is dat dat mes aan de achterkant zit, en het dus ook niet opvalt als er niks inzit :@
pi_160074892
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 18:52 schreef Zelfscanner het volgende:
[ afbeelding ]

Dat zou raaaaaaaaaaaaar zijn :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:17 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

en dat klopt ook niet, maar dat was al gezegd zie ik :P

Wél al een hele mooie set hoor :Y
pi_160074963
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:24 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Eigenlijk zou ik ook wel zo'n Santokumes willen :@

zullen we proberen of we allebei nog zo'n mes bij elkaar krijgen :D

doe ik hierbij een oproepje *O*
pi_160074979
quote:
Ze zijn écht wel scherp :Y maar we zijn gewaarschuwd :+
  zaterdag 20 februari 2016 @ 21:02:06 #257
421090 Zelfscanner
pi_160076628
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:11 schreef FANN het volgende:

[..]

Eigenlijk zou ik ook wel zo'n Santokumes willen :@

zullen we proberen of we allebei nog zo'n mes bij elkaar krijgen :D

doe ik hierbij een oproepje *O*
:Y

Ik ga maar weer alles afzoeken en vragen. :o
Maar past die nou wel achterin of niet?
pi_160076696
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:02 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Ze zeggen van wel, en ik denk het ook hoor :Y

ik wil ook een santokandingesmes :@ ik heb géén blok :P hoef ik ook niet :+
  Moderator zaterdag 20 februari 2016 @ 21:05:57 #259
155227 crew  Guppy
dus
pi_160076744
Ja, als je goed kijkt, zie je 'm hier achter de andere messen zitten:
pi_160076753
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:02 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

moet passen!

pi_160076759
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, als je goed kijkt, zie je 'm hier achter de andere messen zitten:
[ afbeelding ]
ah! :D
  zondag 21 februari 2016 @ 14:09:57 #262
421090 Zelfscanner
pi_160090903
Ik wil dat showmodel blok gewoon :(
;(
pi_160260194
Laatste oproepje!!!

Ik zou op het laatste moment tóch nog zo'n Santokumes willen, of eigenlijk wil mijn eega die :+

Is er nog iemand die zegeltjes heeft liggen? ik heb er nog ''maar'' 32 nodig :')
maar je wee maar nooit... het mes is al in bestelling, als het niet lukt annuleer ik de
bestelling natuurlijk, maar het kán nog wel dus :P
pi_160263881
Jeetje, sinds het officieel niet meer kon heb ik niet meer in dit topic gekeken en alle zegels die ik had weggegooid. Er kwam ook 0 reactie op mijn vraag op 14 februari.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_160264003
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 19:09 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, sinds het officieel niet meer kon heb ik niet meer in dit topic gekeken en alle zegels die ik had weggegooid. Er kwam ook 0 reactie op mijn vraag op 14 februari.
Ik dacht dat zelfscanner die had genomen of die ander die zich hier had gemed, ik weet niet meer wie dat was :@ en ik wilde toen niet in de weg zitten oO<

Jammer Isa, mijn schuld het was harstikke lief aangeboden O+ O+ en ik weet dat ik toen zei
nee hoeft niet meer, jammer, maar mijn schuld, nou ja, misschien lukt het nog en anders is het geen ramp :D
pi_160266618
Ik hoop dat het lukt, FANN! *O*
pi_160266682
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 20:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat het lukt, FANN! *O*
Ik hoop het ook nog steeds een beetje :D
pi_160274480
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 16:13 schreef FANN het volgende:
Laatste oproepje!!!

Ik zou op het laatste moment tóch nog zo'n Santokumes willen, of eigenlijk wil mijn eega die :+

Is er nog iemand die zegeltjes heeft liggen? ik heb er nog ''maar'' 32 nodig :')
maar je wee maar nooit... het mes is al in bestelling, als het niet lukt annuleer ik de
bestelling natuurlijk, maar het kán nog wel dus :P
Ach, waarom zou je annuleren?
Het item komt aan bij je AH, je presenteert een halfvolle kaart :P
hoe groot acht je de kans dat ze nee zeggen en het mes terugsturen?
pi_160274496
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 00:33 schreef bl_henkie2 het volgende:

[..]

Ach, waarom zou je annuleren?
Het item komt aan bij je AH, je presenteert een halfvolle kaart :P
hoe groot acht je de kans dat ze nee zeggen en het mes terugsturen?
:o érg groot eigenlijk of misschien moet je een boete betalen?
pi_160274967
Ik heb nog bijna 20 zegels liggen. Heb je daar nog wat aan?
pi_160274999
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 00:56 schreef Jussi het volgende:
:o

wauw, ja zeker :D ik stuur je een DM met mijn adres, dank je wel, dat had ik al niet meer verwacht :D
pi_160275062
Wauw, nog maar 12 zegels nu :P
pi_160275109
ik zal ze morgen op de bus doen dan heb je ze hopelijk dinsdag :p
Mijn moeder had er nog 14 over, zal haar morgen vragen of ze die nog heeft.
pi_160275122
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 01:04 schreef Jussi het volgende:
ik zal ze morgen op de bus doen dan heb je ze hopelijk dinsdag :p
Dank je wel! :D ik krijg zowaar weer hoop :P
pi_160275136
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 01:04 schreef Jussi het volgende:
Mijn moeder had er nog 14 over, zal haar morgen vragen of ze die nog heeft.
oh... als dat zo is dan ben ik er :o :D
pi_160275156
Ik laat het je morgen weten!
pi_160275176
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 01:07 schreef Jussi het volgende:
Ik laat het je morgen weten!
oké :D
pi_160275206
ik heb er volgens mij nog 13 liggen, maar dat moet ik morgen in het licht even checken. Mocht je morgenmiddag nog niks van me gehoord hebben, stuur me dan even een pm (indien de zegels nog nodig zijn)
pi_160275222
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 01:09 schreef FlyingFish het volgende:
ik heb er volgens mij nog 13 liggen, maar dat moet ik morgen in het licht even checken. Mocht je morgenmiddag nog niks van me gehoord hebben, stuur me dan even een pm.
:D oké!

Het gaat gewoon lukken nu :D
  zondag 28 februari 2016 @ 01:27:53 #280
421090 Zelfscanner
pi_160275481
Altijd leuk familie die je zegels geven. Alleen mis ik dus nu weer 31 zegels :')

Ik ga marktplaats wel even af. Dan maar de broodplank er ook bij. :{
pi_160279772
Ik krijg 32 zegels van Jussi, dus ik ben er :D

gehaald *O*

Jussi alvast heel erg bedankt, ik laat het weten als ze aangekomen zijn! :Y

geen woorden voor zo lief allemaal :@
  zondag 28 februari 2016 @ 20:19:04 #282
421090 Zelfscanner
pi_160294311
Nog 19 :P
pi_160344640
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 00:56 schreef Jussi het volgende:
Jussi ik heb alle zegeltje ontvangen !!!

En ook nog eens met een heel lief briefje O+

Mijn kaart is nu écht vol *O*

Heel erg bedankt ook voor je moeder :* :*

Iedere keer als ik mijn bestek gebruik zal ik even aan dit topic denken en aan al die
mensen die zo lief waren om zegeltjes te sturen of aan te bieden.

Dus nogmaals allemaal bedankt O+

ik vond het allemaal best bijzonder zoveel mensen die geholpen hebben :@

Het mes is in bestelling en als het goed is krijg ik een mailtje wanneer ik hem kan
afhalen en dan plaats ik nog een laatste foto :Y
  dinsdag 1 maart 2016 @ 17:15:35 #284
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160344693
Ben ik een scherp mes of een lekkere soeplepel?
The love you take is equal to the love you make.
pi_160344709
_O_ FANN! :D
pi_160344756
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:16 schreef Isabeau het volgende:
_O_ FANN! :D
Ongelofelijk toch! :D

Gewoon gelukt op de valreep :D
pi_160344769
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:15 schreef Lienekien het volgende:
Ben ik een scherp mes of een lekkere soeplepel?
Een halve soeplepel Lien _O-
pi_160344814
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:18 schreef FANN het volgende:

[..]

Een halve soeplepel Lien _O-
Oh Nee! :D

Nee, de helft van een setje opscheplepels, dus het is een juslepel :P een héle ! :+
pi_160344851
Dit was écht bijzonder vond ik :Y
pi_160345261
Ik droomde vanmiddag nog dat ik allemaal bestekzegeltjes in mijn jaszak vond terwijl ik bij een stoplicht stond. Jaja :')
pi_160345359
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik droomde vanmiddag nog dat ik allemaal bestekzegeltjes in mijn jaszak vond terwijl ik bij een stoplicht stond. Jaja :')
Als het zo was geweest dan is er vast nog wel een liefhebber :+
pi_160345400
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:37 schreef FANN het volgende:

Als het zo was geweest dan is er vast nog wel een liefhebber :+
Ik had er 1 gevonden, maar mijn bureau is vandaag opgeruimd en geen idee waar dat zegeltje nu is gebleven. Maar die had je toch niet nodig :7
pi_160345420
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had er 1 gevonden, maar mijn bureau is vandaag opgeruimd en geen idee waar dat zegeltje nu is gebleven. Maar die had je toch niet nodig :7
Nee ik heb een volle kaart 8-) :D
pi_160346022
De actie is toch al afgelopen?
pi_160346050
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 18:06 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
De actie is toch al afgelopen?
Ja, maar als je nog iets besteld hebt, dan krijg je uiterlijk 11 Maart een mail en als je dan een volle kaart hebt kan je het nog afhalen :P

quote:
Hartelijk dank voor uw bestelling.
Wij hebben de volgende bestelling voor u genoteerd:
Product Aantal
Santokumes 1
U kunt uw bestelling ophalen in de door u opgegeven AH hier het adres....

Zodra uw bestelling in de door u opgegeven winkel binnen is, ontvangt u van ons hierover een e-mail.
Wij streven er naar om de producten zo snel mogelijk beschikbaar te hebben. Uiterlijk vrijdag 11 maart informeren we u over de status van uw bestelling.
Om teleurstelling te voorkomen, informeren we u dat de levering van het bamboe messenblok en de bamboe snijplank langer kan duren.
Aangezien bamboe een natuurproduct is, zijn we afhankelijk van droogtijd. Om de kwaliteit van deze producten te kunnen waarborgen is het niet mogelijk om deze droogtijd te versnellen.
Vergeet u bij het ophalen van uw bestelling niet uw volle spaarkaart mee te nemen naar de winkel. Bewaar deze dus goed.
Zou u de door u gemaakte bestelling willen annuleren, dan kunt u dit doen door een e-mail te sturen aan: AHconsumentenservice@brandloyalty-int.com . Gebruikt u hierbij hetzelfde mailadres waarmee u uw bestelling heeft gedaan.
pi_160630834
Ik heb nog steeds geen mail gekregen, ik ga vandaag maar even informeren :')

en gedaan! :D Klantenservice 0800 0305 en toen kreeg ik een bandje,
''wij zijn nog steeds bezig om de bevestigingemails van de bestellingen
van het bestek (of zoiets) te versturen, heeft u nog géén email gekregen
dan ontvangt u deze vandaag...

dus ik wacht af :P
pi_160631021
Ik heb de mail gekregen.. Kan mijn nabestelling half juni(!) ophalen omdat alles nog eens geproduceerd moet worden :')
pi_160631039
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 10:48 schreef lvw88 het volgende:
Ik heb de mail gekregen.. Kan mijn nabestelling half juni(!) ophalen omdat alles nog eens geproduceerd moet worden :')
Nou ja, wat maakt het uit :D we hebben dan wél uniek bestek en messen moet je maar denken :+
pi_160631351
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 10:50 schreef FANN het volgende:

[..]

Nou ja, wat maakt het uit :D we hebben dan wél uniek bestek en messen moet je maar denken :+
Uniek? Het was uitverkocht?
pi_160631374
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 11:15 schreef Nico987 het volgende:

[..]

Uniek? Het was uitverkocht?
update...

quote:
Onze leverancier is druk aan het produceren; door het grote succes van de campagne en de grote hoeveelheid nabestellingen, is de levertijd van uw bestelling langer dan u van ons gewend bent. De verwachting is dat u uw bestelling begin juni kunt ophalen in uw Albert Heijn winkel:adres

Een belangrijke reden voor deze levertijd is dat alle nabestellingen nog moeten worden geproduceerd. Aan dit proces, dat enkele weken duurt, willen wij niet tornen om zo absolute kwaliteit te kunnen garanderen.
We informeren u uiteraard tijdig over de exacte datum dat uw bestelling aangekomen is in de winkel. Vanaf dat moment heeft u 4 weken de tijd om de producten op te halen.
Dus............ :P

Ja blijkbaar, het moet bijgemaakt worden toch? :o Wil je de laatste post voor me open laten,
ik heb beloofd om een foto te posten als het mes er is en anders is het topic vol :@

[ Bericht 35% gewijzigd door FANN op 13-03-2016 17:52:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')