Ze zijn écht wel scherpquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:22 schreef habitue het volgende:
Passen jullie wel op. http://www.telegraaf.nl/o(...)en_te_scherp___.html
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik ook wel zo'n Santokumes willen![]()
zullen we proberen of we allebei nog zo'n mes bij elkaar krijgen![]()
doe ik hierbij een oproepje
Ze zeggen van wel, en ik denk het ook hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:02 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]![]()
Ik ga maar weer alles afzoeken en vragen.![]()
Maar past die nou wel achterin of niet?
moet passen!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:02 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]![]()
Ik ga maar weer alles afzoeken en vragen.![]()
Maar past die nou wel achterin of niet?
ah!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, als je goed kijkt, zie je 'm hier achter de andere messen zitten:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat zelfscanner die had genomen of die ander die zich hier had gemed, ik weet niet meer wie dat wasquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:09 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, sinds het officieel niet meer kon heb ik niet meer in dit topic gekeken en alle zegels die ik had weggegooid. Er kwam ook 0 reactie op mijn vraag op 14 februari.
Ach, waarom zou je annuleren?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:13 schreef FANN het volgende:
Laatste oproepje!!!
Ik zou op het laatste moment tóch nog zo'n Santokumes willen, of eigenlijk wil mijn eega die![]()
Is er nog iemand die zegeltjes heeft liggen? ik heb er nog ''maar'' 32 nodig![]()
maar je wee maar nooit... het mes is al in bestelling, als het niet lukt annuleer ik de
bestelling natuurlijk, maar het kán nog wel dus
quote:Op zondag 28 februari 2016 00:33 schreef bl_henkie2 het volgende:
[..]
Ach, waarom zou je annuleren?
Het item komt aan bij je AH, je presenteert een halfvolle kaart![]()
hoe groot acht je de kans dat ze nee zeggen en het mes terugsturen?
quote:Op zondag 28 februari 2016 00:56 schreef Jussi het volgende:
Ik heb nog bijna 20 zegels liggen. Heb je daar nog wat aan?
Dank je wel!quote:Op zondag 28 februari 2016 01:04 schreef Jussi het volgende:
ik zal ze morgen op de bus doen dan heb je ze hopelijk dinsdag :p
oh... als dat zo is dan ben ik erquote:Op zondag 28 februari 2016 01:04 schreef Jussi het volgende:
Mijn moeder had er nog 14 over, zal haar morgen vragen of ze die nog heeft.
quote:Op zondag 28 februari 2016 01:09 schreef FlyingFish het volgende:
ik heb er volgens mij nog 13 liggen, maar dat moet ik morgen in het licht even checken. Mocht je morgenmiddag nog niks van me gehoord hebben, stuur me dan even een pm.
Jussi ik heb alle zegeltje ontvangen !!!quote:Op zondag 28 februari 2016 00:56 schreef Jussi het volgende:
Ik heb nog bijna 20 zegels liggen. Heb je daar nog wat aan?
Een halve soeplepel Lienquote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:15 schreef Lienekien het volgende:
Ben ik een scherp mes of een lekkere soeplepel?
Als het zo was geweest dan is er vast nog wel een liefhebberquote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik droomde vanmiddag nog dat ik allemaal bestekzegeltjes in mijn jaszak vond terwijl ik bij een stoplicht stond. Jaja
Ik had er 1 gevonden, maar mijn bureau is vandaag opgeruimd en geen idee waar dat zegeltje nu is gebleven. Maar die had je toch niet nodigquote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:37 schreef FANN het volgende:
Als het zo was geweest dan is er vast nog wel een liefhebber
Nee ik heb een volle kaartquote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had er 1 gevonden, maar mijn bureau is vandaag opgeruimd en geen idee waar dat zegeltje nu is gebleven. Maar die had je toch niet nodig
Ja, maar als je nog iets besteld hebt, dan krijg je uiterlijk 11 Maart een mail en als je dan een volle kaart hebt kan je het nog afhalenquote:
quote:Hartelijk dank voor uw bestelling.
Wij hebben de volgende bestelling voor u genoteerd:
Product Aantal
Santokumes 1
U kunt uw bestelling ophalen in de door u opgegeven AH hier het adres....
Zodra uw bestelling in de door u opgegeven winkel binnen is, ontvangt u van ons hierover een e-mail.
Wij streven er naar om de producten zo snel mogelijk beschikbaar te hebben. Uiterlijk vrijdag 11 maart informeren we u over de status van uw bestelling.
Om teleurstelling te voorkomen, informeren we u dat de levering van het bamboe messenblok en de bamboe snijplank langer kan duren.
Aangezien bamboe een natuurproduct is, zijn we afhankelijk van droogtijd. Om de kwaliteit van deze producten te kunnen waarborgen is het niet mogelijk om deze droogtijd te versnellen.
Vergeet u bij het ophalen van uw bestelling niet uw volle spaarkaart mee te nemen naar de winkel. Bewaar deze dus goed.
Zou u de door u gemaakte bestelling willen annuleren, dan kunt u dit doen door een e-mail te sturen aan: AHconsumentenservice@brandloyalty-int.com . Gebruikt u hierbij hetzelfde mailadres waarmee u uw bestelling heeft gedaan.
Nou ja, wat maakt het uitquote:Op zondag 13 maart 2016 10:48 schreef lvw88 het volgende:
Ik heb de mail gekregen.. Kan mijn nabestelling half juni(!) ophalen omdat alles nog eens geproduceerd moet worden
Uniek? Het was uitverkocht?quote:Op zondag 13 maart 2016 10:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, wat maakt het uitwe hebben dan wél uniek bestek en messen moet je maar denken
update...quote:
Dus............quote:Onze leverancier is druk aan het produceren; door het grote succes van de campagne en de grote hoeveelheid nabestellingen, is de levertijd van uw bestelling langer dan u van ons gewend bent. De verwachting is dat u uw bestelling begin juni kunt ophalen in uw Albert Heijn winkel:adres
Een belangrijke reden voor deze levertijd is dat alle nabestellingen nog moeten worden geproduceerd. Aan dit proces, dat enkele weken duurt, willen wij niet tornen om zo absolute kwaliteit te kunnen garanderen.
We informeren u uiteraard tijdig over de exacte datum dat uw bestelling aangekomen is in de winkel. Vanaf dat moment heeft u 4 weken de tijd om de producten op te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |